Hei vaan hei. Kivaa olla sinkku! Kukaan ei määräile. Saa tavata ketä huvittaa. Mikä sun mielestä on parasta sinkkuna olemisessa.
Sinkkuna o. hyvä olla
8
78
Vastaukset
No ei mikä. Tylsää. Eikä sit naismieskainalootakaa. Kukaan ei tarjoo eikä halailee röökätes. Iha hanurist tuo naismieskainaloto elämä
- Pippe55
Voe tokkkiinsa ! eikös noita naismieskainaloita oo vappaana. Oot muuten kaunis ! Ihmettelen kovasti notta oot sinkku.
Pippe55 kirjoitti:
Voe tokkkiinsa ! eikös noita naismieskainaloita oo vappaana. Oot muuten kaunis ! Ihmettelen kovasti notta oot sinkku.
Kiits kaunis. Jenna tietää kyl, Jenna on stara. Ja hyväsydämmine. Naismieskainalo vaa hakuses
- Ilmamitään
Ikävään yhdistää vain nainti huvikseen.
- NainenRuudunTakaa
No onhan se juuri nuo mitä sanoit. Ei tartte tehdä omassa elämässään niin paljon kompromisseja. Voi tehdä mitä haluaa (lakien jne rajoissa toki).
Semmoinen oma tila ja vapaus. Ainoastaan vakipano kaveri puuttuu tällä hetkellä..
Nainen ketä voisi tavata muutaman vkon välein illanvieton, seksin ja yhteisen yön merkeissä.
Eipä tähän paljon muuta osaisi kaivata. Noh. Ehkä myös se parisuhde jonain päivänä.
Edelleen odotan postia neitseeltä naiselta kenelle tämä järjestely sopisi..
Tahtoo vain tuo odottavan aika olla pitkä ja elämä tuntuu kovin yksinäiseltä.- heikolta.näyttää
Netti on silloin ainut toivo jos livenä ei naiset syty susta.
heikolta.näyttää kirjoitti:
Netti on silloin ainut toivo jos livenä ei naiset syty susta.
En hae ketä tahansa naista vaan tutustun ainoastaan neitseellisiin naisiin.
Ilman muuta netistä joo.. En mä sulta neuvoja kysynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453