Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Monesti+olen+ajatellut+kieltäytyyköhän+ö-Öö+itse+nostamasta+eläkettään,+vai+onko+hän+työelämässä+hamaan+loppuun+asti?
19.07.2017 19:10
Olen+viime+aikoina+verrannut+Lidliä+ja+Prismaa,+eroa+ei+juuri+ole+enää+ja+Prismasta+saa+bonukset.
19.07.2017 19:07
Olen+valkosipulin+ystävä.+Käytän+sitä+lähes+kaikkiin+ruokiin,++en+kuitenkaan+pullataikinaan+tai+jälkiruokiin.++Kasvatan+valkosipulia,+itse+kasvatettu+on+parempaa+kun+kaupasta+ostettu.
Cili+ja+valkosipuli+antavat+ruokaan+makua,+olen+ehkä+tottunut+liiankin+maustettuun+ruokaan,+mutta+kun+kerran+tykkään+niin+teen+sellaista.
19.07.2017 17:56
Aloitus+vaikuttaa+provolta.+Tiedän+kyllä+tyypin+jolla+on+reikä+taskunpohjalla,+ei+minkäänlaista+hajua+rahankäytöstä+vaikka+voi+olla+esim.+työssään+hyvä+ammatti-ihminen.+
Tällaista+on+usein+bipolaarista+mielialahäiriötä+potevilla,+manian+aikaan+todellisuudentaju+heittää+pahasti,+velatkin+ovat+saatavia.+
Itse+olen+tarkka+taloudenpitäjä,+säästän+määrätyn+summan+kuukausittain.+En+silti+ole+pihi,+jos+haluan+jotain+ostan+vaikka+olisi+hintavaakin.
19.07.2017 08:20
Ajelin+pitkän+matkan+suomen+halki+eilen,+auton+ilmastointi+sai+olon+tukkoiseksi.+Kissa+oli+äreä+koko+matkan,+piti+kovaa+meteliä,+miten+jaksoikin+monta+tuntia.+
Nyt+on+väsynyt+mutta+tyytyväinen+omalla+mökillä,+tutkii+tarkkaan+reviiriään,+pelkää+että+täällä+on+poissa+ollessa+käynyt+muita+kissoja.
18.07.2017 09:19
En+ole+oppinut+uusia+voimasanoja+mutta+entisiä+olen+käyttänyt+runsaammin+kuin+ennen.+
Johtuu+kiertäjäkalvosimen+repeämästä+olkapäässä.
Käsi+tekee+mitä+sattuu+ja+on+kipeä.+Aina+kun+joku+tavara+lentää+kädestä+kiroilen+estottomasti,+varsinkin+jos+olen+yksin.+
Pienen+vuoden+ikäisen+lapsenlapseni+aikaan+en+kiroile,+enkä+vanhemmankaan+pikku+pojan.+
Pohjanmaalta+tulee+mieleen+jesusauta,+sitä+en+ole+kuullut+käytettävän+nykyisessä+asuinpaikassani.
17.07.2017 16:38
Se+on+sinun+mielipiteesi.+Uskon+että+noin+15-vuotta+sitten+olisin+ollut+enemmän+sinun+kannallasi.+
En+tunne+olevani+muumio+kenenkään+rinnalla,+vaikka+onkin+jo+ikää+kertynyt.+
En+tietenkään+alkaisi+vikitellä+ketään+lökäpöksyä+18v.
Eihän+me+tiedetä+mikä+pitää+paria+yhdessä,+voi+olla+asioita+joita+emme+tule+edes+ajatelleeksi.
17.07.2017 15:33
Naisen+on+oltava+vahva+jos+aikoo+selvitä+huomattavasti+nuoremman+miehen+rinnalla.++Varsinkin+kun+mies+on+näkyvässä+asemassa.+Runotyttö+ei+ehkä+selviytyisi+jos+olisi+miestään+jonkin+vuosikymmenen+vanhempi.+
Miksi+pitää+aina+ajatella+että+suhde+ei+voi+kestää,+kestää+se+aikansa+kuten+kaikki+suhteet,+loppuvat+joko+kuolemaan+tai+eroon,+oli+ikä+mikä+hyvänsä.
17.07.2017 14:28
Eikö+ole+pääasia+että+viihtyvät+yhdessä.+Mitä+sivullisille+kuuluu+heidän+ikänsä+tai+jotkin+muut+seikat?+
Hyvin+harva+moittii+presidenttiämme+vaikka+on+naimisissa+oman+kummityttönsä+kanssa?+Tästä+kummiudesta+en+ole+saanut+kuin+toisen+käden+tietoa+netistä+joten+voi+olla+myös+potaskaa.+Ikäeroa+on+paljon+heilläkin.
17.07.2017 14:22
Jouduin+seuraamaan+lapseni+hidasta+hiipumista+syövän+takia.
Jokainen,+jonka+lapsi+sairastaa+vaikeaa+sairautta+haluaa+että+tehdään+kaikki+mahdollinen+hänen+hyväkseen,+mahdotonkin+ja+vielä+kunnolla+kokeilematon+hoito++jos+vain+ihmeen+saisi+tapahtumaan.+
Iäkkään+ihmisen+elämän+turha+pitkittäminen+on+turhaa,+varsinkin+jos+on+täysin+muistamaton+ja+avun+varassa+elävä,+eikä+paremmasta+ole+toivoa.+Itselleni+soisin+armokuoleman+siinä+tilanteessa.
16.07.2017 20:52
Tyttären+pikkupoika+ei+kiroillut+koskaan,+ei+vanhempansakaan+kiroilleet,+ainakaan+en+ole+ikinä+kuullut.+Ei+ihme+jos+hämmästyin+kun+vesseli+lasketteli+kaikkein+tehokkaimmat+voimasanat+kun+oli+korjaamassa+leikkiautoaan.+Oli+nähnyt+isänsä+samoissa+puuhissa+ja+ajatteli+sen+kuuluvan+asiaan.
15.07.2017 20:25
ne+ovat+tulleet+jäädäkseen+(ja+lisää+tulee)+ja+aikaa+myöten+tukahduttavat+alleen+tänne+Pohjoismaihin+luonnostaan+kuuluvan+lajin<<<<<
Vieraslajeja+on+monenlaisia++:)
15.07.2017 10:35
Lupiini+on+kaunis+kun+kukkii+tien+varrella.+Minä+tykkään,+lapsuudessani+oli+harvinainen+sitä+kasvatettiin+puutarhassa.
Jättibalsamikin+on+kaunis,+sitä+ei+ole+meillä+kovin+paljon,+tiedän+vain+yhden+paikan+missä+kasvaa.+
Itse+erehdyin+tuomaan+mökille+80-luvulla+jättiputken+taimia,+nyt+ne+on+saatu+pois,+en+tiennyt+silloin+niiden+vaarallisuudesta.
14.07.2017 20:23
Masennuksesta+voi+parantua+ja+jatkaa+töitä.+Mutta+mikäli+masennus+johtuu+työstä+jota+psyyke+ei+kestä+niin+kannattaa+harkita+jotain+muuta.
14.07.2017 19:42
Olen+siinä+samaa+mieltä+että+ei+kannata+enää+käydä+ehdokkaaksi.+
Kansanedustajan+pesti+on+vaativa,+pitäisi+olla+kykenevä+hoitamaan+asioita+joihin+on+valittu.+Sairaudelle+ei+tietenkään+voi+mitään+mutta+hän+on+saanut+julkisuutta+enimmäkseen+muusta+kuin+kansanedustajan+tehtävien+hoitamisesta.+Tulee+tunne+että+yhteisten+asioiden+hoitaminen+jää+muiden+touhujen+takia+sivuun.
14.07.2017 11:04
Me+pohojalaaset+ollahan+niin+käytännööllisiä,+minääki+olisin+saanu+isoon+taloon+poijaan+jos+se+olis+huolinu+musta.+Samoin+ajattelen+Dimitristä++<3+Nyt+ollahan+taas+täällä+häjyjen+joukoos.
https://www.youtube.com/watch?v=vv12vxWrd7A
12.07.2017 20:21
https://www.youtube.com/watch?v=R4nAbWaJh_Q
Aloitus+oli+jonkinlainen+kannanotto.+Tämä+laulu+tuo+mieleeni++tunnelmia+60-70+luvuilta,+olivat+minulle+silloin+tärkeitä,+ehkä+tämäkin+sopii+profiiliin.
12.07.2017 19:23
En+ole+matkustanut+pummilla+mutta+nuorena+mentiin+aidan+raosta+tanssilavalle+kun+ei+ollut+rahaa.++
Vanhemmille+tuli+valehdeltua+kun+viivyin+liian+kauan+iltaisin+ulkona.+
Vanhempanakin+valkoisia+valheita+on+tullut+kertoiltua+silloin+tällöin.+
Nyt+vanhempana+olen+tullut+siihen+tulokseen+että+on+helpompi+elää+kun+ei+ole+mitään+salattavaa.+En+silti+ala+totuudentorveksi+joka+kertoo+kaiken+epäedullisen+kaveria+koskevan++päin+naamaa.
12.07.2017 11:40
Kyllä+masennus+on+vakava+sairaus,+jopa+kuolemaan+johtava+pahimmillaan.
Se+voi+iskeä+myös+kansanedustajana+toimivaan+yh-isä+homoon.+
Ei+ole+omakohtaista+kokemusta+masennuksesta+vaikka+elämäntilanteeni+on+välillä+ollut+hyvin+stressaava.+Otin+äkkilähdön+kaukomaille+kun+huomasin+oireita+loppuun+palamisesta,+sanoin+että+en+jaksa+hoitaa+miestäni++nyt,+on+pakko+levätä+välillä.+Aina+sain+vapaata.
12.07.2017 11:33
Jospa+kirjoitat+niin+vaikeaselkoisesti+että+yksinkertaisemmat+eivät+ymmärrä.+Lisäksi+harva+muistaa+edes+eilen+kirjoiteltuja.+Itse+en+ainakaan+paina+mieleeni,+aina+kaikki+on+uutta.
07.07.2017 17:22
106 / 165