Olipa kerran ulkomaan elävä joka halusi muuttaa maahamme.
Hän saapui Kainuun lentoasemalle jonne häntä vastaan kiiruhtivat korppis ja paloma.
Kun mamu näki heidät, hän parahti
- Oi luoja ota minut jo pois täältä...
...tai jos se ei onnistu,
anna edes paluulippu.
Lauantain kevennys
14
282
Vastaukset
- henrjii
Hyvä mä alan markkinomaan pahvi korppiksia ja lapaloomia,
eroon namuista, osta pahvi rouvat- mimmimum-..mi
Ai kevennys....linjabiili oli täysi ja neitokainen istahti kirkkoherran syliin....tie oli kuoppainen ja auto pomppi... neidolta pääsi huudahdus....oiihh!!
-Ei se ole mikään oiih ..se on tapulin avain.. - Per-kel
mimmimum-..mi kirjoitti:
Ai kevennys....linjabiili oli täysi ja neitokainen istahti kirkkoherran syliin....tie oli kuoppainen ja auto pomppi... neidolta pääsi huudahdus....oiihh!!
-Ei se ole mikään oiih ..se on tapulin avain..https://youtu.be/uTRnaZFsI1g ......Että silleen :-*
- mimmimum-..mi
Armiitakin löysi polven ...johon istahtaa...miten olisi nykybussissa...
- go_west_old_man_go
Matka-aski pykälään ja Las Vegasiin. Huippuluokan humoristi tekee siellä ison tilin.
Onhan se sanomattakin selvää jos kaksi voimakasta naista seisoo etulinjassa vastaanottamassa sotaa pakenevaa nuorta miestä niin äitiä siinä tulee ikävä paremman elämän liftarille.
Paloma näet ajattelee oikean puolisella aivolohkolla kun taas minä vasemman puolisella. Siinä on voimakaksikko joka vastaa pientä kylää.
Hyvää yötä ❤Sorry, ei kun päinvastoin me ajatellaan, minä oikean puolisella ja Paloma vasemman puolisella aivolohkolla😨
Hahaha mä ajattelen melkein tasan molemmilla, 45% oikealla ja 55% vasemmalla.
- Laskelmat-kuntoon
Palstaa oikein oivaltaville on muodostunut käsitys, että teistä kumpikaan ei ajattele kuin 3 % aivokapasiteetistaan. Kun vastaavasti normaali ihminen käyttää 5 %:tin siivua elämänsä aikana.
Tosiasiahan on jotta ihmisen aivokapasiteetista menee hukkaan yli 90% eli tuon joutokapasiteetin he lahjoittavat ulkopuolisille. Kuten mamuille. Laskelmat-kuntoon kirjoitti:
Palstaa oikein oivaltaville on muodostunut käsitys, että teistä kumpikaan ei ajattele kuin 3 % aivokapasiteetistaan. Kun vastaavasti normaali ihminen käyttää 5 %:tin siivua elämänsä aikana.
Tosiasiahan on jotta ihmisen aivokapasiteetista menee hukkaan yli 90% eli tuon joutokapasiteetin he lahjoittavat ulkopuolisille. Kuten mamuille.Me olemme teoriasi mukaan tolokun ihmisiä. Olemme valmiit antamaan aivokapasiteettimme oivalluksista normaaleja ihmisiä 2 prossaa enempi.
Revippäs siitä ja muista olen jo usein yrittänyt painoittaa sinunlaisille pahviaivoille, että kirjoita omissa nimissäsi, muiden ajatukset jätä muille.
Aino Inkeri Ankeinen ja meikäläinen vastassa olisi pahempi järkytys.
- hauska-haistattelu-
Hyvä kevennys aamuun!
Tuli mieleen, mitä tuumaisivat tulijat, jos vastassa olisi Ankeinen Aino Inkeri. Tai haastalua vetämässä. Välillä karjaisi HILJAA!. Ja sitten oi luoja ota minut jo pois täältä. Voisi joku ajatella, että mihin pashaan me jouduttiin, eikä paratiisiin."hauska-haistattelu"
Älä ole lapsellinen.
-
Tämä aloitus on minun kommenttiani lukuun-ottamatta 20 pashaa.
Panee väkisinkin ihmettelemään miksi tullaan 60 palstalle tällaisella.
Samaa on Eesti-poekien Anu Sagim-pasha.
H.
- Omanongelmasinimi
Missä kohrassa siinä oli se "kevennys" ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528