Vapaa kuvaus

Ihailijapostia voi laittaa osoitteeseeni: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

18

Kommenttia

91

1. Minusta luonne on ykkösasia, josta ulkonäkö jää kauaksi. Luonnevikaista naista en huolisi mistään hinnasta.
    Jos ulkonäöstä puhutaan, on treffipuolella lukematon määrä noin 35-vuotiaita naisia, joiden parhaat päivät ovat kuvan perusteella auttamatta takana. Saattaisivat olla luonteeltaan hyviäkin, mutta samat naiset luulevat itsestään liikoja ja ovat ikärasisteja. Nämä 35-vuotiaat naiset pitävät 42-vuotiasta miestä ikäloppuina. Toisaalta, jos heidän älynsä ei riitä ymmärtämään sitä, että urheilullinen 42-vuotias säilyy nuorekkaana vielä pitkään, saavatkin etsiä onnelaansa.

Olet mielipiteinesi aivan oikealla linjalla. Tuota ikävaatimuspsykologiaa kannattaa muuten tutkailla, eikö sinustakin?
  2. Suomelan raportti on laadittu amatöörimäisesti keskittyen kahteen pääasiaan: hakemuksien sähköistykseen sekä maaseutusihteerien ulkoistamiseen.
    Sähköiseen asiointiin on mentävä ja sitä on kehitettävä, mutta se ei ole eikä voi olla ratkaisu. Pankkimaailmakin on sähköistetty, mutta edelleen lukuisat vanhukset vaativat pankkikirjan. He ovat edelleen asiakkaina tärkeitä. Samoin viljelijät, jotka eivät kehityksessä edusta ehdotonta huippua, tuottavat edelleen suurimman osan Suomen maataloustuotannosta.
    Itse vika on byrokratiassa, ei sen toteuttamisessa. Jos hommaa halutaan yksinkertaistaa, pitää politiikkaa muuttaa.
    Olosuhteet huomioon ottaen Suomessa on Eu:n toimivin maatalouspolitiikka ja jos sen paikallistason toteuttajat siirretään te-keskukseen, siis maakuntakeskukseen, ei lopputuloksena voi olla ainakaan yksinkertaistuminen.

Tukipolitiikka on passivoivaa: tukea ei makseta tuotannosta, vaan pinta-alasta. Tämän seurauksena peltomaan hinta on karannut käsistä ja kaikki valvonta keskittyy pinta-alojen oikeellisuuteen, kasvoipa pelto sitten mitä tahansa tai ei sitten yhtään mitään. Maatalousministeriössä ja maaseutuvirastossa on virka sataa maatilaa kohden, siis tuplasti enemmän kuin paikallistasolla, jota Suomela nyt yrittää hävittää.
    On tietysti totta, ettei kuntapuolella ihan kaaikissa kunnissa hommat toimi. Toisaalta joka ammatissa on muutama virkaheitto, siis elämäänsä ja työhönsä kypsynyt tyyppi, joka ei enää ole tehtäviensä tasalla. Ei näiden muutamien takia toimivaa systeemiä tule romuttaa. Tokihan kuntayhteistyötä pitää voida kehittää ja tässäkin asiassa liian pieni on liian pieni.

Lukekaapa Suomelan raportti ja kiinnittäkää huomio alkeelliseen, apukoulutasoiseen kieliasuun, joka on täynnä kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Kirjoitus- ja kieliasu kertoo kirjoittajan henkisen tason, joten Suomelan raportti ei mitenkään voi olla ammattitaidolla rakennettu.
  3. Kaveri roikkui vakiopubin tiskillä kaljalla, kun hän huomasi
    upeakroppaisen, seksikkään, kauniin blondin nurkkapöydässä surkean
    näköisen kaverin kainalossa. Baarimikko kertoi tytön olevan
    prostituoitu. Kaveri ei voinut pitää silmiään erossa kaunokaisesta.

Seuraavana iltana kaveri saapui jo hyvissä ajoin tiskille ja
    kuinka ollakkaan tämä kaunokainen saapui yksin paikalle.
    Mies keräsi rohkeutensä ja kysyi "Onko totta, että olet
    prostituoitu?"

"Totta on iso mies, miten voisin auttaa sinua"
    "En mä tiiä. Minkälaiset taksat sulla on?"
    "Minä veloitan käsillä hoidosta 100 euroa, voidaan aloittaa
    neuvottelut siitä"

100 euroa käteenvedosta!!!! Ooksä hullu!"

"Katsopa tuonne pihalle, olen maksanut tuon punaisen Ferrarin
    niillä rahoilla mitä olen tienannut hieronnalla ja käteenvetämisellä.
    Luota minuun, se on sen arvoista". Kaveri tuijottaa pitkään Ferraria ja
    päättää, että no helvetti soikoon kokeillaan! Hän poistuu tytön
    kanssa baarista ja saa uskomattoman käsittelyn. Käsillähoito tuntui paremmalta
    kuin mikään aikaisempi seksikokemus.
    Seuraavana iltana kaveri odotti taas himokkaana seksipommia
    baarissa.

Tytön tullessa hän kertoi "Eilisilta oli uskomaton"
    "Tottakai se oli, odota kun koet minun suihinoton!" "Paljonko se
    on?"
    "500 euroa."
    " 500!! Älä viitti se on ihan älytön hinta!"

"Näetkö tuon rakennuksen tuolla tien toisella puolen?"
    " Kaveri katsoo taakse ja näkee 12 kerroksisen upean talon"
    "Olen maksanut tuon rakennuksen käteisellä suihinottorahoilla.
    Usko minua, se on sen arvoista!"
    Kaveri muisteli edellistä iltaa ja lähti tytön kanssa. Kokemus oli
    vieläkin uskomattomampi. Hän melkein pyörtyi kahdesti tytön
    suihinotosta.

Seuraavana iltana kaveri oli täysin tolaltaan. Kun tyttö viimein
    ilmestyi, hän kertoi: "Mä oon myyty! oot ehottamasti paras mitä oon koskaan kokenu.
    Paljonko maksaa nainti sun kanssa?"
    Tyttö hymyilee hänelle, pyytää perässään ulos ja osoittaa kahden
    rakennuksen välissä näkyvää Manhattania. "Näetkö tuon saaren?"

"Hei, älä viitti!!!!"
    Tyttö nyökkää kauniisti.
    Jos mulla olis pillu, niin omistaisin varmasti koko saaren"
  4. Tuo otantasi on rehellinen, sillä saitilla roikkuvista naisista todellakin kolmasosa on hoitsuja. Olet kuitenkin minua 20 vuotta jäljessä, otantasi lienee kattava, mutta tuossa iässä joutuu vielä tekemään temppuja saadakseen pillua. Tässä iässä sitä saa ihan rehellisestikin.

Itse edustan parasta ikää, 4-kymppistä. Naisetkin ovat parhaimmillaan ja kyvyt ovat tallella ja tässä iässä naiset arvostavat kyvykyyttä, sillä sekään ei ole tallella kaikilla ikäisillämme miehillä. Korostan toki, ettei kaikilla naisilla haluja ole, joten menkööt he sitten munattomien miesten seuraan tai valittakoot saitilla miesten vieraissakäyntiä. Vieraisiin ei ole asiaa, jos kotona saa tarpeeksi.

Rehellisyydellä ja suoraviivaisuudella et saa hoitsuilta etkä hienohelmoilta, siispä jätin ne rauhaan jo kauan sitten. Miksi pitäisikään saada niin kauan, kuin ei tarvitse elää p...un puutteessa.

Vastataan samalla muillekin: ei otantani täytä tieteen tekemisen argumentteja,ei ole tarkoituskaan, mutta elävään elämään sekä elämänkokemukseen se antaa oivan kuvan.

Muutama vastaaja taisi löytää itsensä ja pitää heillekin sanoa, etten tavoittele heidän typpiään. Eläkööt tavallaan nauttimatta elämästään ja luulenkin, etteivät he ole saaneet miestä koskaan kunnolla.

Loppukaneettina todettakoon, että sain pari lupaavaa viestiä s-postilaatikkooni. Tämän saitin perusvalittajat sitävastoin tarttuivat heti aiheeseeni ja todennäköisesti työajalla.
  5. Olen seuranut Pohjois-Savon treffejä jo jonkin aikaa. Samat naiset hakevat seuraa jopa vuosikausia löytämättä sitä mieleistään. Pakko ainakin miettiä sitä, ollaanko ollenkaan liikkeellä tosissaan. Toki silloin tällöin sekaan eksyy ihan tavoittelemisen arvoisiakin tyyppejä, jotka kuitenkin poistuvat pikapikaa joko löytäen sen prinssioikean tai sitten kenties pettyneinä miestarjontaan. Naiset ottavat yhteyttä erittäin harvakseltaan ja silloinkin kyseessä on epätoivoinen yritys, jota kukaan täysipäinen mies ei voisi kuvitella edes lyhytaikaiseksi seuraksi. En ole saanut yhtään yhteydenottoa sellaiselta naiselta, jota voisin kuvitella tavoittelemisen arvoiseksi.

En tunne miespuolta, mutta tiedän ja uskon seassa olevan hyvinkin lupaavia tapauksia. Ne pitää vain löytää ja lupaavaa miestä ei kannattaisi torjua ihan siihen ensimmäiseen vastoinkäymiseen. Olen edelleen vapaa lupaavista yrityksistäni huolimatta, enkä tunnista itseäni tämän palstan vuodatuskohteista. En siis ole juoppo, luuseri, väkivaltainen, toisten elätti enkä omaa muitakaan ominaisuuksia, joita täällä tuodaan esille joka viestiketjussa.

Mitä akateemiseen naiseen tulee, en pitäisi heitä kovinkaan tavoittelemisen arvoisina ainakaan silloin, kun sitä kovasti korostetaan.
    Nykyisillä nelikymppisillä miehillä on ollut huonot mahdollisuudet kouluttautua pelkästään sen vuoksi, että he, varsinkin älyköt, ovat itäsaksasta plagioidun peruskoulukokeilun uhreja. Silloin, kun kävin peruskoulua, ei ollut mitään motiivia opiskella, koska edettiin aina hitaimman mukaan. Tavallaan turhauduin siihen. Huonompi koulupohja ei vaikuta tippaakaan itsetuntooni,ainakaan alentavasti. Nykyinen peruskoulu lienee kehittynyt kolmeenkymeneen vuoteen.

Monesti koulutetun naisen elämänkokemus on puutteellinen niin, että ainoa perhe-elämäkokemus on sitä, mitä on luettu Reginasta. Totuus saattaa siis olla karumpaa..

Akateeminen loppututkinto ei vaadi älyä keskivertoa tippaakaan enemmän, ahkeruutta kylläkin ja vaikka itselläni ei olekaan kuin aikuisena hankittu amk-tutkinto, olen koska vain valmis ottamaan mittaa näiden älykköjen kanssa. Aina ei pitäisi asioita yleistää.