Vai oletteko kaikki kokemattomia?
Milloin viimeksi harrastit seksiä?
63
1241
Vastaukset
- pitkätukka-68
Ihan liian kauan sitten.
- mklbgflrt
Eli perätikö jopa kuukausi sitten?
- rjthgpwuy
Viime yönä ja tänä aamuna :)
- Kaikysyäsaa--
No älä nyt valehtele. Ei kukaan noin usein pane.
- rakastunutnainen
Kaikysyäsaa-- kirjoitti:
No älä nyt valehtele. Ei kukaan noin usein pane.
Niin minäkin luulin, mutta mitäpä sitä estämään kun hyvältä tuntuu :)
- eilisaamu
Minä eilenaamulla. :))
Päivä lähti rivakasti käyntiin, kun sai noradrenaliinia luonnonmukaisesti.
10 kk sitten, ja tällä haavaa olo on hyvin rauhallinen - ei ole mitään ns. "halukkuutta" asiaan eikä sitä osaa pahemmin kaivata.
- eikös.niin
Oot orkkuja saanut kuitenkin oman käden kautta tasaisesti?
eikös.niin kirjoitti:
Oot orkkuja saanut kuitenkin oman käden kautta tasaisesti?
Itseasiassa en ole enkä ole oikeastaan koskaan masturboinut. Kerran tai kaksi olen kokeillut hyväillä itseäni ihan vaan tietääkseni voisinko ehkä siten saada orgasmin (yhdenkään kumppanin kanssa en ole saanut :( yhden eroottista hierontaa maksusta tarjonneen miehen kanssa kerran oli aika lähellä, mutta se ei tehnytkään muuta kuin hieroi minua intiimialueelta kuten ennalta sovittu eli "munaa" en tuolloin saanut). Kun ei oikein tuntunut auttavan tai edes kiihottavan, lopetin itsetutkiskelut tykkänään siihen. Halut nyt vaan ovat tällä hetkellä nollissa niin käteen kuin oikeaan seksiinkin.
- Jee-
palstalutka kirjoitti:
Itseasiassa en ole enkä ole oikeastaan koskaan masturboinut. Kerran tai kaksi olen kokeillut hyväillä itseäni ihan vaan tietääkseni voisinko ehkä siten saada orgasmin (yhdenkään kumppanin kanssa en ole saanut :( yhden eroottista hierontaa maksusta tarjonneen miehen kanssa kerran oli aika lähellä, mutta se ei tehnytkään muuta kuin hieroi minua intiimialueelta kuten ennalta sovittu eli "munaa" en tuolloin saanut). Kun ei oikein tuntunut auttavan tai edes kiihottavan, lopetin itsetutkiskelut tykkänään siihen. Halut nyt vaan ovat tällä hetkellä nollissa niin käteen kuin oikeaan seksiinkin.
Maija se puhuu asiat suoraan :)
- h567jh67
palstalutka kirjoitti:
Olet siis melko aseksuaalinen, tai kuten palstalla aikoinaan sanottiin: mikroseksuaalinen. Seksuaalisuus ja seksi ei ole sinulle merkittävässä roolissa elämässä.
- varvisenesko
Noin 5min sitten, kun tuossa tulin pihojen poikki kotiin. Siinä oli kieli poskella, kämmensyrjä otsalla ja polvet löi loukkua, ai-jai, AI-JAI!
- Tota
Lasketaanko sooloseksi seksiksi?
Yksityisasiani. :)
- TKumpulainen
Rakas se oli ihanaa <3
- ketunvitkale
Tiistaina kun naisystäväni oli yökylässä;)
- Ätmieiuskalla
Naisystävä.. aikuisella jotka ei asu yhdessä se on pelkkä panouhde
Mikään naisystävä. Pelkäätkö menettäväsi puolet omaisuudestasi vai miksi ei ole avovaimo? - pitkätukka-68
Ätmieiuskalla kirjoitti:
Mikään naisystävä. Pelkäätkö menettäväsi puolet omaisuudestasi vai miksi ei ole avovaimo?Voihan se olla sen verran uusi suhde, että asuvat vielä erillään.
Mä luulen et jos ny löytäisin jonkun, niin tällä kertaa en ehkä heti ainakaan muuttais yhteen asumaan. Sen verran pitkään (n. 5v) jo tullut asuttua yksin. - Mietin.vaan
Ätmieiuskalla kirjoitti:
Mikään naisystävä. Pelkäätkö menettäväsi puolet omaisuudestasi vai miksi ei ole avovaimo?Miksi muka pitäisi aina muuttaa heti yhteen? Eikö aikuiset saa tehdä kuten haluaa?
- RyppysteNaisteNussija
No siksi kun siitä rupsakosta ehtii aika jättää jos kovin kauan miettii! Ei se ainakaan siitä parane😂👍
- runkkua
En koskaan, mutta vähintään kerran päivässä masturboin, krapulapäivinä kotona makaillessa saatan vetää käteen jopa 3-5 kertaa. Sitte tulee pallit niin helläksi että pakko pitää taukoa seuraavaan päivään saakka.
- pitkätukka-68
Toi nyt ei ole edes paljon.
- Dark_Fear
Yussufin kanssa viime yönä. Se oli upeaa <3
- viisvee
kai kaikki harrastaisi ennenmän jos sen etsiminen olisi helponpaa,
- Tinder-match
2 viikkoo sitten
- Atm11
Mä olen 23 vuotias atm pian 24, enkä vielä kertaakaan ole harrastanut seksiä tai seurustellut. Mä haluaisin jo pois tältä pallolta.
- Naisasialooser11
Sen poistumisen pystyt järjestämään itse kunniakkaasti ja vapaasti valitsemallasi näyttävällä tavalla. Itse ehdottaisin dynamiittia.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Sen poistumisen pystyt järjestämään itse kunniakkaasti ja vapaasti valitsemallasi näyttävällä tavalla. Itse ehdottaisin dynamiittia.
Poistu kuule ihmissuhdepeikko ihan itse!
- Telejörnijä
Lasketaanko puhelin/nettiseksi naisen kanssa?
- pitkätukka-68
Se rinnastetaan kai käsitöihin.
Mutta lasketaanko käsityöt ilman yhdyntää vastakkaisen (tai miksei samankin) sukupuolen kanssa yhdessä?
- Eimullamuuta-
siitä on kohtuullisesti aikaa eli 3 päivää sitten.
- adfasd
Määritä seksi.
- Välikommentti
Eipä mennä siihen.
- 35v.ilman
Minulle kärestä pitelyhi olisi seksiä. Tarvittaesa kelpaa kassaneilin sormen osuma
- SoliterniuM1977
12 vuotta sitten. Oma apu ehkä kerran kuussa tai harvemmin.
- helmiä_sioille
Heh, siinäpähän mietit... :D
10 vuotta sitten... :D - Sanuzca
Tunti sitten
- odotellen
Viime pe, la, su ja ma-aamulla, sen jälkeen keskiviikkona 2x.
Nyt on ollut vähän hiljaisempaa...
- aitosinkkumies
Ikää päälle 40 enkä ole harrastanut seksiä koskaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kaikkeen toottuu. Toisaalta, kun katselee, miten pinnalliseksi meno on nyky-yhteiskunnassa mennyt, miehenä ei kauheasti kiinnosta, koska on olemassa aina riski joutua jonkun vedättämäksi ja laskun maksajaksi. Lapsia vastaan sinänsä ei ole mitään, jos kyse on molemminpuolisesta valinnasta ja kyseessä oikea parisuhde.
- seksolokian.ylipomo
Seksejä on satoja lajeja, myös vaattet päällä harrastettavia. Estellinen tahi esteetön elikä kondomoitu/-moimaton sukuelinseksi on vain yksi alastonseksin ja sen ala-allekorian, yhdyntäseksien seksimuodoista.
- pilkunviilaajienraati
seksolokian.ylipomo kirjoitti:
Seksejä on satoja lajeja, myös vaattet päällä harrastettavia. Estellinen tahi esteetön elikä kondomoitu/-moimaton sukuelinseksi on vain yksi alastonseksin ja sen ala-allekorian, yhdyntäseksien seksimuodoista.
Ei ole olemassa mitään "seksejä". Se on "seksiä", koska siitä ei todellakaan ole monikkomuotoa!
Harrastin seksiä viimeksi silloin kun olin viimeksi viihteellä.
- Pertsa_on_BTM_ja_ATM
Tuosta kuvasta voikin päätellä, millainen seksi oli kyseessä.
- EiMuista
Omaa kivaa vartti sitte. Miehen kanssa ...oisko jotain 5 -6 vuotta sitten?
50 olen. - Aikaa_on
Tytär täytti 19 vuotta. Eli lähes 20 vuotta sitten. Nooh, runkkaaminen on kivempaa.
- SellaistaHuomenta
Noin viikko sitten. Huomenna saisin, tai milloin vain, mutta yritän ajaa juttua alas. Molemmista on alkanut tuntua, että kunnon parisuhteen löytäminen on vaikeaa, jos aina ollaan yhdessä.
- Naisasialooser11
Ei kukaan sinua kunnon parisuhteeseen kelpuutakkaan jos olet ilmaishuorana miehelle toiminut tai jos olet mies niin sitä naista ei kelpuuta kukaan vaan hän kelpaa korkeintaan kassien tyhjennykseen.
Olen pian 65v eronnut mies Tampereelta ja viime kerrasta tuli elokuussa 6 vuotta....et sillai....
Noh,tuli elokuussa 6vuotta..olen 64v eronnut mies Tampereelta....
- Unohtuu
Eipä tullut kirjattua päivämäärää, vaikka se poikkeustapahtuma olikin. Saattaa siitä 10 vuotta olla, ehkä lähemmäs 15:kin.
Huhtikuussa 2015
- ATM-neitsyt-incel
En ole koskaan nussinut. Olen ATM, incel ja neitsyt.
- Joooy
Samat tittelit sinulla kuin palstasasi DarkFearillakin.
On siitä kyllä aikaa.
Jos oikein muistelen niin taisi olla vähän ennen sitä kun vaimo sanoi: Jos et parempaan pysty niin anna olla sitten.Ei siitä ole kauaa aikaa ei ole tarvinnut merkitä ylös, tällä kertaa tapahtu kuitenkin kesken unien🥰
- Kauankauan
3 kuukautta sitten taisi olla🤔
- jokatoinenpäivä
Eilen. Tänään en harrasta, mutta huomenna taas tod.näk.
- Iloinenmies7654
Vuosi sitten.Ei ole vaan kiinnostanut eikä sille ole tarvetta. Käsi tuo saman tyydytyksen niin mihin tarvin naista. Baareissa tms. en käy koskaan koska alkoholia en käytä . Toki kukin toimii miten on onnellinen ja minä olen näin:)
- Anonyymi
Kohta 10 vuotta sitten, elämme ristiriitaisia aikoja... mutta hei, tärkeintä on olla oma itsensä? :D
- Anonyymi
minun mielestäni vähän vaarallinen tuo amerikksalasisten jalkapallojoukkue koska noissa tilanteissa niin hyviä'
- Anonyymi
Vanha aloitus. Kuka näitä nostelee ja miksi?
No marraskuun 2. Viikko viimeksi,,sitä ennen keväällä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918328
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573192- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532807