Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Annan+olla+kaapissa.+Nätti+Saagaminkki,+en+ole+pitänyt+vuosiin.+Ei+sitä+tiedä+vaikka+tulisi+vielä+muotiin.+Turkki+näyttää+ihan+uudelta,+on+ollut+pukupussissa.
En+raaski+antaa+poiskaan,+aika+hintava+oli+silloin+aikoinaan.+
Sovitin+sitä+äskettäin,+on+painava+verrattuna+näihin+keinoturkiksiin.
07.03.2017 07:32
Mahdoton+yhtälö+yhdelle+ihmiselle.+
Yhdenkin+huonokuntoisen+omaishoito+vie+voimat,+ei+ihminen+voi+olla+kuin+yhdessä+paikassa+kerrallaan.+
Apua+on+nykyisin+vaikea+saada+mutta+sitkeästi+yrittämällä+onnistuu...kai.
06.03.2017 11:30
Muistan+lapsuudestani+viisikymmentäluvulta+mummini+vastenmielisyyden+evakkoja+kohtaan.+Ei+muutkaan+heitä+tahtoneet+tasavertaisina+pitää+mutta+mummi+osoitti+sen+selvimmin.+
Kun+aloin+ajatella+omilla+aivoillani+en+hyväksynyt+heidän+kantaansa.+Etelä-Pohjanmaalla+ovat+muutenkin+hitaista+hyväksymään+muutoksia.+
Nousi+kova+häly+siitäkin+kun+joku+suvusta+nai+evakon+tyttären.+
Ei+ruotsinkieliset+sen+suvaitsevaisempia+olleet+evakkoja+kohtaan+vaikka+nykyisin+ovatkin+kovasti+maahanmuuton+kannalla,+niin+kauan+kun+heitä+ei+tule+heidän+omalle+takapihalleen.
06.03.2017 11:26
Tietenkin+olen+armahtanut+ja+vienyt+eläinlääkärille+jos+eläin+kärsii.+Eutanasia+oli+paras+ratkaisu+kun+kissan+kieleen+tuli+syöpä,+ei+pystynyt+syömään+eikä+juomaan.+
Toisella+kissalla+diabetes+äityi+niin+pahaksi+että+ei+hoidot+auttaneet,+makasi+vain+velttona+ja+joi+hirveät+määrät+vettä.+Uskon+että+kulkurina+ollessaan+oli+syönyt+jotain+myrkyllistä+ja+muutkin+sisäelimet+viottuneet.+Kaksi+vuotta+vietti+meillä+hyvää+kissan+elämää,+insuliinipiikkien+varassa.+
Nykyinen+kissa+on+terve,+seuraan+tarkasti+sen+vointia.
05.03.2017 09:06
Ajattelin+juuri+samaa.+Tämä+on+ihan+nätti+kappale.
04.03.2017 22:40
Minäkään+en+ymmärrä+sanaa+paskaduuni.+
Kun+olin+omaishoitajana,+enkä+käynyt+enää+töissä+siivosin+asunto-osakeyhtiömme+rappukäytävät+ihan+siksi+että+halusin+tehdä+jotain+muutakin+kun+kerran+pystyin.+Sekin+loppui+kun+hoidettavan+kunnon+takia+ei+häntä+voinut+jättää+enää+yksin+edes+siksi+aikaa.+
Minusta+oli+vapaata+hommaa+ja+sai+liikuntaa.
04.03.2017 22:02
1Leskken+kirjoitti+minulle.
>Olisiko+mahdollisesti+jälkipolvi+ollu+joskus+työttömänä+tai+joku+kummin+kaima?+Tällä+palstallahan+ei+kukaan+ole+saanut+toimeentulotukea+eikä+kukaan+tunne+sellaista+luuseria.+<
Minulla+on+ollut+onnea,+jälkipolvi+on+onnistunut+elämässään,+poikakin+siihen+asti+kunnes+syöpä+vei.+Perheenikään+ei+ole+tarvinnut+toimeentulotukea+vaikka+tiukkojakin+aikoja+on+ollut.+Onneksi+on+töitä+riittänyt.+
Olen+asioinut+soskussa+kun+luoksemme+muutti+huostaan+otettu+lapsi+asumaan.+Hänet+sijoitettiin+sosiaalitoimen+avulla.+Hän+asui+meillä+täysi-ikäiseksi.+Hänestäkin+tuli+kunnon+ihminen.+
En+ota+mistään+kunniaa+itselleni,+jälkikasvun+kanssa+oli+todella+vaikeaa+kun+olivat+murkkuja,+toivoin+parasta+ja+pelkäsin+pahinta.+Se+meni+ohi+ja+kasvoivat+vastuullisiksi+aikuisiksi.+
Ihan+totta,+en+tunne+kovin+montaa+luuseria+läheisesti,+juoppoja,+alkoholista+johtuvaa+rahapulaa+ja+epäsosiaalisuutta+on+varmaan+kaikki+nähneet+jossain.
04.03.2017 21:57
Onneksi+olen+eläkkeellä+:)+Työtä+olen+tehnyt+yhden+ihmisen+osalle+tarpeeksi.
04.03.2017 14:07
Joskus+aikoja+sitten+kuuntelin+tätäkin.+
Löytyi+samalta+sivulta+kun+aloittajan+kappale.
https://www.youtube.com/watch?v=F3vCB3YBMUo
04.03.2017 14:05
Minä+luen+roskalehtiä,+ilkeän+tunnustaa.+
Luen+paljon+muutakin,+Nyt+kuuntelen+nukkumaan+ruvetessa+Agatha+Cristietä+äänikirjana,+olen+lukenut+kaikki+mutta+tykkään+niistä+yhä.++Lehväslaihon+äänikirjan+löysin+kirppikseltä,+kuuntelen+sitäkin+ja+ajattelen+isääni+joka+oli+sodassa,+vaikka+en+sotakirjoista+juuri+välitä.+
Minusta+Axel+on+surkea+nilkki,+ei+oikea+mies+tee+tuollaista+naisille.
04.03.2017 11:07
On+matalarunkoinen,+sillä+on+helppo+lähteä+ajamaan.+Hintakin+on+lähellä+samaa,+on+kyllä+aikaa+kun+ostin.+En++muista+merkkiä,+olen+mökillä+ja+pyörä+on+kylillä.+Akun+voi+irrottaa+latausta+varten.+Otin+akun+talveksi+sisälle+ja+vein+pyörän+varastoon.+
En+ole+katunut+ostostani.
03.03.2017 22:51
Minulla+on+kaksipyöräinen.+Akku+kestää+noin+20km+ajon+yhdellä+latauksella.+Pyörä+on+jo+viisi+vuotta+vanha,+akku+toimii+hyvin+vieläkin.+
Voi+ajaa+hiekkatiellä,+hyvin+kulkee+ylämäet+menee+kuin+tyhjää+vain.+Polkea+pitää+koko+ajan+mutta+on+kevyt+polkea.
03.03.2017 19:27
Minulla+on+sähköavusteinen+pyörä.+En+luopuisi+mistään+hinnasta.+Jos+tämä+nykyinen+hajoaa+ostan+uuden.+Skootteria+on+tehnyt+mieli,+saa+nähdä+mitä+teen+kesällä,+vaikkapa+hankin+sellaisenkin.
Tämä+menee+kehumiseksi+On+minulla+16-vaihteinen+maastopyöräkin,+en+ole+siihen+kovin+ihastunut,+ennemmin+ajan+sitten+mummopyörällä+jos+ei+sähköavusteisessa+ole+akku+ladattuna.+
Minulla+on+muuten+niin+vaatimattomat+mieliteot+muuten,+joten+voin+uhrata+jonkin+verran+rahaa+näihin+kulkuvälineisiin.
03.03.2017 19:19
Minulla+on+tukka+hyvin+suurimman+osan+ajasta.+Tasapitkä+ei+ihan+olkapäille,+hiukset+on+säilyneet+vahvoina+ainakin+tähän+ikään.+Viimeksi+laitatin+tummempia+raitoja+harmaan+sekaan,+harmaa+alkoi+näyttämään+tarkoituksella+tehdyiltä+raidoilta.+Muusta+meikkaamisesta+ei+juuri+kannata+puhua,+ei+roskia+viemässä+eikä+kaupassa+käydessä.+On+ainakin+viisikymmentä+huulipunaa,+jotenkin+tuntuu+että+vieläkään+en+ole+löytänyt+sitä+oikeaa.+
Kun+katsoo+elokuvia+tai+muita+ohjelmia+missä+naiset+itkevät+niin+silmämeikin+varominen+on+ensimmäisenä+huolena.+
On+niin+suttuisen+näköistä.+En+töhri+silmiäni,+ihokin+on+ok+ilman+suttaavia+meikkivoiteita.
03.03.2017 13:17
Jospa+nuoret+naiset+olivat+ihastuneet+Axeliin.+On+väärin+haukkua+lumpuiksi+kun+heidän+hyväuskoisuuttaan+käytettiin+hyväksi.+
Axel+siinä+syntinen+on,+ei+naiset.
03.03.2017 09:13
onko+suomi+pelkkiä+homojen+perheitä+,+
kuinka+suomen+kansa+lisääntyy,+
kun+on+pelkkiä+homoja+ja+lespoja,+hyii<<<<<<<<<<
Olen+kuullut+että+muumimuki+on+joillakin+käytössä++:)
03.03.2017 09:09
Jopa+on+yksipuoliset+fantasiat.+Onhan+homoissa+ja+lesboissakin+kauniita+ihmisiä+ja+heteroissa+vanhoja+vähemmän+kauniita.+Miksi+sinun+pariskunnissasi+vain+heteropari+oli+nuori+ja+kaunis.+
Enkä+usko+että+sinun+matkasi+varrelle+osuu+yhtään+tuollaista+tapausta.
03.03.2017 09:07
Voi+kun+malttaisi+olla+kommentoimatta.+Näköjään+en.+
Jos+Hunksz+sinulla+on+lapsia+ja+yksi+heitä+sairastuu+syöpään+ja+tekee+kuolemaa.+Se+on+pahinta+mitä+voi+ihmiselle+sattua.
Eivät+he+yleensä+itke+tuntemattomille+pelkojaan,+eivät+edes+läheisille,+haluavat+olla+mahdollisimman+normaalisti+loppu+ajan.+
Vuosipäivä+lähestyy,+olen+yliherkkä+asialle.+
Tällä+ei+ole+aloituksen+kanssa+mitään+tekemistä,+tiedän.
03.03.2017 08:55
Jos+Kasimir+olisi+ollut+kunnon+mies+niin+olisi+pannut+stopin+laittomille+kuvauksille.+Hänkin+syyllistyi+rikoksen+salaamiseen.+
Eipä+silti,+niin+kuin+Kasimir+olisi+tehnyt+samassa+tilanteessa+90%+miehistä+ja+osa+naisistakin.+Rohkeus+ei+riittäisi+käräyttämään+kaveria,+se+on+sitä+lojaalisuutta.
02.03.2017 16:48
Pitää+vielä+lisätä,+sana+syöpä+saa+minut+kananlihalle,+se+on+kavala,+hirveä+sairaus.+Poikamme+menehtyi+syöpään.+Onneksi+syövästäkin+voi+selvitä,+koko+ajan+keinot+sen+voittamiseksi+paranevat.
01.03.2017 18:34
125 / 165