Kaikki jotka etsivät ystävää!

susjeee

Mitä jos me kaikki, jotka kaipaamme seuraa, tekisimme ketjun jossa kertoisimme vähän itsestämme ja laittaisimme oman sähköpostimme yhteydenottoja varten? Esim. minkä ikäinen olet, missä asut, onko sinulla lemmikkejä, millaista seuraa haluat ja mistä sitä etsit? Minä voin aloittaa.

Sukupuoli: Nainen
Asuinpaikka: Pohjois-Karjala
Ikä: mysteeri
Etsin: keskusteluseuraa mieheltä
Mistä: Pohjois-Karjalasta
Pidän: kissoista, kirjoista, peleistä
Erikoiskykyni: voin pelata 10h putkeen pleikkaria
Paheeni: tupakointi, kiroilu
Hyveeni: kasvissyönti, osaan olla hiljaa

Pituus: jotain 162cm
Paino: 60kg ja vähän yli
Hiusten väri: mysteeri
Silmien väri: vihreä
Lempivaate: reikäfarkut
Lävistykset/tatuoinnit: muutama lävistys
Erikoistuntomerkit: näytän spurgulta ja haisen pahalta

Sähköposti: [email protected]

Tää oli mun tekemä esimerkki, mitä vois itsestään kertoa. Ja siis ei tarvitse vastata kaikkiin/ voi keksiä omia. Ja jos otat yhteyttä sähköpostiin kerrothan myös vähän itsestäsi!

14

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pk.seutu

      Hyvä idea, kokeillaan!

      Sukupuoli: Mies
      Asuinpaikka: Pk-seutu
      Ikä: 32
      Etsin: kavereita miehistä, parisuhdetta naisista
      Mistä: Pk-seutu
      Pidän: tavoitteellinen urheilu, pc-pelit, leffat, autot, kesä, rannat, saunominen, kissat
      Erikoiskykyni: pystyn olemaan kylmäaltaassa yli 5 minuuttia
      Paheeni: ujous, hiljaisuus ryhmätilanteissa
      Hyveeni: mukava, huomaavainen, aito, hyväsydäminen luonne

      Pituus: 178cm
      Paino: 88kg
      Hiusten väri: maantie
      Silmien väri: sinivihreä
      Lempivaate: shortsit
      Lävistykset/tatuoinnit: ei ole eikä tule
      Erikoistuntomerkit: atleettinen ruumiinrakenne

      Sähköposti: [email protected]

      • susjeee

        Hei! Kiva että joku lähti mukaan! Vaikutat mukavalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä :)


      • pk.seutu
        susjeee kirjoitti:

        Hei! Kiva että joku lähti mukaan! Vaikutat mukavalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä :)

        Kiitos itsellesi ketjun tekemisestä!
        Huomasin tänään, että tuo etsitaanystavaa.com sivusto on lopettanut toimintansa, harmi.
        Se harrastuskaveri.com sivusto lopetti myös aiemmin toimintansa, sitäkin tuli käytettyä.


    • Laitetaas tähänki ketjuun, vaikka olikin jo tuolla alempana oma ketju..
      Profiilistani löytyy kaikki tieto.
      Saapi kirjoitella mikäli kokee, että toiveet kohtaa..

    • anniina_84

      Sukupuoli: Nainen
      Asuinpaikka: Pohjois-Karjala
      Ikä: 34, mutta olen kuulemma paljon nuoremman näköinen (ei minulta henkkareita kysytä)
      Etsin: Uusia kavereita, parisuhdetta
      Mistä: en ole paikkakuntarajoittunut
      Pidän: keskustelutaitoisista tyypeistä, joilla on myös huumorintajua
      Inspiroidun: luovuudesta (taiteet, musiikki, kirjallisuus)
      Käyn: livekeikoilla, museoissa, kaupunkilomilla, shoppailemassa, vaeltamassa
      Viihdyn: parhaiten keittiössä, kun saan kokata jotain hyvää
      Erikoiskykyni: vasenkätinen
      Paheeni: huolestun helposti muiden läheisteni asioista, vaikka itselläni menisi hyvin (siitä aiheutuu minulle ylimääräistä stressiä)
      Hyveeni: voisin olla lojaali ja pitkäaikainen ystävä jollekin (kun vaan joku huolisi minut sellaisena kuin olen, eikä yrittäisi muuttaa minua mieleisekseen)
      Pituus ja paino: perusmitat (näitähän ei saa naiselta edes kysyä)
      Hiusten väri: tumman ruskeat
      Silmien väri: yleensä vihreät, mutta silmissäni erottuu vähän vihreääkin (jos olen suuttunut)
      Lempivaate: ei muodinmukainen, mutta kuitenkaan en pyri vaatteillani erottumaan massasta
      Lävistykset/tatuoinnit: niitä minulla ei ole, vain korvikset löytyy
      Erikoistuntomerkit: onko niitä?

      Sähköposti: [email protected]

      • Lumipeite

        Hei voisko ajatella että perustettais jonkunlainen whatsapp-ryhmä? Mitäs mieltä olette? :)


    • anniina_84

      Perustetaan vaan. Minulle voi laittaa sähköpostia, niin saat numeroni samalla! -> [email protected]

      • Lumipeite

        Mitenhän sen ryhmän saisi järkevimmin perustettua että tulisi muitakin kuin vain me kaksi? :) Oisko sulla innostusta tehdä ryhmä wa:han ja pitäiskö siitä laittaa joku ilmoitus johonkin ja tuo sun anonyymisähköposti mihin halukkaat ilmoittautuu....tällaisia mietiskelin...:) Olis kyllä niin mukavaa saada joku kiva ryhmä kasaan.


      • Kynttilä80

        Laitoinkin jo anniina_84:lle viestiä eli jos haluat Lumipeite liittyä wa-keskusteluun, niin sitten meitä on jo kolme :)


      • Lumipeite

        Kiva kun ilmoitit, laitoinkin juuri s-postia nyt sitten eli 3 on jo pieni ryhmä ja voihan se siitä vielä kasvaa. :) Kiitos sulle!


    • Pleiadian

      Sukupuoli: Nainen
      Asuinpaikka: Lahti
      Ikä: 28
      Etsin: Kavereita
      Mistä: Lahti ja lähialueet
      Pidän: Keikoista, tapahtumista, leffassa ja kahvilla
      Inspiroidun: Kauneudesta ympärilläni
      Käyn: Keikoilla, tapahtumissa, leffassa, kahvilla, kuntoilemassa, museoissa, shoppailemassa, matkoilla
      Erikoiskykyni: Telepatia ja vierailu muilla tietoisuuden tasoilla unitilassa
      Viihdyn: Pienemmässä piirissä
      Paheeni: Suoriudun huonosti paineen alla, arka ottamaan kontaktia kiinnostaviin ihmisiin
      Hyveeni: Empaattisuus, kuuntelukyky, huumorintaju, avarakatseisuus

      Pituus: 159cm
      Paino: Normaali ( tarkemmin en kerro )
      Hiusten väri: Vaaleanruskea
      Silmien väri: Siniruskea, mutta jos kattoo kauempaa näyttävät vihreiltä
      Lempivaate: Ei oikein ole, pukeudun mukavuudenhaluisesti
      Lävistykset/tatuoinnit: Muutama tatuointi
      Erikoistuntomerkit: Valloittava hymy

      Sähköposti: [email protected]

      • Pleiadian1

        Korjaus tuohon mistä pidän: Huumorintajuisista ja avoimista ihmisistä, kahvista, lautapeleistä, musiikista ja "paranormaali" kategoriaan liittyvistä keskusteluista.


    • Täällä siis -83 sinkkumies.
      Itse en ole seurustellut koskaan ja seksipartneritkin on laskettavissa yhden käden sormilla(muutama). Aloitin kahdenvälisen seksielämän vasta ihan muutama vuosi sitten.
      Kaipaisin vielä hieman lisää kokemusta ennen varsinaisen parisuhteen metsästämistä, joskaan eihän sekään poisluettu juttu ole.
      Joku pidempi fwb/fuckbuddy ystävyys tuntuisikin todella hyvältä vaihtoehdolta tähän kohtaan.
      Sattuisko täältä löytymään vastavaa elämänvaihetta eläviä naisia. Että on joko kokematon tai sitten hieman kokemusta omaava ja kaipaisi lisää kahdenväliseen seksiin totuttautumista matkalla kohti parisuhdetta ja itsensä koolaamista siihen.
      Jos vaan löytyy, niin olisin kyllä halukas tutustumaan.
      Itse olen hoikka savuton, liikunnallinen ihminen. Omalta paikkakunnalta lienee turha odottaakkaan seuraa löytävänsä, joten olisin kyllä valmis ajalemaan. Kaikkein paras, jos sinullakin jo sen verran ikää olis, että pääsisit liikkumaan ja tapaamisia olis helppo järjestää ja sopia. Toivoisin pidempää juttua, mutta sen näkee lopulta vasta kun on tavattu ja molempien ajatuksia ja tuntemuksia kuultu.

    • alpr

      Sukupuoli: Mies
      Asuinpaikka: Oulu
      Ikä: 19 v
      Etsin: Ystäviä
      Pidän: Musiikista, kirjoista, opiskelusta ja elämästä.
      Erikoiskykyni: Osaan pitää itseni koko päivän kiireisenä ilman, että saan tehtyä mitään.
      Paheeni: Masennus, hajamielisyys, itsekriittisyys, ujous.
      Hyveeni: Rehellisyys ja lapsenomainen uteliaisuus.

      Pituus: 193cm
      Paino: Normaali, kait (tarkemmin en tiedä koska en puntaria omista)
      Hiusten väri: Ruskeat
      Silmien väri: Vihreä
      Lempivaate: Paksu villapaita
      Mottoni: Elämä on liian lyhyt valehtelulle.

      Oon siis opiskelija täältä Oulusta, joka on halukas tutustumaan uusiin ihmisiin. Haluan saada jotain vaihtelua arkeen, esim aloittaa uuden harrastuksen, niin jos täällä sattuu olemaan muita täältä päin olevia niin laittakaan viestiä. Kyllä muuallakin asuvat saa vastata :)

      Sähköposti: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe