Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Opettajissakin+on+monenlaisia.+Ystäväni+ala-asteen+opettaja+ei+oppinut+käyttämään+tietokonetta.+Hyvä+opettaja+oli+muuten,+on+jo+eläkkeellä.
Toinen+luki+ensin+lastentarhanopettajaksi,+sen+jälkeen+papiksi.+Vieläkään+ei+ole+tyytyväinen+ammatinvalintaansa,+kyllä+teoreettista+tietoa+on+tullut+monelta+alalta.
09.03.2017 19:56
Näin+Seinäjoella+asuessani+näyteikkunassa+todella+ihanan+ja+kalliin+mekon.+En+olisi+raaskinut+sitä+ostaa.+Ajattelin+että+osaanhan+minä+itsekin+tehdä+samanlaisen.+Katselin+sitä+aikani,+aloin+piirrellä+kaavoja+kun+pääsin+kämpille.+Mekosta+tuli+tosi+hyvä,+vielä+mittojen+mukaan+ommeltu.+Ompelin+kaikki+vaatteeni+päällystakkia+myöten.+
En+ole+luovaa+tyyppiä,+tämänkin+mekon+kopsasin+toiselta+suunnittelijalta.
Nykyisin+olen+laiskistunut,+ostan+kaikki+valmiina,+paitsi+tyynyliinoja+ompelin+aikani+kuluksi,+ovat+niin+helppoja+tehdä.
09.03.2017 19:47
Huomaavat+ainakin+missä+kuljeskelemme,+hajuvana+vain+jälkeemme+jää.......
09.03.2017 19:04
Minua+ihmetyttävät+aloitukset+siitä+että+ei+osata+tehdä+kunnon+aloituksia.
Sen+sijaan+että+valittaa+voi+itse+laatia+hyvän+aloituksen.
09.03.2017 15:29
Koitapa+Paloma+tehdä+sähkötyöt+suureen+kerrostaloon,+koulurakennukseen+tai++isoon+teollisuushalliin+kahden+viikon+koulutuksella.+Se+vaatii+ammatillisen+koulutuksen+ja+vuosien+työkokemuksen.
Nyt+ei+puhuta+yksinomaan+kotimökin+piuhoista.+
Itse+arvostan+ammattimiehiä+aika+korkealle,+jos+sähkömiehet,+putkimiehet+ja+siivoojat+lopettaisivat+työt+niin+kaikki+vain+parin+viikon+tee+se+itse+kurssille.+
Kun+lapsemme+olivat+pieniä+kasvoivat+ilman+lastentarhaa,+ihan+ok.+ihmisiä+tuli+vaikka+en+missään+tapauksessa+aliarvioi+varhaiskasvattajien+työtä,+hyvä+että+asiaan+on+alettu+herätä.
09.03.2017 15:23
Minusta+hajustetut+deodorantit+haisevat+pahalta+ja+kenotekoiselta+ihan+kaikki.+
Kun+käy+joka+päivä+suihkussa+ei+dödöjä+tarvitse+ollenkaan.+
Aika+harva+nykyisin+haisee+hieltä.
09.03.2017 14:21
Niinpä...+Peruukki+on+oma+eikä+lainattu.++Se+oli+oikein+luonnollisen+näköinen,+sopi+tosi+hyvin+hänelle.
09.03.2017 08:57
Minusta+Jorma+nuortui+20v+kun+on+noin+kaunis+tukka.+Epäilin+että+onkohan+peruukki,+kai+se+ihan+oma+on.
09.03.2017 08:54
Tasa-arvoa+on+se+että+kumpikin+tekee+sitä+minkä+osaa+paremmin.+Vapaaehtoisesti+tietenkin.+
Minä+tykkään+laittaa+ruokaa,+en+pidä+että+joku+tuppautuu+keittiööni,+mutta+lumityöt,+autonhuollot,+puiden+kantaminen+ja+pilkkominen+nyt+ainakin+kuuluvat+miehelle,+vaikka+nainen+olisi+eläkkeellä+ja+mies+kävisi+töissä.+
Tämä+on+tällaisen+eläkkeellä+olevan+naisihmisen+mielipide.+Olen+tyytyväinen+eläkkeeseeni+ja+elämääni+nykyään.
08.03.2017 19:58
Ukkeli+oli+sähköasentaja.+Kyllä+he+palkkansa+ovat+ansainneet.+Jos+kytkee+piuhat+väärin+voi+ihmishenget+olla+vaarassa.+
Kyllä+myös+lastentarhanopettajien+pitäisi+saada+kunnon+palkka,+ei+heitä+voi+oikein+verrata.+
Kyllä+naispuolisia+sähköasentajia+on,+mutta+ovat+vähemmistönä.
08.03.2017 19:48
En+tee+yleensä+mitään+jos+laiskottaa.+Onneksi+ei+aina+laiskota.+
Tänään+ompelin+12+kpl+tyynynpäällisiä.+Ostin+Kontista+kankaanpaloja+vitosella,+hyvää+Finlaysonin+kangasta.+Tuli+hyvät+eikä+maksaneet+paljon.
08.03.2017 13:06
En+ole+tehnyt+hernekeittoa+vuosiin.+Nyt+laitan+herneet+likoon+ja+teen+kunnon+rokan.+Porsaan+lapaa+on+pakasteessa,+ruskistan+sitä+ensin+uunissa.+
Eilen+kävi+vieraita+Ameriikasta+asti,+tiesin+että+sianliha+ei+käy,+eivät+hyväksy+sikojen+kasvatusolosuhteita.+Ostin+naudanpaistia+ja+kalkkunaa,+olivatkin+alkaneet+kasvissyöjiksi,+onneksi+oli+juustoa.+
Minulle+jäi+karjalanpiirakoita+ja+kaikenlaisia+herkkuja+pitkäksi+aikaa.
08.03.2017 07:33
Niin+mahtava+ääni+pienellä+varpusella+:)
08.03.2017 07:22
En+halua+reissuun.+Odotan+kevättä,+linnut+laulavat+ja+kaikki+herää+eloon.+
Mikään+ei+ole+niin+mahtavaa+kuin+suomen+kevät.
https://www.youtube.com/watch?v=gsed4tkuQ7w
07.03.2017 19:38
Minäkin+tykkään.+Ainakin+vaikuttaa+aidolta,+sellaiselta+joka+ei+tahdo+pahaa+kenellekään.
07.03.2017 19:31
Aika+harvoin+käytän+mikroa+muuhun+kuin+kaakaon+keittämiseen.+Rasvaton+maito+palaa+pohjaan+herkästi+joten+keitän+maidon+mikrossa.
Joskus+sulatan++pakasteita,+lämmitän++myös+edellisen+päivän+ruokia+jos+on+jäänyt.+Valmisruokia+en+osta.
07.03.2017 16:59
Näin+on,+poljen+joka+päivä+kuntopyörää+vähintään+15+min.+En+tykkää+kävelystä+ilman+päämäärää.
07.03.2017 11:01
Olen+100%+samaa+mieltä.+Ehkä+siitä+syystä+maastopyörä+ei+oikein+sytyttänyt.
En+olisi+itse+ostanut+sellaista,+poika+osti+sen+puolestani.
07.03.2017 10:59
Kiitos+neuvosta,+pitääkin+ulkoiluttaa+sitä+parvekkeella++:)
07.03.2017 10:57
En+osaa+murehtia+Minkkivainaiden+kohtaloa,+on+muutakin+ajateltavaa.
En+enää+ostaisi+minkki,+enkä+muutakaan+turkkia.
07.03.2017 10:56
124 / 165