Nimittäin se, että kun naiset kirjoittelevat siellä samanaikaisesti useille miehille..
Inhottava ajatuskin, että samaan aikaan huseerataan ympäriinsä kun pitäisi keskittyä minuun kuten minä häneen. Tästä syystä mieluummin tutustuisinkin sähköpostin kautta ihmiseen kuka ei todellakaan ole deittipalstoilla ikinä käynytkään..Korkeintaan lyhyesti ja todennut ettei ole hänen paikkansa..
Ihan eri tunne, jos kirjotellaan vaan keskenään toisiinsa keskittyen...Sitten lähdetään tapaamiseen ja saadaan suhde mukavasti alkuun kun ympärillä ei ole muita häiritseviä tekijöitä ehdottelemassa tapaamisia.. Inhottaa kaikki sarjadeittailijatkin.
Voin pahoin kun avaan deittipalstan... Mä haluaisin poistaa mun profiilin enkä palata enää koskaan. En voi tehdä sitä.. En ennen kuin olen löytänyt etsimäni.
Treffipalstoilla inhottaa seuraava asia:
31
60
Vastaukset
- 50.villitys
Ainoa vaan, että sulla pitäs lukea siellä "blade68" niin olisi lähempänä totuutta.
- Otavaanprofiilipois
Voi sen etsimänsä löytää muualtakin kuin netistä.
Eikös kaikkialla muuallakin ole vähän saman tyylisiä ongelmia - ei voi odottaa, että nainen heti ensimmäisessä keskustelussa saman tien keskittyy vain minuun.
- ihmehihhuli
tämä blade on aika pimeä tapaus kaikinpuolin.
Jos siltä tuntuu, poista profiili. Jos ahdistaa pitää sitä tai etsiä netistä naista.
Kyllähän miehetkin sitä harrastavat että kirjoittavat siellä monen naikkosen kanssa samaan aikaan, aivan varmasti tekevät.
ja kyllähän jotkut naiset sekä miehet pettää suhteissakin =/- Tindermies30
Naiselle pitää tehdä selväksi että pillua pitää antaa heti ensi treffeillä.
- NainenRuudunTakaa
Etsit trefffipalstalta naista, joka ei viihdy treffipalstalla. Vähän epäilen, että on vaikea löytää...
Et tainnut ihan ymmärtää. Kirjoitin ihan selvästi, että sähköpostin kautta..Siitä olisi voinut päätellä, että mieluummin löytäisin seuraa vaikkapa keskustelupalstoilta, tosin täällä vaikuttaa olevan pelkkiä ääliöitä.
- ääliöitä
blade83 kirjoitti:
Et tainnut ihan ymmärtää. Kirjoitin ihan selvästi, että sähköpostin kautta..Siitä olisi voinut päätellä, että mieluummin löytäisin seuraa vaikkapa keskustelupalstoilta, tosin täällä vaikuttaa olevan pelkkiä ääliöitä.
Kstos kummaa 🤔
Sinun pitää muuttaa omia asenteitasi. Keskustelu ei ole lupaus naimisiinmenosta. Nykyään deittaillaan kevyesti eka kaveripohjalta ja sitten jos natsaa, niin katellaan jatkot.
Oletko sä edes lukenu mun profiilia.
Mä en ole sanallakaan puhunut mitään naimisiin menosta. Sille on jyrkkä ei.
Myönnän, että itselläkin on ollut paha asenneongelma tuon asian kanssa: ottaa päähän, kun nainen kirjoittelee tai on tekemisissä muiden miesten kanssa.
Tuo on kyllä hyvä kysymys, jota itsekin olen pohtinut. Toisaalta, ensin pitää kyllä tutustua paremmin ennenkuin voi olla itsekään varma, että haluaa olla jonkun tietyn naisen kanssa. Tuo, että joku kirjoittelee ja mahdollisesti treffaileekin muita miehiä, on kyllä totta puhuakseni kiusallista, mutta on vaan mietittävä, mikä on sitten pienempi paha. Kyllä jonkin verran kannattaa opetella myös kestämäänkin kiusallisia tuntemuksia, eikä antaa niiden liikaa rajoittaa. Sitten kun selkeesti ollaan pari, tulee ilman muuta toisenlaiset odotukset mukaan.Kerran kirjoittelin yhden naisen kanssa ja oltiin sovittu treffit 2vkon päähän, niin eiköhän menny sopimaan treffit siihen edellis vkolle toisen miehen kanssa...Sitten vielä myönsi, että oli pannut sen kanssa...Pari päivää myöhemmin otti yhteyttä ja sanoi, että miehestä ei ole kuulunut enää mitään ja voitaisko jatkaa siitä mihin jäätiin?...
-Sanoin, et kyl tää oli tässä!
Toisella kerralla olin jo sopinut treffit erään naisen kanssa, niin eiköhän se ääliö laita viestiä mun toiseen kuvattomaan profiiliin, joka oli toisella paikkakunnalla...
-Lopetin yhteydenpidon siihen paikkaan!
Pelkkiä huoria kaikki....Pyörivät kullikarusellia minkä ehtivät...
Sitten täällä ääliöt ihmettelee miks mä etin nykyään neitsytta naista panokaveriksi... Tietäisitte puoletkaan siitä mitä mä tiedän.blade83 kirjoitti:
Kerran kirjoittelin yhden naisen kanssa ja oltiin sovittu treffit 2vkon päähän, niin eiköhän menny sopimaan treffit siihen edellis vkolle toisen miehen kanssa...Sitten vielä myönsi, että oli pannut sen kanssa...Pari päivää myöhemmin otti yhteyttä ja sanoi, että miehestä ei ole kuulunut enää mitään ja voitaisko jatkaa siitä mihin jäätiin?...
Toisella kerralla olin jo sopinut treffit erään naisen kanssa, niin eiköhän se ääliö laita viestiä mun toiseen kuvattomaan profiiliin, joka oli toisella paikkakunnalla...
Sitten täällä ääliöt ihmettelee miks mä etin nykyään neitsytta naista panokaveriksi... Tietäisitte puoletkaan siitä mitä mä tiedän.Pakko myöntää, että tuollainen kyllä ottais muakin ihan järjettömästi päähän - hyvin ymmärrettävästi tulee helpostikin sellainen fiilis, että naisiin ei voi nykyään ollenkaan luottaa. Tähän olis ihan mielenkiintoista löytää jokin logiikka, kuinka tavallista tuollainen on.
- jhgfv
blade83 kirjoitti:
Kerran kirjoittelin yhden naisen kanssa ja oltiin sovittu treffit 2vkon päähän, niin eiköhän menny sopimaan treffit siihen edellis vkolle toisen miehen kanssa...Sitten vielä myönsi, että oli pannut sen kanssa...Pari päivää myöhemmin otti yhteyttä ja sanoi, että miehestä ei ole kuulunut enää mitään ja voitaisko jatkaa siitä mihin jäätiin?...
Sitten täällä ääliöt ihmettelee miks mä etin nykyään neitsytta naista panokaveriksi... Tietäisitte puoletkaan siitä mitä mä tiedän.Neitsyt panokaveriksi?
Hyvänen aika, ei kai pelkän panokaverin seksihistorialla mitään väliä ole? Eri asia jos sä jotain vakavaa seurustelusuhdetta- tai jopa avioliittoa hakisit. - thjil
jhgfv kirjoitti:
Neitsyt panokaveriksi?
Hyvänen aika, ei kai pelkän panokaverin seksihistorialla mitään väliä ole? Eri asia jos sä jotain vakavaa seurustelusuhdetta- tai jopa avioliittoa hakisit.Aloittaja pelkää kuollakseen sukupuolitauteja.
jhgfv kirjoitti:
Neitsyt panokaveriksi?
Hyvänen aika, ei kai pelkän panokaverin seksihistorialla mitään väliä ole? Eri asia jos sä jotain vakavaa seurustelusuhdetta- tai jopa avioliittoa hakisit.Miten niin ei ole väliä?
Oletko sä yhtään tietoinen sukupuolitautien tilastoista?... Herpes 80% ...hpv 75% ynnä muut...
Tiedätkö muuten, että seksipartnerisi bakteerikanta siirtyy sinun pilluusi sillä hetkellä kun mies työntyy sinne suojaamattomana? Tämä tarkoittaa sitä, että sinun partnerin ja heidän partnerien bakteeri kanta siirtyy sinuun koko sen ketjun alusta loppuun. Se on helvetin suuri joukko ihmisiä kun alat miettimään ja sinne on mahtunut joukkoon sekä etnistä bakteeri kantaa, että myöskin eläinperäistä bakteerikantaa...-Kaikki tämä on nyt sun pillussa.
-Haluanko minä nyt tuon ketjun jätteet siirtää itseeni?... Mitäpä luulet!!
Ja toisekseen minä haen fwb-suhdetta...Kaveria kenen kanssa voi naida paljaalla täysin vapaasti ja nukkua siitä huolimatta yönsä hyvin.
-Näillä aamuilla kumiseksi ei jaksa kiinostaa enää juurikaan.
Haluan saada myöskin laadukasta suihinottoa- ja kyllä ihan paljaaltaan. Tämä on täysin mahdoton jo ajatuksenkin tasolla kiertolaisnaisten kanssa!!
Parisuhde myöskin olisi neitseen kanssa ihan mahdollista, mutta toisaalta todennäköisyys sille, että minulla olisi riittävästi yhteistä parisuhdetta ajatellen marginaali ryhmää edustavan neitseellisen naisen kanssa on taasen aika pieni..Joskaan ei mahdoton.- jhgfv
blade83 kirjoitti:
Miten niin ei ole väliä?
Oletko sä yhtään tietoinen sukupuolitautien tilastoista?... Herpes 80% ...hpv 75% ynnä muut...
Tiedätkö muuten, että seksipartnerisi bakteerikanta siirtyy sinun pilluusi sillä hetkellä kun mies työntyy sinne suojaamattomana? Tämä tarkoittaa sitä, että sinun partnerin ja heidän partnerien bakteeri kanta siirtyy sinuun koko sen ketjun alusta loppuun. Se on helvetin suuri joukko ihmisiä kun alat miettimään ja sinne on mahtunut joukkoon sekä etnistä bakteeri kantaa, että myöskin eläinperäistä bakteerikantaa...-Kaikki tämä on nyt sun pillussa.
Ja toisekseen minä haen fwb-suhdetta...Kaveria kenen kanssa voi naida paljaalla täysin vapaasti ja nukkua siitä huolimatta yönsä hyvin.
Haluan saada myöskin laadukasta suihinottoa- ja kyllä ihan paljaaltaan. Tämä on täysin mahdoton jo ajatuksenkin tasolla kiertolaisnaisten kanssa!!
Parisuhde myöskin olisi neitseen kanssa ihan mahdollista, mutta toisaalta todennäköisyys sille, että minulla olisi riittävästi yhteistä parisuhdetta ajatellen marginaali ryhmää edustavan neitseellisen naisen kanssa on taasen aika pieni..Joskaan ei mahdoton.Ne neitseet voivat olla ihan yhtä fanaattisen bakteerikammoisia, kuin sinäkin.
Tuskimpa suostuvat vastaanotamaan sun bakteereitas, eivät ainakaan nuoleskelemalla. Parasta vaan totutella siihen kortsuun. jhgfv kirjoitti:
Ne neitseet voivat olla ihan yhtä fanaattisen bakteerikammoisia, kuin sinäkin.
Tuskimpa suostuvat vastaanotamaan sun bakteereitas, eivät ainakaan nuoleskelemalla. Parasta vaan totutella siihen kortsuun.Sitähän minä toivonkin, että ovat...Aika harvalla on se tilanne mikä minulla.
Suojaamatonta nimittäin ainoastaan kahden neitseen kanssa ollut, joten kyllä minun bakteerikantani kestää päivänvaloa.
-Kun panet neitsyttä saat ainoastaan yhden ihmisen bakteerikannan...
-Kun panet naista kenellä ollut esim. 30 partneria suojaamatonta, saat satojen ja jopa tuhansien ihmisten bakteerikannan ja taudit .!!!!- ihanpienetvaatimukset
blade83 kirjoitti:
Miten niin ei ole väliä?
Parisuhde myöskin olisi neitseen kanssa ihan mahdollista, mutta toisaalta todennäköisyys sille, että minulla olisi riittävästi yhteistä parisuhdetta ajatellen marginaali ryhmää edustavan neitseellisen naisen kanssa on taasen aika pieni..Joskaan ei mahdoton.Tämähän onkin huumorimiehiä...
- jhgfv
blade83 kirjoitti:
Sitähän minä toivonkin, että ovat...Aika harvalla on se tilanne mikä minulla.
Suojaamatonta nimittäin ainoastaan kahden neitseen kanssa ollut, joten kyllä minun bakteerikantani kestää päivänvaloa.
-Kun panet neitsyttä saat ainoastaan yhden ihmisen bakteerikannan...
-Kun panet naista kenellä ollut esim. 30 partneria suojaamatonta, saat satojen ja jopa tuhansien ihmisten bakteerikannan ja taudit .!!!!Sä siis levittäisit jo kolmen ihmisen bakteerikantaa siihen seuraavaan neitsykäiseen. Jos se yhtä bakteerikammoinen on, kuin sinäkin, niin ei se sulle ilman kortsua anna.
- hjklööö
jhgfv kirjoitti:
Sä siis levittäisit jo kolmen ihmisen bakteerikantaa siihen seuraavaan neitsykäiseen. Jos se yhtä bakteerikammoinen on, kuin sinäkin, niin ei se sulle ilman kortsua anna.
Aloittajaa huolestuttaa vain muiden bakteerit, se mitä itsestään levittää, ei tunnu kiinnostavan.
- Olet.outo
”Tästä syystä mieluummin tutustuisinkin sähköpostin kautta ihmiseen kuka ei todellakaan ole deittipalstoilla ikinä käynytkään..”
Sähköpostiko on joku sitoutuneisuuden merkki? Mikä estää naista kirjoittelemasta sinulle s-postia ja samaan aikaan treffipalstalla muille miehille?- jhgbn
Aivan.
Ihmettelin sitäkin, mistä hän kuvittelee niitä s-posteja sitten bongailevansa. Sekin kuulostaa oudolta, ettei herra mitenkään voi (suuresta ahdistuksestaan huolimatta) poistaa profiilejaan treffipalstoilta, ennen kuin on jostakin kolosta noukkinut sen s-postinaisen, kuka ei ole koskaan treffipalstoilla käynytkään. jhgbn kirjoitti:
Aivan.
Ihmettelin sitäkin, mistä hän kuvittelee niitä s-posteja sitten bongailevansa. Sekin kuulostaa oudolta, ettei herra mitenkään voi (suuresta ahdistuksestaan huolimatta) poistaa profiilejaan treffipalstoilta, ennen kuin on jostakin kolosta noukkinut sen s-postinaisen, kuka ei ole koskaan treffipalstoilla käynytkään.Miksi puhut kuin minua ei olisikaan täällä..
Minulla on kaikki ovet avoinna...Etsin kaikkialta. Käännän kivet ja kannot. Kestän kylmää, kuumaa, janoa ,nälkää, mutta aina löydän etsimäni.. Menneisyys sen tietää, että aina löydän.
Meneekö siinä viikkoja, kuukausia vai vuosia, mutta minä minä löydän, minä tulen. Minä saan sen mitä etsinkin.- riffittelijä
blade83 kirjoitti:
Miksi puhut kuin minua ei olisikaan täällä..
Minulla on kaikki ovet avoinna...Etsin kaikkialta. Käännän kivet ja kannot. Kestän kylmää, kuumaa, janoa ,nälkää, mutta aina löydän etsimäni.. Menneisyys sen tietää, että aina löydän.
Meneekö siinä viikkoja, kuukausia vai vuosia, mutta minä minä löydän, minä tulen. Minä saan sen mitä etsinkin.Blade, mä olen alotteleva muusikko. Kiinostaisiko sanoittaa mulle biisejä?
Siis toi setti.. Tossahan on pienellä muokkauksella jo yks säkeistö:D
- hhjkk
Aloittaja luultavasti koskee julkisilla paikoilla hanskat kädessä ovenkahvoihin ettei hänen bakteerikantansa tahriinnu.
- Mittatilaustikari
Luulenpa, että hän on enemmän huolissaan siitä, että joutuisi koskettamaan moraalisesti "tahriintuneita" naisia. Tuo "uskollisen" fwb-kumppanin hakeminen kyllä kielisi siitä, ettei henkilö ole tosissaan.
Mittatilaustikari kirjoitti:
Luulenpa, että hän on enemmän huolissaan siitä, että joutuisi koskettamaan moraalisesti "tahriintuneita" naisia. Tuo "uskollisen" fwb-kumppanin hakeminen kyllä kielisi siitä, ettei henkilö ole tosissaan.
Puhu omasta puolestasi vain.. Itse kykenen uskollisuuteen jopa fwb-suhteessa.
Sellaisesta on kokemusta kyllä ennestään ja kyllä molemmille oli selvää ettei sillon muita panna kun ollaan kimpassa. Vakipano-suhde loppuu siihen kun toinen tapaa ihmisen kehen alkaa tutustua vakavissaan parisuhde mielessä.
Se että sinä olet horo, joka ei pidä sanaansa ja kehen ei voi luottaa millään tasolla, niin älä nyt kuitenkaan yritä selittää, että kaikki olisivat sellaisia.- Mittatilaustikari
blade83 kirjoitti:
Puhu omasta puolestasi vain.. Itse kykenen uskollisuuteen jopa fwb-suhteessa.
Sellaisesta on kokemusta kyllä ennestään ja kyllä molemmille oli selvää ettei sillon muita panna kun ollaan kimpassa. Vakipano-suhde loppuu siihen kun toinen tapaa ihmisen kehen alkaa tutustua vakavissaan parisuhde mielessä.
Se että sinä olet horo, joka ei pidä sanaansa ja kehen ei voi luottaa millään tasolla, niin älä nyt kuitenkaan yritä selittää, että kaikki olisivat sellaisia.En ole koskaan ollut fwb-suhteessa. Se ei tarkoita sitä, ettenkö voisi keskustella niistä. Ja mikäs siinä: jos joku haluaa "uskollisen" fwb-kumppanin niin onnea etsintään. 😁 Kunhan ihmettelin.
Minua tuntevat ihmiset ovat hieman eri mieltä tuosta "horoudesta" ja luotettavuudesta, mutta jos muiden nimittely netissä jotenkin helpottaa oloasi niin onnea siihenkin. 😂
- Tämä-selvä
Naiset etsii komeaa ja rikasta miestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a606251Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1734428Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,464417Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K923698Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712909Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062537Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut632426Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan591873Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2511764Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä371550