Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2342

1. Niin,+no+kyllä+se+on+tilanteestakin+kiinni,+fiiliksistä+ja+virittymisestä..+Ei+se+niin+mene,+että+mieskään+on+heti+kyrpä+pystyssä+jos+näkee+alastoman+naisen+tulevan+vaikka+suihkusta.Kyllä+se+vaatii+sen+virittymisen+ja+läheisyydenkin+siihen.Mul+ei+oo+montaa+partneria+ollut,+mutta+kyllä+he+ovat+kiihottuneet+ja+kostuneet+ihan+läheisyydestä+ja+vartalon+hivelemisestä+vaikkeivat+ole+minua+rakastaneetkaan...Et+vähän+oudolta+kuulostaa+jos+joku+sanoo,+että+voi+kiihottua+ainoastaan+omasta+miehestään.Uskon,+että+kiihotut+kyllä+naapurin+Kakestakin+ihan+samalla+tavalla+kuin+miehestäsikin+mikäli+päädytte+samaan+sankyyn+yötä+viettämään++ja+asiat+alkavat+kehittyä.++Eihän+kovinkaan+moni+kiihotu+kun+eteen+heitetään+vaan+joku+äkisti+.+Kyllä+se+vaatii+oikeanlaiset+olosuhteetkin+siihen.
  2. Hyvin+pitkälti+kondomit+ja+sukupuolitautien+pelot+pilaavat+koko+seksin+itsessään..Seksin+pitäisi+olla+sellaista,+että+voi+nautiskella+paljaallaan+ja+jossa+on+sekä+suuseksiä,+että+rakastelua+paljaalla+ja+jossa+ei+tarvitse+kumien+kanssa+puljata.Naisen+kanssa,+jolla+on+ollut+suojaamatonta+seksiä+muiden+miesten+kanssa+sinä+voit+harrastaa+ainoastaan+kumiseksiä.+Suuseksi+ei+tule+kyseeseen.+Siitä+huolimatta+altistut:+hsv,+sekä+hpv:+lle.hsv+voi+tehdä+sun+elämästä+helvettiä.+Joillain+kyseinen+tauti+kukkii+aktiivisena+kuukausi+kaupalla+yhteen+menoon,+joten+sun+elämä+on+hyvin+pitkälti+ohi+kun+sen+saat.+Kondyloomat+eivät+ole+kovin+kivan+näköisiä+sukupuolielimissä.+Naisilla+myöskin+kohdunkaulan+syövät+ja+miehillä+suusyövän+riski++näiden+myötä+++sukupuolielimien+syövät.Tästä+syystä+itse+toivoisinkin+seksipartneriksi+neitsyttä+tai+vähän+partnereita+omaavaa+naista.Itse+kun+olen+harrastanut+suojaamatonta+ainoastaan+neitseen+kanssa,+niin+koen+olevani+puhdas+edelleen+ja+mielellään+sen+pitäisikin+näin.++Ps.+Minulla+on+vakkarin+paikka+auki+edelleen..