Holaa__Mitäs tytöt?

Mites tää vko...Joko tällä vkolla joku nappärä neitsyt/parisuhde kokematon naikkonen osuisi tänne palstaa kiikaroimaan ja hoksaisi minun etsivän juuri häntä..
Hän varmasti miettii, et mikähän hiippari toi on, mut ei ollenkaan. Täällä on aisallinen ja mukava hoikkavartaloinen sinkkumies ja minulla on fwb-kaveri hakusessa. Haen pidempiaikaista kaveria ja ystävää. Miksi hakusessa kokematon ja mieluiten neitsyt? -Minulla itsesuojeluvaisto on hyvin voimakas. Terveys äärimmäisen tärkeää..En arvosta aiempaa kokemusta..Arvostan enemmän meidän yhteisiä kokemuksia...ja Sorry, mut mä en nää perus tinderi muijaa kovinkaan luotettavana tässä mielessä..

Sähkis sama ku nimimerkki suomi24:ssa.

7

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seliina

      Aisallinen totta tosiaan.

    • gjr90egu

      Ai neitsyt friends with benefits -systeemiin?

      Melkoinen herrasmies tosiaan. Toivottavasti et löydä ketään hyväksikäytettäväksi.

      Tämä neitsyt aikoo pysyä sellaisena hautaan asti, kiitosta vaan.

      • Jotkut naiset tapaavat uhriuttaa itseään juuri noin kuten sinäkin tuossa annat esimerkkiä.
        Onko syynä lapsuuden traumat ja uskonnollinen kasvatus?.. On opetettu, että seksi on pahaa, likaista, tuhmaa ja tuhoavaa. Siis pelkkää hyväksikäyttöä ja nainen ei tietenkään voi saada siitä itselleen yhtään mitään, koska hän on vain seksuaaliton ajopuu ketä automaattisesti aina ja kaikkialla vain hyväksikäytetään...
        -Mun mielestä sä halveksit tuossa tasa-arvoa ja lyttäät naisten seksuaalisuuden. Demonisoit seksin ja annat ymmärtää minun olevan paha ihminen ja hyväksikäyttäjä, vaikka tietääkseni hain ystävää ja vakkaria kahdenväliseen seksielämään, mitä useimmat pitävätkin ihan ihmisen perustarpeena ja täysin normaalina elämänä.

        Onnea vain elämääsi ja kivoja selibaatteja..


      • gjr90egu

        Juu kivaa on selibaatissa. Elämä on todella yksinkertaista näin.

        En demonisoi seksiä. Mutta jokainen ansaitsee ekan kertansa semmosen kanssa joka välittää muustakin kuin puhtaasta rei'ästä.


      • gjr90egu kirjoitti:

        Juu kivaa on selibaatissa. Elämä on todella yksinkertaista näin.

        En demonisoi seksiä. Mutta jokainen ansaitsee ekan kertansa semmosen kanssa joka välittää muustakin kuin puhtaasta rei'ästä.

        Onhan se yksinkertaista ja turvallista..Ei tarvitse poistua omalta mukavuusalueeltaan.
        Itsekkin olin vielä sinun ikäisenäsi selibaatissa jos puhutaan kahdenvälisestä seksistä, mutta onneks sitten jossain vaiheessa sai aikaiseksi siirtyä elämässään eteenpäin. Kannattaa muistaa, että elämme vain kerran. Menetettyjä vuosia ei saa takas ja mitään kuoleman jälkeistä uutta elämää ei ole tiedossa.

        Välitän minä muustakin kuin puhtaasta reiästä...Ihmisestä itsestään, mikäli on mukavan luonteinen ja on mukava viettää aikaa yhdessä.


      • gjr90egu
        blade83 kirjoitti:

        Onhan se yksinkertaista ja turvallista..Ei tarvitse poistua omalta mukavuusalueeltaan.
        Itsekkin olin vielä sinun ikäisenäsi selibaatissa jos puhutaan kahdenvälisestä seksistä, mutta onneks sitten jossain vaiheessa sai aikaiseksi siirtyä elämässään eteenpäin. Kannattaa muistaa, että elämme vain kerran. Menetettyjä vuosia ei saa takas ja mitään kuoleman jälkeistä uutta elämää ei ole tiedossa.

        Välitän minä muustakin kuin puhtaasta reiästä...Ihmisestä itsestään, mikäli on mukavan luonteinen ja on mukava viettää aikaa yhdessä.

        En varmasti kuollessa kadu seksittömyyttä. Lisäksi puhut minun iästäni tietämättä ikääni. Hienoa olettamista. Jos kuolisin huomenna, en katuisi mitään. Varsinkaan tällä elämänalueella. Minulla on tasan sen verran seksikokemuksia kuin haluan minulla olevan.

        Et ole kovin vakuuttava ja alkuperäinen ilmosi oli vielä vähemmän vakuuttava. Rehellinen se varmaan oli. Älä suotta selittele.


    • ppppppppppeell

      Aikamoinen pönde on ap. Kysy äitiäsi jos suostuisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe