Koska panit viimeksi?

pano_gallup

Kauanko on aikaa viimeisestä panosta?

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

76

1116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfsffsfsf

Pari kuukautta sitten. Olen 30-vuotias mies

• Anonyymi

Onko jossain jotain vikaa, ku miehisyyden mittari on panojen kokema illuusio, jossa määrä monesti korvaa laadun? Miehen pitää olla mies, joka ottaa naisen kuin naisen omakseen ja harrastaa moninaista seksiä, aktiivisesti, kunnes tunteet katoaa ja pitää alkaa etsimään seuraava kumppania/ uhria?

• vesipetokala

Tänä aamuna, eilen illalla ja toissa iltana. Kaksi eri neitoo. 44-v mies.

• Anonyymi

Missä, Helsingissä?

• jhhffgf

noin 8t sitten eilisen illan löytö lähti just duuniin mun kämpiltä
      nelikybänen mies olen

• ktm28

4v lähenee ja 28v mies.

• toivotonna

Huoh.
      19 vuotta and counting.....
      19-vuotias mies olen.

• Anonyymi

Ai nolla-vuotiaana panit ?!?!!? :D!!!

• olihyvähoito

Viis päivää.
      21v nainen.

• tuleekos2016

Tuleeko katkeraksi, jos ei saa??

• Mies37pks

Sunnuntaina. On ollut kiireinen viikko, niin ei ole ehtinyt.

• etsintä.käynnissä

Melko tarkalleen vuos sitten. Nainen, iästä viis.

• En koskaan

• 48v_

Tiistaina. Mies 48v

• ämmä44

3,5 vuotta sitte ku ukko delas viinaan

• ex-sinkkuneito30

2 tuntii sitten! :D Ai että on ihanaa olla sairauslomalla ja aviossa!!!!!

• Totuudenkertojatar

Lauantaina saunan jälkeen.

• palstailija

Moneen vuoteen en ole panoa suorittanut, muutenkaan ei asiaa pankkiin. Yli 15 vuotta sitten.

• kaisanoasaa

Mullakin on vaan ottoja, ei lainkaan panoja.

• jokumerjji

ootas.....tuleew 2vuottaku panin hrelevetinnnisoo akkaaa........tkaapäinm...huuskusika..

• mekkk

vkl loppuna naiseni kanssa ja ikää 55v ja eilen muuta hoitoa neisni puolesta. Vaikka ikää jo on niin 2-5 kertaa viikosaa on seksiä hyvä määrä.

• imesitädorka

Sekunti sitten, kaksi sekuntia sitten, kolme sekuntia sitten...

• 0-mies

En ole harrastanut seksiä koskaan. En ole edes pitänyt naista kädesätä. Ja ikää on 34 vuotta.

• Eräkettu

Eilen..

• Karvamuna-

6 päivää sitten

• ootko

selipaatissa?

• Eräkettu

Mulla sekkoo pää jos ei heti saa pesää..

• miäs35

Helmikuun puolessavälissä. Saisin nytkin yhdeltä innokkaalta muijalta mut ei nappaa kyseinen nainen. 35v olen.

• Elokuussa tulee 2 vuotta, ellei toi meillä asuva, vaimo niminen nainen, herää haluttomuudestaan.
      Olen mies, 50 v.

• toukokuunlaps

Viime kesäkuussa. Olen nainen 29 v.

• 33v mies.

Sellanen vähän reilu 7 vuotta sitten.

• miks.naiset.ota.yhteyttä

Hyvä esimerkki siitä että kunnollinen mies ei naisia kiinnosta.
        7 vuotta on järkyttävä aika olla ilman.

• JokuMiäsVaa

Tammikuun alussa. Ikää 46 ja parisuhteessa.

• 2626

Viime maanantaina, huomenna saan taas. Nainen, 54 v.

• Böönis

Viikko sitten.

• Eräkettu

Sain just äsken pesää taas... Aivan hiki päällänsä..

Pitää mennä suihkuun..

• kaikauhistellasaa

Kauheeta panemista.

• NiiJust_

Ajattele, mitä kaikkea muuta ehtisi tekemään, minä sentään istutin kukkia tänään!

• kaihalutaehkäsaa
        NiiJust_ kirjoitti:

Ajattele, mitä kaikkea muuta ehtisi tekemään, minä sentään istutin kukkia tänään!

Itse haluaisin kauheeta halailua, pussailua ja välillä kauheeta rakasteluakin. Voisi sitä ehkä joskus muutakin tehdä. Siis vain ehkä. Sanoinko jo muuten että EHKÄ VOISI tehdä. Ei siis ollenkaan tarpeellista tai välttämätöntä - Vaan vain EHKÄ, jos on ihan pakko. Ja täytyyhän sitä välillä syödä ja juoda ja tehdä ehkä jotain muutakin välttämättömyyksiä, siis EHKÄ.

• Onhansiitä

1,5 vuotta. Nainen 37.

• ottaakoeteen

Sama aika mennyt täällä. Oli uusivuosi silloin. Ikää nyt 45 vuotta. Välillä harmittaa, mutta elämä on ollut muuten hyvää. Ei ole kiire. Pelko on, että seuraavan kerran kun panettaa, niin ei ota eteen.

• Noin 13 kuukautta. Mies 36 v.

• Fwefksdlfklfds

15min. nelikymppinen apache-taisteluhelikopteri.

• Liianharvoin

Viime lauantaina...vaikka mä muka seurustelen niin eroottisiin sessioihin pääsee silti vain kerran viikossa. Kaukosuhde PAH :( nainen 34 Uusimaa ja mies vähän vanhempi varsinaissuomi ( vaikkei kysytykkään)

• Ninnuliiiih

Puoli tuntia sitten <3
      Olen nainen 14v

• Anonyymi

Ei 14v ole vielä nainen. Lapsi vasta. Paitsi nyt varmaan 22v.

• Mies.33

Kesäkuussa 2007 ja heti perään marraskuussa 2009. Sen jälkeen on ollu vähän hiljaisempaa. Mies 33.

• Mammapihtaa

Meitillä sama saanninväli.mies 61

• tytteli22

Hetken päästä. ;D Käydään ekaks suihkussa....

• kaisaadasaa

Tuletko kertomaan sitten saitko vai etkö saanut, siis orgasmia?

• pano-

Panin palkintorahat tilille just tänään. Ihan pankissa kävin juu.

• paneihanite

Koskaan en oo pannu, enkä pane!

• mies40jarisat

Tänään klo n 16.30

• 13243546

Reipas viisi vuotta, olen nainen 39v. Selibaatti on vapaaehtoinen, en suostu satunnaisseikkailuihin, enkä ole löytänyt miestä jonka kanssa haluaisin seurustella vakavissani.

• ertertrete

Siinä on jo nirsous huipussaan jos ei viidessä vuodessa löydä miestä kaikkien ehdokkaiden joukosta.
        Plussat silti siitä että et ole irtopaneskellut sinkkuna.

• 13243546
        ertertrete kirjoitti:

Siinä on jo nirsous huipussaan jos ei viidessä vuodessa löydä miestä kaikkien ehdokkaiden joukosta.
        Plussat silti siitä että et ole irtopaneskellut sinkkuna.

Kyse on enemmän siitä, etten oikeasti ole hakenutkaan suhdetta. Todennäköisesti kyse on jostain psykologisesta blokista aikaisempien pettymysten takia. Kun on tullut petetyksi ja jätetyksi, sitä muuttuu varovaiseksi. Jokusilla treffeillä olen käynyt, mutta ikävä kyllä suurempaa mielenkiintoa ei ole vain syttynyt.

Toinen syy on myös se, että helposti huomaa treffikumppanin päällimmäisenä motiivina olevan seksiseuran haku. Kun itse hakisi kestävää parisuhdetta, niin nämä pelkän seksin perässä juoksevat ovat heti pois laskuista. Jos heti tulee tunne, että mies pyrkii vain pöksyihin, niin vähäinenkin mielenkiinto lopahtaa puoleltani kuin seinään.

Muuten en koe kovin nirsoksi itseäni, en vaadi miesmallin ulkonäköä, saa olla vähän "iskävartalotyyppiäkin" eli pieni maha ei haittaa.. pikemmin päin vastoin. Mieluummin vähän isompi mies kuin kovin laiha fittnesstyyppi. Tietenkin nyt pitäisi itsestään kuitenkin huolta, eli ei tupakoi ja alkoholia käyttää hyvin maltillisesti/niukasti. En halua hankalia avioerojuttuja, huoltajuusriitoja ja kiukkuisia exvaimoja kiusakseni, lapsia ei ole itselläkään. Huumorintajua mieheltä kaipaan ja reipas annos tervettä järkeä saisi myös olla. Plussaa jos olisi käsistään kätevä. Semmoinen tasapainoinen järkevä, luotettava ja vastuuntuntoinen mies olisi hyvä. Sellainen jonka kanssa viettää sitä arkipäivää, ostaa ehkä se omakotitalo, lämmittää pihasaunaa lauantaina ja grillailla pihvit.. ehkä käydä joskus ulkomailla lomareissulla. Jos vielä osaisi tanssia, niin siinä se minun unelmien mies olisi.

• EternalSolitudeM1977

olen 39v mies. 10 vuotta sitten silloin elämäni ekan ja tähän mennessä ainoan exän kanssa. Yhteensä 3 kertas seksiä. Siinä elämäni seksisaldo. Että näin. Nyt kesälomalla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

18.05.2016 23:04 :)

• Anonyymi

Pumppailin viimeksi pari päivää sitten renkaaseen ilmaa fillariin. 63 v. mies.

• Anonyymi

Viime yönä. Tarpeeksi. Löytyy.

• Anonyymi

10vuotta ja mies

• Vaikea kysymys... miten määritellä pano?

Yhdyntä ois ollut helpompi...

En halua muistaa milloin viimeisin pano oli...sanottanko näin. En saa sen muistamisesta mitään mukavia fiiliksiä....silloin en tiennyt tulevaa ja elin hetkessä. Se on viimrinrn muistikuvani kiihkosta....

Mitä väliä milloin se oli? Etsi muuta runkkuaihetta...

• Anonyymi

Ai hittolainen kun on päässyt unohtumaan, pitääkin tehdä suunnitelma huomiseksi, jos vaikka kävisi hyvä tuuri:)
      Miten se nyt menikään, työntö oli parempi koska on vielä yksi veto jäljellä?

Plääh, laskeeko oikeasti kukaan päiviä siitä milloin olisi viimeksi saanut?
      Mitähän hyvää se elämään tuottaisi, jos se olisi tapahtunut eilen, suhteessa siihen jos se olisi tapahtunut kuukausi sitten? Yleensä nuo asiat vain sotkevat normaalia elämänrytmiä, sitä antaa paljon anteeksi kun on se saapa osapuoli:)

AV

• Anonyymi

Miehet panee ja naisia pannaan! Kysymys naisille kuuluu, että koska sua on viimeksi pantu?

• Anonyymi

Tuo ei ole totta, on minutkin "raiskattu" henkilöauton etupenkillä vaikka sanoin selvästi ei.
        Jotkut naiset ovat himokkaampia mitä me miehet edes joskus pystymme kuvittelemaan.
        Koin kyllä olevani pantavana, vastaanottavana osapuolena:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole totta, on minutkin "raiskattu" henkilöauton etupenkillä vaikka sanoin selvästi ei.
        Jotkut naiset ovat himokkaampia mitä me miehet edes joskus pystymme kuvittelemaan.
        Koin kyllä olevani pantavana, vastaanottavana osapuolena:)

Siinä nainen antoi ja sinä sait. Se on eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä nainen antoi ja sinä sait. Se on eri juttu.

Niitä ei lasketa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä ei lasketa!

Joo, joskus naisen täytyy hoitaa homma, jos mies ei osaa tai uskalla. Mutta niitä kertoja ei lasketa.

• Anonyymi

Vuosikymmeniä sitten. Tein siinä pari lasta. Ikää 60+ ja mies olen identiteettinä.

• Anonyymi

Viime viikolla tiukkaa nuorta naista kumilla. Paljaalla olisin halunnut mutta hyvä näinkin....Uskomaton aistikas kyyti. Jäi mukavat muistot sinusta hoikka seksikäs nainen. Haluan vielä kerran uudelleen sitä samaa mitä teimme autossa,

• Anonyymi

00:12
        Vaikuttaa kirjoituksesi siltä, että kiitos tästäkin vähästä.
        Autossa? Et pelännyt, että kumi puhkeaa.
        Kuumat kelit?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

00:12
        Vaikuttaa kirjoituksesi siltä, että kiitos tästäkin vähästä.
        Autossa? Et pelännyt, että kumi puhkeaa.
        Kuumat kelit?
        Vilma

Taisi olla pojalla eka kerta?!

• Anonyymi

En ikinä 65v mies lemi.

• Anonyymi

Viime perjantaina. 55-vuotias nainen.

• Anonyymi

Oliko oma ukko joka sua pani?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      229
      7053
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2917
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      45
      2380
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      103
      2300
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2071
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1560
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      95
      1558
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1423
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1372
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      392
      1359
    Aihe