Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsoin+eilen+ohjelman+missä+oli+Tiina+Jylhä+Tapensa+kanssa,+ovat+oikea+hormonien+ja+plastiikkakirurgian+riemuvoitto.+
Tiinahan+on+luonnostaan+komea+nainen,+jos+olisi+antanut+itsensä+olla+luonnontilassa+niin+olisi+kaunis+vieläkin,+mutta+nyt...ei+voi+muuta+sanoa+kuin+kauneus+on+näiden+kohdalla+todellakin+katsojan+silmissä.
En+yleensä+arvostele+ihmisten+ulkonäköä,+nämä+muutokset+ovat+itse+aikaan+saatuja+joten+voi+kai+kertoa+mielipiteensä.
11.05.2017 08:06
Minä+katson+kauniit+ja+rohkeat,+ilkeän+tunnustaa,+luen+jopa+seiskaakin+:)
10.05.2017 19:21
Lapsuudenkotini+oli+helluntailainen+kunnes+erosivat+seurakunnasta+erimielisyyksien+takia.
Ei+saanut+kuunnella+radiota+eikä+tulla+sanomalehteä.+En+saanut+pukeutua+kuten+muut+nuoret+joten+minua+kiusattiin+koulussa.+Hiuksia+ei+saanut+leikata+eikä+meikata,+elokuvat,+tivoli+ja+muut+huvitukset+johtivat+suoraan+helvettiin.+Ei+nykyisin+hellareillakaan+ole+yhtä+ahdasmielistä+kuin+lapsuudessani.+
Sain+lapsuudesta+elinikäisen+immuniteetin+uskontoja+kohtaan,+ei+ole+minun+juttuni.+
Lestadiolaisia+en+juuri+tunne,+tiedän+nykyisinkin+perheitä+joilla+on+uskomaton+määrä+jälkikasvua.+Erään+perheen+äiti+oli+lukenut+lääkäriksi,+meni+töihin+paljon+yli+nelikymppisenä,++aikaisemmin+ei+pystynyt++oli+koko+ajan+äitiyslomalla.
10.05.2017 19:20
Jos+ajattelee+ulkonäköä+niin+Sean+Connery+ja+George+Clooney+ovat+molemmat+vain+komistuneet+vanhetessaan.+
Näillä+kymmenillä+ei+kiinnitä+yhtä+paljon+huomiota+ulkomuotoon+kuin+nuorempana.+
Kaveri+on+työikäinen+vielä,+ei+ole+lääkityksiä+eikä+kremppoja.+Ihan+tavallisen+näköinen+ihminen+jonka+kanssa+viihdyn+hyvin.+Nähdään+viikonloppuisin+ja+hänen+lomillaan.
10.05.2017 18:30
On+teissä+jotain+samaa+Goldberryn+kanssa.
10.05.2017 15:18
70-luvulla+oli+tyyli+erilainen.+
Kun+vanhenee+tarpeeksi+niin+ei+enää+kaunistu,+on+iäkkäitä+jotka+ovat+tyylikkäitä+ja+kauniita.+Ei+samalla+tavalla+kauniita+kun+nuoret,+kauneutta+on+monenlaista.
10.05.2017 15:15
Hyvin+päätelty.+Kiukkuiset+suonkuokkijat+pohjanmaalta+ovat+varmaan+omien+geenieni+lähteenä.
10.05.2017 10:50
Miltä+vanhus+haisee?+Äitini+oli+lähes+100v+kuollessaan+eikä+haissut+sen+enempää+kuin+muutkaan.+Jokaisella+on+kuulemma+ominaishaju,+harvoin+tulee+nuuhkittua+kenenkään+hajuja,+koirat+niin+tekevät+ja+kissatkin.
10.05.2017 08:40
Eikö+kaikkien+ihmisten+geenit+ole+yhtä+vanhat,+jostain+se+ensimmäinen+ihminen+on+tullut.+Jos+ajattelee+taaksepäin+niin+johonkin+yhteiseen+alkupisteeseen+ehkä+kaikki+lopulta+päätyy.
10.05.2017 08:37
Tässäkin+yksinäisten+vanhusten+tervehtimässä+käymisessä+saattaa+olla+riski.
Itse+olisin+sellainen+vanhus+joka+ei+halua+häliseviä+lapsukaisia+luokseen+eikä+muutenkaan+yllätysvieraita.+
Kannattaa+ainakin+selvittää+vanhuksen+mielipide+asiaan.+
Vainaja+ei+enää+välitä+mistään,+mutta+jos+hänen+viimeinen+tahtonsa+on+ollut+että+ei+halua+ketään+hautajaisiin+niin+sitä+tulee+kunnioittaa.
10.05.2017 08:33
Siinä+vaiheessa+kun+on+kuollut+on+yhdentekevää+vainajalle+kuinka+haudataan.+Ei+hän+siitä+mitään+tiedä.
Hautajaiset+ovat+jälkeenjääneiden+takia.++Ostetaan+ihan+turhaan+kallis+arkku+maatumaan,+pidetään+kekkerit,+syödään+hyvin+ja+luetaan+muistovärssyjä.+
Olen+sanonut+että+minut+saa+tuhkata+ja+tehdä+uurnalle+mitä+haluavat,+voisi+uurnan+laittaa+pojan+kanssa+samaan+hautaankin.+Pappia+en+kuoltuani+enää+tarvitse+mutta+siitä+saavat+jälkeenjääneet+päättää+siunataanko.
Jos+välttämättä+haluavat+hautajaiset+pitää+niin+tehkööt+niin,+ainakin+hautajaisissa+näkee+sukulaisia+joita+ei+juuri+muuten+tapaa.+
En+usko+että+vainaja+välittää+vaikka+hänen+hautajaisissaan+olikin+koululaisia.+Jos+hän+olisi+viimeisenä+tahtonaan+ilmaissut+että+ei+halua+ketään+hautajaisiinsa+niin+sitä+pitäisi+kunnioittaa.+
Vaikuttaa+kyyniseltä,+ei+se+sitä+ole,++surun+kanssa+on+yritettävä+pärjätä,+ei+surun+määrää+voi+mitata+millään+ulkoisella,++itse+olen+sellainen+että+surun+kohdatessa+vetäydyn+omiin+oloihini.+Joillekin+taas+puhuminen+ja+muiden+ihmisten+tuki+on+tärkeää.
09.05.2017 10:10
Mietipä+sitä,+Lenitan+ääni+ei+ehkä+olisi+paras+mahdollinen+siihen+hommaan.
09.05.2017 07:54
Vappu+Pimiän+kannattaisi+pitää+vähän+paussia.+Hän+tulee+vastaa+vähän+väliä+mitä+erilaisimmissa+ohjelmissa.+
Varmaan+hänelläkin+on+omat+kannattajansa,+on+monenlaisia+mielipiteitä,+kaikkia+ei+pysty+miellyttämään.
09.05.2017 07:14
:)+Höristäisin+korviani+jos+sattumalta+kantautuisi+kuuluviin+tuollainen+selostus.+Varmaan+pysähtyisin+kuuntelemaan.+Olen+toki+kuullut+Räikkösestä+ja+Alonsostakin...+Ei+niitä+voi+olla+tietämättä.+En+vihaa+urheilua,+se+vain+ei+ole+minun+juttuni.+En+myöskään+kävele+jos+en+ole+minnekään+menossa,+pyörällä+ajelen+ihan+ilokseni+ja+talvella+hurjastelen+potkukelkalla,+siinä+minun+liikuntani,+lisänä+kaikenlaisia+vempaimia+joilla+harjoittelen+taas+lähes+päivittäin,+kuntopyörästä+en+luopuisi+ainakaan.
08.05.2017 21:07
Olen+joskus+jättänyt+katsomatta+ohjelman+juontajan+takia.
Kasvot+kuluu+jos+aina+on+sama+naama+esillä,+lisäksi+joillakin+on+tapana+huutaa+vaikka+siihen+ei+olisi+mitään+tarvetta.+
En+puhu+urheiluselostajista+kun+en+urheilua+seuraa.+Pekka+Tiilikainen+ja+Paavo+Noponen+taisivat+olla+urheiluselostajat+jotka+muistan+ja+joita+olen+kuunnellut.+Mäkihypyssä+Veikko+Kankkonen,+Matti+Nykänen+oli+nuorempi,+hänet+kaikki+tietää.+
En+ymmärrä+mitä+hyötyä+on+siitä+että+joku+hyppää+vähän+pidemmälle+tai+hiihtää+vähän+kovempaa+ym...
08.05.2017 20:12
Oli+aikoja+että+tykkäsin+kovastikin+juuri+aloittajan+kertomista+elämyksistä.
Olen+myös+matkustellut+aika+paljon,+itään+ja+länteen,+lähemmäksi+ja+kauas.+
Miksikä+en+vieläkin+voisi+istua+katukahvilassa+vaikkapa+Pariisissa+mutta+ensin+olisi++pakattava,+etsittävä+kissalle+hoitaja,+lennettävä+ym...+Kotinurkilla+on+myös+kesällä+mukavia+katukahviloita,+eikä+omaa+pihaa+voita+mikään+istuskelu+paikkana.+
Kesällä+on+Pariisissakin+usein+liian+kuuma,+en+nauti+olostani+kun+paidan+selkämys+on+märkänä+ja+hiki+tippuu+otsalta.+
Venetsian+reissulta+muistan+päivän+aikaan+katukahvilan+törkeät+hinnat,+kovan+kuumuuden+ja+kanaalien+haisevan+veden.+Puluja+oli+pyhän+Markuksen+torilla+paljon,+ihan+samanlaisia+kuin+täälläkin.+
Kauniita+lasiesineitä+nähtiin+ja+illalla+oli+kaunista+eikä+niin+kuuma+istuskella+ulkona.
08.05.2017 10:36
En+halua+kotimaasta+mihinkään+keväällä+ja+kesällä+oli+kelit+millaiset+hyvänsä.+
On+tainnut+tulla+reissuamisen+suhteen+tulla+kiintiö+täyteen+kun+ei+ole+minkäänlaista+kaukokaipuuta.+
Täällä+kotona+on+kaikki+mitä+tarvitsen,+aamulla+oli+pakkasta+mutta+jo+nyt+on+13+astetta+lämmintä.+Lähden+ulkohommiin.
08.05.2017 09:50
Tunnen+sellaisia+jotka+tykkäävät+käyttää+pannujauhatus+kahvia+suodatinkahvin+tavoin.+
Sanovat+että+tulee+parempi+kahvi.+Kun+vähän+hidastaa+tippumista+niin+maut+ehtii+imeytyä,+Mocca+masterissa+on+kaksi+vaihtoehtoa+kuinka+äkkiä+vesi+menee+läpi.
08.05.2017 09:13
Tuli+kylmät+väreet.+Tätä+kuuntelin+ja+eläydyin,+silloin....
https://www.youtube.com/watch?v=R4nAbWaJh_Q
06.05.2017 19:41
Vanhemmalla+iällä+suoritettu+tutkinto.+Siksi+että+nuorena+jäi+kesken.+Ei+siitä+ole+ollut+mitään+hyötyä,+ehkä?
06.05.2017 15:48
113 / 165