Koska panit viimeksi?

Kauanko on aikaa viimeisestä panosta?

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.
741319
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 74

Vanhimmat

Pari kuukautta sitten. Olen 30-vuotias mies

Äänestä
  • Onko jossain jotain vikaa, ku miehisyyden mittari on panojen kokema illuusio, jossa määrä monesti korvaa laadun? Miehen pitää olla mies, joka ottaa naisen kuin naisen omakseen ja harrastaa moninaista seksiä, aktiivisesti, kunnes tunteet katoaa ja pitää alkaa etsimään seuraava kumppania/ uhria?

Äänestä

Tänä aamuna, eilen illalla ja toissa iltana. Kaksi eri neitoo. 44-v mies.

Äänestä
  • Missä, Helsingissä?

Äänestä

noin 8t sitten eilisen illan löytö lähti just duuniin mun kämpiltä
nelikybänen mies olen

Äänestä

4v lähenee ja 28v mies.

Äänestä

Huoh.
19 vuotta and counting.....
19-vuotias mies olen.

Äänestä

Viis päivää.
21v nainen.

Äänestä

Tuleeko katkeraksi, jos ei saa??

Äänestä

Sunnuntaina. On ollut kiireinen viikko, niin ei ole ehtinyt.

Äänestä

Melko tarkalleen vuos sitten. Nainen, iästä viis.

Äänestä

En koskaan

Äänestä

Tiistaina. Mies 48v

Äänestä

3,5 vuotta sitte ku ukko delas viinaan

Äänestä

2 tuntii sitten! :D Ai että on ihanaa olla sairauslomalla ja aviossa!!!!!

Äänestä

Lauantaina saunan jälkeen.

Äänestä

Moneen vuoteen en ole panoa suorittanut, muutenkaan ei asiaa pankkiin. Yli 15 vuotta sitten.

Äänestä
  • Mullakin on vaan ottoja, ei lainkaan panoja.

Äänestä

ootas.....tuleew 2vuottaku panin hrelevetinnnisoo akkaaa........tkaapäinm...huuskusika..

Äänestä

vkl loppuna naiseni kanssa ja ikää 55v ja eilen muuta hoitoa neisni puolesta. Vaikka ikää jo on niin 2-5 kertaa viikosaa on seksiä hyvä määrä.

Äänestä

Sekunti sitten, kaksi sekuntia sitten, kolme sekuntia sitten...

Äänestä

En ole harrastanut seksiä koskaan. En ole edes pitänyt naista kädesätä. Ja ikää on 34 vuotta.

Äänestä

Eilen..

Äänestä

6 päivää sitten

Äänestä
  • selipaatissa?

Äänestä

• Mulla sekkoo pää jos ei heti saa pesää..

Äänestä

Helmikuun puolessavälissä. Saisin nytkin yhdeltä innokkaalta muijalta mut ei nappaa kyseinen nainen. 35v olen.

Äänestä

Elokuussa tulee 2 vuotta, ellei toi meillä asuva, vaimo niminen nainen, herää haluttomuudestaan.
Olen mies, 50 v.

Äänestä

Viime kesäkuussa. Olen nainen 29 v.

Äänestä

33v mies.

Sellanen vähän reilu 7 vuotta sitten.

Äänestä
  • Hyvä esimerkki siitä että kunnollinen mies ei naisia kiinnosta.
    7 vuotta on järkyttävä aika olla ilman.

Äänestä

Tammikuun alussa. Ikää 46 ja parisuhteessa.

Äänestä

Viime maanantaina, huomenna saan taas. Nainen, 54 v.

Äänestä

Viikko sitten.

Äänestä

Sain just äsken pesää taas... Aivan hiki päällänsä..

Pitää mennä suihkuun..

Äänestä

Kauheeta panemista.

Äänestä
  • Ajattele, mitä kaikkea muuta ehtisi tekemään, minä sentään istutin kukkia tänään!

Äänestä

• NiiJust_ kirjoitti:

Ajattele, mitä kaikkea muuta ehtisi tekemään, minä sentään istutin kukkia tänään!

Itse haluaisin kauheeta halailua, pussailua ja välillä kauheeta rakasteluakin. Voisi sitä ehkä joskus muutakin tehdä. Siis vain ehkä. Sanoinko jo muuten että EHKÄ VOISI tehdä. Ei siis ollenkaan tarpeellista tai välttämätöntä - Vaan vain EHKÄ, jos on ihan pakko. Ja täytyyhän sitä välillä syödä ja juoda ja tehdä ehkä jotain muutakin välttämättömyyksiä, siis EHKÄ.

Äänestä

1,5 vuotta. Nainen 37.

Äänestä
  • Sama aika mennyt täällä. Oli uusivuosi silloin. Ikää nyt 45 vuotta. Välillä harmittaa, mutta elämä on ollut muuten hyvää. Ei ole kiire. Pelko on, että seuraavan kerran kun panettaa, niin ei ota eteen.

Äänestä

Noin 13 kuukautta. Mies 36 v.

Äänestä

15min. nelikymppinen apache-taisteluhelikopteri.

Äänestä

Viime lauantaina...vaikka mä muka seurustelen niin eroottisiin sessioihin pääsee silti vain kerran viikossa. Kaukosuhde PAH :( nainen 34 Uusimaa ja mies vähän vanhempi varsinaissuomi ( vaikkei kysytykkään)

Äänestä

Puoli tuntia sitten <3
Olen nainen 14v

Äänestä
  • Ei 14v ole vielä nainen. Lapsi vasta. Paitsi nyt varmaan 22v.

Äänestä

Kesäkuussa 2007 ja heti perään marraskuussa 2009. Sen jälkeen on ollu vähän hiljaisempaa. Mies 33.

Äänestä
  • Meitillä sama saanninväli.mies 61

Äänestä

Hetken päästä. ;D Käydään ekaks suihkussa....

Äänestä
  • Tuletko kertomaan sitten saitko vai etkö saanut, siis orgasmia?

Äänestä

Panin palkintorahat tilille just tänään. Ihan pankissa kävin juu.

Äänestä

Koskaan en oo pannu, enkä pane!

Äänestä

Tänään klo n 16.30

Äänestä

Reipas viisi vuotta, olen nainen 39v. Selibaatti on vapaaehtoinen, en suostu satunnaisseikkailuihin, enkä ole löytänyt miestä jonka kanssa haluaisin seurustella vakavissani.

Äänestä
  • Siinä on jo nirsous huipussaan jos ei viidessä vuodessa löydä miestä kaikkien ehdokkaiden joukosta.
    Plussat silti siitä että et ole irtopaneskellut sinkkuna.

Äänestä

• ertertrete kirjoitti:

Siinä on jo nirsous huipussaan jos ei viidessä vuodessa löydä miestä kaikkien ehdokkaiden joukosta.
    Plussat silti siitä että et ole irtopaneskellut sinkkuna.

Kyse on enemmän siitä, etten oikeasti ole hakenutkaan suhdetta. Todennäköisesti kyse on jostain psykologisesta blokista aikaisempien pettymysten takia. Kun on tullut petetyksi ja jätetyksi, sitä muuttuu varovaiseksi. Jokusilla treffeillä olen käynyt, mutta ikävä kyllä suurempaa mielenkiintoa ei ole vain syttynyt.

Toinen syy on myös se, että helposti huomaa treffikumppanin päällimmäisenä motiivina olevan seksiseuran haku. Kun itse hakisi kestävää parisuhdetta, niin nämä pelkän seksin perässä juoksevat ovat heti pois laskuista. Jos heti tulee tunne, että mies pyrkii vain pöksyihin, niin vähäinenkin mielenkiinto lopahtaa puoleltani kuin seinään.

Muuten en koe kovin nirsoksi itseäni, en vaadi miesmallin ulkonäköä, saa olla vähän "iskävartalotyyppiäkin" eli pieni maha ei haittaa.. pikemmin päin vastoin. Mieluummin vähän isompi mies kuin kovin laiha fittnesstyyppi. Tietenkin nyt pitäisi itsestään kuitenkin huolta, eli ei tupakoi ja alkoholia käyttää hyvin maltillisesti/niukasti. En halua hankalia avioerojuttuja, huoltajuusriitoja ja kiukkuisia exvaimoja kiusakseni, lapsia ei ole itselläkään. Huumorintajua mieheltä kaipaan ja reipas annos tervettä järkeä saisi myös olla. Plussaa jos olisi käsistään kätevä. Semmoinen tasapainoinen järkevä, luotettava ja vastuuntuntoinen mies olisi hyvä. Sellainen jonka kanssa viettää sitä arkipäivää, ostaa ehkä se omakotitalo, lämmittää pihasaunaa lauantaina ja grillailla pihvit.. ehkä käydä joskus ulkomailla lomareissulla. Jos vielä osaisi tanssia, niin siinä se minun unelmien mies olisi.

Äänestä

olen 39v mies. 10 vuotta sitten silloin elämäni ekan ja tähän mennessä ainoan exän kanssa. Yhteensä 3 kertas seksiä. Siinä elämäni seksisaldo. Että näin. Nyt kesälomalla.

Äänestä

18.05.2016 23:04 :)

Äänestä

Pumppailin viimeksi pari päivää sitten renkaaseen ilmaa fillariin. 63 v. mies.

Äänestä

Viime yönä. Tarpeeksi. Löytyy.

Äänestä

10vuotta ja mies

Äänestä

Vaikea kysymys... miten määritellä pano?

Yhdyntä ois ollut helpompi...

En halua muistaa milloin viimeisin pano oli...sanottanko näin. En saa sen muistamisesta mitään mukavia fiiliksiä....silloin en tiennyt tulevaa ja elin hetkessä. Se on viimrinrn muistikuvani kiihkosta....

Mitä väliä milloin se oli? Etsi muuta runkkuaihetta...

Äänestä

Ai hittolainen kun on päässyt unohtumaan, pitääkin tehdä suunnitelma huomiseksi, jos vaikka kävisi hyvä tuuri:)
Miten se nyt menikään, työntö oli parempi koska on vielä yksi veto jäljellä?

Plääh, laskeeko oikeasti kukaan päiviä siitä milloin olisi viimeksi saanut?
Mitähän hyvää se elämään tuottaisi, jos se olisi tapahtunut eilen, suhteessa siihen jos se olisi tapahtunut kuukausi sitten? Yleensä nuo asiat vain sotkevat normaalia elämänrytmiä, sitä antaa paljon anteeksi kun on se saapa osapuoli:)

AV

Äänestä

Miehet panee ja naisia pannaan! Kysymys naisille kuuluu, että koska sua on viimeksi pantu?

Äänestä
  • Tuo ei ole totta, on minutkin "raiskattu" henkilöauton etupenkillä vaikka sanoin selvästi ei.
    Jotkut naiset ovat himokkaampia mitä me miehet edes joskus pystymme kuvittelemaan.
    Koin kyllä olevani pantavana, vastaanottavana osapuolena:)

Äänestä

• Anonyymi00060 kirjoitti:

Tuo ei ole totta, on minutkin "raiskattu" henkilöauton etupenkillä vaikka sanoin selvästi ei.
    Jotkut naiset ovat himokkaampia mitä me miehet edes joskus pystymme kuvittelemaan.
    Koin kyllä olevani pantavana, vastaanottavana osapuolena:)

Siinä nainen antoi ja sinä sait. Se on eri juttu.

Äänestä

• Anonyymi00064 kirjoitti:

Siinä nainen antoi ja sinä sait. Se on eri juttu.

Niitä ei lasketa!

Äänestä

• Anonyymi00067 kirjoitti:

Niitä ei lasketa!

Joo, joskus naisen täytyy hoitaa homma, jos mies ei osaa tai uskalla. Mutta niitä kertoja ei lasketa.

Äänestä

Vuosikymmeniä sitten. Tein siinä pari lasta. Ikää 60+ ja mies olen identiteettinä.

Äänestä

Viime viikolla tiukkaa nuorta naista kumilla. Paljaalla olisin halunnut mutta hyvä näinkin....Uskomaton aistikas kyyti. Jäi mukavat muistot sinusta hoikka seksikäs nainen. Haluan vielä kerran uudelleen sitä samaa mitä teimme autossa,

Äänestä
  • 00:12
    Vaikuttaa kirjoituksesi siltä, että kiitos tästäkin vähästä.
    Autossa? Et pelännyt, että kumi puhkeaa.
    Kuumat kelit?
    Vilma

Äänestä

• Anonyymi00068 kirjoitti:

00:12
    Vaikuttaa kirjoituksesi siltä, että kiitos tästäkin vähästä.
    Autossa? Et pelännyt, että kumi puhkeaa.
    Kuumat kelit?
    Vilma

Taisi olla pojalla eka kerta?!

Äänestä

En ikinä 65v mies lemi.

Äänestä

Viime perjantaina. 55-vuotias nainen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

pano_gallup kirjoitti:

Kauanko on aikaa viimeisestä panosta?

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu