Seksiä on normaalia harrastaa treffeilä

Normimies

Seksiä pitää harrastaa jo ekoilla tai viimeistään toisilla treffeillä Muuten treffit on ajan tuhlausta. Seurustelu pitää aloittaa mahdollisimman pian muutenkin koska elämä on lyhyt eikä aikaa ole haahuiluun.

50

958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välikommentti

      Se vähän riippuu, miten hyvin saa pidettyä näpit erossa.

    • Niinhän

      me tehtiinkin😘😋

    • Tjaa, ekan poikkiksen kanssa viidensillä ja tokan kanssa joko kolmansilla tai neljänsillä. Eli ei kukaan pakota harrastamaan heti. Ei edes vakkarin kanssa menty ekoilla tai tokilla vaan kolmansilla.

      • Niinpä, kuka kumma käskee harrastamaan heti?? Sitä paitsi harrasta vaik heti jos tekee mieli,ja treffit sen jälkeen ;) Menisi asiat toisin päin joskus


    • Äläuntanää

      Etsä atm32 pääse treffeille

    • kaikysyäsaaaa

      Onko tää joku hönöjen kokous?

    • täysinväärintuoaloitus

      Ei ei ja ei. Seksiä odotetaan hääyöhön ja sitten ei kuunaan ikuna muita edes katsella saati ajatella ja haaveillaan vain loppuelämän taivaspaikkaa.

      • Teologi777

        Taivaspaikka ei ole myynnissä. Kukaan ei sitä voi koskaan saada vetoamalla omiin hyviin töihinsä. Kukaan ei sitä ansaitse. Ei edes Äiti Teresa. Koska kukaan ei voi koskaan sovittaa omia syntejänsä. Ja jokainen on syntinen. Ja kaikkein pieninkin synti erottaa ja estää pääsyn Taivaaseen.

        Yksin armosta, uskon kautta Kristukseen, Kristuksen uhrin kautta. Lahjana. Ei muutoin.

        Kristillinen teologia 101.


      • Teologi777 kirjoitti:

        Taivaspaikka ei ole myynnissä. Kukaan ei sitä voi koskaan saada vetoamalla omiin hyviin töihinsä. Kukaan ei sitä ansaitse. Ei edes Äiti Teresa. Koska kukaan ei voi koskaan sovittaa omia syntejänsä. Ja jokainen on syntinen. Ja kaikkein pieninkin synti erottaa ja estää pääsyn Taivaaseen.

        Yksin armosta, uskon kautta Kristukseen, Kristuksen uhrin kautta. Lahjana. Ei muutoin.

        Kristillinen teologia 101.

        Jeesus sovitti meidän kaikkien synnit.

        Ettäs tiiät!


      • uygi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jeesus sovitti meidän kaikkien synnit.

        Ettäs tiiät!

        Paitsi ei tietenkään sitä syntiä, ettei usko häneen. Eli jos ei vaikka ole ikinä hänestä kuullut tai sattunut syntymään ennen kuin hän, niin helvetti odottaa takuuvarmasti.


      • uygi kirjoitti:

        Paitsi ei tietenkään sitä syntiä, ettei usko häneen. Eli jos ei vaikka ole ikinä hänestä kuullut tai sattunut syntymään ennen kuin hän, niin helvetti odottaa takuuvarmasti.

        Aika periferiassa aboriginaaliyhteisössä pitää nykyaikana elää, jos ei ole koskaan kuullut Jeesuksesta. Itsehän olen ateisti, joten tämä ei ollut mikään uskonnollinen kannanotto.


    • pitkätukka-68

      Yhen kanssa meillä ole seksiä vasta neljänsillä treffeillä :(
      No sen jälkeen olikin sit 2-3 kertaa vuorokaudessa.

      • sait.patukkaa.mekkoon

        eli oli jaksava mies ja eikö mies halunnut aiemmin seksiä kanssasi


      • pitkätukka-68
        sait.patukkaa.mekkoon kirjoitti:

        eli oli jaksava mies ja eikö mies halunnut aiemmin seksiä kanssasi

        Oli kyl ihan hippityttö (aito punapää), älykäs kielitaitoinen.


      • sait.älykästä.sisääsi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Oli kyl ihan hippityttö (aito punapää), älykäs kielitaitoinen.

        voihan se noinkin ilmaista eli oli transvenstiitti miksi sen täytyi olla transvenstiitti


      • nuoliko.hyvin
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Oli kyl ihan hippityttö (aito punapää), älykäs kielitaitoinen.

        oletko lesbo


      • pitkätukka-68
        nuoliko.hyvin kirjoitti:

        oletko lesbo

        Miten naisten kanssa vehtaileva mies voisi olla lesbo?


      • otatko.miehistä.mallia
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Miten naisten kanssa vehtaileva mies voisi olla lesbo?

        miksi haluat esittää miestä ja olla mies no kai se lesboiluun kuuluu mutta luulisi lesbojen haluavan olla naisia kumpikin ja jos miehen kanssa haluaisi olla niin miksi ei ole oikean miehen kanssa niin ostatko miesten vaatteita ja mitä jos toinen näkee kun käyt kusella ja istut pöntöllä tai ulkona olet kyykyssä niin taitaa olla mitä vain lesbot ymmärtää


      • pitkätukka-68
        otatko.miehistä.mallia kirjoitti:

        miksi haluat esittää miestä ja olla mies no kai se lesboiluun kuuluu mutta luulisi lesbojen haluavan olla naisia kumpikin ja jos miehen kanssa haluaisi olla niin miksi ei ole oikean miehen kanssa niin ostatko miesten vaatteita ja mitä jos toinen näkee kun käyt kusella ja istut pöntöllä tai ulkona olet kyykyssä niin taitaa olla mitä vain lesbot ymmärtää

        Ei mun tarvitse esittää miestä kun olen mies, ja miesten vaatteita siis tietenkin käytän.
        Miestä mulla ei ole, ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan. Näin heterona mua ei miehet kiinnosta.

        Lesbojutuista sun kannattaa kysellä siihen suuntaan olevilta naisilta jos asia sua niin kovasti kiinnostaa.


      • ole.mikä.olet
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei mun tarvitse esittää miestä kun olen mies, ja miesten vaatteita siis tietenkin käytän.
        Miestä mulla ei ole, ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan. Näin heterona mua ei miehet kiinnosta.

        Lesbojutuista sun kannattaa kysellä siihen suuntaan olevilta naisilta jos asia sua niin kovasti kiinnostaa.

        äläs nyt ja äläkä viitsi esittää miestä olet selvä nainen tai no ei naisetkaan noin naisellisia ole ja kun lukee kommenttejasi niin et mies ole ainakaan ja jos et nainenkaan niin mikä sitten transvenstiittikö no annetaan aiheen olla ja siirrytään muihin aiheisiin


      • pitkätukka-68
        ole.mikä.olet kirjoitti:

        äläs nyt ja äläkä viitsi esittää miestä olet selvä nainen tai no ei naisetkaan noin naisellisia ole ja kun lukee kommenttejasi niin et mies ole ainakaan ja jos et nainenkaan niin mikä sitten transvenstiittikö no annetaan aiheen olla ja siirrytään muihin aiheisiin

        Ehkä ne runsaat 30 naista joiden kanssa olen pannut, olis huomannut jotain outoa jos olisin nainen. Etenkin he jotka ovat tulleet raskaaksi..


    • jkljkljkl

      Minä olen kohta pari vuotta seurustellut eikä vielä seksiä ole tullut ei edes puhetta siitä,mulla on aina tuuri löytää noita haluttomia naisia.

      • pitkätukka-68

        Ei oo todellista.

        Pitäisköhän teidän aloittaa edes puhuminen.


      • 75v.ätmi

        Onnittelen! Olet sentään päässyt jo seurustelemaan!
        Minulla menee vähän heikommin...


    • Viinamies--

      Viinaa pitää juoda, muuten ette saa koskaan seksiä naisen kanssa.

    • Riippuu vähän missä ollaan treffeillä..

      • ja.6.arabimiestä

        arabimiesten solu tai kimppa kämpässä


    • sodomyinferelden

      Kilttien ja kunnollisten miesten kanssa ei mennä edes niille ensimmäisille treffeille.

      • pitkätukka-68

        Tuhmilta saa paremmin ja parempaa seksiä.
        Tosin monet kiltinoloiset naapurintytöt ovat oikeasti tosi tuhmia.


      • NainenRuudunTakaa
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tuhmilta saa paremmin ja parempaa seksiä.
        Tosin monet kiltinoloiset naapurintytöt ovat oikeasti tosi tuhmia.

        Ja kiltiksi itseään mainostavat miehet haaveilevat ryhmäraiskaamisesta. Omasta mielestään kilttejä vasta pitääkin varoa, kuten palstalta opimme.


    • RealLifeRomeo

      Eli, että, jos käy vaikka 20 ihmisen kanssa treffeillä ennenkuin löytää kumppanin, niin kaikkien kanssa vaan seksiä, vaikka ei oikein kiinnostaisikaan. Aina, kun kävis kahvilla, niin sit vaikka pikaset vessassa jne. ...

      Itse suosittelen kyllä seksiä vasta sitten, kun on jo tunteita, jos ei jaksa odottaa, niin tuskin kovin tosissaan on liikenteessä tai kovin erityislaatuisena toista pitää.

      Ensin käsi kädessä hellästi, sitten ihana ensisuudelma, sitten hipsutusta ja pussailua, sitten kyöhnäämistä ja nuolemista, niistä syntyy vahva kivijalka suhteelle ja ihania muistoja. Ilman romanttista tapailua tuskin syntyy mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa.

    • Mielellään jo ekoilla treffeillä. Ehkä pari kertaa vuodessa tulee käytyä treffeillä, niin kyllä sitä mielellään seksiäkin harrastaa.
      Itse sovin ainoastaan pitkiä koko illan ja yön yli treffejä, joten seksi tulee kuvioon suht luonnollisesti vaikkei sitä ole etukäteen ihmeemmin suuniteltukkaan. Tietenkin vähemmän on niitä naisia joilla rohkeus riittää heti pidemmille treffeille.
      Monet naiset pohtivat, että saattais olla hiukan akward mikäli ei sitten olekkaan kemiaa lähteä pidemmille treffeille. Itse pystyn jo kuvasta ja kirjoittelujen perusteella aistimaan kenen kanssa saa illan kulumaan. Pitää ottaa ihminen sellaisena kuin se on. Ehkä ihmiset odottavat liikaa ja kaiken pitäisi olla kuin sadussa.

      • narsistiset.nussiat.ry

        Sanoo mies joka tarinoi myös olevansa lähes kokematon ja vaihtaneensa eritteitä vain neitsyeiden kanssa. Taisi käydä vahinko kun kommentoit tuon tuolla nimimerkillä :D


      • narsistiset.nussiat.ry kirjoitti:

        Sanoo mies joka tarinoi myös olevansa lähes kokematon ja vaihtaneensa eritteitä vain neitsyeiden kanssa. Taisi käydä vahinko kun kommentoit tuon tuolla nimimerkillä :D

        Mitenkä tuo minun edellinen teksti kumoaa aiemmin sanomani.
        Olen elämäni aikana treffannut 4 naista, joista kolmen kanssa ollut seksiä.
        Siinä on ainoastaan yksi yhden illan juttu.. Suojaamatonta seksiä ainoastaan yhden kanssa.

        Ps. Vakkarin paikka auki edelleen.


      • blade83 kirjoitti:

        Mitenkä tuo minun edellinen teksti kumoaa aiemmin sanomani.
        Olen elämäni aikana treffannut 4 naista, joista kolmen kanssa ollut seksiä.
        Siinä on ainoastaan yksi yhden illan juttu.. Suojaamatonta seksiä ainoastaan yhden kanssa.

        Ps. Vakkarin paikka auki edelleen.

        "Ps. Vakkarin paikka auki edelleen."

        En usko, että sitä parasta tai haluamansa laista seuraa ainakaan täältä löytää.


    • miehetonperseestä
      • pitkätukka-68

        No huh-huh.


    • Joo, paitsi sellaisten naisten kanssa ei sitten seurustella, jotka pyörivät tuollaisessa seksi-kullikarusellissa.

    • Mies41-

      Nuoremmat naiset haluaa heti seksiä 35 naiset pihtaa ainakin 2-3 kk ensi tapaamisesta. Toki tinderistä voi löytää panohaluisen 35 yksinhuoltaja naisen tuurilla jos olet komeakin mies.

      • pitkätukka-68

        En kyllä tunnista tuosta tapaamiani 35 naisia.


      • peitonalta
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        En kyllä tunnista tuosta tapaamiani 35 naisia.

        Sä oot aika mielenkiintoinen :) Millaista naista etsit?


      • pitkätukka-68
        peitonalta kirjoitti:

        Sä oot aika mielenkiintoinen :) Millaista naista etsit?

        Vaikea sanoa suoralta kädeltä, mulla kun ei ole mitään prototyyppiä siitä millaisen haluan.
        Eli sen näkee sitten kun näkee. Niin se on aina ollut.

        Tietysti on sit asioita jotka on ehdottomasti nounou, ja joistain asioista tulee plussia ja toisista miinuksia.


      • Peitonalta
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Vaikea sanoa suoralta kädeltä, mulla kun ei ole mitään prototyyppiä siitä millaisen haluan.
        Eli sen näkee sitten kun näkee. Niin se on aina ollut.

        Tietysti on sit asioita jotka on ehdottomasti nounou, ja joistain asioista tulee plussia ja toisista miinuksia.

        No kertoisit nyt vähän, millaisesta tykkäät ja mikä on nounou :)


    • YrjöSaastaM77

      Seksiä ei ole normaalia harrastaa muuta kuin avioliitossa. Kaikessa muussa se on itsensä hajoittamista ja saastuttamista. Nykyinenseksuaalietiikka on vastoin kaikkea inhimillisyyttä. Se on saastaista toisen hyväksikäyttämistä ja omien himojensa tyydyttämistä. Parempi olisi, että seksi olisi rikollista toimintaa muutoin kuin avioliitossa. Mutta kuten kaikessa, moraali on kuollut. Joten pakko elää tässä saastan valtaamassa paskamaailmassa. Itse pysyn kaukana tästä saastaisesta eksistanssista.

    • tylsääääääää

      Sehän riippuu täysin siitä kuinka hauskaa seuraa toinen on, ikävä kyllä moni nainen on tylsää seuraa joten parempi sekstailla heti että on ehkä jotain mielenkiintoista, vaikka kyllä sekin tylsää voi olla.

    • Pilluasaanut

      Joo ekan tyttöystävän kanssa seksiä ekoilla treffeillä. Tavattiin baarissa, menin juttelee, pyysin numeroa ja seuraavana päivänä pyysin treffeille illalla vein elokuviin ja sitten tyttö pyysi kotiinsa ja hommat eteni seksiin. Olin 16 vuotias ja tyttö samanikäinen. Nykyään yli kolmekymppisenä naiset ei ole antaneet pillua ekoilla treffeillä mutta olen keksinyt tavan jolla antavat. Vien naisen baariin, juotan humalaan ja sitten ehdotan kotiini lähtöä ja sitten saakin jo seksiä.

      • pihallatipunen

        Atm32, juttusi haiskahtaa jälleen. Toki tiedän, että porukat on käyneet baarissa alle 18 vuotiaina, jos on ollut sellainen baari missä ei ole papereita kysytty.


    • Eikä pidä, ei ole mitään pakkoa ja sääntöä koska seksiä pitäisi harrastaa. Jos ei tunnu oikealle harrastaa pian, niin ei pidä.

      Jos joku on sitten niin hätäinen, että ottaa heti nokkiinsa kun ei saa seksiä kiireellä, niin eikös semmoinen hätähousu joudakin mennä menojaan? Mielinkielin miellyttämis seksiä ei tarvi minusta harrastaa, vaikka siihenkin monet sortuu. Olen itsekin joskus nuorena sortunut ja jälkeenpäin on potuttanut, että olipas typerää...

    • Eikä pidä, ei ole mitään pakkoa ja sääntöä koska seksiä pitäisi harrastaa. Jos ei tunnu oikealle harrastaa pian, niin ei pidä.

      Jos joku on sitten niin hätäinen, että ottaa heti nokkiinsa kun ei saa seksiä kiireellä, niin eikös semmoinen hätähousu joudakin mennä menojaan? Mielinkielin miellyttämis seksiä ei tarvi minusta harrastaa, vaikka siihenkin monet sortuu. Olen itsekin joskus nuorena sortunut ja jälkeenpäin on potuttanut, että olipas typerää...

    • Ei ole mitään kuvottavampaa kuin limainen seksinhimoinen törppö treffeillä. Jos jotain "seksitreffejä" kaavailee niin varmaan kandeis kertoa siitä ennen tapaamista : p

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      136
      2273
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      389
      1806
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1800
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1119
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1099
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1043
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      967
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe