Mitä jos me kaikki, jotka kaipaamme seuraa, tekisimme ketjun jossa kertoisimme vähän itsestämme ja laittaisimme oman sähköpostimme yhteydenottoja varten? Esim. minkä ikäinen olet, missä asut, onko sinulla lemmikkejä, millaista seuraa haluat ja mistä sitä etsit? Minä voin aloittaa.
Sukupuoli: Nainen
Asuinpaikka: Pohjois-Karjala
Ikä: mysteeri
Etsin: keskusteluseuraa mieheltä
Mistä: Pohjois-Karjalasta
Pidän: kissoista, kirjoista, peleistä
Erikoiskykyni: voin pelata 10h putkeen pleikkaria
Paheeni: tupakointi, kiroilu
Hyveeni: kasvissyönti, osaan olla hiljaa
Pituus: jotain 162cm
Paino: 60kg ja vähän yli
Hiusten väri: mysteeri
Silmien väri: vihreä
Lempivaate: reikäfarkut
Lävistykset/tatuoinnit: muutama lävistys
Erikoistuntomerkit: näytän spurgulta ja haisen pahalta
Sähköposti: [email protected]
Tää oli mun tekemä esimerkki, mitä vois itsestään kertoa. Ja siis ei tarvitse vastata kaikkiin/ voi keksiä omia. Ja jos otat yhteyttä sähköpostiin kerrothan myös vähän itsestäsi!
Kaikki jotka etsivät ystävää!
14
632
Vastaukset
- pk.seutu
Hyvä idea, kokeillaan!
Sukupuoli: Mies
Asuinpaikka: Pk-seutu
Ikä: 32
Etsin: kavereita miehistä, parisuhdetta naisista
Mistä: Pk-seutu
Pidän: tavoitteellinen urheilu, pc-pelit, leffat, autot, kesä, rannat, saunominen, kissat
Erikoiskykyni: pystyn olemaan kylmäaltaassa yli 5 minuuttia
Paheeni: ujous, hiljaisuus ryhmätilanteissa
Hyveeni: mukava, huomaavainen, aito, hyväsydäminen luonne
Pituus: 178cm
Paino: 88kg
Hiusten väri: maantie
Silmien väri: sinivihreä
Lempivaate: shortsit
Lävistykset/tatuoinnit: ei ole eikä tule
Erikoistuntomerkit: atleettinen ruumiinrakenne
Sähköposti: [email protected]- susjeee
Hei! Kiva että joku lähti mukaan! Vaikutat mukavalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä :)
- pk.seutu
susjeee kirjoitti:
Hei! Kiva että joku lähti mukaan! Vaikutat mukavalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä :)
Kiitos itsellesi ketjun tekemisestä!
Huomasin tänään, että tuo etsitaanystavaa.com sivusto on lopettanut toimintansa, harmi.
Se harrastuskaveri.com sivusto lopetti myös aiemmin toimintansa, sitäkin tuli käytettyä.
Laitetaas tähänki ketjuun, vaikka olikin jo tuolla alempana oma ketju..
Profiilistani löytyy kaikki tieto.
Saapi kirjoitella mikäli kokee, että toiveet kohtaa..- anniina_84
Asuinpaikka: Pohjois-Karjala
Ikä: 34, mutta olen kuulemma paljon nuoremman näköinen (ei minulta henkkareita kysytä)
Etsin: Uusia kavereita, parisuhdetta
Mistä: en ole paikkakuntarajoittunut
Pidän: keskustelutaitoisista tyypeistä, joilla on myös huumorintajua
Inspiroidun: luovuudesta (taiteet, musiikki, kirjallisuus)
Käyn: livekeikoilla, museoissa, kaupunkilomilla, shoppailemassa, vaeltamassa
Viihdyn: parhaiten keittiössä, kun saan kokata jotain hyvää
Erikoiskykyni: vasenkätinen
Paheeni: huolestun helposti muiden läheisteni asioista, vaikka itselläni menisi hyvin (siitä aiheutuu minulle ylimääräistä stressiä)
Hyveeni: voisin olla lojaali ja pitkäaikainen ystävä jollekin (kun vaan joku huolisi minut sellaisena kuin olen, eikä yrittäisi muuttaa minua mieleisekseen)
Pituus ja paino: perusmitat (näitähän ei saa naiselta edes kysyä)
Hiusten väri: tumman ruskeat
Silmien väri: yleensä vihreät, mutta silmissäni erottuu vähän vihreääkin (jos olen suuttunut)
Lempivaate: ei muodinmukainen, mutta kuitenkaan en pyri vaatteillani erottumaan massasta
Lävistykset/tatuoinnit: niitä minulla ei ole, vain korvikset löytyy
Erikoistuntomerkit: onko niitä?
Sähköposti: [email protected]- Lumipeite
Hei voisko ajatella että perustettais jonkunlainen whatsapp-ryhmä? Mitäs mieltä olette? :)
- anniina_84
Perustetaan vaan. Minulle voi laittaa sähköpostia, niin saat numeroni samalla! -> [email protected]
- Lumipeite
Mitenhän sen ryhmän saisi järkevimmin perustettua että tulisi muitakin kuin vain me kaksi? :) Oisko sulla innostusta tehdä ryhmä wa:han ja pitäiskö siitä laittaa joku ilmoitus johonkin ja tuo sun anonyymisähköposti mihin halukkaat ilmoittautuu....tällaisia mietiskelin...:) Olis kyllä niin mukavaa saada joku kiva ryhmä kasaan.
- Kynttilä80
Laitoinkin jo anniina_84:lle viestiä eli jos haluat Lumipeite liittyä wa-keskusteluun, niin sitten meitä on jo kolme :)
- Lumipeite
Kiva kun ilmoitit, laitoinkin juuri s-postia nyt sitten eli 3 on jo pieni ryhmä ja voihan se siitä vielä kasvaa. :) Kiitos sulle!
- Pleiadian
Asuinpaikka: Lahti
Ikä: 28
Etsin: Kavereita
Mistä: Lahti ja lähialueet
Pidän: Keikoista, tapahtumista, leffassa ja kahvilla
Inspiroidun: Kauneudesta ympärilläni
Käyn: Keikoilla, tapahtumissa, leffassa, kahvilla, kuntoilemassa, museoissa, shoppailemassa, matkoilla
Erikoiskykyni: Telepatia ja vierailu muilla tietoisuuden tasoilla unitilassa
Viihdyn: Pienemmässä piirissä
Paheeni: Suoriudun huonosti paineen alla, arka ottamaan kontaktia kiinnostaviin ihmisiin
Hyveeni: Empaattisuus, kuuntelukyky, huumorintaju, avarakatseisuus
Pituus: 159cm
Paino: Normaali ( tarkemmin en kerro )
Hiusten väri: Vaaleanruskea
Silmien väri: Siniruskea, mutta jos kattoo kauempaa näyttävät vihreiltä
Lempivaate: Ei oikein ole, pukeudun mukavuudenhaluisesti
Lävistykset/tatuoinnit: Muutama tatuointi
Erikoistuntomerkit: Valloittava hymy
Sähköposti: [email protected]- Pleiadian1
Korjaus tuohon mistä pidän: Huumorintajuisista ja avoimista ihmisistä, kahvista, lautapeleistä, musiikista ja "paranormaali" kategoriaan liittyvistä keskusteluista.
Täällä siis -83 sinkkumies.
Itse en ole seurustellut koskaan ja seksipartneritkin on laskettavissa yhden käden sormilla(muutama). Aloitin kahdenvälisen seksielämän vasta ihan muutama vuosi sitten.
Kaipaisin vielä hieman lisää kokemusta ennen varsinaisen parisuhteen metsästämistä, joskaan eihän sekään poisluettu juttu ole.
Joku pidempi fwb/fuckbuddy ystävyys tuntuisikin todella hyvältä vaihtoehdolta tähän kohtaan.
Sattuisko täältä löytymään vastavaa elämänvaihetta eläviä naisia. Että on joko kokematon tai sitten hieman kokemusta omaava ja kaipaisi lisää kahdenväliseen seksiin totuttautumista matkalla kohti parisuhdetta ja itsensä koolaamista siihen.
Jos vaan löytyy, niin olisin kyllä halukas tutustumaan.
Itse olen hoikka savuton, liikunnallinen ihminen. Omalta paikkakunnalta lienee turha odottaakkaan seuraa löytävänsä, joten olisin kyllä valmis ajalemaan. Kaikkein paras, jos sinullakin jo sen verran ikää olis, että pääsisit liikkumaan ja tapaamisia olis helppo järjestää ja sopia. Toivoisin pidempää juttua, mutta sen näkee lopulta vasta kun on tavattu ja molempien ajatuksia ja tuntemuksia kuultu.- alpr
Sukupuoli: Mies
Asuinpaikka: Oulu
Ikä: 19 v
Etsin: Ystäviä
Pidän: Musiikista, kirjoista, opiskelusta ja elämästä.
Erikoiskykyni: Osaan pitää itseni koko päivän kiireisenä ilman, että saan tehtyä mitään.
Paheeni: Masennus, hajamielisyys, itsekriittisyys, ujous.
Hyveeni: Rehellisyys ja lapsenomainen uteliaisuus.
Pituus: 193cm
Paino: Normaali, kait (tarkemmin en tiedä koska en puntaria omista)
Hiusten väri: Ruskeat
Silmien väri: Vihreä
Lempivaate: Paksu villapaita
Mottoni: Elämä on liian lyhyt valehtelulle.
Oon siis opiskelija täältä Oulusta, joka on halukas tutustumaan uusiin ihmisiin. Haluan saada jotain vaihtelua arkeen, esim aloittaa uuden harrastuksen, niin jos täällä sattuu olemaan muita täältä päin olevia niin laittakaan viestiä. Kyllä muuallakin asuvat saa vastata :)
Sähköposti: [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886013Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3025329Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503355Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102926Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41675Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211520Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781094