Mä en tiiä et oonko vaan niin epävarma itestäni vai mikä siinä on, kun tuntuu että kiinnostun ja uskaltaudun sänkyyn aina vaan mahdollisimman kokemattomien miesten kanssa, joita alkaa näin päälle parikymppisenä olla jo hankala löytää omasta ikäluokasta. Musta on vaan niin ihanaa kun mies suorastaan jumaloi ja on ihan tohkeissaan kun naista saa. Tunnen itseni riittäväksi, kun miehenkin näkee nauttivan ja olevan "Kiitollinen" siitä mitä multa saa, vaikken ookkaan näin äiti-ihmisenä enää se hyväkroppasin kireä teinipillu.
Kaikki naispuoliset ystävät tuntuu ihailevan just niitä kokeneita varmasti sängyssä osaavia tapauksia ja kokemattomuus miehellä on heille ehdoton turn off, mulla se on ihan päin vastoin. Jos oisin paremman näkönen, niin varmaan huoraisin halvalla nuorilta miehiltä poikuuksia xD no eikai. Onko täällä muita tällasia naisia vai oonko oikeesti ainut?
Vaan kokemattomat miehet kiinnostaa
29
950
Vastaukset
Minulla sama homma miehenä. Tykkään kokemattomista naisista.
Varmaan siinä on sitäkin, että nykyään kun on noita kaikenmaailman tautejakin liikkeellä, niin kyllä sellaisesta kokemattomasta vaan saa luotettavamman partnerin siinä mielessä.
Juuri luin artikkelin, jossa sanottiin esim. herpeksen aiheuttavan alzheimerin tautia..huh huh ja miten yleinen sekin on nykypäivänä. Täytyy koputtaa puuta kun on itse välttynyt. Tosin eipä noita partnereitakaan ole montaa ollut.
Miksei tietysti mekin voitais tavata.. Ainahan voit kirjottaa, jos haluat vaihtaa ajatuksia.- Mitvit
Kondomi on keksitty senkin takapajula puskajussi
Mitvit kirjoitti:
Kondomi on keksitty senkin takapajula puskajussi
Kondomi ei suojaa tämänpäivän tinderi lutkilta..Ei todellakaan.
Herpekset ja kondyloomat on usein genitaali alueiden ulkopuolellakin ja eritteet valuu.
Luettuani aloittajan ja kumppanien posteja enemmän, niin ei kiitos..Vaikuttavat olevan jakorasioita, joilla ollut ukkoja nuorestaiästä huolimatta jo kokonaisen komppanian verran.
Hyh hyh, mä niin karsastan tän tyyppistä jengiä.- 32w
Mulla ei oo ikinä ollut herpestä, voiko sen saada kuka vaan?
32w kirjoitti:
Mulla ei oo ikinä ollut herpestä, voiko sen saada kuka vaan?
Kyllä voi.
Sitä on kahta lajiketta hsv1 ja hsv 2
Se voi tarttua sekä rakkulavaiheessa, että lepovaiheessa, jolloin sitä on vaikea havaita varoakseen.
Ihmiset vähättelevät kyseistä tautia, vaikka esim. Genitaali herpes voi tehdä elämästä helvettiä. Joillakin ihmisillä se uusii jatkuvalla syötöllä, joillain onnekkaammilla harvemmin. Silmääsi kun sen saat esim. Hierottua kännipanon pillua ja sitten omaa silmääsi, niin siellä on ja pysyy. Saatat jopa sokeutua ja mitä tuhoja se tekee aivoissa pinnan alla. Tutkimuksien valossa mm. Alzheimer.
Kondomi on kokolailla yhtä tyhjän kanssa vaikka suojaa toki joiltain taudeilta.
- Herrasmies24
On se vähän harmillista nähdä että suhdemahdollisuus kariutuu kokemattomuuten, vaikka muuten voisi olla hyvä kumppani, sitä kärsivällisyytä ei näyttäisi monella naisella olla sellaiseen. Muun muassa miten reagoi suhteessa kun ei ole aikaisemmin ollut suhteessa, vaikea sanoo mutta vielä vaikeampaa kun mahdollisuutta päästä siihen otetaan monesti pois. Ehkä vaan tavannut väärät ihmiset koska kyllä pitäisi olla niitäkin jota se kokemattomuus ei haittaa kuten aloittajalla :)
Olen kokematon 24v mies, en täysin kokematon mutta ei kovin kaukana siitä. Yhdessä lyhyemmässä suhteessa ollut ja se kariutui osin juuri kokemattomuuteni. Vaikeaa on ollut löytää naista tän ikäisenä jos on vain vähäisiä kokemuksia ennalta. Mut kiva kuulla että sinunkaltaisia naisia löytyy myös. - Naine30
TÄÄLLÄ!! kiva kuulla että meitä on muitakin :D :D ja just minunkin ajatuksia puit sanoiksi, niin ihana fiilis tulee siitä kun poika on niin onnellinen ja kiitollinen <3 oikeen henkeä salpaa molemmilla :D
Oon miettinyt et mikäs on vikana kun noin ajattelen, mut ei kai mikään :P- 32w
Minkä kokoiset tissit sulla on?
- 50v
En ole niinkään kiitollisuutta ajatellut, mutta nuorissa ja kokemattomissa on intoa, uteliaisuutta, joita vanhemmiten kyynistyvillä ei enää ole.
Eli tykkään kyllä kokemattomista. - seolikauheankomeamies
Siis ihana kuulla etten oo ainoa! Mä oon pitäny itteäni hyvin outona tän asian takia. Mun joka ikinen ex on ollut mut tavatessaan kokematon ja ujo, yhen yön juttuja on ollu kokeneempien kanssa ja seksi on monesti ollut sinänsä paljon parempaa, kun mies tietää mitä tekee. Mut herkemmin rupee siinä miettimään omia vikoja ja rupeen suunnilleen kesken panon pohtimaan et naureskeleekohan toi huomenna kavereitten kanssa kuinka paska pano sillä oli viimeyönä : D
- Naine30
On ihanaa kun voi antaa jätkällä kaiken mitä se haluaa..<3 ja tää kaikki siis johtuu varmaan ihan siitä et oon vaan niin epävarma itsestäni, et en riitä tai oo tarpeeksi hyvä kokeneelle.
- Naine30
Naine30 kirjoitti:
On ihanaa kun voi antaa jätkällä kaiken mitä se haluaa..<3 ja tää kaikki siis johtuu varmaan ihan siitä et oon vaan niin epävarma itsestäni, et en riitä tai oo tarpeeksi hyvä kokeneelle.
Siis jätkälle..
- Njähnjhäh
Ei kun löylykauhalle
- LadyDe
Hiih... mä oon kanssa kiinnostunut nuorista kokemattomista pojista. Ne on ihan oikeesti kivoja, eivät törkyile, ovat kiitollisia ja tekevät mitä pyydetään. Eivät soittele perään, jos niin sovitaan. Kun haluan esim. kimpan ( 2-3M Minä), pojat tuo kavereitaan mukanaan. Ja mä oon vasta 44 vuotta nuori Rouva:) Miestä ei myöskään haittaa, jos kumppanit ovat pajon nuorempia.
- Jeesi
LadyDe
Kerro ihmees lisää itsestäs?Missä päin asut ja ehkä jotain mittoja kans ja mist tykkäät kaikista eniten...
Kokeneet naiset kiinnostaa kokemattomia. Tai ainaki itseä kiinnostaa. 😊
- Ööhöhööö
Sua ei kiinnosta ku löylykauha perseesees
- eloleo
et oo ainut. ite päädyin puumaksi ihan vahingossa. en oo pamela andersson. eron jälkeen eksyin nettiin ja sieltä alkoi nuoret miehet hyppii silmille. todella hyvää teki itsetunnolle kun olin haluttu rankan eron jälkeen. miehet oli järestään nuorempii ja just loppu piiitkä suhde yhteen ihanaan pojuun:(( nyt on ikää pääl 5kyt. en usko että löytyy tollasta kokemusta enää. muistellaan sit kiikkustuolissa.
- Kiimainen00
Hei. Olen nuori kiimainen turkulainen kolli ja olisin kiinnostunut. Mistä päin sinä olet ?
Vähän kokeneen naisen kanssa seksissä on oma taikansa :) Harmi vaan kun itse on jo viidenkymmenen niin en enää kehtaa nuorta naista siinä mielessä lähestyä.
- peräkammarinnysvä
Mä en tiiä et oonko vaan niin epävarma itestäni vai mikä siinä on, kun tuntuu että kiinnostun ja uskaltaudun sänkyyn aina vaan mahdollisimman kokemattomien naisten kanssa, joita alkaa näin päälle parikymppisenä olla jo hankala löytää omasta ikäluokasta. Musta on vaan niin ihanaa kun nainen suorastaan jumaloi ja on ihan tohkeissaan kun miestä saa. Tunnen itseni riittäväksi, kun naisenkin näkee nauttivan ja olevan "Kiitollinen" siitä mitä multa saa, vaikken ookkaan näin isä-ihmisenä en oo enää se hyväkroppasin ja läskittömin uros.
Kaikki miespuoliset ystävät tuntuu ihailevan just niitä kokeneita varmasti sängyssä osaavia tapauksia ja kokemattomuus naisella on heille ehdoton turn off, mulla se on ihan päin vastoin. Jos oisin paremman näkönen, niin varmaan huoraisin halvalla nuorilta naisilta neitsyyksiä xD no eikai. Onko täällä muita tällasia miehiä vai oonko oikeesti ainut?- yksinäinenmies_
Hahaha.. Kuvittele, että joku mies oikeasti kirjoittaisi noin kuin tuo aloittaja:XD
Mutta se vaan kertoo siitä, että missä maailmassa me eletään. Kaukana tasa-arvosta edelleen. Naiset ovat yksiä vitun paviaaneja siellä omassa norsunluutornissaan ja sen kyllä teksteistä huomaa, että on elämässä saatu kaikki heti sormia napsauttamalla ja jopa rahaa seksistä. Mä vihaan tätä maailmaa missä me eletään.. Oikeasti.
- Kikkeliskok
Minusta sopivasti kokeneet ovat parhaita. Ei siis mitään ujoja ei uskalla ei kehtaa -tyyppeja, vaan sellaisia, jotka tietävät mitä sängyssä tehdään ja miten niista jutuista voi nauttia. Ei tarvitse olla pannut puolen kaupungin kanssa, mutta olisi hyvä, jos mukaan olisi mahtunuti muutama pettymyskin. Sellainen kumppani, kuka osaa arvostaa hyvää seksiä sitä saadessaan.
- 5559
Itse olen kokematon mies ja odotan mahdollisimman kauan vielä sinkkuna ollessani, että pääsen kokeneemman naisen matkaan :D Tietenkin jos joku kiva omanikäinen sattuu vastaan, niin asia on eri.
- namskisss
Täälä kans yksi 45v nainen, joka haluaa vain nuorta orhia ja ei haittaa kokemattomuuskaan. Nautin herkkyydestä ja ujoudesta, tärisevästä odotuksesta ja kaikesta siinä. Harmi ettei nuorukaisista ole oikein kunnolliseen suhteeseen, mutta hyvää seksiä kyllä saa :) nuori kundi leikkii mielellään ihan mitä vaan pyytää ja jaksaa useita kertoja :)
- Nuoriiii
Moi,
Kiinnostaisko sua seuraksi 24v kokematon mies? ;) - mieskertoo
Ahaa, nytkö se on näinpäin, että kokemattomalta saa sitä hyvää seksiä ja kokeneemmalta huonompaa. Tämä selvä.
Tuo on pelkkä myytti, että nuori jaksaa useita kertoja.. Kyllä se ottaa ihan saman palautumis ajan kun vanhempanakin. En ole huomannut tuossa mitään eroa/muutosta esim. tässä 20vuoden aikana. - Kikkeliskok
No jaa, kyllä sen noin kolmenkymmenen vuoden jaksolla huomaa. Silloin jaksoi monta kertaa lyhyesti, nyt jaksaa vain pari kertaa pitkään. Palautumisaika on ainakin minulla venynyt 20 minuutista tuntiin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765924Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2815221Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453294Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052703Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102696Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41645Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211430Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1641010