Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2342

1. Miksi+puhut+kuin+minua+ei+olisikaan+täällä..++Minulla+on+kaikki+ovet+avoinna...Etsin+kaikkialta.+Käännän+kivet+ja+kannot.+Kestän+kylmää,+kuumaa,+janoa+,nälkää,+mutta+aina+löydän+etsimäni..++Menneisyys+sen+tietää,+että+aina+löydän.+Meneekö+siinä+viikkoja,+kuukausia+vai+vuosia,+mutta+minä+minä+löydän,+minä+tulen.+Minä+saan+sen+mitä+etsinkin.
  2. Olen+tavannut+pelkästään+fiksuja+naisia+ja+kyllä+nämä+neitseet+ovat+aloittaneet+e-pillerit+ennen+tapaamista+kuten+olen+ohjeistanut+ja+kuten++jokainen+fiksu+nainen+tekee..Pelkkään+kortsuun+ei+kannata+koskaan+luottaa+jos+ei+halua+lapsia.Neitsyyden+otan+aina+paljaalla..Jokainen+joka+on+neitseen+kanssa+ollut+kyllä+tietää,+että+ei+se+peenis+mene+sinne+heittämällä,+vaan+siinä+tapauksesta+riippuen+joutuu+käyttää+aikaa+sisälle+työntyessä,+koska+tytöllä+on+siinä+kipuja+yleensä,++vaikka+on+ollut+hyvät+esileikit+ja+vaikka+on+liukuvoiteet,+niin+silti+se+vaan+on+näin.++Kortsun+kanssa+puljaaminen+ei+oikeen+sovellu+siihen+operaatioon+ja+muistakaa+myös+se,+että+suuseksiin+pätee+samat+säännöt+kuin+vaginaaliseen+seksiin+mitä+tulee+suojautumiseen..Samat+limakalvot+löytyy+suustakin+ja+taudit+tarttuu+sinnekkin.++Minun+kanssa+voi+harrastaa+seksiä+kaikintavoin+täysin+vapaasti,+eikä+tarvitse+pelätä+tauteja.++Aika+harva+mies+voi+tarjota+samaa+nykypäivänä.++Suurinosa+miehistä+on+urpoja+ketkä+panee+paljaalla+kaikkea+liikkuvaa.+Useimmat+miehet+saastuttavat+itsensä+jo+ekalla+panollaan+jonkun+ympäriinsä+panneen+tummun+kanssa..Sitten+tulevat+tänne+kehumaan+kun+sai+panna+paljaalla.++Saastuivat+ja+luopuivat+puhtaudestaan+kerta+heitolla.Ja+siis+ihan+pahaa+tekee+kun+tiedän,+että+monet+tytöt+lankeavat+näihin+"saastuneisiin"+ns.+kokeneisiin++miehiin+mitä+täälläkin+paljon+pörrää+lipeviä+höpisten..Nämä+ihmiset+ovat+kiertäneet+kaikenmailman+thaikkulat+ja+panneet+prostituoituja+etc..Miettikää+nyt+vähän+kehen+menette+sekaantumaan.++Yksi+tyhmä+valinta+pilaa+sun+elämän+loppuiäkses.Itse+aloitin+kahdenvälisen+seksielämän+sen+verran+varttuneena,+että+osasin+olla+järkevä+alusta+pitäen+ja+tehdä+oikeanlaisia+valintoja.+Nyt+pidän+kiinni+terveydestäni.+Ihmisellä+kun+ei+loppujen+lopuks+paljon+muuta+ole.
  3. Pitkästä+aikaa+näen+hienoista+älyllistä+elämää+palstoilla+itseni+lisäks..On+totta,+että+minulla+on+bakteerikammo..Avaan+kaikki+ovetkin+julkisissa+paikoissa+tyyliin+pikkusormella+jostain+alalaidasta+ja+kahviautomaatteja+painan+jollain+sormen+niveltaipeella,+en+koskaan+sormen+päällä,+mutta+todettakoon,+että+kenties+siitäkin+syystä+myös+sairastan+todella+harvoin.+Nytkään+ei+vuoteen+ole+ollut+mitään,+ei+edes+nuhaa.Fakta+kun+on+kuitenkin+se,+että+väittävät,+että+herpestä+on+80%+ihmisistä..Hpv:tä+myös+todella+paljon+++kaikki+muut+siihen+päälle.+Hpv+aiheuttaa+miehelle+suusyöpää,+sekä+esim.+penis+syöpää..Ei+kauhean+kiva.++Minä+kuulun+tuohon+20%:iin+ihmisiä+kenellä+ei+ole+edes+herpestä+ja+tämän+olen+jopa+verikokeella+käynyt+todentamassa.++Minä+olen+todellakin+erityinen+ihminen.+Meitä+ei+ole+paljon.++++Syy+miks+olen+pitänyt+terveyteni+on+se+,+että+suojaamatonta+seksiä+on+ollut++ainoastaan+kahden+neitseen+kanssa..+Ei+tulisi+mieleenkään+harrastaa+suojaamatonta+sellaisen+naisen+kanssa+kuka+pannut+muitakin+miehiä.+-Nämä+naiset+ovat+kärjistetysti+sanoen+saastuneet..He+ovat+ihmisiä+ketä+panen+korkeintaan+kokovartalokortsussa..Ja+sitten+vielä+se,+että+haen+nyt+nimenomaan+partneria+kenen+kanssa+saa+naida+paljaalla+ja+pidempään+suhteeseen,+joten+sen+vuoks+seuraava+valinta+tulee+olemaan+neitsyt..Kyse+ei+ole+ollenkaan+siitä,+että+löydänkö+neitseen+vakkarin..+Minä+löydän+aina+sen+mitä+etsinkin.+Ennemmin+tai+myöhemmin.+Tavalla+taikka+toisella.+Jos+ei+yli+pääse+niin+menen+ali.+Jos+ei+ali+pääse+niin+kierrän.+Minä+olen+mies+joka+saa+sen+minkä+haluaa.