Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+sanonut+asiaa+mitenkään+vähätelläkseni,+satuin+kuulemaan+ohimennen+telkkarista,+teemalla+oli+seksistä+kirjallisuudessa+asiana+eilen+illalla.+
Puhuivat+myös+Mukan+Tabu+kirjasta+ja+monesta+muusta.+Minuun+Mukan+kirjat+ovat+tehneet+vaikutuksen,+en+tiedä+tästä+Holman+kirjasta+kun+en+ole+lukenut.
01.03.2017 18:31
En+tiedä+lasketaanko+vapaaehtoistyöksi+kun+käyn+usein+seurustelemassa+potilaiden+kanssa+ja+auttamassa+ruokailussa+vuodeosastolla.+Jäi+siitä+tavaksi++kun+kävin+omaisiani+katsomassa+lähes+päivittäin.+Siellä+on+monia+joiden+luona+ei+käy+ketään,+ovat+hyvillään.+
Ei+aina+huvittaisi+lähteä+mutta+tiedän+että+odottavat.
01.03.2017 18:27
Holma+on+kuulemma+kirjoittanut+kirjan+joka+tihkuu+seksiä.+Eilen+puhuivat+siitä+jossain+kirjallisuus+ohjelmassa.+
Voi+seksi+myydä,+itse+en+juuri+välitä+lukea+seksistä+pelkästään+seksin+takia.+Kädessä+se+syylä+on,+vai+oliko+se+syöpä.
01.03.2017 18:23
On+joskus+lähtenyt+jos+ensin+näyttää+että+ei+lähde+ja+yritän+uudelleen.
01.03.2017 18:20
"En+tiedä+mikä+olen,"+Sisältä+silkko+rasisti+en+ole",+kukaan+tuntemani+ei+ole+epäillyt+minua+rasistiksi.
Olen+nähnyt+millaista+on+vanhusten+kanssa+työskentelevien+olosuhteet.+Jos+joku+sairastuu,+ei+saa+tuurajaa,+henkilökuntaa+vain+vähennetään+vaikka+kipuraja+on+ylitetty+aikoja+sitten.+Koko+ajan+kerrotaan+että+pitää+säästää,+olen+huomannut+että+ruuassakin+on+alettu+säästämään.+
Sitten+saa+lukea+ja+kuulla+Torniossa+asuvilta+sukulaisilta+esim.+tällaista.+Tornion+kautta+ruotsista+on+tullut+nuoria+miehiä+solkenaan,+voi+olla+että+ovat+olleet+pitkään+ruotsissa+tai+reissunneet+muualla,+kokeilevat+onneaan+täällä.+Eivät+ole+eläessään+nähneetkään+sotaa.+
He+tulevat+maksamaan+maltaita+vaikka+palautettaisiinkin.+Niilläkin+rahoilla+olisi+saanut+monta+hoitajaa+palkattua+vanhustenhoitoon.+
En+sano+tietenkään+että+kaikki+ovat+näitä+matkailijoita.+Varmasti+joukossa+on+heitäkin+jotka+todella+tarvitsevat+apua,+heitä+pitääkin+auttaa,+kiintiöiden+puitteissa.+Kuinka+voisi+seuloa+jyvät+akanoista,+
En+ole+saanut+näitä+tietojani+MV+lehdestä,+enkä+ole+persu.+Mielipiteeni+voi+olla+yksipuolinen,+mutta+on+se+heilläkin+jotka+eivät+uhraa+ajatustakaan+sille+kuinka+selvitään+vanhustenhoidosta+kun+suuret+ikäluokat+alkavat+toden+teolla+olla+hoidon+tarpeessa,+nytkin+tilanne+on+monessa+paikassa+uskomaton.+Koskaan+en+ole+kuullut+puhuttavan+säästöistä+kun+kyseessä+on+maahanmuuttajat.+En+ole+kateellinen+heidänkään+olosuhteistaan,+mikäli+ovat+joutuneet+lähtemään+pakosalle+kun+henki+on+vaarassa,+turvassa+ovat+ainakin+eikä+nälkää+tarvitse+nähdä.+
Jokainen+ajattelee++omalta+kannaltaan,+on+oma+tärkeysjärjestyksensä.+
Jos+tällaista+puhuu+tai+kirjoittaa+kun+minä+nyt,+hänelle+kerrotaan+helposti+että+on+risuaidan+takaa+perämettästä,+ei+osaa+ajatella+kokonaisuuksia,+on+persu+ja+rasisti.
01.03.2017 12:24
Ei+me+Pohjois-Karjalassa+ja+Kainuussa+olla+ajastamme+jäljessä+kuten+tunnutaan+luulevan.
Täällä+on+nähty+pakolaisia+jo+70-luvulla,+heidät+otettiin+lämpimästi+vastaan,+töitäkin+löytyi+nopeasti.+
Myös+nämä+nykyiset+lapsiperheet+jotka+asuvat+paikkakunnalla+eivät+saa+syrjintää+osakseen,+ainakaan+en+ole+kuullut+sellaisesta.+Meidän+pakkakunnallemme+ei+oteta+kuin+lapsiperheitä.
Kyllä+sivistys+on+tännekin+päässyt,+jopa+tietokoneet+toimii+täällä+ja+nähdään+telkkari+ohjelmat.+Ihmiset+matkustelevat,+ovat+kielitaitoisia.Törppöjä+juntteja+voi+asua+ihan+suurkaupungin+keskustassakin.
01.03.2017 08:09
Kyllä+minä+lääkäriin+menen+jos+näen+tarvetta+vaikka+itsenäisyyttäni+arvostankin+yli+kaiken.+
Viimeksi+kävin+viikko+sitten.+Jos+täällä+haluaa+ajan+päivystyksen+ulkopuolella+pitää+odottaa+toista+kuukautta,+riippuu+vähän+lääkäristä.+
Kun+varasin+ajan+piti+puhua+polvikivusta,+polvi+ehti+parantua+siihen+mennessä+kun+pääsin+lääkäriin.+
Ajattelin+että+aina+minusta+sen+verran+vikaa+löytyy+että+en+peru+aikaa.+Puhuttiin+lääkkeistä+ym..+aika+kului+nopeasti.
01.03.2017 07:57
Arvopohjakin+on+muuttunut+paljon+jo+minun+elinaikanani.+Homot+olivat+rikollisia,+kukaan+ei+olisi+uskonut+jos+joku+olisi+maininnutkaan+tasa-arvosta+seksuaalisesti+poikkeavien+ja+"normaalien"+välillä.+Moni+muukin+asia+on+muuttunut.
Ihmisarvon+antaminen+kaikille+on+hyvä+periaate+jos+henkilö+ei+itse+pilaa+arvoaan.
En+voi+sille+mitään+että+oikeudentuntoni+mukaan+pitäisi+näin+velkaisen+ja+pienen+maan+huolehtia+ensisijaisesti+omista+asukkaistaan.+
En+tietenkään+katso+karsaasti+jos+hätää+kärsivää+autetaan,+oli+sitten+mistä+päin+maapalloa+hyvänsä,+mutta+ei+omien+kansalaisten+hyvinvoinnin+kustannuksella.+Käyn+usein+vanhusten+hoitopaikassa+huonokuntoisia+ihmisiä+katsomassa,+olisi+nuijalle+töitä.
Myös+Islamin+raivokas+puolustaminen+ihmetyttää+samojen+henkilöiden+toimesta+jotka+heiluttavat+innokkaasti+myös+sateenkaarilippua.+Näen+siinä+ristiriitaa+koska+homojen+asema+on+islaminuskoisissa+maissa+nykyisinkin+huonompi+kuin+meillä+oli+vielä+50-60+luvulla+ja+sitä+ennen.
28.02.2017 19:53
Kai+sarjamurhaajakin+on+"samanarvoinen"+kuin+kaidan+tien+kulkijat+jos+ajatellaan+että+hän+on+syntynyt+ihmiseksi.
Mutta+tällainen+psykopaatti+joka+tappoi+suuren+määrän+nuoria+ihmisiä+on+ihan+itse+aiheuttanut+sen+että+häntä+ei+kohdella+samanarvoisena+ihmisenä.+
Vaikka+hänet+voitaisiin+parantaa+on+silti+tehnyt+korvaamattoman+kauhean+teon+ja+on+suljettava+loppu+elämäkseen+telkien+taakse.+
Oikeastaan+korppis+kirjoittikin+sen+mitä+tarkoitin+paljon+lyhyemmin.
28.02.2017 19:17
Huorittelu+on+aika+yleistä.+Eräs+nainen+sanoi+että+jos+joku+sanoo+hänelle+huora,+on+melkein+kun+sanoisi+päivää.+Hän+ei+miellyttänyt+avokumppaninsa+vanhempia+joten+nimittelyä+riitti.+Auton+tuulilasinpyyhkijöihin+oli+pantu+solvaus+kirjeitä.+
On+minuakin+haukuttu+kaikilla+tavallisimmilla+nimityksillä+mitä+naisesta+käytetään+loukkaus+mielessä.+Nuorempana+se+satutti,+nykyisin+saa+nauramaan+että+etkö+parempaa+keksi.+
Nimittely+on+kyllä+nykyisin+vähentynyt,+taitaa+olla+vuosia+kun+itselle+on+sanottu+mitään,+takanapäin+varmaan,+mutta+sehän+ei+satuta.
27.02.2017 16:51
Mielestäni+on+jo+käänteistä+rasismia.+Omaa+mielipidettä+ei+saisi+olla+vaikka+se+olisi+ihan+järkevä,+ei+henkilöön+menevä,+riittää+kun+eroaa+suvaitsevimpien+maailmankatsomuksesta.+
Maahanmuuton+epäkohdista+puhuminenkin+katsotaan+rasismiksi.+Suomalaisten+viat+voi+kyllä+kertoa+yksityiskohtia+myöten,+olemme+kohta+lainsuojattomia.+Kuka+suojelee+heteromiestä?+Kaikkine+vikoineenkin+juuri+suomalainen+mies+on+edesauttanut+sitä+että+naisilla+on+maassamme+vapaammat+oltavat+kuin+missään+muualla.
27.02.2017 14:59
Tämä+on+totta.+
Sain+selkääni+vyön+solkipäällä+ihan+siitä+syystä+että+olin+olemassa+ja+tiellä.+
Nyt+isä+on+kuollut,+ajattelin+vielä+kuolinvuoteensa+ääressä+että+nyt+et+pysty+enää+hakkaamaan.
Me+sotien+jälkeen+syntyneet+ollaan+myös+kärsitty+sodan+kiroista.+
Olen+lähes+pystynyt+unohtamaan,+en+oikein+antamaan+anteeksi.
27.02.2017 10:21
Minä+sen+laiton+silloinkin+:)+
Kun+löysin+uudelleen+niin+oli+ihan+tuore+ainakin+minulle.
27.02.2017 09:55
Onhan+se+pitkä.+Kissalle+tabletin+antaminen+on+pitkä+prosessi+:)+Silti+lopputulos+voi+olla+huono.+
Nytkin+katti+istuu+sylissäni,+sillä+on+mahavaivoja,+syö+vain+ruohoa+jota+kasvatan+sitä+varten.+Olen+yrittänyt+soittaa+eläinlääkärille+mutta+puhelin+on+koko+ajan+varattu.
27.02.2017 09:13
En+epäile+vilpittömyyttäsi.+
Lapsena+olen+kuunnellut+uskovaisia,+se+ei+ollut+lapsen+mielelle+hyväksi.
Uskonnoissa+on+paljon+pelottavia+asioita+joita+lapsi+ei+osaa+käsitellä.+Siksi+olenkin+sitä+mieltä+että+varsinkin+hellarien+ja+muiden+vastaavien+kokoukset+pitäisi+kieltää+lapsilta.+
En+tuntenut+rauhaa+vaikka+yritin+kuinka+pysyä+mukana+kun+kaikki+muutkin+olivat+"uskossa".+Päinvastoin+ahdistusta+ja+pelkoa.+Nykyisin+en+välitä+koko+asiasta.
26.02.2017 10:31
Aino+Inkeri+Ankeinen+ja+meikäläinen+vastassa+olisi+pahempi+järkytys.
26.02.2017 08:47
Se+irstaan+oloinen+pappi+aikoinaan+nauratti.+Näihinkin+sananmuunnoksiin+kyllästyy+jos+niitä+kuulee+liikaa.
Minusta+isä+nitro+on+hyvä,+silmät+ovat+suorastaan+magneettiset.
26.02.2017 08:44
Joo,+vähän+samanlainen.+Väki+on+vähentynyt+kun+suurin+työnantaja+lopetti.+Mielestäni+väkimäärä+saattaisi+riittää+mutta+lienevät+tutkineet+asian.
26.02.2017 08:37
En+tiedä+kuinka+käy.+Ei+tiedä+kukaan,+mutta+jokainen+tietää+ajallaan,+jos+mitään+on.
26.02.2017 08:35
Minun+luokseni+muutti+Lokakuussa+narttukissa.+Se+pyöri+koko+kesän+pihapiirissä+mökillä+mutta+ei+suostunut+lähempään+tuttavuuteen.+Varmaan+kylmyys,+märkyys+ja+pennut+mahassa+saivat+tulemaan+sisälle+asti+kun+houkuttelin+ruualla.+Laitoin+nettiin+ilmoituksen+kissasta,+omistaja+löytyi+mutta+ei+voi+pitää+kun+tämä+ei+pärjää+muiden+kissojen+kanssa.+
Vein+kissan+eläinlääkäriin,+tehtiin+abortti+ja+sterilisoitiin.+Pyytelin+kissalta+anteeksi,+en+olisi+pärjännyt+viiden+kissan+kanssa.+
Alkuun+söi+lähes+kaiken+orgaanisen,+nyt+ei+syö+mitään+muuta+kuin+Whiskas+häränlihaa+hyytelössä,+pitää+olla+erillispusseja+joissa+lukee+Grilled,+jos+ostaa+isossa+laatikossa+niin+ei+kelpaa.+Lisäksi+joskus+Lazin+häränliha+muroja,+muut+murotkaan+ei+kelpaa.+Syö+myös+ruohoa+jota+kasvatan+sitä+varten.+
Näkee+katin+naamasta+jos+hiekkalaatikko+ei+miellytä,+ostan+paakkuuntuvaa+hiekkaa,+en+vaihda+päivittäin+mutta+pesen+laatikon+pohjan.+
Mökillä+käy+vintillä+metsästämässä,+tuo+hiiriä+minullekin.+Leikkii+kauan+elävän+hiiren+kansa,+sitten+syö+sen.+
Ulos+ei+halua,+on+varmaan+kärsinyt+tarpeeksi+vilua+ja+nälkää.+
Vaikka+siitä+on+vaivaa+niin+on+iloakin,+en+luopuisi+siitä+mistään+hinnasta.
26.02.2017 08:31
126 / 165