Kyllä tosi on! Olen jo pitkän aikaa keskittänyt viikottaiset ostokseni Lidl-myymälään, jossa houkuttavat viikkotarjoukset sekä ruokaan ja tavaroihin liittyvinä.
Olen myös Hok-Elannon osuuskaupan jäsen - mutta perin harvoin olen asioinut esim. S-marketissa, Alepoissa, tai Prismoissa!
K-liikkeissä käyn sitäkin harvemmin vaikka ns. "etukortti" sinnekin on, aika turhan muuten - sillä hinnat ovat alennettuinakin todella huipussaan!
Lidlissä saa edullisemmin kakki perustarvikkeet ja vaihtuvien teemojen mukaan myös erilaisia 'exoottisia' meillä muualta löytymättömiä tuotteita!
Olen säästänyt sanotaan vuositasolla varmaan satoja euroja, ja se mahdollistaa myös säästämisen muihin kohteisiin jne.!
Pienillä tuloilla säästöt ovat huomattavia.
Ja ketjun nyt laajentuessa mm. Helsingissä alkaa olla varsin tiuhaa kauppaverkostoa, ja pian ei tarvitse lähetä edemmäksi kauppaa vaikka liikunnan kannalta sekin on ''kotiin päin"!
Enenevässä määrin olen huomannut asiakaskunta on laajentunut perheisiin, ja moniin sanotaan ehkä "paremmin pärjääviin" asiakkaisiin, pieni- ja vähävaraisten lisäksi!
Hyvä niin... odotan innolla nyt n. 1km päähän piakkoin avautuvaa liikettä!
Suosittelen - jos myös kauppaliikkeen ja ketjun olisi hyvä muistaa satsata myös liikkeiden tuotteiden riittävyyteen ja myös sanotaan sisäiseen siisteyteen ja järjestykseen enemmän henkilöstöä ja apuvoimaa lisäten!
Olen säästänyt satoja euroja asioin Lidlissä!
21
250
Vastaukset
- ostokset_lidlistä
Lidlissä ruokakassi on noin puolet halvempi kuin muissa kaupoissa. Prisma hyvänä kilpailijana mutta ei yllä silti samaan hinta/laatusuhteeseen.
- Hjgvbn
Lompakon mukaan on mentävä, kun Kikyt ym. huononnukset ovat rokottaneet saldot minimiin.Lomamatkalla oli kuitenkin pakko vierailla K-kaupassa ja ryöstöhinnat vieläkin hirvittävät. Säästeliäänä ihmisenä säästin kuitinkin, jota välillä katselen ja näin muistan olla menemättä ylihinnoiteltuun kauppaan.
- xkzlzldldö
ruoka lidlistä ja viinat igorin pienestä hiacesta. vuodessa aikamoinen säästö!
Olen viime aikoina verrannut Lidliä ja Prismaa, eroa ei juuri ole enää ja Prismasta saa bonukset.
- erterer
Ilmaisia bonuksia ei ole, ja ero on kyllä edelleen selvä lidlin eduksi.
- nxmzmxxxöx
prismassa osa on jopa halvempaa. laadussa ne ei vain pärjää lähellekään lidlin eurooppalaisia tuotteita.
- ihan_koukussa
Lidlin kaurasydämet, Jalkapallosämpylät ja ruisneliöt ovat leipien aatelia, nam. Ja halpoja.
- Vain.Suomalaista
Minä olen säästänyt myös, vaikken ole edes käynyt Lidlissä. Eihän siellä ole mitään ostamisen arvoistakaan. Jotain hämärää tuontimoskaa kuulemma hyllyt väärällään.
- halpuutusta.lisää
Onneksi on Lidl. Sen suurin merkitys on siinä, että S ja K eivät pysty ryöstämään ihan mielin määrin kuluttajaa. Lidliä kannattaa tukea tästä syystä.
- syökööt.jäkälää
S ryhmä on ainoa mikä halpuuttaa. Lidl on Alkon tapainen hinnat tapissa pitävä kommarikauppa. Stadilaiset joutuu maksamaan lappalaisten poroporvareiden ostokset.
- Myrkkytuote
Lidlistä olet ostanut Eteläisemmän Euroopan viljaa jota ruiskutetaan myrkyillä melkein joka viikko kasvukauden aikana. Samoin olet syönyt lihatuotteita jotka ovat pullollaan lääkejäämiä. Onneksi olkoon vaan säästöistä, mutta muista käydä säännöllisesti syöpäkontrollissa.
- nxnxnxmx
syö sä suomalaista tsernobyl-viljaa. hohdat kivasti pimeässä.
- ikiterve
Lidlistä saa antibioottikuurin kaupan päälle. Ei tarvi käydä lekurissa enää ikinä.
- joutsenkusetus
Suomalainen leipäkin tehdään tuosta eurooppalaisesta viljasta.
- pullamössöjen.leivät
joutsenkusetus kirjoitti:
Suomalainen leipäkin tehdään tuosta eurooppalaisesta viljasta.
Ranskanpulla ei ole leipää. Suomalainen ohra ja ruis on suomalaisten leipäviljaa. Ohra on jopa hyvä vientituote, rukiin suhteen ollaan onneksi jälleen omavaraisia.
- Iaatuvaatimukset
Kuule ihan samat vaatimukset niillä on kuin muillakin Suomessa myytävillä elintarvikkeilla, joten äläpä valehtele. Saksassa on jopa puhtaammat tuotteet kuin muualla.
- Että_silleen
"Rahaa on niin paljon, ettei paskalle taivu eihän sitä muutoin kehtaa kaiksen mihin meikäpoika kätensä lykkää häätypi olla ehtaa."
Eipä noita hintoja tule vertailtua. Ostaa mitä mieli tekee. Mitä sitä säästämään rahaa. Käärinliinassa ei ole taskuja ja eurot eivät käy maksuvälineenä tuonpuoleissa.- 67894
Niin kauan kun joutuu rahansa työllään tienaamaan, niin "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa".
- Kannattavaa
Olemme säästäneet satoja tuhansia käyttämällä ulkomaalaisia työntekijöitä. Ei tarvitse miettiä ruuan hintoja.
- EUtanazion
Elintarvikkeissa halvin voi koitua hyvin kalliiksi.
Olkaa tarkkoja, olkaa nyt tarkkoja.
Se että köyhä eläisi pitkään ja sikiäisi paljon.... - Hintakuplan_puhkoja
Nykyään lapsille taas kannattaa ostaa legot ainoastaan Verkkokauppa.comista (tai vastaavasta, mikäli sellaisia on).
Esimerkiksi eräänkin bonuskorttimarketeissa 35 euroa maksavan legorasian hinta on Verkkokaupassa 23,70 euroa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535