Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stone81
profiilit
stone81
stone81
Vapaa kuvaus
Sinkkumies ja seura kelpaisi.
[email protected]
Aloituksia
1
Kommenttia
222
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin se menee. Saman henkisiin tutustuu mieluiten.
Vihervasemmiston kannattajalla ei ole minun kanssa mitään yhteistä.
Piikkiproteiinille en lähde myöskään itseäni altistamaan.
Vain ääliöt ottivat noin vain geeniterapiaa kun vähän painostettiin.
Pidettäköön sitä palikkatestinä. 80% ei läpäissyt.
Kaikki nähdyt kriisit ovat olleet teatteria. Ei ole myöskään ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta ja hiilidioksidi on todellisuudessa hyväksi kasveille..
Naton myötä taasen vietiin viimeinenkin itsenäisyys maaltamme sen mitä oli vielä eu: lta jäljellä. Suomi on enää olemassa vain nimellisesti. Väestönvaihdoskin on jo pitkällä.
19.07.2023 23:12
Onhan meitä.
Itsehän kelpuutan vain korona rokottamattoman naisen seurakseni.
Voi lähestyä treffit puolella, jos ajattelee samoin.
Olen kaikkea valtamedian suoltamia valheita vastaan. Käytännössä kokolailla näin.
18.07.2023 14:41
Täällä+06-alue+ja+samoja+toiveita...
03.11.2018 14:12
Helvetin+hieno+teksti.+Lähestulkoon+kirjailijan+tuottamaa,+mutta+todellakin,+kyllä+tuollainen+nainen+on+miehelle+sitä+jotain,,,++jotain+sellaista,mitä+passaa+muistella+vielä+pitkään.
16.09.2017 17:00
Yrittäisit+sinäkin+elää+vähän+ja+päästä+irti+tuosta+nipottamisestasi.+Elämä+on+tässä+ja+nyt!
Itse+en+kauheasti+diggaa+lapastelusta,+vaikka+toisinaan+sekin+on+ihan+paikallaan.++Naista+ei+kumminkaan+voita+mikään.+Kuitenkin+niin,+että+yhteen+ja+samaan+lopulta+kyllästyy,+eriasia+kuitenkin+jos+vain+harvon+näkee,+mutta+sitten+pitää+olla+valikoimaa,+ettei+tarvitse+liikaa+puutteessa+elää.
16.09.2017 15:36
Kaikkea+sitä+kuulee.+Oletko+joku+uskovainen,+jolta+jumala+on+kieltänyt+kondomin+käytön.+Mulla+ole+koskaan+ollu+mitään+tautia,+sen+paremmin+kun+vakkareillakaan.+Naisilla+on+tapana+testauttaa+sillon+tällön+itsensä+gynegologilla+käynnin+yhteydessä.
16.09.2017 00:47
Muutaman+kuukauden!!+Täh?
Mitä+järkeä+tuossa+on.+Toinen+reppana+vaan+joutuu+pettymään.+huh+huh+mikä+vaivannäkö+ja+kaikki+hukkaan.+En+käsitä.
15.09.2017 23:21
Saahan+niitä+nuoria+naisia+vielä+keski+ikäisenäkin.+Ainakin+itse+nautin+elämästäni+ja+sen+tarjoamista+antimista.
15.09.2017 23:10
Hah.+Ei+ne+mitään+tyttöystäviä+ole,+vaan+vakipanoja.+Minullakin+on+kolme+vakkaria+tällä+hetkellä,+olemme+hyviä+ystäviä,+eikä+ole+todellakaan+temppu+eikä+eikä+mikään+etsiä+niitä+lisääkin+halutessaan.+Tavataan+kun+tavataan,+näin+se+menee.+En+ole+rikas,+vaan+tavallinen+ihminen.+Mayweatherin+kans+olen+siinä+samaa+mieltä,+et+avioliitot/perhe+elämä+on+elämän+haaskausta+tietyllä+tapaa.+Se+on+ikäänkuin+aika+olisi+pysähtynyt.+Vaihtelu+tekee+hyvää+ja+sinkkuna+on+helvetin+kiva+elää+tätä+myöden.
15.09.2017 23:02
Se,+että+sinua+ei+ole+kukaan+koskaan+missään+yhteydessä+valinnut+ei+muuta+totuutta+yhtään+miksikään.+Tasosi+vain+ei+ole+riittänyt+kenellekkään+ja+vammaisia+taas+sinä+et+huoli,+joten+sinä+siis+valitset+olla+huolimatta+=+Parisuhde+on+aina+kahden+valinnan+summa.+Tarkalleen+ottaen+se+menee+niin,+että+toinen+valitsee(yleensä+mies,+koska+miehet+tekevät+pääosin+aloitteet)+ja+sitten+toinen+päättää+joko+hyväksyä+tarjouksen,+taikka+hylätä+se.+=+Toinen+valitsee+ja+toinen+hyväksyy,+taikka+antaa+pakit.
Kyllä+ihmiset+jo+nykyään+eroaa+melkoisestikkin+eläimistä+mitä+tulee+parinvalintaan.+
Eläimissä+vahvimmat+lisääntyy,+mutta+ihmisissä+useimmiten+valitaan+beta+mies+lisääntyjäksi+ja+elättäjäksi.
12.07.2016 18:34
Heistä+käytetään+nimitystä+sinkku,+mutta+jos+itse+saisin+päättää,+niin+eronneista+käytettäis+nimitystä+eronnut.++Ilmeisesti+totuus+nähdään+jotenkin+kiusallisena+kumminkin,+koska+pitää+käyttää+erilaisia+nimityksiä+kuin+sitä+mikä+totta+on.+Eronnut+on+eronnut,+ei+sinkku.+Oikea+sinkku+on+sellainen,+jota+ei+ole+kukaan+saanu+vielä+omakseen+ja+rengastettua,+kuten+esim.+Minä+olen+sellainen.
12.07.2016 18:26
Vanhapiika++ei+ole+koskaan+elänyt+parisuhteessa.
12.07.2016 18:07
No+meneppäs+sitten+valitsemaan+joku+down+ihminen,+taikka+joku+muuten+vaan+vammanen,+taikka+jos+sellainen+valitsee+sinut,+niin+mitä+teet?+Tai+joku+sotanorsu+lähestyy...+Sanot,+et+eipä+kiinnosta,+joten+koeta+nyt+vaan+takoa+sinne+tyhmään+päähäsi,+et+molemmat+valitsee+ja+mitä+tulee+eläinmaailmaan,+niin+minä+olen+kyllä+erämiehenä+ihan+nokko+nähnyt+soidinmenoja+tietääkseni+kuinka+homma+toimii.+Siinä+on+turha+nillittää+itsestäänselvistä+asioista.
12.07.2016 18:03
Itse+en+nää+tossa+mitään+ihmeellistä..Toisella+hieman+enemmän+ryppyjä.+that´s+it.
Enemmän+ihmettelisin,+mikäli+tilanne+olisi+toisinpäin.
Danny+varmaan+voi+tajota+tytölle+matkustelua+ja+luxus+elämää+resursseillaan.
12.07.2016 13:24
Niin+no+kyllä+se+ainakin+kaikilla+normaaleilla+ihmisillä+menee+niin,+että+siinä+molemmat+valitsee.+Sehän+olisikin+helppoa+tuo+parinvalinta,+jos+riittäisi+vain+toisen+mielenkiinto..Silloin+minäkin+olisin+jo+parisuhteessa+mikäli+niin+olisi,+että+vain+nainen+valitsee.
12.07.2016 13:14
No+kannattaisko+vaikka+käyttää+aika+hyödyksi+ja+etsiä+mies+elämääsi?
Voin+kuvitella,+et+jos+elää+yksin+jossain+40neliön+koirankopissa+ja+ei+mitään+harrastuksia+ja+omia+töitä+ole/+sisältöä+elämässä,+niin+masentuuhan+siellä+ihan+varmasti.+Naisilla+on+siinä+mielessä+helppoa,+et+mies+kyllä+tuo+mukanaan+katon+päänpäälle+ja+toimeentulon,+sekä+elämää+hyvin+usein+myös+naiselle.+Mullakin+olis+pihalla+vaikka+mitä+puuhastelua+naiselle..Sinne+vois+istutella+kukkapenkkejä,+laittaa+kasvimaata+ja+tehä+kaikenlaista.+Jossain+rivarissa+taasen+ei+voi+oikeen+muuta+ku+istua+nollottaa+ja+katella+taivasta.
12.07.2016 13:08
Tätä+olen+just+sanonut,+et+näitä+aloittajan+kaltaisia+miehiä+on+ihan+liikaa..Otetaan+se+ensimmäinen+joka+saadaan+ja+joka+sinut+hyväksyy.+Sitten+tullaan+huutelemaan+sinkkupalstalle,+että+nainen+valitsee+ja+mies+on+ikäänkuin+ajopuu.++Puhu+vaan+kuule+reppana+omasta+puolestasi..Itse+en+lähde+paskaan+suhteeseen,+jossa+ei+ole+riittävästi+yhteistä.
Ja+toisekseen+eläinmaailmassakin+uros+valitsee+aina+sen+naaraan+ja+usein+on+niin,+että+siinä+on+monta+urosta+tyrkyllä,+jolloin+se+vahvin+uros+pääsee+parittelemaan,+koska+ajaa+ne+muut+siitä+helvettiin..Naaras+on+itseasiassa+lopulta+se+ajopuu,+joka+vaan+kekkuloi+perseellään+ja+odottelee+ottajaansa....
12.07.2016 12:53
Viimeiset+16v+oon+käyny+yksin+viihteellä;)++Aloittajalla+erakoituminen+on+vasta+aluillaan,+joten+itsetunto+ei+ole+päässyt+vielä+kehittymään.
12.07.2016 00:35
Jokainen+joka+on+ikinä+käyny+festareilla+ymmärtää,+et+siellä+paskahuusissa+on+mahdotonta+raiskata+yhtään+ketään.
Se+voi+olla+mahdollista+panna+siellä,+jos+nainen+menee+omasta+halustaan+kontilleen+siihen+paskalaudan+päälle+ja+mies+panee+takaa,+mutta+se+on+sitten+jotain+muuta+ku+raiskaus:D+ja+ahdasta+olis+joka+tapauksessa,+puhumattakaan,+et+siellä+alettas+tappelemaan..Järjenkäyttö+sallittua.
11.07.2016 17:18
Uskon+kyllä,+että+ikisinkku+naisissa+on+asiallisiakin+tapauksia...Sellaisiin+haluaisinkin+tutustua...Mistäs+päin+sinä+olet?
11.07.2016 10:47
1 / 12