Hiuspulmaa pukkaa

Missasinkojotain

Tekis mieli laittaa jotain uuutta lookkia hiuksiin mutta kun ei tiedä mitä. Rajoituksensahan tietenkin asettaa että minkälaista tästä kuontalosta on mahdollista tehdä. Pitäis löytää hyvä asiantunteva kampaaja jolla ois tällekin paukapäälle värisilmää ja ehkä vähän vois osata kattoa mikä sopis tähän suomalaiseen haaleenvaaleeseen kalpeanaamaan.

53

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on tämä kevät. Itsekin olen uumoillut uutta lookkia, mutta päätin, että vasta parin viikon päästä. Ettei tarviis pipon alle enää sitten läntätä.

Hiukset ovat niin tärkeät oli ikä mikä hyvänsä. Ja kun tuo naamataulu muuttuu koko ajan. Se mikä sopi 10 vuotta sitten ei enää.
      Ootkos katsonut googlesta uusia trendejä?

• Olen katsonut. Googletappas vaikka sivu blonde pixie fine hair 50 . Sieltä löytyy semmosia jonka halajaisin. Avainsana vaaleutta tähän tuhkanbeessiin :D.

• Missasinkojotain kirjoitti:

Olen katsonut. Googletappas vaikka sivu blonde pixie fine hair 50 . Sieltä löytyy semmosia jonka halajaisin. Avainsana vaaleutta tähän tuhkanbeessiin :D.

Jumahdin ihan kasselemaan kuvia.
        Se on värisävystä niin paljon kiinni. Mulle itelle kylmän vaalee sopii. Siis omasta mielestäni :) No joo, kyllä kampaajakin on samaa mieltä.
        Mullakin on uusi kampaaja hakusessa, tästä läheltä. Se on vaikeaa, että löytää sellaisen jonka kanssa on samalla aaltopituudella.

• suvenelli kirjoitti:

Jumahdin ihan kasselemaan kuvia.
        Se on värisävystä niin paljon kiinni. Mulle itelle kylmän vaalee sopii. Siis omasta mielestäni :) No joo, kyllä kampaajakin on samaa mieltä.
        Mullakin on uusi kampaaja hakusessa, tästä läheltä. Se on vaikeaa, että löytää sellaisen jonka kanssa on samalla aaltopituudella.

Niin onki vaikeaa löytää. Minä olen nyt jonkun vuoden käynyt samalla. Kiva tyttönen mutta ei osaa/uskalla juurikaan muuttaa tätä nylyistä mallia vaikka olen pyytänyt. Tai voihan olla et tästä ei saa muunlaista :D. Noh, vaihdan nyt kuitenkin johonkin toiseen.

• cooliakehiin

Vedätä parturilla ensin klaniksi, se on nyt 'muotia'.

Tai ehkä voisit jättää roadrunner-tyyppisen töyhtön päälaelle, sitähän voi ajan kanssa väkertää millaiseksi haluaa. Jos niinku vaihtelua haluat.

• Hei, mää on kohta kuuskyt! Enkä muutoinkaan halaja mitään ananaskampausta, En juokse muodin perässä. Riittää kun on itselle mukava ja sopiva. Helppohoitoinen ja pasras mitä tästä päästä saa.

• cooliakehiin
        Missasinkojotain kirjoitti:

Hei, mää on kohta kuuskyt! Enkä muutoinkaan halaja mitään ananaskampausta, En juokse muodin perässä. Riittää kun on itselle mukava ja sopiva. Helppohoitoinen ja pasras mitä tästä päästä saa.

Kuvittelin että haluat vaihteeksi jotain modernimpaa. Voisit yllättyä.
        Itse ihminen aitansa rakentaa.
        Vanhoja eukkoja ei seinästä erota.

• cooliakehiin kirjoitti:

Juu mut rajansa kaikella. Tavoite ei ole erottua vaan omata hyvinleikatut mieluisanväriset helppohoitoiset siistit hiukset eikä shokeeraavat naurettavat irokeesit. Pitä ikä kuitenkin optaa huomioon. Ei mun tytärkään laittais mitääm irokeesia vaikka onki 25 vuotta nuorempi.

• Hopeinen-kuu-ukko
        cooliakehiin kirjoitti:

Vanhoja eukkoja ei ladon seinästä erota, ovat niin harmaita kaikkiaan.

• Hopeinen-kuu-ukko kirjoitti:

Vanhoja eukkoja ei ladon seinästä erota, ovat niin harmaita kaikkiaan.

Tämä on kautta aikojen ollut naisten etu. Kun ukkojen vatsat alkoi kurnimaan ja huutamaan sapuskaa, eukot keksivät mennä pihalle seisomaan etelä-puolelle latoa, jonka seinät ovat vielä harmaammat kuin pohjois-puolen. Ei ne ukot sieltä mitään/ketään löytäneet.

Tämän takia menivät keksimään punamullan. Ja Happy Days were over.

• Heh hee, hmp.f ;))

• Siilimuorikka3
        suvenelli kirjoitti:

Heh hee, hmp.f ;))

Ja hehhee ylläpito😎

• Olen niiiin tomerasti sitä mieltä, että on kampaajan homma katsoa mikä sopii, ja ehdottaa. Vaikeaa on löytää sellaista, jolla oli se oikeanlainen "kutsumus" hommaan. Meilläpäin on sellainen, enkä aio päästää hänet enää mun hyppysistä, viimeksi kun vaihtoi paikkaa, hän laittoi mulle viestin mistä löytyy seuraavaksi :)

Miten olisi raidat? Helpompaa ylläpitää kuin koko-värjäys, säästyy juurikasvuilta.

• Juu, hakusessa pöölle raidat, sivuille ja taaksen vähä tummempaa kuitenkin volyymiä lisäämään. Totta on että ei tahdo löytyä sellaista rohkeaa kampaajaa jolla ois silmää kaikille pallipäillekin :)

Juu, hakusessa pöölle raidat, sivuille ja taaksen vähä tummempaa kuitenkin volyymiä lisäämään. Totta on että ei tahdo löytyä sellaista rohkeaa kampaajaa jolla ois silmää kaikille pallipäillekin :)

siis päälle

• Muistakaa myös meikata, ei riitä että tukka on nätisti.

Minäkin just roskapussin vein ja ihan luonnonkauniina, eikö vaan joku mies ajanut vastaan vanhalla rotiskollaan.
      Varmana olis katsonut vielä pitempään, kun olisin älynnyt edes huulikiiltoa laittaa.
      Tukka onneksi oli pipon alla piilossa.

• Juu, pitää laittaa lateksia pintaan värierojen tasoittamiseksi ja vähän vaaleisiin ripsiin väriä ainakin kun lähtee lähikauppaa kauemmas. Mies kotona saa kyllä sietää balefacea ja lökäpöksyjä.

Juu, pitää laittaa lateksia pintaan värierojen tasoittamiseksi ja vähän vaaleisiin ripsiin väriä ainakin kun lähtee lähikauppaa kauemmas. Mies kotona saa kyllä sietää balefacea ja lökäpöksyjä.

Miksei mies ansaitse kotona yhtä "laitettua" naista, kuin vaikkapa lähikauppaa kauempana hänet näkevät?

• Ancelina kirjoitti:

Miksei mies ansaitse kotona yhtä "laitettua" naista, kuin vaikkapa lähikauppaa kauempana hänet näkevät?

Veikkaan että ihan hukkaan menisi. Katseleeko ne koti-miehet edes naistaan kotona?

• hmp.f kirjoitti:

Veikkaan että ihan hukkaan menisi. Katseleeko ne koti-miehet edes naistaan kotona?

Saattaa hyvinkin olla noin, minäkin kerran kampaajalta tulin ja ihan piti kysyä onko eroa entiseen. Ei ollut huomannut mitään, joten se siitä.
        Turha kysellä.

• Ancelina kirjoitti:

Kotona pitää saada olla mukavasti. Jos ukko röhnöttää verkkareissa ja t-paidassa parta ajamatta ja muutoin kaljussa sänki, mitä suotta vaivautua. Ei me ulkonäön vuoksi yhdessä olla.

Kotona pitää saada olla mukavasti. Jos ukko röhnöttää verkkareissa ja t-paidassa parta ajamatta ja muutoin kaljussa sänki, mitä suotta vaivautua. Ei me ulkonäön vuoksi yhdessä olla.

Täysin samaa mieltä, minä tosin en laittaudu muutenkaan. Kunhan on suht' siistin näköinen.

Sellainen 6 millin sänki pään päällä on kiva silittää :) Odotan vaan että poika lähtee inttiin, että saa taas terapiaa kämmenelle.

• Sattuipa luin juuri jostain puolipitkän paashin olevan muotia, tiukalla sivujakauksella ja sitten föönataan suoraksi taivuttaen latvoja hiukkasen sisäänpäin ja viimeistellen kiiltospraylla.
      Minäkin kävi uusimassa kuontaloani viime viikolla. Tukkani on alkanut ohentumaan ja mietimme yhdessä kampaajani kanssa ja lopputulos oli latvojen leikkaaminen ja kokovärjäys tummemmaksi ja sitten vaaleita raitoja. Sivujakauksesta jouduin luopumaan ja kampaajani leikkasi minulle kivan, runsaamman otsatukan. Tuo raidalline otsatukka luo volyymia ja elävöittää. Olen todella tyytyväinen.

• New-age

Ensi viikolla uusi pää. Ei mitään radikaalia. Hillityillä raidoilla mennään ja samalla kulmat kuntoon. Ripsiä en ole aikoihin värjyyttänyt. A i n a kirvelee, koska väkisin millilitran osa valuu silmiin ja sitten ne on pirtsakan punaiset kuin jollain dagen efter.
      Olipa päähine mikä tahansa, niin littulättyyn menee mun silkkiset (huom. Hieno ilmaisu) ohuehkoille hiuksille. Näissä on se kelju puoli, että vaikka laittais kuinka tököttiä ja ok lähtiessä, niin palain päin ulkona niistä tulee kuin tsikurin iskusta varpuluuta. Ihan nice.
      Kyllä on naisen elämä r a n k k a a.
      Luomua en viljele.

• Mulla on kanssa niin supisuomalainen hento hius. Näin kotioloissa en tököttiä laita, saa levätä hiukset niin kuin minäkin.
        Onneksi nyt on kaikenlaista hiuspuuteria joilla pikkuisen saa pitoa hiuksiin :)

Ai niin, en laita meikkiä tänään. Pikkuinen yökyläläinen tulee ja haluan halata niin ettei mitkään tökötit poskiinsa tartu.

• New-age
        suvenelli kirjoitti:

Mulla on kanssa niin supisuomalainen hento hius. Näin kotioloissa en tököttiä laita, saa levätä hiukset niin kuin minäkin.

Ai niin, en laita meikkiä tänään. Pikkuinen yökyläläinen tulee ja haluan halata niin ettei mitkään tökötit poskiinsa tartu.

En ole tukkapuuteria kokeillut. Niitähän on omanvärisiäkin, siis omistan kyllä.
        Toissa iltana kun mukavasti kastuin, niin varmasti päästä olisi valunut värinoroja.
        Mutta satuitteko IL:stä katsomaan, miten poskipuna pitää nyt laittaa. Ihan kuin 3. asteen palovamma. Muotia. Hih.
        Mun pikkuinen on huvittuneen näköinen, kun laitan soft paplarit päähän. Tahtoo myös.

• suvenelli kirjoitti:

Mulla on kanssa niin supisuomalainen hento hius. Näin kotioloissa en tököttiä laita, saa levätä hiukset niin kuin minäkin.

Kuivashampoollakin saa freesattua hyvin hiuksia. On se kiva että joskus tuli synnytettyä tyttölaps joka nyt vanhaa äitimuoria neuvoo näissäkin asioissa :D.

• New-age kirjoitti:

En ole tukkapuuteria kokeillut. Niitähän on omanvärisiäkin, siis omistan kyllä.
        Toissa iltana kun mukavasti kastuin, niin varmasti päästä olisi valunut värinoroja.
        Mutta satuitteko IL:stä katsomaan, miten poskipuna pitää nyt laittaa. Ihan kuin 3. asteen palovamma. Muotia. Hih.
        Mun pikkuinen on huvittuneen näköinen, kun laitan soft paplarit päähän. Tahtoo myös.

Tarrapaplareilla minäkin pöyhkeyttä laitan. Yritän välttää niitä kuumia puhaltimia ja rautoja.
        Niinpä niin, sanotaan, että hiukset ovat naisen kruunu. Ei mulla edes tiara. Ehkä pinni :)

Kuivashampoollakin saa freesattua hyvin hiuksia. On se kiva että joskus tuli synnytettyä tyttölaps joka nyt vanhaa äitimuoria neuvoo näissäkin asioissa :D.

Niin se on kääntynyt, lapset opettavat :)

• New-age
        suvenelli kirjoitti:

Niin se on kääntynyt, lapset opettavat :)

Samat täällä. Milloinkahan afro tai hurlicurli tulee. Nuoret miehetkin käräyttivät 60- ja 70-luvulla minivoguella leijonanharjansa.

• Taikuritässä
        New-age kirjoitti:

Samat täällä. Milloinkahan afro tai hurlicurli tulee. Nuoret miehetkin käräyttivät 60- ja 70-luvulla minivoguella leijonanharjansa.

Lisään vielä, että meistä pääsee suurin osa ilmaiseksi Tuska-festareille. Alaikäisiä ovat alle kuusvitoset. Mitäs jos...

• Muistan kun iso-äiti läheni kuuttakymppiä, niin kaikilla tädeillä oli sama kampaus - melko lyhyttä, permanentillä tiukat kiharat.

Olihan siinä ainakin se etu, ettei tarvinnut miettiä mikä sopii ja mikä ei.

Suuressa maailmassa taitaa olla muotivillityksenä sellainen kerrostettu polkka, joka on takaa lyhyempi, edestä pidempi.

• Mä näin uimahallissa rouvan, jolla on hennot lyhyet hiukset. Hiukan liilaan vivahtavat. Hän sipasi hiukan rusehtavaa huulipunaa lähtiessään.
        Vot, hän on niin kaunis.

Uimahallissa mä nykyisin näen kaikki trendit :)

• Mistä tämä yht'äkkinen hius-innostus?
      Keneltä vihje ja innoitus, mistä halu muutokseen?
      -
      Noh.
      Minullakin on ihan liikaa harmaata.
      Jotain kullan-keltaista pitäisi saada.
      Jotenkin Trumpimaista.
      Tai Kirka-maista mustaa tuskaa.
      Laulaa(kin) kun osaan.

"Haista kukkananen tukkanen harmaa ja pliisu
      minä inhaan kun sinussa on niin kakkanen riimu"
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=24CDpoIb53w

H.

• hunksz

Eiköhän se ole vain tämä kevät, joka laittaa naiset uutta kampausta etsimään.

Niin kuin sinäkin odotat kesämekkoja, paljaita sääriä ja korkkareiden kopinaa, joka miehen hurmioon saa.

• Ancelina kirjoitti:

hunksz

Eiköhän se ole vain tämä kevät, joka laittaa naiset uutta kampausta etsimään.

Niin kuin sinäkin odotat kesämekkoja, paljaita sääriä ja korkkareiden kopinaa, joka miehen hurmioon saa.

"Ancelina"

Aikasti hätäisesti.
        Minä sitten skeptisesti.

Korjaus:
        ...kukkanen tukkanen...

H.

• hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Aikasti hätäisesti.
        Minä sitten skeptisesti.

Korjaus:
        ...kukkanen tukkanen...

H.

hunksz

Niinkö, ihan oikeasti, älä viitsi.
        Onhan tässä hyvää aikaa sinullekin vastailla, kun ampumahiihtoa katselen ja MM-viestiä odottelen.

• Minulla on tukka hyvin suurimman osan ajasta. Tasapitkä ei ihan olkapäille, hiukset on säilyneet vahvoina ainakin tähän ikään. Viimeksi laitatin tummempia raitoja harmaan sekaan, harmaa alkoi näyttämään tarkoituksella tehdyiltä raidoilta. Muusta meikkaamisesta ei juuri kannata puhua, ei roskia viemässä eikä kaupassa käydessä. On ainakin viisikymmentä huulipunaa, jotenkin tuntuu että vieläkään en ole löytänyt sitä oikeaa.
      Kun katsoo elokuvia tai muita ohjelmia missä naiset itkevät niin silmämeikin varominen on ensimmäisenä huolena.
      On niin suttuisen näköistä. En töhri silmiäni, ihokin on ok ilman suttaavia meikkivoiteita.

• Limainen liemi.
      Liotettuja, kuivia torvi-sienien-riekaleita.
      Liotettuja luomu-Vehnän alkioita.
      Luomu-Kaura-hiutaleita.
      Keitetty hellästi kasaan Kukko-leikkeitten kera(2kpl.pientä).
      Kyllä uppoa sutjakkaasti.
      Uskoisin kuivakkaasti tulevat ulos.
      Ns. Suoli-terveellistä ruokaa.

H.

• Suuret näkyvät olevan pulmat ihmisillä.
      Mihinköhän minä laitoin sen hiusharjani? Oli se vielä tiistaina kädessäni ...

• Hah, minä kampasin tukkani muistaakseni keskiviikkona, sinä voitit.
        Viispiikkisellä pärjää hyvin.

• Ancelina kirjoitti:

Hah, minä kampasin tukkani muistaakseni keskiviikkona, sinä voitit.
        Viispiikkisellä pärjää hyvin.

Hiusten värikin pysyy omanaan, jos ei ole hyvin likaiset kädet.

• Tellukka kirjoitti:

Hiusten värikin pysyy omanaan, jos ei ole hyvin likaiset kädet.

Aika harvoin tulee hiuksia sudittua, yleensä työnnän korvien taakse, jos karkaavat ruodusta.
        Eikä koskaan uunin lämmityksen aikaan.
        Pesun jälkeen puhtain käsin.

• hamssreri

Sellainen leikkaus että peittää roikkuvan leuan, hamsterin leukapussit ja kyhmyisen niskan.

• mimmimum-..mi

Kolme miestä ja koira oli pihassa kun roskapussin ja vanhoja lehtiä vein roskikseen....onneksi oli silmämeikkiä ja huulipunaa.....ja hiuksetkin laitettu poninhännälle.....Koira tuli heti rapsuteltavaksi....miehet ei niin lähelle tunkeneet..

Kyllä jotain uutta pitää kohta hiuksille tehdä....

• eppu2

En tiedä millainen tuo ´´kuontalosi´´ on, mutta tähän ikään sopii mielestäni raidat, jos jotain haluaa.
      Kokovärjäyksenkin kanssa, kun se juurikasvu tulee niin äkkiä näkyviin ja ero näkyy niin selvästi.
      Leikkauksen suhteen voisi ajatella, että paras suunnitella kampaajan kanssa yhdessä.

• Sehän se onkin kun ei se mun kampaaja tiedä. Moniväriraidat mulla jo onkin ja toisaalta en haluaisi kovin radikaalisti muuttaa omaa luontaista väriäni.

• eppu2
        Missasinkojotain kirjoitti:

Sehän se onkin kun ei se mun kampaaja tiedä. Moniväriraidat mulla jo onkin ja toisaalta en haluaisi kovin radikaalisti muuttaa omaa luontaista väriäni.

Mitennii kampaaja ei tiedä? Kyllähän niitten nyt pitäisi tietää mikä kenenkin naamaan sopii.
        Onhan niillä kaikenmaailman kuvastojakin.

• eppu2 kirjoitti:

Mitennii kampaaja ei tiedä? Kyllähän niitten nyt pitäisi tietää mikä kenenkin naamaan sopii.
        Onhan niillä kaikenmaailman kuvastojakin.

Kyllä ne vaan on aika harvassa sellaiset hyvät, jotka itse ehdottavat mikä kellekin heidän mielestään sopisi vai onko sitten niin että meitsin kohdalle sellaista ei vielä ole sattunut?

• Homoilusta mieltäni muuttamatta annan Saaralle hiukan periksi.
      Kuulin tämän esityksen aamulla radiosta.
      En olisi uskonut naisen olevan Saara, jos ei kuuluttaja olisi sanonut.
      -
      Teemu Roivainen
      Saara Aalto
      Con Te Partiro

H.

• lyhyet-vai-pitkät

Siis minkä esityksen ja miten se liittyy naisten hiuksiin?

• lyhyet-vai-pitkät kirjoitti:

Siis minkä esityksen ja miten se liittyy naisten hiuksiin?

"lyhyet-vai-pitkät"

Saaralla on pitkä tukka.
        Kaikki tarvittava info on esillä.

H.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      104
      1076
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      58
      1025
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      591
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe