Ärsyttävää!

hölmöliini

Pistin nettideitti-ilmoituksen. Vastauksia tuli paljon. Viestittelin monen kanssa, muutamia jopa tapasin. Sitten kanssani linjoille ilmestyi sanavalmis, huumorintajuinen urheilullinen mies ja samanaikasesti minulle viestitteli rauhallinen, kiltti poikamainen mies. Jotenkin en osannut panostaa molempiin yhtäaikaa vaikka kummatkin vaikutti lupaavilta joten arvatkaapa kumman lemppasin veneestä? Ja arvatkaapa huviksenne miten päättyi sen valitsemani kundin kanssa? Niin, se urheilullinen mukava mies osottautui seksinnälkäiseksi tunnevammaiseksi ökkömököksi ja minä jäin harmittelemaan typeryyttäni kun en peluria tunnistanut... Voi naiset, minä vaan sanon, minä ainakin ansaitsin tasan tulla pelatuksi kun olin näin pinnallinen ja typerä! Niin ja se kiltin oloinen mies katosi pyynnöstäni auringonlaskuun ja koskaan siitä en enää kuullut... Tuloksena siis se että olen ihan yhtä yksin kuin ennenkin ja vielä morkkis kaupan päälle! Hah!

26

2392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhallinen mies

Turha sinun on liikaa itseäsi ruoskia, monet valitsee samoin, ei siinä ole mitään erikoista. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, niin minäkin olen aina tehnyt, kun pelimies on naisen vienyt.

• Kuntoilu ja itsestään kunnossapito sekä terveelliset elämäntavat pitävät ihmisen terveenä jonka seurauksena seksuaaliset kyvyt ja halut säilyvät yllättävän hyvänä.

Olet todennäköinen pihtaaja ja tässä tapauksessa teit väärän valinnan. Sinulle olisi sopinut paremmin se pullamössöpoika.

Jos olisin se tilanteesi mies, olisin heivanut sinut pellolle juuri kuvaamallasi tavalla.

• hölmöliini

...Mistä päättelet että minut lempattiin? Kyllä se oli toisinpäin, se urheilullisuuskin kun sitten osoittautui enempi puheeksi kuin aidoksi viipeltämiseksi...

• jos on .......

urheilullinen ja elää terveesti ei voi jäädä auton alle, ei voi ajaa hirvikolaria eikä sairastua esim syöpään?? Ok, täytyy pitää mielessä.......

• terveyttä..
        jos on ....... kirjoitti:

urheilullinen ja elää terveesti ei voi jäädä auton alle, ei voi ajaa hirvikolaria eikä sairastua esim syöpään?? Ok, täytyy pitää mielessä.......

On moniakin julkkiksia jotka on urheilullisia mutta silti sairastuvat esim. syöpään. Kuuluisimpia mm. Saku Koivu.

Eli urheilullisuus ei takaa terveyttä eikä estä sairastumista. Sairaus voi iskeä vaikka kuinka urheilisikin.

Tiettyä peruskuntoa voi toki ylläpitää ja se vähentää riskiä sairastua mutta ei estä kokonaan. Sen sijaan sairaalloinen urheilullisuus voi pikemminkin altistaa sairauksille. Peruskunnon ylläpito ei paljoa vaadi, kävelylenkki iltaisin on tällainen ilmainen ja helppo keino ylläpitää peruskuntoa. Eikä tarvita edes niitä sauvoja. Ei muuta kuin takki päälle ja ulos kävelemään.

• nyt-
        terveyttä.. kirjoitti:

On moniakin julkkiksia jotka on urheilullisia mutta silti sairastuvat esim. syöpään. Kuuluisimpia mm. Saku Koivu.

Eli urheilullisuus ei takaa terveyttä eikä estä sairastumista. Sairaus voi iskeä vaikka kuinka urheilisikin.

Tiettyä peruskuntoa voi toki ylläpitää ja se vähentää riskiä sairastua mutta ei estä kokonaan. Sen sijaan sairaalloinen urheilullisuus voi pikemminkin altistaa sairauksille. Peruskunnon ylläpito ei paljoa vaadi, kävelylenkki iltaisin on tällainen ilmainen ja helppo keino ylläpitää peruskuntoa. Eikä tarvita edes niitä sauvoja. Ei muuta kuin takki päälle ja ulos kävelemään.

sattuu olemaan erittäin epäterveellistä touhua. Paikat kuluu ja nuoruuden urheiluvammoista saa kärsiä koko loppuelämän. Liikunta taas on terveellistä, mutta siihen riitää arkiliikunta vaikka kävelylenkki muutaman kerran viikossa.

Ravinnosta nyt ei tarvitse edes mainita. Urheilijalla sekin on epäterveellistä.

• uuso

>"Tuloksena siis se että olen ihan yhtä yksin kuin ennenkin ja vielä morkkis kaupan päälle! Hah!"

Tuossa on vain puolet tuloksesta. Unohdit, että lopputulokseen kuuluu myös se rauhallinen, kiltti poikamainen mies, joka tuli sinun toimesta lempatuksi ja jonka kiltteys on hyvää vauhtia kehittymässä katkeruudeksi. Toivottavasti hänellä käy parempi tuuri jatkossa.

• hölmöliini

en oikeastaan unohtanut sitä kilttiä miestä, sehän tässä ongelma onkin!
        noh, asia ei ollut edennyt niin pitkälle että en usko että hän nyt katkeroitumaan pääsi, pettyi ehkä. toki jos hänelle niitä pettymyksiä tulee rutkasti niin lopulta varmasti katkeroituu. Tosin petyinhän tässä minäkin, joten ei liene tässä hommassa voittajia tällä kertaa :)

• turhautunut mies
        hölmöliini kirjoitti:

en oikeastaan unohtanut sitä kilttiä miestä, sehän tässä ongelma onkin!
        noh, asia ei ollut edennyt niin pitkälle että en usko että hän nyt katkeroitumaan pääsi, pettyi ehkä. toki jos hänelle niitä pettymyksiä tulee rutkasti niin lopulta varmasti katkeroituu. Tosin petyinhän tässä minäkin, joten ei liene tässä hommassa voittajia tällä kertaa :)

Jos siis ehdit antaa sille.

• hölmöliini
        turhautunut mies kirjoitti:

Jos siis ehdit antaa sille.

juuh, en antanut sille kun annan vaan niille joista tykkään. Joten tässä tarinassa ei TODELLAKAAN ole voittajia ;)))))

• vaan vain
        hölmöliini kirjoitti:

juuh, en antanut sille kun annan vaan niille joista tykkään. Joten tässä tarinassa ei TODELLAKAAN ole voittajia ;)))))

häviäjiä, se pelimies, sinä ja se mukava kiltti mies. Kaikki ovat häviäjiä tässä tarinassasi.

• kauheaa

sitä sattuu... :(

• hölmöliini

... nyt vasta tajusin että saan viestilläni kaikki ne vihaiset, lempatut kiltit miehet kurkkuuni kiinni, AUTS! Olen pahoillani kaikkien naisten puolesta kaikista teille tapahtuneista pahoista asioista, ziisus...

• uuso

Tällä palstalla päivystää satoja katkeria miehiä, jotka hyökkäävät kuin nälkäiset leijonat sellaisten hölmöliinien kimppuun, jotka tulevat tänne kertomaan miessekoiluistaan.

Nyt olen taas vähän aikaa kylläinen...

• saa maksaa

hintansa. Ehkä nyt opit kun maksoit oppirahat. Olisi myös suotavaa että muillekin pinnallisille naisille kävisi samoin, ehkä se antaisi ajattelemisen aihetta ja naiset oppisi mikä on oikeasti tärkeää. Tai siis oppisi jos naisella on muutakin pääkopassaan kuin sahan puruja. Toisethan ne ei opi vaikka miten toistaisivat virheitään.

• hölmömpi

mut mä meinasin tehdä emämunauksen. Olen treffaillut aina näitä enemmän ja vähemmän pelimiehiä ja heihin pettynyt.
      Vähän aikaa sitten päätin, että rohkeesti vaan sellaisen kiltin ja rauhallisen kaverin kanssa aloittelen yhteydenpidon. Kirjoittelun ja puhelinkeskustelujen lomassa aina silloin tällöin mieleen häivähti, et kaveri on sittenkin mulle liian rauhallinen, kotonaviihtyvä kunnon mies. Tiukasti kuitenkin ajattelin, et hyvä suhde tälläisestä tulee..
      Sit tavattiin ja onneks olin hänen mielestään liian 'menevä' ja sovittiin et tää juttu oli tässä.
      Onneks, sillä mähän olisin pettänyt sekä häntä et itseäni leikkimällä pullantuoksuista kotiäitiä, joka viihtyy rauhallisen miehen kanssa kotona. Hellyyden kipeänä olisin varmasti kuvitellut hetken aikaa, et tätä mä haluan ja olen onnellinen.
      Totuus on kuitenkin se, et oma sosiaalinen luonne olis jossain kohti nostanut päätään ja silloin olisin molemmille aiheuttanut pahan mielen.
      Hän on fiksu mies ja toivon et löytää joskus hänelle sopivamman naisen.
      Ja missään nimessä halua loukata, vaik voin ehkä joskus niin tahtomattani tehdä.

• Normittaja.

Teit juuri niin kuin kaikki itseään kunnioittavat suomalaiset naiset tekevät. Älä syytä itseäsi, se on teillä geeneissä.

• hölmöliini

...puoliksi pelkäsin että täällä oltaisiin jo keräämässä porukkaa kokoon ja lähdetty polttamaan meitsiä roviolle... huh ei sentään niin :)
      Niin, pinnallistahan se meikän touhu oli ja kantapään kautta opin mihin se johtaa. Ehkä tulevaisuudessa olen vähän avarakatseisempi ja vastaanottavaisempi. Näin sitä ihminen kasvaa ja kehittyy paremmaksi olioksi!

• vaan...

Tossa oppimisessa tolla tavalla on vaan se huono puoli että sä et saa enää takaisin sitä mukavaa kilttiä miestä, jota joku haukkui pullamössöpojaksi, vaikka kuinka haluaisitkin. Eli tavallaan sulla kapenee vaihtoehdot.

• hölmöliini
        vaan... kirjoitti:

Tossa oppimisessa tolla tavalla on vaan se huono puoli että sä et saa enää takaisin sitä mukavaa kilttiä miestä, jota joku haukkui pullamössöpojaksi, vaikka kuinka haluaisitkin. Eli tavallaan sulla kapenee vaihtoehdot.

miten ne oppirahat sitten olisi pitänyt hoitaa? Miten olisi pitänyt oppia tämä asia? Miten voi välttyä mokailulta?

• PunainenParoni

.. roviolle asti. Toki näille forumeillekin mahtuu se ainakaikkeapitäähetimoralisoida-kansa. Mutta miksi sitä nyt roviolle viemään. Nämä on just niitä virheitä, joita kaikki aina tekee oppiessaan. Vaikka pääsääntöisesti asiat pitäisi tehdä niin, että ketään ei satu, joskus se vaan tapahtuu. Silloin niistä pitäis oppia ja olla tarkkana ettei homma toistu.

• ja sillä
        hölmöliini kirjoitti:

miten ne oppirahat sitten olisi pitänyt hoitaa? Miten olisi pitänyt oppia tämä asia? Miten voi välttyä mokailulta?

että pitää järjen ja maltin mukana touhussa! Pelimiehistä et voi olla ollut kuulematta, sen verran paljon niistä täälläkin vaahdotaan.

Okei, olet nyt oppinut ja maksanut oppirahat. Seuraava kysymys: mitä teet seuraavaksi ja miten?

• siis..!

sanavalmis, urheilullinen ja huumorintajuinen sitä, että kyseessä on mies jota ei voi eikä saisi ottaa vakavasti?

Mielipiteeni miessukupuolesta laski taas piirun verran.

• sallittu...

Mielipiteesi miessukupuolesta laski, siksi että tuo nainen joutui pelimiehen vedätettäväksi vaikka olisi voinut valita sen kunnollisen kiltin miehen mutta joka ei ollut ulkoisesti niin vetävä kuin tuo pelimies??? Ja sinä olet kai samaa kastia että ei suin surminkaan voi valita sitä kilttiä "pullamössöpoikaa" vaan mielummin hakataan päätä seinään ja särjetään oma sydän...siksi koska se PELIMIES OLI NIIN KOMEE!!! Ai herranlettas teidän naisten ajatuksen juoksua! Parempi kun pysytkin kaukana miehistä, säästyy ainakin ne pullamössöpoikien sydämet enemmiltä murheilta ja heille on varmasti joku heitä arvostava nainen jossain. Tai jos ei ole niin sitten minun mielipiteeni naissukupuolesta laskee ja MONTA PIIRUA!

• siispä
        sallittu... kirjoitti:

Mielipiteesi miessukupuolesta laski, siksi että tuo nainen joutui pelimiehen vedätettäväksi vaikka olisi voinut valita sen kunnollisen kiltin miehen mutta joka ei ollut ulkoisesti niin vetävä kuin tuo pelimies??? Ja sinä olet kai samaa kastia että ei suin surminkaan voi valita sitä kilttiä "pullamössöpoikaa" vaan mielummin hakataan päätä seinään ja särjetään oma sydän...siksi koska se PELIMIES OLI NIIN KOMEE!!! Ai herranlettas teidän naisten ajatuksen juoksua! Parempi kun pysytkin kaukana miehistä, säästyy ainakin ne pullamössöpoikien sydämet enemmiltä murheilta ja heille on varmasti joku heitä arvostava nainen jossain. Tai jos ei ole niin sitten minun mielipiteeni naissukupuolesta laskee ja MONTA PIIRUA!

Ejjei, et nyt tajunnut alkuunkaan. En jaksa alkaa selittämään.

• hölmöliini

äh... mua siis pelattiin silleen että se pelimies VALEHTELI profiilissaan itsestään, harrastuksistaan, intresseistään yms. ja oli todellisuudessa muuta. Ja vonkas heti seksiä kun tavattiin. Ja mietin olisko se kiltti mies ollut aidompi tapaus, että ehkä se OIKEESTI harrasti asioita joista kertoi viesteissään. Kummastakin näin vain epäselvän kuvan joten ulkonäköön päätös ei perustunut vaan MIELIKUVAAN, se mitä mulle kirjoitettiin ja millaisena itsensä markkinoi. Mutta mitäs mä näitä yritän selittää, kukaan usko kumminkaan :(
      Joku tuolla kysyi että miten aioin nyt käyttää tätä oppimaani asiaa. noh, nettideittiin en enää uskalla kun olen ilmeisesti aika huono arvioimaan ihmisiä ja herkkäuskoinenkin varmaan joten taidanpa luovuttaa areenan muille, iso hali niille joilta sain ymmärtäviä kommentteja, se piristi loukattua sydäntä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      341
      2936
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1282
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1215
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1125
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1027
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe