Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2342

1. Täällä+siis+-83+sinkkumies.Itse+en+ole+seurustellut+koskaan+ja+seksipartneritkin+on+laskettavissa+yhden+käden+sormilla(muutama).+Aloitin+kahdenvälisen+seksielämän+vasta+ihan+muutama+vuosi+sitten.Kaipaisin+vielä+hieman+lisää+kokemusta+ennen+varsinaisen+parisuhteen+metsästämistä,+joskaan+eihän+sekään+poisluettu+juttu+ole.Joku+pidempi+fwb/fuckbuddy+ystävyys+tuntuisikin+todella+hyvältä+vaihtoehdolta+tähän+kohtaan.Sattuisko+täältä+löytymään+vastavaa+elämänvaihetta+eläviä+naisia.+Että+on+joko+kokematon+tai+sitten+hieman+kokemusta+omaava+ja+kaipaisi+lisää+kahdenväliseen+seksiin+totuttautumista+matkalla+kohti+parisuhdetta+ja+itsensä+koolaamista+siihen.Jos+vaan+löytyy,+niin+olisin+kyllä+halukas+tutustumaan.Itse+olen+hoikka+savuton,+liikunnallinen+ihminen.+Omalta+paikkakunnalta+lienee+turha+odottaakkaan+seuraa+löytävänsä,+joten+olisin+kyllä+valmis+ajalemaan.+Kaikkein+paras,+jos+sinullakin+jo+sen+verran+ikää+olis,+että+pääsisit+liikkumaan+ja+tapaamisia+olis+helppo+järjestää+ja+sopia.+Toivoisin+pidempää+juttua,+mutta+sen+näkee+lopulta+vasta+kun+on+tavattu+ja+molempien+ajatuksia+ja+tuntemuksia+kuultu.