Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. No+tuossakin+jutun+esimerkissä+oli+6+lapsinen+perhe+kysymyksessä..Se+on+selvä,+että+elämä+ison+perheen+kanssa+ahtaassa+sillipurkissa+voi+kuviteella+olevan+melko+paskaa..Sekin+on+totta,+että+vaikka+vanhemmat+jäävät+joskus+kahden,+niin+lapset+ja+lapsenlapset+kyläilevät+ja+silloin+on+hyvä+olla+tilaa+majoittaa+jos+tulevat+kauempaa..Tottakai+nyt+joku+500+neliöö+alkaa+jo+kuulostaa+vahvasti+ylilyönniltä..Nykyään+saa+muuten+jo+siivouspalveluakin,+jos+on+vaikkapa+vanhempi+pariskunta+ja+rahaa+sukanvarressa..
  2. Mutta+enhän+minä+peittele+pelkojani....Minulla+on+paljon+pelkoja.Esim.+tuolta+minun+profiilista+käy+ilmi+erinäisiä+terveyteen+liittyviä+pelkoja,+minkä+vuoksi+minun+on+noudatettava+tiettyä+koodia+mm.+parinvalinnassa.Olen+hyvin+avoin,+enkä+peittele+asioita,+joten+siinä+mielessä+sinä+syytät+minua+virheellisesti+vahvuuden+taakse+naamioitumisesta+pelkojeni+vuoksi.Mitä+tulee+tuohon+armeija+kommenttiin,+niin+ihan+aidosti+vaan+ihmettelin,+et+miten+joku+voi+kokea+sen+fyysisesti+rankkana+kun+oman+näkemäni+mukaan+ihmiset+vain+lihoivat+siellä+varmaan+10kiloa+vajaassa+vuodessa...Vemppa+porukassa+siellä+maleksivat+aina+ne+samat+mäkki+läskit...+Kyse+on+siitä,+että+näiden+vätystelevien+paskahousujen+hoitaminen+koituu+sitten+meidän+työssäkäyvien+veronmaksajien+maksettavaks!++...Läski+kun+ei+koskaan+tule+yksin,+vaan+on+lukemattomien+vakavien+sairauksien+juurisyy....Kyllä+minä+hyväksyn+heikkouden,+mutta+kait+sitä+nyt+voisi+sentään+välillä+nostaa+sitä+persereikää+sohvaltakin+ja+edes+yrittää+tehdä+itelleen+jotain.++++-Reippaus,+pärjäävyys,+vahvuus,+itsenäisyys+ovat+nykyajan+uskontomme.+Niistä+kärsivät+sekä+miehet+että+naiset,+koska+heikkous+tai+toisen+tarvitseminen+on+luuseriutta,+mikä+on+biologisestikin+ihan+paskaa,+kun+kuitenkin+laumaeläimiä+olemme.+-++++-No+tuohon+sanoisin,+että+kyllä+aikuisen+ihmisen+pitäisikin+pärjätä+itsenäisesti,+mutta+itse+en+näe,+että+toisen+ihmisen+tarvitsemisessa+olisi+mitään+pahaa.....+Itsekkin+etsin+seuraa+sekä+seksiin,+vapaa-aikaan,+että+myöskin+elämänkumppania.++++-->Tietyt+tahot+ovat+täällä+olleet+tuota+tarvettani+kovasti+vastaan+ja+pyrkineet+mustamaalaukseen.+Luoneet+minusta+kuvaa+pahana+ihmisenä.
  3. Ei+tässä+ole+mitään+kaksinaismoralismia...Kyse+on+vaan+siitä,+että+te+ette+ymmärrä+sanomaani.Profiilissani+olen+selittänyt+miksi+kaikki+seksuaalielämänsä+aloittaneet+naiset+ovat+saastuneet...Saastumisella+tarkoitan+sp-tauteja,+johon+lasken+myöskin+nämä+hpv-virukset...Sitten+bakteerikantojen+siirtyminen+jne.+Senkin+olen+selittänyt.+Et+koskaan+mene+sänkyyn+vain+sen+partnerisi+kanssa,+vaan+myös+koko+siihen+ketjuun+kuuluvan+väen+kanssa.+Se+on+pyrämidi+rakenne+mitä+en+jaksa+tässä+sen+enempää+avata.++++Itse+en+ole+saastunut,+koska+en+ole+koskaan+harrastanut+suojaamatonta+seksiä+ei+neitseellisten+saastuneiden+naisten+kanssa....Tämä+on+minun+koodi+mistä+pidän+kiinni...No+miksi+en+sitten+ole+kovinkaan+kiinostunut+tutustumaan+vakavassa+parisuhteessa+eläneeseen++eronneeseen+naiseen?...Siksi,+koska+katson,+että+ihmisellä+on+oikeastaan+paukkuja+elämänsä+aikana+ainoastaan+yhteen+kunnolliseen+parisuhteeseen....Eron+myötä+kun+ihminen+menettää+sen+mihin+on+uskonut+ja+luottanut+jotain+itsestään...On+hyvin+tyypillistä,+että+ne+jotka+ovat+eronneet+kerran+eroavat+jatkossakin.+Se+käy+aina+vain+helpommin.+Tyypillinen+"lainavaimon"+matrahan+onkin+:+-Rakkaus+on+ikuista+kunhan+kohde+vaihtuu+riittävän+usein.ps.+Minä+en+oikeasti+edes+ole+itsekäs.......Minä+olen+enemmänkin+mies+kuka+tietää+mitä+haluaa.+Itsekyyttäkin+on+monenlaista..++Minä+olen+ihminen+joka+tykkää,+et+partnerillakin+olis+kaikki+hyvin+ja+hänen+toiveet+tulee+kuulluksi.Siinä+ei+ole+mitään+väärää,+että+minulla+on+nämä+kriteerit.....Minä+olen+100%+:sti+oikealla+asialla.+++Tutustumassa+ihmisiin+ja+etsimässä+seuraa+niin+seksiin+kuin+vapaa-aikaankin,+sekä+myöskin+hyvin+käydessä+jopa+parisuhteeseen+elämänkumppania.
  4. Odottelen+viestejä+neitseellisisltä+naisilta.......Sitten......Olen+hyvä+keksimään+ohjelmaa..+Juhannusta+pitää+miettiä,+et+olisko+jotai+mielenkiintoista++festari+jutskaa+missään.