Tänään vietettiin jo kolmatta kertaa Suomen petosymposeumia, jossa alan asiantuntijat ja harrastajat kohtaavat kertoen kuulumisiaan. Nyt kokoontumispaikaksi oli sovittu Helsingin Itäkeskus. Minutkin oli tällä kertaa pyydetty puhujaksi ja esitinkin raikuviin aplodeihin päättyvän puheenvuoroni hyvillä mielin. Nyt ei ole tarkoitus tarkastella puheenvuoroani, sillä esitin etupäässä täällä esittämiäni ajatuksia ja niiden sisällöstä hyvät lukijani olette varmasti aika hyvin perillä. Otankin nyt esille vain pienen yksityiskohdan symposeumissa erään petotutkija&lääkäri esittämästä puheenvuorosta. Olkaa hyvä:
Kyseinen tutkija on perehtynyt persesienen levinneisyyteen. Persesienihän on erittäin vaivalloinen sairaus ja sen aiheuttavia tekijöitä on tähän päivään asti lähinnä arvuuteltu. Nyt tähän arvoitukseen on tarjolla uutta tietoa.
Tutkijakollegani oli huomannut, jotta persesientä esiintyy lähes yksinomaan maaseudulla. Mitä syrjäisempi paikka, sen enemmän persesientä. Lisäksi hän havaitsi, että runsas alkoholin käyttö myös ruokkii persesienen kasvualustaa. Mitähän näistä tutkimustuloksista voidaan päätellä? Susianalyysin lukijalle tässä ei ole mitään yllättävää. Siksi vain totean lyhyesti jatkossa ratkaisun päätelmiin ja samalla totean, että tutkijakollegani kanssa olemme hyvin paljon samoilla linjoilla tutkimuksissamme.
Ripulipaska bakteereineen on oivallista herkkua persesienen itiöille. Tätä herkkuahan on tarjolla petohysteerikoitten perseen lähettyvillä jatkuvasti. Lisäksi petokauhuinen vetää viinaa lääkkeeksi pelkotiloihinsa päivittäin. Ei siis ole ihme, jotta syrjäseuduilla asuvilla mölleillä persesieni on erittäin yleinen kiusa. Nyt pitääkin huomata, jotta olennaista on molemmat seikat: alkoholi ja ripuli. Siksi siis kaupunkilaisjuoppo harvoin sairastaa persesientä, koska harvoin hän kroonista ripulia sairastaa.
Petosymposiumista kiinnostuneelle lukijalle voin tarjota lisää yksityiskohtia. Sinun täytyy vain rohkeasti pyytää, niin kerron mielelläni lisää sinua kiinnostavista aiheista.
Ote Helsingin Petosymposeumista
22
852
Vastaukset
- olisko sulla
esittää jotain kuvia tuosta persesienestä?? ja mikähä tämän "tutkijakollegasi" nimi olikaan? Kait sillä "tutkijalla" on jotain dokumenttia julkaistu.
- asialinjallako
Susiryhmä levittää tutkimuspohjaista tietoa suurpetojemme elintavoista, ja pyrkii vaikuttamaan asenteisiin vähentämällä turhaa pelkoa ja vihaa petoja kohtaan.http://www.deski.fi/page.php?page_id=10&tiedote_id=8722
- Suden ystävä
edelliseen kirjoitti:
susiryhmään minulla ei ole minkäänlaista kontaktia olemassa ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Ajatukseni ovat pikkusen korkeammalla tasolla, mutta kaikki kunnia sudesta tykkääville.
- jostahtoo
Suden ystävä kirjoitti:
susiryhmään minulla ei ole minkäänlaista kontaktia olemassa ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Ajatukseni ovat pikkusen korkeammalla tasolla, mutta kaikki kunnia sudesta tykkääville.
Uskoo ken tahtoo naureskelija (11:43)
Tähän Suden ystävä (11:34)
Taas sama poju asialla. - lyijjypatto
Suden ystävä kirjoitti:
onko lounas tauko koulussa?
- tyhmä apina
jostahtoo kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo naureskelija (11:43)
Tähän Suden ystävä (11:34)
Taas sama poju asialla.11:54 11:77 11:09 11:99 heh heh....
- Suden ystävä
lyijjypatto kirjoitti:
onko lounas tauko koulussa?
kun olen pääsiäislomalla. Pääsiäisen jälkeen on taas edessä työrupeama. Olenhan jo usein maininnut, jotta toimin kansankynttilänä suorittaen tällä hetkellä viransijaisuuksia eri puolilla suomea. Toimenkuvaani kuuluu myös sivistystoiminta petoasioihin liittyen maalaistaajamissa. Tämä on eräänlaista kutsumustyötä minulle.
- ???
tyhmä apina kirjoitti:
11:54 11:77 11:09 11:99 heh heh....
dada
- maalaistaajamissa
Suden ystävä kirjoitti:
kun olen pääsiäislomalla. Pääsiäisen jälkeen on taas edessä työrupeama. Olenhan jo usein maininnut, jotta toimin kansankynttilänä suorittaen tällä hetkellä viransijaisuuksia eri puolilla suomea. Toimenkuvaani kuuluu myös sivistystoiminta petoasioihin liittyen maalaistaajamissa. Tämä on eräänlaista kutsumustyötä minulle.
- nollatieto aivan
hukkaan. Ensinnäkin ripulipaskaa esiintyy todellakin petohysteerikoilla, mutta hysteerikkoja ovat vain petoja hysteerisesti suojelevat. Lisäksi ripulipaska on yleistä nimenomaan sudensuojelija homoilla, joiden ulosteen löysyttää toisen sudensuojelijan sperma. Maaseutu on terve kasvuympäristö, jossa homoutta ei esiinny. Sensijaan kaupunki sairaine ympäristöineen aiheuttaa petohysteriaa ja homoutta yhä enenevässä määrin. Mikäli kaupunkilainen opettelee seisomaan päällään ja aivot saavat vahingossa happea, homous ja petohysteria voi jopa parantua. Persesieni sensijaan leviää luonnonsuojelijoiden keskuudessa mielenterveydellisistä ongelmista johtuvan puutteelisen hygenian vuoksi. Persesieni, ihottuman lisäksi, aiheuttaa myös samoja ongelmia kuin syfilis. Tätä sieni-infektion aiheuttamaa aivojen syöpymistä ei voida parantaa. Huomaamme ketjun aloittajasta, että edellämainittu infektio on jo edistynyt pitkälle.
.. että kaltaisillasi persesieni on sukupuolitauti.
- Suden ystävä
Heti sorrutaan asiattomuuksiin kun resurssit eivät riitä asialliseen keskusteluun.
- niin asiattomuksiin ??
Suden ystävä kirjoitti:
Heti sorrutaan asiattomuuksiin kun resurssit eivät riitä asialliseen keskusteluun.
Tuollaista "petosymposiumia" ei ole Kalevalaisittain "Sinä ilmoisna ikinä, kuuna kullanvalkeana" pidetty, joten et ole siellä voinut ollakaan. Jos jatkossa uloste-ja anaali-innossasi ehdit, voisit etsiä todellisia tapahtumia ja yrittää sovittaa mielikuvitusretkesi niihin. Nyt joudun kutsumaan sinua valehtelijaksi, ehkä ensi kerralla vain mielikuvitusrikkaksi..
- Suden ystävä
niin asiattomuksiin ?? kirjoitti:
Tuollaista "petosymposiumia" ei ole Kalevalaisittain "Sinä ilmoisna ikinä, kuuna kullanvalkeana" pidetty, joten et ole siellä voinut ollakaan. Jos jatkossa uloste-ja anaali-innossasi ehdit, voisit etsiä todellisia tapahtumia ja yrittää sovittaa mielikuvitusretkesi niihin. Nyt joudun kutsumaan sinua valehtelijaksi, ehkä ensi kerralla vain mielikuvitusrikkaksi..
kutsumaan sinua nyt apinaksi. Niin tyhmä olet tietämättömyydessäsi fiksuun ihmiseen verrattuna. Petosymposiumi on real-juttu, vaikka apina ei sitä voikaan käsittää.
- miksi minua kutsut,
Suden ystävä kirjoitti:
kutsumaan sinua nyt apinaksi. Niin tyhmä olet tietämättömyydessäsi fiksuun ihmiseen verrattuna. Petosymposiumi on real-juttu, vaikka apina ei sitä voikaan käsittää.
valehtelija olet ja sellaisena pysytkin hamaan kuolemaasi saakka !
- Suden ystävä
miksi minua kutsut, kirjoitti:
kuolen susien raatelemana, kuten moni kaltaisesi velliperse pelkää omalle kohdalleen sattuvan. Älä pelkää turhaa, Suden ystävä auttaa sinua voittamaan petopelkosi.
- ormu
miksi minua kutsut, kirjoitti:
jokaisen maalla asuvan on huolehdittava että sudet eivät pääse juoksentelemaan turhaan siihenhän on lääke keksitty!!!!!
- tavanomaisessa
Suden ystävä kirjoitti:
kuolen susien raatelemana, kuten moni kaltaisesi velliperse pelkää omalle kohdalleen sattuvan. Älä pelkää turhaa, Suden ystävä auttaa sinua voittamaan petopelkosi.
urheilijan lääkärintarkastuksessa. Kaikki arvot olivat kohdillaan ja tulevana kilpailukautena lentää moukari vähintään kohtuullisen pitkälle.
Tuletko "sudennaureskelijaystäväynnäkymmenen muutarunkkarihomosurkeakuikelonettitirkistelijä" samaan rinkiin, vai oletko pelkkä pelkkä ?`? - Suden ystävä
tavanomaisessa kirjoitti:
urheilijan lääkärintarkastuksessa. Kaikki arvot olivat kohdillaan ja tulevana kilpailukautena lentää moukari vähintään kohtuullisen pitkälle.
Tuletko "sudennaureskelijaystäväynnäkymmenen muutarunkkarihomosurkeakuikelonettitirkistelijä" samaan rinkiin, vai oletko pelkkä pelkkä ?`?Lempiurheilulajejani ovat kuula, moukari ja kiekko. Olen näissä kaikissa hyvinkin lahjakas. Jos tulisin samaan rinkiin kanssasi, sinä joutuisitkin sitten poistumaan ringistä.
- täyskuu, niin
eipä ihme ku palstanulvoja taas ulvoo paskajuttujaan.
- jakomonimielisen
"suden ystävän" ja lukuisten sivupersooniensa tuoda esiin OMAT totuutensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986