Ketkä ovat kesäkunnossa

kyseleväkysyjä

Missä kunnossa ovat palstalaiset?

Kehtaavatko naiset pyöriä ulkona vartalon paljastavissa vaatteissa? Kehtaako esitellä kapeaa vyötäröä, fitnesspeppua ja solakoita sääriä?

Entäs miehet, valitaanko kaapista haukkareiden esittelyyn istuva t-paita vai XL-kokoinen ruutupaita peittämään setävatsaa?

139

1494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä sitä löydy esiteltäviä 'haukkareita', 'setävatsaa' taikka pyykkilautavatsaakaan. Ja muutenkin vaatteet tulee valittua sen mukaan mitkä tuntuvat keliin mielyttävimmiltä.

Mikäli kesällä tulee helle jaksoja ja aurinkoisia päiväi, niin enemmän sitä töissä ollessa tulee vahdattua kuinka 'tasaisesti' sitä rusketusta tulee saatua. Kun tuppaa olemaan että kasvot ja käsistä tulee rusketuttua reippaasti ja muuten sitten vitivalkoinen. :) Hyvä puoli tosin töissä ollessa on se että kuormalla voi olla paidatta, niin saa vähän tasoitettua tuota rusketusta.

• http://aijaa.com/2p6vF5

Aika pitkälti tuollaisessa kunnossa sitä tälläkin hetkellä olen. Kuva siis otettu vuosi sitten vähän juhannuksen jälkeen, mikäli muistan oikein.

• Olen pelkkää lihasta. Saan 40 kpl etunojapunnerrusta ja 80 kg penkistä 8 kertaa.

• vihatipunen

Mites jalat?

• narriii

Miksi punnerrella, kun et kuitenkaan koskaan tule saamaan naista?

• vihatipunen kirjoitti:

Mites jalat?

Jalkoja en nyt ole treenannt viime aikoina mutta kyllä 300 kg menee jalkaprässissä.

• vihatipunen
        Atm32 kirjoitti:

Jalkoja en nyt ole treenannt viime aikoina mutta kyllä 300 kg menee jalkaprässissä.

Mitä järkeä on käydä salilla tekemässä pelkkää yläkroppaa?

Niin juu, ethän sä siellä treenaamassa käykään vaan kyttäilemässä naisten perseitä :-/

• atännä
        Atm32 kirjoitti:

Minä olen sulle tuohon jo kuitannut ennenkin, että teen pitkiä sarjoja yli 300 kilolla jalkaprässissä. 60-kiloinen nelikymppinen akka.
        Teehän oikeita kyykkyjä levytangolla. Etukyykkyjä, takakyykkyjä, askelkyykkyjä eteen ja taakse, kunnolla alas asti. On aivan eri asia tehdä vapailla painoilla kuin jollain hilavitkuttimella, jossa voi istua tai maata samalla.

• "Saan 40 kpl etunojapunnerrusta ja 80 kg penkistä 8 kertaa."

Minä aina ihmettelen näitä punnerrushirmuja, jotka kertovat tekevänsä jopa satoja punnerruksia. Kun sain suurin piirtein samat toistot kuin sinä, punnersin 32 kertaa. Niillä muilla on vissiin joko niska etukenossa tai perse pystyssä.

• Munannäyttäjä

Muna on kesäkunnossa ja pallikarvat trimmattu. Kyllä kelpaa lähteä puistoihin vilauttelemaan!

• Mulla varmaan kuume nousee kohisten, kun niin kovasti tämä nauratti :D

• Ikis__M

• Kesät talvet samassa kunnossa, miksi kesällä pitäisi tehdä poikkeus? :)

En kyllä mieti olenko edustava vaiko enkö. Olen vaan mimmonen olen.

• Vähän sama vika, varpaita saatan kyllä enemmän väritellä :)

• SikaHelmi kirjoitti:

Vähän sama vika, varpaita saatan kyllä enemmän väritellä :)

Mullakin varpaankynnet saa kesällä väriä pintaan, sormissa onkin lyhyet kynnet joita en maalaa. En ole kyllä vuosiin jaksanut stressata mitä muut miettii mun habituksestani. :)

• sönkkö kirjoitti:

Mullakin varpaankynnet saa kesällä väriä pintaan, sormissa onkin lyhyet kynnet joita en maalaa. En ole kyllä vuosiin jaksanut stressata mitä muut miettii mun habituksestani. :)

Juu ei minunkaan kannata sormiin laittaa, jatkuvasti kun käsillä tekee, niin ei siistinä pysy.
        Mun köynnökset keittiössä alkaisi olemaan jo kesäkunnossa, kohta varmaankin metrin korkuisia :D

• SikaHelmi kirjoitti:

Juu ei minunkaan kannata sormiin laittaa, jatkuvasti kun käsillä tekee, niin ei siistinä pysy.
        Mun köynnökset keittiössä alkaisi olemaan jo kesäkunnossa, kohta varmaankin metrin korkuisia :D

Sama homma, käsillä tekee kaiken aikaa jotakin, niin ei kyllä tosiaan kannata paljon koristella. :)

Aaaa, nakkaatko kohta ne parvekkeelle? :D

• sönkkö kirjoitti:

Sama homma, käsillä tekee kaiken aikaa jotakin, niin ei kyllä tosiaan kannata paljon koristella. :)

Aaaa, nakkaatko kohta ne parvekkeelle? :D

Täytyyhän ne nakata, jos haluaa näkyvyyden säilyttää keittiön ikkunasta :) Ihanaa kun saa taas partsille kukkivan viidakon.. <3
        Miten sun piha?
        (En ole vieläkään löytänyt sitä prinssiä omalla pihalla..)

• SikaHelmi kirjoitti:

Täytyyhän ne nakata, jos haluaa näkyvyyden säilyttää keittiön ikkunasta :) Ihanaa kun saa taas partsille kukkivan viidakon.. <3
        Miten sun piha?
        (En ole vieläkään löytänyt sitä prinssiä omalla pihalla..)

Sieltä viidakosta on hyvä tiirailla pihapiirissä käyskenteleviä ukkoja. ;)

Mun piha odottaa edelleen möyhennöstä. Vuokrapihalla näkyy muutama tulppaani kasvavan ja angervoja. Jotain alkuja muitakin, en vaan tiedä vielä mitä niistä kehittyy. :)

Toivottelen iltoja, menen vielä tiskaamaan ja natiaisen laittamaan unille. Malttoi lopettaa leikit, taisi tulla väsy. Se vaihe menossa, kun äiti ei enää kelpaa leikkeihin mukaan. :(

• sönkkö kirjoitti:

Sieltä viidakosta on hyvä tiirailla pihapiirissä käyskenteleviä ukkoja. ;)

Mun piha odottaa edelleen möyhennöstä. Vuokrapihalla näkyy muutama tulppaani kasvavan ja angervoja. Jotain alkuja muitakin, en vaan tiedä vielä mitä niistä kehittyy. :)

Toivottelen iltoja, menen vielä tiskaamaan ja natiaisen laittamaan unille. Malttoi lopettaa leikit, taisi tulla väsy. Se vaihe menossa, kun äiti ei enää kelpaa leikkeihin mukaan. :(

Partsin puolella enemmän häppeningiä, laitan sit ehkä jonkin teleskoopin sinne sekaan, että voin salaa vaklata miehiä :D

Oma muksu kun on jo aikuinen, niin kaikki pienempien vaiheet tuntuu niin ihanilta ja jopa nostalgisilta :) Mukavaa iltaa sinnekin.

• sönkkö kirjoitti:

"En ole kyllä vuosiin jaksanut stressata mitä muut miettii mun habituksestani. :)"

Et tietenkään, koska löysit tasoasi paremman miehen parisuhteeseen. Naiset panostavat ulkonäköön enimmäkseen sinkkuina ja sitten seurustellessa, etenkin naimisissa naisille tulee helposti 20 kg lisää painoa, hiukset lyhentyvät kanan perskarvojen pituisiksi ja näköisiksi, vaatteet vaihtuvat tuulipukuihin ja luonne muuttuu aivan helvetin kamalaksi.

• sönkkö.se.taas

täällä vähättelee ulkonäköään tapansa mukaan

.... 8)))...

• TuostakinPitiNalkuttaa
        super-atm kirjoitti:

"En ole kyllä vuosiin jaksanut stressata mitä muut miettii mun habituksestani. :)"

Et tietenkään, koska löysit tasoasi paremman miehen parisuhteeseen. Naiset panostavat ulkonäköön enimmäkseen sinkkuina ja sitten seurustellessa, etenkin naimisissa naisille tulee helposti 20 kg lisää painoa, hiukset lyhentyvät kanan perskarvojen pituisiksi ja näköisiksi, vaatteet vaihtuvat tuulipukuihin ja luonne muuttuu aivan helvetin kamalaksi.

Jotkut eivät tarvitse edes naissukupuolta ja parisuhdetta moiseen

• SikaHelmi kirjoitti:

Partsin puolella enemmän häppeningiä, laitan sit ehkä jonkin teleskoopin sinne sekaan, että voin salaa vaklata miehiä :D

Oma muksu kun on jo aikuinen, niin kaikki pienempien vaiheet tuntuu niin ihanilta ja jopa nostalgisilta :) Mukavaa iltaa sinnekin.

Ei ollenkaan huono idea toi teleskooppi. En nyt tiedä millä korkeudella parvekkeesi sijaitsee, mutta sieltä voisi olla mahdollista vaivihkaa kipata kukkia kastellessa sopivan miehen kohdalla hiukan vettä niskaankin. ;)

Huudella perään hups, anteeksi! Voit tuoda paitasi parvekkeelleni kuivumaan. ;D

No vitsi vitsi.

Muilla oman ikäisillä tutuilla ja kavereilla alkaa olla aikuiset lapset, he elää näitä koulusta valmistumisien aikaa, kun itse vielä vetää nuorimman kanssa vaipparallia. Meni vähän myöhään tuo lapsien saaminen. Ehkä ihan hyväkin kokonaiskuvaa ajatellen omalla kohdalla.

• super-atm kirjoitti:

Kyllä se ulkonäkö stressi lopui jo paljon ennen minkään tasoisia miehiä. :)

Tuulipuku tullut tutuksi jo hyvin nuorena ihan jo työn puolesta. Mukavempi olla rennoissa kamppeissa ulkona, kun puhista kun farkut kiristää perseestä ja ei oikeen millään taivu tarpeeksi. Epämukavat vaatteet ne vasta huono hankinta ovatkin!

Onpa hyvä, kun muistutat tuosta 20 kg ja avioliitosta. Täytyykin pitää mielessä, ettei naimisiin kannata mennä, kun heti alkaa lihomaan. Tää kyllä nyt vaikutti ihan olellisesti päätökseen pysyä jatkossakin avoliitossa. Mihin sitä joutuisi, jos ei super-hessu asiasta muistuttaisi. :)

• sönkkö.se.taas kirjoitti:

täällä vähättelee ulkonäköään tapansa mukaan

.... 8)))...

En mä mielestäni vähättele. Totesin vain, että en stressaa. Taistelu tuulimyllyjä vastaan on täysin ajan haaskausta, sitä vanheneekin siihen tahtiin kun vanhenee. Kaikella on aikansa, eikä se minua kalva mitenkään. :)

Nuoret on nuoria, minä en enää ole nuori jos en vanhakaan, en myöskään sure asioita jotka luonnonlakeinakin tunnetaan. :)

Luonnonlaki on ettei kukaan ole ikuisesti nuori. Vanhentuu jne.

• sönkkö kirjoitti:

Kyllä se ulkonäkö stressi lopui jo paljon ennen minkään tasoisia miehiä. :)

Tuulipuku tullut tutuksi jo hyvin nuorena ihan jo työn puolesta. Mukavempi olla rennoissa kamppeissa ulkona, kun puhista kun farkut kiristää perseestä ja ei oikeen millään taivu tarpeeksi. Epämukavat vaatteet ne vasta huono hankinta ovatkin!

Onpa hyvä, kun muistutat tuosta 20 kg ja avioliitosta. Täytyykin pitää mielessä, ettei naimisiin kannata mennä, kun heti alkaa lihomaan. Tää kyllä nyt vaikutti ihan olellisesti päätökseen pysyä jatkossakin avoliitossa. Mihin sitä joutuisi, jos ei super-hessu asiasta muistuttaisi. :)

"Kyllä se ulkonäkö stressi lopui jo paljon ennen minkään tasoisia miehiä. :)"

Tuo on hyvä osoitus siitä miten helppoa naisten on päästä parisuhteeseen ja miten pääsevät muutenkin elämässä huomattavasti miehiä helpommalla. Jos olisit läski mies, joka ei muutenkaan jaksaisi kohottaa millään tavalla tasoa, niin olisit aivan varmasti yksin. Sinä lihavana ja hypergamisena talipallona olet saanut itsellesi miehen, joka on huomattavasti tasoasi parempi.

"Onpa hyvä, kun muistutat tuosta 20 kg ja avioliitosta. Täytyykin pitää mielessä, ettei naimisiin kannata mennä, kun heti alkaa lihomaan."

Lihoaminen on täysin naisen oman päätöksen ja elämäntapojen tulosta. Avioliitto tarkoittaa naiselle sitä että mies ja parisuhde on itsestään selvyys ja pysyvä tila, jonka takia nainen lihoo ja muuttuu hirviöksi.

• super-atm kirjoitti:

"Kyllä se ulkonäkö stressi lopui jo paljon ennen minkään tasoisia miehiä. :)"

Tuo on hyvä osoitus siitä miten helppoa naisten on päästä parisuhteeseen ja miten pääsevät muutenkin elämässä huomattavasti miehiä helpommalla. Jos olisit läski mies, joka ei muutenkaan jaksaisi kohottaa millään tavalla tasoa, niin olisit aivan varmasti yksin. Sinä lihavana ja hypergamisena talipallona olet saanut itsellesi miehen, joka on huomattavasti tasoasi parempi.

"Onpa hyvä, kun muistutat tuosta 20 kg ja avioliitosta. Täytyykin pitää mielessä, ettei naimisiin kannata mennä, kun heti alkaa lihomaan."

Lihoaminen on täysin naisen oman päätöksen ja elämäntapojen tulosta. Avioliitto tarkoittaa naiselle sitä että mies ja parisuhde on itsestään selvyys ja pysyvä tila, jonka takia nainen lihoo ja muuttuu hirviöksi.

Kaiva nyt se hernepelto nenästäsi ja hengittele rauhassa. Ettet hengästy. :)

76 kg ei minusta vielä ole suurikaan talipallo. Toki pienestä miehestä se voi tuntua suurelta. :)

• sönkkö kirjoitti:

Kaiva nyt se hernepelto nenästäsi ja hengittele rauhassa. Ettet hengästy. :)

76 kg ei minusta vielä ole suurikaan talipallo. Toki pienestä miehestä se voi tuntua suurelta. :)

Työnnä sinä herneet pyllyysi ja hauduta niistä paskassasi soppaa ja juo se itse.

Olet lihava. Ei sillä ole minulle mitään merkitystä, mutta suosittelen että myönnät asian.

Yrität säälittävästi väittää että olen pieni mies, mutta en ole. Tiedän kyllä naisten yleisen käytöksen pieniä miehiä kohtaan. Se on syrjivää ja vittuilevaa.

Yleensä laskinaiset vaativat että miehen pitää olla Miehen kokoinen, etteivät tuntisi itseään valtaviksi valaiksi. Jälleen nainen väittää olevansa itse juuri oikeanlainen läskipallona ja mies on vääränlainen jos on esim. lyhyt.

• Vaihdoin nyt sulle profiiliin talipallo kuvan 76 kg:sta minusta. Voit kaiken harmistuksen ohessa kaivaa oksennuspussia käteen ja antaa ylen, josko tuo ainainen oksetus loppuisi lopulta. :)

• super-atm kirjoitti:

Työnnä sinä herneet pyllyysi ja hauduta niistä paskassasi soppaa ja juo se itse.

Olet lihava. Ei sillä ole minulle mitään merkitystä, mutta suosittelen että myönnät asian.

Yrität säälittävästi väittää että olen pieni mies, mutta en ole. Tiedän kyllä naisten yleisen käytöksen pieniä miehiä kohtaan. Se on syrjivää ja vittuilevaa.

Yleensä laskinaiset vaativat että miehen pitää olla Miehen kokoinen, etteivät tuntisi itseään valtaviksi valaiksi. Jälleen nainen väittää olevansa itse juuri oikeanlainen läskipallona ja mies on vääränlainen jos on esim. lyhyt.

En maininnut sinusta sanakaan mainitessani lyhyestä miehestä. Itse vedit itseesi. :)

Luultavasti olen nytkin vielä 70 kg kuitenkin sinua suurempi, koska koet suurta ahdistusta asiasta?

• sönkkö kirjoitti:

En maininnut sinusta sanakaan mainitessani lyhyestä miehestä. Itse vedit itseesi. :)

Luultavasti olen nytkin vielä 70 kg kuitenkin sinua suurempi, koska koet suurta ahdistusta asiasta?

Korjaan pienestä miehestä, ei lyhyestä. :)

Mukavaa loppupäivää.

• atännä
        sönkkö kirjoitti:

Vaihdoin nyt sulle profiiliin talipallo kuvan 76 kg:sta minusta. Voit kaiken harmistuksen ohessa kaivaa oksennuspussia käteen ja antaa ylen, josko tuo ainainen oksetus loppuisi lopulta. :)

Tuo oli todella hyvä kuitti! :) Hyvä kuva normaalipainoisesta naisellisesta aikuisesta naisesta, kiitos.

• sönkkö kirjoitti:

"En maininnut sinusta sanakaan mainitessani lyhyestä miehestä. Itse vedit itseesi. :)"

Et niin, mutta vihjalit, niin kuin naisilla on tapana vittuilla välillä niin että sen huomaa vain rivien välistä.

"Luultavasti olen nytkin vielä 70 kg kuitenkin sinua suurempi, koska koet suurta ahdistusta asiasta?"

No saman tien todistit, että sinulla on joku pakonomainen tarve vittuilla miehille jotka ovat tai joiden oletat olevan pieniä. En koe ahdistusta yhtään mistään. Mutta sinä puolestasi yrität vittuilemisellasi kääntää asian niin päin että ylipainosi olisi jotenkin hieno ja normaali tila ja pienet miehet olisivat vääränlaisia.

Olet todellisuudessa ilkeä ja sadistinen kusipää. Maailma ei sinunlaisia naisia tarvitse.

• ei.kaikille.mutta
        super-atm kirjoitti:

"En maininnut sinusta sanakaan mainitessani lyhyestä miehestä. Itse vedit itseesi. :)"

Et niin, mutta vihjalit, niin kuin naisilla on tapana vittuilla välillä niin että sen huomaa vain rivien välistä.

"Luultavasti olen nytkin vielä 70 kg kuitenkin sinua suurempi, koska koet suurta ahdistusta asiasta?"

No saman tien todistit, että sinulla on joku pakonomainen tarve vittuilla miehille jotka ovat tai joiden oletat olevan pieniä. En koe ahdistusta yhtään mistään. Mutta sinä puolestasi yrität vittuilemisellasi kääntää asian niin päin että ylipainosi olisi jotenkin hieno ja normaali tila ja pienet miehet olisivat vääränlaisia.

Olet todellisuudessa ilkeä ja sadistinen kusipää. Maailma ei sinunlaisia naisia tarvitse.

vittuili sinulle XDDD

• ei.kaikille.mutta kirjoitti:

vittuili sinulle XDDD

Niin mitä sitten? Onko se jotenkin uusia asia tällä palstalla että kurpat ja feministit vittuilevat minulle ja muille miehille?

• atännä kirjoitti:

Tuo oli todella hyvä kuitti! :) Hyvä kuva normaalipainoisesta naisellisesta aikuisesta naisesta, kiitos.

Eipä mitään, ole hyvä. Jospa se ainainen oksetus viimein loppuisi, kun aikansa saa oikeen aihetta yökkiä. :)

Onhan tuossakin ylipainoa, mutta jostain syystä kun ihmiset näkee kirjoitettuna kilot ja pituuden, ne näkee oitis ison määrän pelkkää rasvaa. Harva kuitenkaan pelkästä rasvasta muodostuu. :)

• super-atm kirjoitti:

Tuo se on jalo taito lukea rivien välit ja ottaa oisteet ja pilkutkin vittuiluna. Tosiasiassa pienempi mies voi pitää isompaa naista tosiaan isona. Eikä se ole minkäänlaista vittuilua. :)

Sulle mä toki veistelin takaisin, mutta itsehän sinä aina ensin sitä tulet kerjäämään. :)

Lähden ulos tuulettamaan läskejäni, tee sinä samoin. :)

• atännä kirjoitti:

Melko huono kuitti oli. Tottakai vanhat kusipääfeministit tsempaa toisiaan, kun eivät muuhunkaan pysty.

• sönkkö kirjoitti:

Tuo se on jalo taito lukea rivien välit ja ottaa oisteet ja pilkutkin vittuiluna. Tosiasiassa pienempi mies voi pitää isompaa naista tosiaan isona. Eikä se ole minkäänlaista vittuilua. :)

Sulle mä toki veistelin takaisin, mutta itsehän sinä aina ensin sitä tulet kerjäämään. :)

Lähden ulos tuulettamaan läskejäni, tee sinä samoin. :)

Ei minulla ole juurikaan läskiä, koska vartaloni on hyvässä kunnossa.

Sinä puolestasi voit hypätä vaikka järveen. Sinun rasvamäärälläsi kellut helposti eikä tule kylmä. Ylpeilet "vanhvana ja itsenäisenä" naisena sillä että olet vartaloltasi kuin hylje.

• avautuminenauttaa
        super-atm kirjoitti:

Sinä puolestasi voit hypätä vaikka järveen. Sinun rasvamäärälläsi kellut helposti eikä tule kylmä. Ylpeilet "vanhvana ja itsenäisenä" naisena sillä että olet vartaloltasi kuin hylje.

Tuoreen tutkimuksen perusteella voidaan päätellä, että naisia ahdistelevat miehet ovat luusereita. Tiedejulkaisu Plos Onessa julkaistussa tutkimuksessa tarkkailtiin Halo 3 -pelin videopelaajia, kertoo Feministing.com. Tutkijat kävivät läpi 163 pelisession pelaajien kommentit toisilleen ja analysoivat keskustelut naisten ja miesten välillä.

Kaikista vihamielisimpiä kommentteja naisille kirjoittivat miehet, jotka olivat pelissä huonoja. Toisin sanoen naisia ahdistelevat miehet olivat luusereita. Tutkijat selittävät, miksi huonot miespelaajat ilkeilivät naisille niin usein.

- Miehet, joilla on matala asema, ovat naisille vihamielisiä minimoidakseen omaa heikkoa asemaansa, tutkijat sanovat.

Hyvin pelissä pärjänneet miehet puolestaan kannustivat naisia ja lausuivat kohteliaisuuksia sekä toisille miehille että naisille. Toisaalta kaikkien miesten kommentit toisilleen olivat sydämellisiä - pelimenestyksestä huolimatta.

Vaikka kysymyksessä on videopelillä tehty tutkimus, tutkijat uskovat, että peli vertautuu hyvin myös esimerkiksi muihin verkkoympäristöihin, joissa käyttäjät ovat entuudestaan tuntemattomia toisilleen.

Ahdisteliko vieras mies sinua?

Oletko joutunut ahdistelun kohteeksi? Kuka sinua ahdisteli? Oliko ahdistelija esimerkiksi tuntematon kadunkulkija, nettituttu tai työkaveri?

Miten sinua ahdisteltiin? Huuteliko ahdistelija perääsi? Koskettiinko sinuun? Miten tilanne ratkesi? Toistuiko tilanne?

• avautuminenauttaa kirjoitti:

Tuoreen tutkimuksen perusteella voidaan päätellä, että naisia ahdistelevat miehet ovat luusereita. Tiedejulkaisu Plos Onessa julkaistussa tutkimuksessa tarkkailtiin Halo 3 -pelin videopelaajia, kertoo Feministing.com. Tutkijat kävivät läpi 163 pelisession pelaajien kommentit toisilleen ja analysoivat keskustelut naisten ja miesten välillä.

Kaikista vihamielisimpiä kommentteja naisille kirjoittivat miehet, jotka olivat pelissä huonoja. Toisin sanoen naisia ahdistelevat miehet olivat luusereita. Tutkijat selittävät, miksi huonot miespelaajat ilkeilivät naisille niin usein.

- Miehet, joilla on matala asema, ovat naisille vihamielisiä minimoidakseen omaa heikkoa asemaansa, tutkijat sanovat.

Hyvin pelissä pärjänneet miehet puolestaan kannustivat naisia ja lausuivat kohteliaisuuksia sekä toisille miehille että naisille. Toisaalta kaikkien miesten kommentit toisilleen olivat sydämellisiä - pelimenestyksestä huolimatta.

Vaikka kysymyksessä on videopelillä tehty tutkimus, tutkijat uskovat, että peli vertautuu hyvin myös esimerkiksi muihin verkkoympäristöihin, joissa käyttäjät ovat entuudestaan tuntemattomia toisilleen.

Oletko joutunut ahdistelun kohteeksi? Kuka sinua ahdisteli? Oliko ahdistelija esimerkiksi tuntematon kadunkulkija, nettituttu tai työkaveri?

Miten sinua ahdisteltiin? Huuteliko ahdistelija perääsi? Koskettiinko sinuun? Miten tilanne ratkesi? Toistuiko tilanne?

Mitä vittua selität? :) En edes jaksa lukea. Sen verran huono henkilöhyökkäys sinulta.

• surkeahapäisyyritys
        avautuminenauttaa kirjoitti:

"Feministing.com"

Feminististä propagandaa ja vihapuhetta havaittu.

• avautuminenauttaa kirjoitti:

Mikäli jaksat katsella englanninkielistä videota aiheesta, niin tässä olisi.
        https://www.youtube.com/watch?v=QK8NwZPLqBw

• super-luuseri.atm
        super-atm kirjoitti:

Mitä vittua selität? :) En edes jaksa lukea. Sen verran huono henkilöhyökkäys sinulta.

• sivusta.huomautus
        super-luuseri.atm kirjoitti:

telaketju feministi tutkijat.

• HerraPorkkana
        super-atm kirjoitti:

Melko huono kuitti oli. Tottakai vanhat kusipääfeministit tsempaa toisiaan, kun eivät muuhunkaan pysty.

Vanhana ja lojaalina valkoritarina on ihan pakko sanoa sönkön kuitin olevan jees ;)

• super-atm kirjoitti:

Kyllä se sinäkin varmasti pinnalla pysyt järveen hypättyäsi. Sillä ovathan puupäätkin autuaita, koska eivät huku vaan kelluvat. Mä en kuitenkaan saa tikkuja kynsieni alle päätäni raapiessa toisin, kuin sinä. ;)

• super-luuseri.atm kirjoitti:

Mitkä tutkijat? Feministi ei ole synonyymi tutkijalle. Tai voihan sellainen omassa miesvihamielisyydessään tutkia vaikka omaa persettään.

• HerraPorkkana kirjoitti:

Vanhana ja lojaalina valkoritarina on ihan pakko sanoa sönkön kuitin olevan jees ;)

HerraPorkkana = atännä

• sönkkö kirjoitti:

Kyllä se sinäkin varmasti pinnalla pysyt järveen hypättyäsi. Sillä ovathan puupäätkin autuaita, koska eivät huku vaan kelluvat. Mä en kuitenkaan saa tikkuja kynsieni alle päätäni raapiessa toisin, kuin sinä. ;)

No jopas olet hassu. Muistatko vielä että tämä on sinkkupalta ja sinä seurustelet?

Miksi olet täällä? Samasta syystä kuin ratikkapaska, eli hehkuttamassa muka omaa paremmuuttasi sinkkuihin nähden?

Teille on ihan ikioma palstakin olemassa.

• super-atm kirjoitti:

Mitkä tutkijat? Feministi ei ole synonyymi tutkijalle. Tai voihan sellainen omassa miesvihamielisyydessään tutkia vaikka omaa persettään.

Itseasiassa tuota tutkimusta on siteerattu ja tulkittu miten sattuu, ottamatta huomioon mitä tutkimuksessa itsessään sanottiin.

• pete_pjn kirjoitti:

Itseasiassa tuota tutkimusta on siteerattu ja tulkittu miten sattuu, ottamatta huomioon mitä tutkimuksessa itsessään sanottiin.

Tosin tutkimuksessa on itsessäänkin tehty typeriä ja ennakkokäsityksiä tukevia oletuksia/toimia, jotka eivät vastaa kerättyä tietoa.

• super-atm kirjoitti:

No jopas olet hassu. Muistatko vielä että tämä on sinkkupalta ja sinä seurustelet?

Miksi olet täällä? Samasta syystä kuin ratikkapaska, eli hehkuttamassa muka omaa paremmuuttasi sinkkuihin nähden?

Teille on ihan ikioma palstakin olemassa.

Enkö olekin. :)

Muistan toki, en ole vielä muistisairas ainakaan muistaakseni. En minä seurustele, minä olen avioliiton omaisissa olosuhteissa, avoliitossa. Olen useamman kerran kertonut miksi olen täällä, onko sinulla muistisairaus? Olen sen sinullekin sanonut ainakin 3 kertaa miksi olen täällä. :)

Ja vielä sinä kysyt. Kuinka olen parempi? Tekeekö parisuhde ihmisen paremmaksi verraten sinkkuna elävään ihmiseen? Ei minusta. Haluatko kertoa tarkemmin, miten koet minun olevan parempi?

Ei ole olemassa ikiomaa palstaa, kaikki palstat ovat yhteisessä käytössä.

• syy.yhteys
        pete_pjn kirjoitti:

Tosin tutkimuksessa on itsessäänkin tehty typeriä ja ennakkokäsityksiä tukevia oletuksia/toimia, jotka eivät vastaa kerättyä tietoa.

ja syy-yhteys löytyy feminismistä.

Aasille porkkanaa? No ei vaan. Tupla ja kuitti. :)

• sönkkö kirjoitti:

Enkö olekin. :)

Muistan toki, en ole vielä muistisairas ainakaan muistaakseni. En minä seurustele, minä olen avioliiton omaisissa olosuhteissa, avoliitossa. Olen useamman kerran kertonut miksi olen täällä, onko sinulla muistisairaus? Olen sen sinullekin sanonut ainakin 3 kertaa miksi olen täällä. :)

Ja vielä sinä kysyt. Kuinka olen parempi? Tekeekö parisuhde ihmisen paremmaksi verraten sinkkuna elävään ihmiseen? Ei minusta. Haluatko kertoa tarkemmin, miten koet minun olevan parempi?

Ei ole olemassa ikiomaa palstaa, kaikki palstat ovat yhteisessä käytössä.

"En minä seurustele, minä olen avioliiton omaisissa olosuhteissa, avoliitossa."

No voi miten hienoa ja ihanaa. Älä saivartele. Nyt oikein ylpeilet avoliitollasi sinkkupalstalla. Olet sairas kusipää.

"Ei ole olemassa ikiomaa palstaa, kaikki palstat ovat yhteisessä käytössä."

Jokaiselle on oma palstansa. Tämä palsta on sinkuoille joten ei sinulla ole mitään asiaa täällä olla. Mene parisuhdepalstalla kehumaan kilpaa miten on hienoa olla avoliitossa ja miten sinkut ovat mielestäsi huonompia ihmisiä.

• ätmittelijä

• super-atm kirjoitti:

"En minä seurustele, minä olen avioliiton omaisissa olosuhteissa, avoliitossa."

No voi miten hienoa ja ihanaa. Älä saivartele. Nyt oikein ylpeilet avoliitollasi sinkkupalstalla. Olet sairas kusipää.

"Ei ole olemassa ikiomaa palstaa, kaikki palstat ovat yhteisessä käytössä."

Jokaiselle on oma palstansa. Tämä palsta on sinkuoille joten ei sinulla ole mitään asiaa täällä olla. Mene parisuhdepalstalla kehumaan kilpaa miten on hienoa olla avoliitossa ja miten sinkut ovat mielestäsi huonompia ihmisiä.

"No voi miten hienoa ja ihanaa. Älä saivartele. Nyt oikein ylpeilet avoliitollasi sinkkupalstalla. Olet sairas kusipää."

En saivartelekaan, oikaisin. Mitäs ylpeilyä siinä sinusta oli? Itse ylpeilet sinkkuudellasi ja erinomaisuudellasi, kun olethan maailman luokan itsenäinen ja ylväs mies joka ei naisille antaudu. :)

"Jokaiselle on oma palstansa. Tämä palsta on sinkuoille joten ei sinulla ole mitään asiaa täällä olla. Mene parisuhdepalstalla kehumaan kilpaa miten on hienoa olla avoliitossa ja miten sinkut ovat mielestäsi huonompia ihmisiä."

Jos palsta olisi vain sinkuille, varmaan täällä olisi joku banni kaikille muille. Ei mulla ole tarvetta kehua. kertominen ja kehuminen ovat eri asioita. Minä en mielestäni ole koskaan sanonut yhtäkään sinkkua itseäni huonommaksi tai huonoksi. Sen sijaan sille en mahda mitään, jos sinä jotakin huonommuutta minun vuokseni koet.

• sönkkö kirjoitti:

"No voi miten hienoa ja ihanaa. Älä saivartele. Nyt oikein ylpeilet avoliitollasi sinkkupalstalla. Olet sairas kusipää."

En saivartelekaan, oikaisin. Mitäs ylpeilyä siinä sinusta oli? Itse ylpeilet sinkkuudellasi ja erinomaisuudellasi, kun olethan maailman luokan itsenäinen ja ylväs mies joka ei naisille antaudu. :)

"Jokaiselle on oma palstansa. Tämä palsta on sinkuoille joten ei sinulla ole mitään asiaa täällä olla. Mene parisuhdepalstalla kehumaan kilpaa miten on hienoa olla avoliitossa ja miten sinkut ovat mielestäsi huonompia ihmisiä."

Jos palsta olisi vain sinkuille, varmaan täällä olisi joku banni kaikille muille. Ei mulla ole tarvetta kehua. kertominen ja kehuminen ovat eri asioita. Minä en mielestäni ole koskaan sanonut yhtäkään sinkkua itseäni huonommaksi tai huonoksi. Sen sijaan sille en mahda mitään, jos sinä jotakin huonommuutta minun vuokseni koet.

"Itse ylpeilet sinkkuudellasi ja erinomaisuudellasi, kun olethan maailman luokan itsenäinen ja ylväs mies joka ei naisille antaudu. :)"

Jälleen vittuilet seurustelevana naisena sinkkupalstalla. Tässä hyvä osoitus. En suostu naisten hypergamiaan, enkä aisuriksi, joten turha sinun hypergamisena talipallona on asian suhteen nälviä.

"Jos palsta olisi vain sinkuille, varmaan täällä olisi joku banni kaikille muille."

No esimerkiksi sinulle ja ratikkakuskille banni tekisi oikein hyvää. Teillä on täysin sairas ja hyödytön elämä ja puratte pahaa oloanne tänne yksin jääneille miehille.

Hakeudu hoitoon jos terapiaa tarvitset. Ei sinun täällä tarvitse olla.

• HerraPorkkana
        super-atm kirjoitti:

HerraPorkkana = atännä

No niin, täähän hauskaksi meneepi ;) Kiitoksia, olen otettu ;)

• ätmittelijä
        sönkkö kirjoitti:

Pistetäänkö normaalimpi, semmonen normaali josta kuitenkaan itse en ole koskaan tykännyt? :)

No laita sitten.

Olisikin mukava nähdä millainen käsitys muillakin naisilla on "normaalivartaloista". Miesten ja naisten.

Ei tarvi laittaa miksi et tykkää normaalivartalosta, arvataan jo että lisää pituutta ja leveämmät hartiat pitää olla.

No niin, täähän hauskaksi meneepi ;) Kiitoksia, olen otettu ;)

"olen otettu"

Olet kusipää.

• super-atm kirjoitti:

"Itse ylpeilet sinkkuudellasi ja erinomaisuudellasi, kun olethan maailman luokan itsenäinen ja ylväs mies joka ei naisille antaudu. :)"

Jälleen vittuilet seurustelevana naisena sinkkupalstalla. Tässä hyvä osoitus. En suostu naisten hypergamiaan, enkä aisuriksi, joten turha sinun hypergamisena talipallona on asian suhteen nälviä.

"Jos palsta olisi vain sinkuille, varmaan täällä olisi joku banni kaikille muille."

No esimerkiksi sinulle ja ratikkakuskille banni tekisi oikein hyvää. Teillä on täysin sairas ja hyödytön elämä ja puratte pahaa oloanne tänne yksin jääneille miehille.

Hakeudu hoitoon jos terapiaa tarvitset. Ei sinun täällä tarvitse olla.

Kumpikohan meistä sitä terapiaa oikeasti enemmän tarvitsee, sinä vai minä? Kallistun ajattelemaan, että sinä. Ihan vaan käytöksesi takia. :)

Harva yksinäinen mies täällä käyttäytyy yhtä tollosti, kuin sinä. Useampi heistä ei kuitenkaan ole kadottanut todellisuudentajuaan ympärillä vallitsevasta maailmasta. Eikä vedä pisteistä ja pilkuista kieroja mielleyhtymiä ja väittämiä.

Jos sinulle veistellään, tulkitset että kaikille veistellään. Sinä et ole kaikki sinkku miehet, eikä muut sinkkumiehet ole sinä. Onneksi.

• sönkkö kirjoitti:

Kumpikohan meistä sitä terapiaa oikeasti enemmän tarvitsee, sinä vai minä? Kallistun ajattelemaan, että sinä. Ihan vaan käytöksesi takia. :)

Harva yksinäinen mies täällä käyttäytyy yhtä tollosti, kuin sinä. Useampi heistä ei kuitenkaan ole kadottanut todellisuudentajuaan ympärillä vallitsevasta maailmasta. Eikä vedä pisteistä ja pilkuista kieroja mielleyhtymiä ja väittämiä.

Jos sinulle veistellään, tulkitset että kaikille veistellään. Sinä et ole kaikki sinkku miehet, eikä muut sinkkumiehet ole sinä. Onneksi.

Sinä tarvitset terapiaa, koska elät omassa idioottimaailmassasi ja sinulla on tarve seurustelevana naisena kirjoittaa sinkkupalstalle.

• ätmittelijä kirjoitti:

No laita sitten.

Olisikin mukava nähdä millainen käsitys muillakin naisilla on "normaalivartaloista". Miesten ja naisten.

Ei tarvi laittaa miksi et tykkää normaalivartalosta, arvataan jo että lisää pituutta ja leveämmät hartiat pitää olla.

Naisen normaalivartalo. Mä olen suurimman osan elämästäni ollut laiha (kuva profiilissa) ja omasta mielestäni lihaa luiden päällä on parempi. Tuntuu mukavemmalta ja omasta mielestä näyttääkin paremmalta. Tietenkään reipas ylipaino ei ole kelleen hyväksi, mutta pieni ylipaino ei ole pahaksikaan. :)

Miehen kuva oli ok, mutta vähempikin lihas on erittäinkin ok. :)

Miehetkään yhdestä muotista puserrettuna hyvä asia ole. Mielummin erilaisia, jokaiselle jotain.

• super-atm kirjoitti:

Sinä tarvitset terapiaa, koska elät omassa idioottimaailmassasi ja sinulla on tarve seurustelevana naisena kirjoittaa sinkkupalstalle.

Heh, oleko kenties Antti nimeltäsi ja jokseenkin kova? Mulle on kerran eräs Antti sanonut, että elän ihme maailmassa (teininä). Mutta se olikin semmonen tärisevä ja erikoinen jätkä. Viinaa, tupakkaa ja ravea. :)

Pikkasen mustavalkea.

• sönkkö kirjoitti:

Heh, oleko kenties Antti nimeltäsi ja jokseenkin kova? Mulle on kerran eräs Antti sanonut, että elän ihme maailmassa (teininä). Mutta se olikin semmonen tärisevä ja erikoinen jätkä. Viinaa, tupakkaa ja ravea. :)

Pikkasen mustavalkea.

Onko nimesi kenties Laura, koska tunsin Lauran joka oli hypergaminen, talipallo, idiootti ja mielenvikainen aivan niin kuin sinä? Hehehe.

• ätmittelijä kirjoitti:

No laita sitten.

Tuossa muutama alkuun. :)

https://time2thrivedotcom.files.wordpress.com/2014/03/womens-ideal-body-size-for-men.jpg

http://sophisticatedpair.com/blog/wp-content/uploads/2012/01/ckmodels.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/7c/32/f2/7c32f2ea2db382a2c03367ee5ac2d69f.jpg

nappasin nyt malleja, koska eihän kukaan palstan miehistä tykkää rumia naamoja katsella.

• tosiperusatm
        sönkkö kirjoitti:

Naisen normaalivartalo. Mä olen suurimman osan elämästäni ollut laiha (kuva profiilissa) ja omasta mielestäni lihaa luiden päällä on parempi. Tuntuu mukavemmalta ja omasta mielestä näyttääkin paremmalta. Tietenkään reipas ylipaino ei ole kelleen hyväksi, mutta pieni ylipaino ei ole pahaksikaan. :)

Miehen kuva oli ok, mutta vähempikin lihas on erittäinkin ok. :)

Miehetkään yhdestä muotista puserrettuna hyvä asia ole. Mielummin erilaisia, jokaiselle jotain.

Missä ne kuvat normaalivartaloista viipyy?

Vai oliko Vladimir Klitschko se tavismies?

• super-atm kirjoitti:

Onko nimesi kenties Laura, koska tunsin Lauran joka oli hypergaminen, talipallo, idiootti ja mielenvikainen aivan niin kuin sinä? Hehehe.

Ei ole, enkä ole ollut talipallo koko ikääni. Vain viimeiset 10-vuotta nk. ylipainoinen BMI taulukon mukaan. :)

Ja jos sä olisit se Antti, tietäisit että se kaveri jonka kanssa aikoinaan seukkasin (se olisi sun kaveri) ei täyttäisi millään muotoa hypergamian piirteitä, niin et edes kysyisi.

• tosiperusatm kirjoitti:

Missä ne kuvat normaalivartaloista viipyy?

Vai oliko Vladimir Klitschko se tavismies?

Tossahan ne. Naiset kuten aikaisemmin ilmoitin. :)

Eikö tommoinen 50 kg hoikka ole normaali, kuten uusi torsokuvani? Useinhan täällä ihastellaan langan laihoja, joten pitäisi nyt kelvata. :)

• tosiperusatm

• tosiperusatm
        sönkkö kirjoitti:

Tossahan ne. Naiset kuten aikaisemmin ilmoitin. :)

Eikö tommoinen 50 kg hoikka ole normaali, kuten uusi torsokuvani? Useinhan täällä ihastellaan langan laihoja, joten pitäisi nyt kelvata. :)

Missä "tossa"?

Kuka noista naisista edustaa normaalia miesvartaloa?

Ja ellet ole 140cm pitkä, profiilikuvan nainen ei todellakaan ole 50kg.

• tosiperusatm kirjoitti:

Missä "tossa"?

Kuka noista naisista edustaa normaalia miesvartaloa?

Ja ellet ole 140cm pitkä, profiilikuvan nainen ei todellakaan ole 50kg.

En luvannut normaalia miesvartaloa, naisvartaloita. Pituus on 166 cm ja paino tasan 50kg. Kyllä minä omat painoni tiedän. :)

Vaaka on ankara.

• sönkkö kirjoitti:

Niin ja he ovat julkkiksia, sinä ja minä emme. :)

Eli se niistä arkipäivän sankareista.

Olet silti hypergaminen vaikka et ole julkkis.

• super-atm kirjoitti:

Olet silti hypergaminen vaikka et ole julkkis.

Olenko? Ihailtavan paljon sä luotat mun sanaani. ;)

Alat oppia, naisiin voi luottaa.

• sönkkö kirjoitti:

Tälle oli kyllä pakko purskahtaa nautuun... :)

• pete_pjn kirjoitti:

Ja itse linkki kyseiseen tutkimukseen.
        http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0131613#sec002

"We suggest that low-status males increase female-directed hostility to minimize the loss of status as a consequence of hierarchical reconfiguration resulting from the entrance of a woman into the competitive arena. Higher-skilled players, in contrast, were more positive towards a female relative to a male teammate. As higher-skilled players have less to fear from hierarchical reorganization, we argue that these males behave more positively in an attempt to support and garner a female player’s attention. "

Mielenkiintoinen teoria, ja voi hyvinkin selittää esim. nettipalstojen naisvihamielisyyttä.

• pete_pjn kirjoitti:

Tälle oli kyllä pakko purskahtaa nautuun... :)

Kuluu se aika näinkin. :)

• sönkkö kirjoitti:

Naisiin ei voi luottaa. Tuskin niin tyhmä kuitenkaan olet että kehuskelisit negatiivisilla asioilla jotka eivät olisi totta.

• super-atm kirjoitti:

Naisiin ei voi luottaa. Tuskin niin tyhmä kuitenkaan olet että kehuskelisit negatiivisilla asioilla jotka eivät olisi totta.

Kaikki muiden positiiviset on sun negatiivisia, joten what's the point? :)

Naisiin ei voi luottaa, sanoo mies joka kuitenkin haaveilee naisista. Pääh...ei jaksas.

• sönkkö kirjoitti:

Kaikki muiden positiiviset on sun negatiivisia, joten what's the point? :)

Naisiin ei voi luottaa, sanoo mies joka kuitenkin haaveilee naisista. Pääh...ei jaksas.

En haaveile enää naisista, koska en ole jaksanut enää pitkään aikaan etsiä naista. Mgtow.

Mitä jos kävisit ensin peruskoulun loppuun ja yrittäisit sitten kirjoittaa joitain?

• super-atm kirjoitti:

En haaveile enää naisista, koska en ole jaksanut enää pitkään aikaan etsiä naista. Mgtow.

Mitä jos kävisit ensin peruskoulun loppuun ja yrittäisit sitten kirjoittaa joitain?

Peruskoulut on loppuun käyty jo vuosia sitten. Henkilöhyökkäyksien maisteriopinnoistako olet niin ylpeä? En mitään muutakaan ylpeyden aihetta susta löydä.

Se on kaikkien naisten onni, että tajusit luovuttaa. Jää fiksummille sinkkumiehille nekin potentiaaliset naiset, jotka sinun seurasi pilaisi lopullisesti. Noin hapan ihminen on happoa kaikille.

• sönkkö kirjoitti:

Peruskoulut on loppuun käyty jo vuosia sitten. Henkilöhyökkäyksien maisteriopinnoistako olet niin ylpeä? En mitään muutakaan ylpeyden aihetta susta löydä.

Se on kaikkien naisten onni, että tajusit luovuttaa. Jää fiksummille sinkkumiehille nekin potentiaaliset naiset, jotka sinun seurasi pilaisi lopullisesti. Noin hapan ihminen on happoa kaikille.

Päätit sitten kurpparaivota oikein kunnolla :D

Sait suoritettua juuri ja juuri peruskoulun loppuun ja sitten hommasit itsellesi tasoasi paremman miehen. Olet tyypillinen hypergaminen parisuhdehuora.

• super-atm kirjoitti:

Päätit sitten kurpparaivota oikein kunnolla :D

Sait suoritettua juuri ja juuri peruskoulun loppuun ja sitten hommasit itsellesi tasoasi paremman miehen. Olet tyypillinen hypergaminen parisuhdehuora.

Ja sä et keksi enää mitään muuta millä roikkua kintussani kiinni, niin siirryit juttelemaan peruskoulusta. Mistä sitten seuraavaksi haluat jutella? :)

Sinähän et miehen tasosta voi sanoa oikeastaan kitään, kun et ole koko miestä nähnyt saati todistetusti pystynyt olemassa olevaksi toteamaan. :)

Joten mikä on todellinen syysi kintereilläni roikkumiseen?

• sönkkö kirjoitti:

Ja sä et keksi enää mitään muuta millä roikkua kintussani kiinni, niin siirryit juttelemaan peruskoulusta. Mistä sitten seuraavaksi haluat jutella? :)

Sinähän et miehen tasosta voi sanoa oikeastaan kitään, kun et ole koko miestä nähnyt saati todistetusti pystynyt olemassa olevaksi toteamaan. :)

Joten mikä on todellinen syysi kintereilläni roikkumiseen?

Miksi olet hypergaminen parisuhdehuora?

• super-atm kirjoitti:

Miksi olet hypergaminen parisuhdehuora?

Jaaha sulla se hirtti levy kiinni taas. CRC ja matka jatkuu. :)

• sönkkö kirjoitti:

Jaaha sulla se hirtti levy kiinni taas. CRC ja matka jatkuu. :)

Tottakai matkasi jatkuu huorana.

• super-atm kirjoitti:

Tottakai matkasi jatkuu huorana.

Oletko irl yhtä ripustautuva? CRC ja pääsen sinusta irti. :)

Ei nyt jokseenkin kiinnosta tämä sinun pakonomainen verbaalinen penetroitumisen tarpeesi.

• 2626

Mikä on kesäkunto, miten se poikkeaa talvi-, kevät- ja syyskunnosta?

• Aina oon suunnilleen samanlaisessa kunnossa. Kesällä ois tarkotus panostaa keskivartalon vahvistamiseen

• atännä

Olutta ja makkaraa?

• atännä kirjoitti:

Olutta ja makkaraa?

No makkaraa kenties, mutta rakentelin jo aika päheän taljasysteemin

• Mulla on hyvät vyötärögeenit, vaikka isopeppuinen niin myös siro.
      Mutta en halua vetää liikaa huomiota itseeni, joten aika tyylikkään peittävästi mennään, kesät ja talvet.. :)

• Hämärän_rajoilta

Olen huonommassa kunnossa kuin ikinä. Olin koko talven niin väsynyt ja nyt keväällä ollut vielä perusväsymyksen päälle jatkuvasti flunssassakin, että kaikki liikunta on jäänyt kokonaan. Energiaa ja motivaatiota on riittänyt vain pakollisista asioista selviytymiseen eikä aina oikein niihinkään. (Mitään ihmeellistähän asiassa ei ole: fyysisestä kunnosta ei jaksa huolehtia, jos ei ole kunnossa henkisesti, sosiaalisesti eikä taloudellisesti.)

Julkisilla uimarannoilla en ole käynyt 20 vuoteen enkä muutenkaan aio kesällä käydä missään, joten sikäli mitään syytä edustavalta näyttämiseen ei ole.

• eimullamuuta

Kyllä tällä kaljamahalla kehtaa rannalle mennä.

• Paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten. Kevään ruokaremontti ja kuntoilun lisääminen tuottanut tulosta. Istuvampien housujen ostaminen helpottunut, mutta paitojen ei. Miestissit edelleen vaivana ja hartiat voisivat olla leveämmät.

• aijaaha

päivi raahesta huostaa teidät kaikki

• Totuudenkertojatar

Olen hyvässä kunnossa. Tietty.

• Ihan ok. kunto. Ylipainoa alle 10 kg, ja jaksan hyvin kävellä 5 km.

• "jaksan hyvin kävellä 5 km"

Et silti jaksa töihin kävellä vaikka se olisi naapurissasi.

• Minä en ainakaan ole. Painoa pitäisi pudottaa roimasti ja olkapääkin on kipeä.

• atännä

Täh? Etkös jonkin aikaa sitten postannut kalsarikuvasi tänne. Ei siinä ainakaan mitään ylimääräistä näkynyt.
        Mitä pahaa olet olkapäälläsi tehnyt?

• ruma-ätmi

Olen 167 cm ja 90 kg, nostan 120 kg penkistä

• narukätinen

Olen 172 cm ja 74 kg ja nostan 120 kg penkistä. ;)

• tarralenkkari666

Miksi pitäisi olla hyvässä kunnossa, jotta kehtaisi pukeutua helteeseen?
      Miksi yhdistät hyvänkunnon ja tietynlaisen ulkonäön?

Harrastan kolmea eri urheilulajia ja lenkkeilen. Ei minusta sitä useinkaan päältäpäin näe, että olen hyvässä kunnossa, vaan näytän ihan tavalliselta. Pitäisikö pukeutua kaapuun?

• Poikamies46

Olen treenannut kovasti ja valmis tekemään pullistelevilla lihaksillani vaikutuksen teininaiseen ja heittäytymään ensimmäiseen teiniromanssiini. Kesä 2016, nyt se tapahtuu oikeasti!

• ytm-panomies

Aika läskissä kunnossa olen mutta mitäs se haittaa. Saan pillua lähes aina kun tahdon

• Luolamadonna

Mjoo

Heti kun psykiatrin sain minut vieroitetuksi hissikammosta, perseeni rupsahti.

(Reps )

• Luolamadonna

Lisäksi mulle on tullut jokin sormimakkara navan alle kaikesta tästä löhöämisestä. Hiusharjaa en löydä mistään, vaikka niitä on yli kolme.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Lisäksi mulle on tullut jokin sormimakkara navan alle kaikesta tästä löhöämisestä. Hiusharjaa en löydä mistään, vaikka niitä on yli kolme.

(Naurua)

Eli kun muu jengi lätisee loputtomista makkaroistaan, niin mä pamisen nakeistani.

(Persnaurut)

• tough.luck

Olen timmissä kunnossa mutta ei se oikein auta naisten saamisessa kun melkein joka paikassa ollaan kuitenkin vaatteet päällä.
      Ja muutenkin naama on se mikä määrittää naisten kiinnostuksen, se ei ole minulla hyvä.

• "Ja muutenkin naama on se mikä määrittää naisten kiinnostuksen, se ei ole minulla hyvä."

Tuo on totta ettei hyvälläkään vartalolla saa naisia jos naama on ruma. Siinä tilanteessa kannattaa keskittyä muihin liikuntaan liittyviin positiivisiin asioihin.

• ätminki

Sitten kun joku nainen antaa mulle pillua ja haluaa seurustella kanssani niin alan treenaamaan.

• ei.toimi

Kuulostaa vähän tyypilliseltä naisten asenteelta, tuollainen ei toimi.
        Jos treenaa pelkästään toista miellyttääkseen niin se treeni-into ei pysy yllä.
        Tiedän yhden miehen jonka tyttöystävä alkoi treenaamaan vain miehen mieliksi ja vähän päästä mies jo tuskastui siihen kun tyttöystävä ei halunnutkaan lähteä treenaamaan salille tai lenkille. Tuollainen olisi painajaismainen tilanne jos toisella ei ole oikeata omaa motivaatiota ja juuri tuon takia itse yritän tiedustella naiselta heti alussa että miten on liikunnan suhteen koska en kestäisi olla löysän ja laiskan naisen kanssa.

• salimies123

Monet läskit naisetkin sanovat, että haluaisivat miehen jonka kanssa voisi sitten treenailla ja päästä kuntoon. Idioottimaista logiikkaa. Ensiksi kuntoon ja sitten parisuhteeseen.

• Pyrin olemaan aina kunnossa. Keskimäärin 4-5 kertaa viikossa salilla ympäri vuoden ja muut liikkumiset siihen päälle, sekä järkevä ruokavalio ja fyysinen työ pitää kropan kuosissa. Ja välillä voi ottaa elämän vähän rennomminkin, ei repsahda tai rupsahda jos välillä vaikka juhliikin ;)

• Rumilus99

Tämä nainen ei ole ikinä kesäkunnossa, mutta ei kyllä omistakaan mitään, mikä paljastaisi enemmän kuin naaman tai käsivarret...

• Neitsytsetä

En ole alkuunkaan kunnossa.

Kaljamaha on pienentynyt niin paljon ettei vuosia sitten ostamani XL-koon suosikkipaita istu enää tiukasti :(

• Timmissä

Kunnossa jo vuosia, koska treenaan päivittäin. Naisia pyörii ympärillä toisinaan ihan riesaksi asti. Mutta positiivista on, että voi vaihtaa naista jos alkaa liiaksi kyllästyttämään.

• Ujoatm27v

Kyllä on ihan sopivasti kaljamahaa ja miestissitkin on sopivassa kunnossa. Olen varmasti kaikkien naisten unelmamies kun otan paidan pois päältäni uimarannalla.

• mies_30_v

Ulkoisesti missään kovassa kunnossa ole, tyytyväinen kuitenkin.

Etunojapunneruksia 50-60 minuutissa kuitenkin.

Voin laittaa kuvan itsestäni, jos haluatte.

• Olen kesäkunnossa kesällä. Rantakunnossa kun menen rannalle. Ei kai siinä sen kummempaa.

Olen myös alkanut treenaamaan enemmän.

• kysynVain

Nam.

Käytkö rannalla usein? Millai treenaat?

• kysynVain kirjoitti:

Nam.

Käytkö rannalla usein? Millai treenaat?

Kesällä tulee oltua rannalla päivittäin, jos mökillä on. Kaupungissa harvemmin, ei ole rantaa lähellä.

Treenaan lähinnä punttisalilla parisen kertaa vkossa tällä hetkellä.

• kysynVain

Ei muuta kun väriä pintaan et voit esitellä rajoja sit jollekkin ;) ja treeni intoa.

• kysynVain kirjoitti:

Ei muuta kun väriä pintaan et voit esitellä rajoja sit jollekkin ;) ja treeni intoa.

Pidän tällä hetkellä itseäni kunnossa ihan itseni takia ja ruskettuneena selviää vähemmällä meikillä mikä myös on tosi jees. :)

• kysynVain

Joo, ei sitä kannata treenatakkaan kuin itseään varten. Kunhan itse on tyytyväinen niin se riittää.

Rusketutko helposti?

• kysynVain
        Nainen_28v kirjoitti:

Pidän tällä hetkellä itseäni kunnossa ihan itseni takia ja ruskettuneena selviää vähemmällä meikillä mikä myös on tosi jees. :)

Entä oletko muuten sinkku vielä?

• kysynVain kirjoitti:

Joo, ei sitä kannata treenatakkaan kuin itseään varten. Kunhan itse on tyytyväinen niin se riittää.

Rusketutko helposti?

En rusketu. Enkä myöskään pala helposti.

• kysynVain kirjoitti:

Entä oletko muuten sinkku vielä?

Olen sinkku. Mitä pidempään olen sinkku, sitä vähemmän minulla on kiire muuttaa sitä asiaa. Tuntuu että tietyt asiat pitää vaan tehdä yksin. Tottakai joskus kaipaa tukea ja turvaa, mutta senkin puuttuminen vahvistaa.

• kysynVain
        Nainen_28v kirjoitti:

Olen sinkku. Mitä pidempään olen sinkku, sitä vähemmän minulla on kiire muuttaa sitä asiaa. Tuntuu että tietyt asiat pitää vaan tehdä yksin. Tottakai joskus kaipaa tukea ja turvaa, mutta senkin puuttuminen vahvistaa.

Eikö toi o vähä huono ajattelumalli? :) Kyllähän tukea ja turvaa saa haluta, eikö se katkeroita, jos tuntuu että sen puuttuminen vahvistaa. Tulee semmonen fiilis ettei sitä sitten enää tarvitsekkaan vaikka jokainen tarvii esim. läheisyyttä tai ainakin suurin osa. Toki yhden illan jutut tms. korvaa sitäkin puolta.

En sillä, jokainen tavallaan. Pääasia et teet asiat miten itse haluat ja olet onnellinen.

• kysynVain kirjoitti:

Eikö toi o vähä huono ajattelumalli? :) Kyllähän tukea ja turvaa saa haluta, eikö se katkeroita, jos tuntuu että sen puuttuminen vahvistaa. Tulee semmonen fiilis ettei sitä sitten enää tarvitsekkaan vaikka jokainen tarvii esim. läheisyyttä tai ainakin suurin osa. Toki yhden illan jutut tms. korvaa sitäkin puolta.

En sillä, jokainen tavallaan. Pääasia et teet asiat miten itse haluat ja olet onnellinen.

Se on vähän kaksipiippuinen juttu. Ei kukaan selviä yksin, mutta liika riippuvuuskin on pahasta.

Toki muut ihmissuhteet kompensoivat puolison puuttumista. Esim. Perheen ja ystävien kanssa vietetty aika on lisääntynyt. Paljon toki ollaan myös lapsen kanssa kahdestaan.

Läheisyys tekee todella hyvää. Sai sitä sitten halauksen, suudelman tai seksin muodossa.

• Sad-But-true

Onhan tuo maha tuossa joka kulkee mukana. 90 kg taitaa olla painoa ja 10 kg pitäis laihduttaa. Ei vain oikein jaksa panostaa ruokavalioon vaikka kyllä liikun ja käyn salilla säännöllisesti niin ei paino putoa sen takia koska syön miten sattuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      229
      7053
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2917
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      45
      2380
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      103
      2300
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2071
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1560
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      95
      1558
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1423
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1372
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      392
      1359
    Aihe