Aamupaskalla...

Suden ystävä

Huomaan tässä vääntäessäni torttua pönttöön, jotta voihan minullakin olla jotain puutteita. Tällä tarkoitan sitä, että joskus menee jokin juttu osaltani överiksi johtuen ymmärryksen puutteesta. Ratkaisuksi mietteisiini tarjoan nyt kaikenkattavaa ymmärrystä. Minun pitäisi yrittää ymmärtää hysteerikon ajatusmaailmaa vieläkin syvällisemmin, kuin tähän asti olen ymmärtänyt.

Kun Suomessa on vain parisataa sutta ja tämä aiheuttaa paniikkia, hysteriaa ja kauhukohtauksia joidenkin "apinoitten" keskuudessa, niin minunkin ymmärrykselleni tulee tiettyjä rajoja vastaan. Myönnän, että minullekin voi olla vaikeaa älytä tätä hysteriaa. Susianalyysin kautta käsittelemme yhdessä lukijoitteni kanssa tätä ongelmaa. Yritänkin vääntää apinalle rautalangasta asiallista tietoa siitä, jotta turha on pelätä joutuvansa suden raatelemaksi tässä maassa.

10

653

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väkevämpää

vääntöä..voittaako tänä KÄRPPÄ vaiko mikä se ny oli???

• paskan

päälle vielä runkkasit,niinkuin tapasi on...hehheh...

• djlöasjd

Olet sitten raahannut tietsikan vessaan. Vinkkinä että voisit kyllä jalotella vähän enemmän. Edes sen vessareissun ajan.

• kohdalla

on kyse jossain muodossa paskasta ja paskantamisesta, juttusi ovat sitä itteään täynnä...

• olisi ollut armeliasta

vetäistä niin oma fyysinen - kuin lukuisa joukko sivupersooniasi sen synkeälle haisevan naururipulipaskan mukana jätteenkäsittelyyn ja ongelmasellaisena poltettavaksi..

• joutuvasi
        olisi ollut armeliasta kirjoitti:

vetäistä niin oma fyysinen - kuin lukuisa joukko sivupersooniasi sen synkeälle haisevan naururipulipaskan mukana jätteenkäsittelyyn ja ongelmasellaisena poltettavaksi..

susien raatelemaksi? Onko petopelko muodostunut joka päiväistä elämääsi haittaavaksi riesaksi?

• nukkumatti
        joutuvasi kirjoitti:

susien raatelemaksi? Onko petopelko muodostunut joka päiväistä elämääsi haittaavaksi riesaksi?

Käykö suprlooni patja pihasudelle lepo/taukopaikaksi?

• .. kyllähän sinä paskaa vääntäessäsi ennätät ajaella kaikenlaista. Sinulla kun tuntuu paska tulevan päästä asti.

• riippuu

missä elää. Itärajalla ei uskalleta lähettää lapsia kouluun yksin, koska on olemassa todellinen vaara, että hän ei tule takaisin elävänä. Olen itse metsästäjä ja luen itseni kuitenkin "vihreäksi". Vihreä olen siten, että kuinka päätän mitä ostan, miten kuljen sekä miten suojelen luontoa.
      Se, että joku jolla ei ole mitään realistista käsitystä mitä tapahtuu esikaupungin ulkopuolella saa minut raivon valtaan kun luen/kuuntelen heidän "teesejän".
      Jos jokin määrä esimerkiksi susia katsotaan sopivaksi, niin eihän siinä mitään. Sudet siirretään tasapuolisella jakosuhteella per nokka, eli kehäkolmosen sisään n. 40% susista jne.

• siellä

elä ja viihdy kuin pari kapista huuhkajaa ja helvetillinen määrä kaneja.
        Mutta onhan siinäkin luontoa ihmeteltäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1414
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      82
      971
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      63
      851
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      841
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      815
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      723
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      123
      448
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      43
      445
    10. Laittasit nyt vaan vielä

Viestin mies, kuitenkin haluut laittaa 🫢
      Ikävä