Onko Jouluheilaa? Syöttekö yksin? Sukulaisissa? Ystävien luona? Löytyykö viimeistään uudeksi vuodeksi heila? Jouluna syökää kanaa ja itse tahtoo seuraa, viimeistään uudeksi vuodeksi. Jos Joulusta selvitään hengissä.
sinkut ja kinkut
14
<50
Vastaukset
- SoliterniuM1977
Ei heiloja. Vanhempieni luokse menen jouluksi.
- Totuus-
No Olen syönyt viimeiset 20 joulua yksin ja ollut myös yksin. 15 vuotiaana karkasin kotoa ja siitä lähtien yksin.
Onko Jouluheilaa? - On toki, sama" heila" on kulkenut jo pitempään matkassa
Syöttekö yksin? - En, yhdessä perheen ja muutaman sukulaisen kanssa
Sukulaisissa? - Joo, käydään ja ne käy
Ystävien luona? - Ne(kin) käy meillä
Löytyykö viimeistään uudeksi vuodeksi heila? - Jep! Samaa kuin jouluna :)
Jouluna syökää kanaa ja itse tahtoo seuraa, viimeistään uudeksi vuodeksi. - Meillä on kinkkua ja kalkkunaa, sekä mieluista seuraa pitkin pyhiä
Jos Joulusta selvitään hengissä. - Miksei selviäisi ja uutena vuotena uusiksi. :)
Kiitos gallupista. Thänks!- fggfdftdf
Leipäjonosta haen eväät. Eli vanhaa makkaraa ja puoliksi homehtunutta leipää.
- Pillujen--asiantuntija
Ei rumilla miehillä ole jouluheilaa vaan viettävät joulua yksin kuten jokaisen päivän vuodessa. Kukaan ei muista jouluna rumanmiehen olemassa oloa.
Ei ole Jouluheilaa. Naiset ovat passiivisia lähestymään vaikka profiili ollut tarjolla jo jonkin aikaa yhteystietoineen.
- turha.toivo
Kuvittelitko että täältä haetaan seksiseuraa? Ja vain neitsyitä?
turha.toivo kirjoitti:
Kuvittelitko että täältä haetaan seksiseuraa? Ja vain neitsyitä?
Kaikkialtahan sitä seuraa haetaan jos sen tarvetta on.
En minä ole sanonut, että haen erityisesti neitsyttä. Siihen yhteen ketjuun vastasin sillä tavalla, että minulle naisen neitsyys ei ole minkäänlainen haitta tai ongelma, vaan pelkästään hieno juttu ja että osaan arvostaa sitäkin, niin sitten tietyt tahot tulkitsivat sen niin, että minulle ei ikäänkuin kukaan muu kuin neitsyt kelpaisikaan. Tyypillistä putkiaivo ajattelua.
- viisvee
onneksi juhla pyhiä ei ole montaa vuodessa,
- pihallatipunen
Sain kutsun sekä aatoksi että joulupäiväksi ystävien luo. Viime vuonna olin aaton yksin mutta joulupäivänä heillä syömässä. Ei mua haittais kyllä yksinkään olla jouluna.
- KKK.jätkä
Uggabugganekru söi jouluheilani...
- Kaisanoasaa
Naisilla on jännämies jonka kanssa viettää joulua.
- trollli
Mä varaudun siihen ett sukua saattaa tulla joulunpyhinä ruokapöytään, vaikka joka päivä jotkut.
Mulla on perustarpeet kotona varattuna aina kuudelle ihmiselle päivittäin, ja jos yllätys ruokavieraita ilmestyy; saan alakerran ruokalasta nopeasti muonitus apua.
Eli en varaa jääkaappia pullolleen ruokaa ja ihmettele sitt jälkikäteen; ett miten hyödynnän käyttämättömän ruuan... ei siinä ole mitään järkeä!
Mä pystyn tasapainottamaan oman talouteni ruokavaraukset joulun pyhiksi, ja käytän sitä mahdollisuutta hyväkseni.
Pullaa ja kuivakakkuja sekä piirakoita löytyy pakasteesta, kahvittelua varten kotona, siihen olen hyvin varautunut, aloitin jo leipomisen!Täytekakkua tuskin kotiin teen... ihan turhaan kaloreita kiskottaisiin napaan, jotta kakku saa arvoisensa lopun. (navan ympärille)
Jos joku täytekakkua välttämättä haluaa, sitä löytyy alakerran ruokalasta, kahvi ja pala kakkua 5€. - 49v_yh_mies
Eka Joulu ilman vaimoa – olen vasta eronnut yh-mies. Vanhemmat lapsetkin tulevat tänne, tehdään yhdessä jouluruuat (kaikki perinteiset) ja sukulaisissa käynti ei ole kuulunut perinteeseen; enkä näe syytä muuttaa sitä. Eikä ole heilaa näkyvissä jouluksi tai uudeksi vuodeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62469Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722301- 2021304
- 1121122
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig231978Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10847- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786