Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enpä+usko+että+"seontiina"+sitä+tarkoitti.+
Ei+hän+varmaankaan+odota+kumppanistaan+eroon+pääsyä,+voihan+asian+todeta+noinkin.+
Olen+käynyt+katselemassa+treffipalstaa,+paljon+siellä+on+porukkaa,+ihan+meidänkin+ikäisiämme.+
Ei+kaikkea+tarvitse+ottaa+heti+tosissaan,+edes+treffipalstaa.
12.01.2017 16:58
Luin+äskettäin+EinoJuhani+Rautavaarasta+ja+hänen+29v+nuoremmasta+Sini+vaimostaan.+En+ole+varma+elääkö+säveltäjä+vielä.
Vaimo+huolehtii+hyvin+vanhuksesta.+Oma+valintahan+tuo+on.+
Turha+miettiä+motiivia+miksi,+hän+itse+sen+tietää,+vai+tietääkö?+
Dannyn+motiivia+voi+arvailla,+kai+tyttökin+suhteesta+jotain+hyötyy,+vaikka+mielestäni+ei+ole+edes+ammatillisesti+eduksi+jos+kumppani+on+oman+ukin+ikäinen.
En+itse+miettinyt+paljonkaan+miksi+aloin+hoitamaan+miestäni+hänen+sairastuttuaan,+se+vain+jäi+minulle,+en+uskonut+aloittaessani+että+pesti+kestää+yli+kymmenen+vuotta.+Mitä+tuosta+katumaan,+se+oli+elämääni+silloin.
12.01.2017 12:03
Pyytäisin+jonkun+rehellisen+näköisen+mummon+vahtimaan+laukkujani+:)
Minusta+vapaus+olla+mielensä+mukaan+on+lomalla+tärkeää.+Sellainen+kumppani+olisi+hyvä+joka+osaa+kuljeskella+yksinäänkin+eikä+roiku+koko+ajan+vierellä.
En+ole+tuntenut+oloani+yksinäiseksi,+aina+on+muita+yksin+matkaajia+joiden+kans+voi+seurustella+jos+haluaa.+
Olen+saanut+monta+ystävää+matkoillani,+pidetään+yhteyttä+harvakseltaan+vieläkin.
12.01.2017 11:41
Jos+on+mummo+niin+on+mummo.+
En+sanoisi+kuusikymppistä+vielä+ikälopuksi,+hän+voi+olla+parempikuntoinen+kuin+parikymmentä+vuotta+nuorempi.
12.01.2017 11:34
Katson+aina+fingerporin,+en+ihan+aina+tajua+jutun+ydintä.+
Tämäkin+on+hyvä.
http://www.hs.fi/fingerpori/car-2000002470995.html
12.01.2017 11:30
Kannattaisi+panna+kuva+naamasta+profiiliin+ja+puhelinnumero.+Prepaid+numeron+käyttäjän+henkilöllisyyskään+ei+paljastu.+Voihan+laittaa+kuvan+vaikka+autostaan+tai+mökistään+jos+ei+viitsi+naamaansa+näyttää.+
Treffipalstakin+on,+jospa+sieltä+löytyisi+se+oikea+matkakumppani.+
Ihmettelen+miksi+matkoille+pitää+olla+kaveri,+itse+matkustelen+mieluummin+yksin.
12.01.2017 11:27
Marjaana+Lehtinen+on+nätti.+Ei+kovinkaan+pulska,+mutta+terveen+näköinen.
12.01.2017 11:08
Aina+kun+näen+tutun+näköisen+ruusukuvioisen+astian,+ostan+sen.+En+kerta+kaikkiaan+voi+vastustaa.+johtuneekohan+siitä+että+meillä+oli+lapsuudenkodissa+sellaisella+kuviolla+varustettu+astiasto.+
Minussa+on+vähän+hamstraajan+vikaa,+onneksi+on+pysynyt+hallinnassa.+Varasin+taas+pöydän+kirpparilta+ensi+viikoksi+että+saisi+vähän+tilaa+uusille+:)
11.01.2017 12:36
Kyllä+velvoitteita+on+vieläkin+mutta+ei+niin+paljon+kun+ennen.
Olen+nytkin+omissa+oloissani+kaikessa+rauhassa.+Tänään+olisi+ollut+vaikka+mitä+tekemistä,+päätin+siirtää+tuonnemmaksi,+parilla+puhelinsoitolla+hoitui.
En+minä+ainkaan+auta+kaikkia+maailman+kärsiviä,+siihen+ei+rahkeet+riitä.+
Tuo+avustusten+huijaaminen+useammalla+henkilöllisyydellä+pitäisi+estää,+kai+siihen+keinoja+löytyisi.+Ovat+niin+saman+näköisiä+että+sormenjäljet+voisivat+olla+hyvä+keino.
11.01.2017 12:30
Joillakin+ihmisillä+on+geeneissä+taipumus+alkoholismiin.+Heistä+ei+ole+kohtuukäyttäjiksi.+
Ei+kai+tuo+yksistään+suomalaisten+ongelma+ole,+on+heitä+joka+puolella+maapalloa.+
En+ihannoi+Etelä-Eurooppalaistakaan+alkoholin+käyttöä.+Maksakirroosi+on+siellä+yleisempi+kuin+meillä,+johtuu+päivittäisestä+sivistyneestä+viinin+naukkailusta.+
Itse+tykkään+juoda+joskus+valkkaria,+enemmän+tai+vähemmän.+Varsinkin+kesäiltoina+saunan+jälkeen+on+mukava+istua+ulkona+lasi+viiniä+kädessä.+
Nyt+on+jäänyt+lähes+kokonaan,+ei+vain+tee+mieli,+saa+nähdä+josko+taas+kesällä.
11.01.2017 09:19
Samat+ilot+on+minullakin,+korjaan+mieluummin+kuin+ompelen+uutta.+Osaan+piirtää+kaavoja+ja+ommella+mutta+en+viitsi+enää.
10.01.2017 19:16
Minäkin+ostelen+kankaita,+harvoin+tulee+ommeltua.+Minulla+särkyi+entinen+ompelukone,+ei+kai+siinä+iso+vika+olisi+ollut+mutta+ostin+halvan,+alle+100€+koneen,+hyvin+on+pelittänyt.+siinä+ei+kaikkia+hienoukisa+ole+mutta+tärkeimmät+kuitenkin.
10.01.2017 19:14
Minä+en+inhoa+ketään++:)+Toivottavasti+eivät+inhoa+minuakaan+kovin+paljon.+
Jos+palstan+jutuista+pahoittaa+mielensä+ei+muuta+ehdi+tekemään.+
Olen+aika+paljon+eri+mieltä+monesta+asiasta+joidenkin+kanssa,+mitä+hyödyttää+taistella+asioista+jota+eivät+loppu+pelissä+merkitse+mitään.+Jos+on+kyse+asiasta+joka+on+tärkeä+ja+merkityksellinen,+silloin+nousen+puolustamaan+kantaani.
10.01.2017 18:37
En+oikein+usko+että+vapauttaminen+lisäisi+paljonkaan+juomisen+määrää.+
Ne+jotka+käyttävät+alkoholia+väärin+saavat+humalansa+tavalla+tai+toisella.+
Nytkin+tehdään+kotiviiniä,+kiljua+ja+pontikkaa.+Lisäksi+viinaa+tuodaan+ulkomailta+aika+paljon.+
Jos+Suomesta+saisi+alkon+tuotteita+vapaammin+saattaisi+muiden+kuin+alkon+tuotteiden+hankkiminen+vähentyä+ja+veroeurot+tulisivat+yhteiskunnan+käyttöön.+
Itselleni+on+samantekevää+miten+vapaasti+alkoholia+saa.+
Eihän+sitä+ainakaan+sellaiset+saa+vapaasti+jotka+on+juoneet+rahansa+heti+kun+sitä+on+vähän+tullut.+
Se+on+totta+että+yhden+alkoholistin+takia+kärsii+perheenjäsenet+ja+läheiset.+
Jos+alkoholi+keksittäisiin+nyt+se+olisi+yhtä+kiellettyä+kuin+huumeet.+Narkomaanitkin+saavat+annoksensa+tavalla+tai+toisella+vaikka+huumeiden+saamista+koitetaan+kaikin+tavoin+rajoittaa.+En+kyllä+toivo+edes+mietojen+huumeiden+vapauttamista.
Maissa+missä+saa+alkoholia+vapaasti+en+ole+nähnyt+juoppoja+niinkään+paljon+kuin+meillä.+
Alkoholismi+on+vakava+asia,+siihen+ei+auta+kiellot+eikä+rajoitukset.+Olen+nähnyt+läheltä+miten+raadolliseksi+se+ihmisen+tekee.
10.01.2017 08:03
Korjaan+usein+vaatteita+jos+on+nappi+pudonnut+tai+sauma+ratkennut.+Joskus+olen+uusinut+kuminauhan+alkkareihin+kun+on+menettänyt+kimmoisuutensa.+
Minusta+on+kiva+paikata+vaikkapa+pussilakanoita,+elinikä+jatkuu+taas+kauan,+sukkia+en+korjaa+ikinä.
09.01.2017 21:41
Niinpä,+kissa+tietää+mikä+tehoaa+emäntään.+Kun+maha+on+täynnä+niin+taas+ollaan+hyvin+itsenäistä.+Kissa+kiintyy+ihmiseen+vaikka+toisin+väitetään.+Tämä+tyttö+kuulemma+katsoo+ikkunasta+koko+ajan+kun+olen+kotoa+poissa+ja+on+murheen+murtaman+näköinen.+Osoittaa+kiintymyksen+kissamaisella+tavalla.
09.01.2017 19:01
En+minäkään+tykkäisi+miehestä+joka+antavat+kaikille+jotka+antavat+hänelle+;)
Ensivaikutelma+ei+aina+pidä+paikkaansa,+kun+ihmiseen+tutustuu+paremmin+voi+hän+olla+oikea+aarre.
09.01.2017 18:12
Minulla+on+kissa.+Aivan+mahtava+tyyppi,+itsepäinen+ja+nirso+kuten+kissan+kuuluukin+olla.+
Ei+koskaan+mielistele,+oman+tiensä+kulkija.
On+autuaasti+unohtanut+että+pelastin+sen+syyskylmillä.+Hyvin+reviiritetoinen,+vahtii+mökin+ikkunasta+että+kukaan+ei+tule+sen+omalle+pihalle.+Kylillä+sillä+on+ikioma+parveke+mistä+seuraa+maailman+menoa.
09.01.2017 18:07
Meillä+on+jälkikasvulla+puolivuotias+pikkuinen.+Hän+on+niiiin+iiihana+että.................
09.01.2017 16:35
Mukavia+välittömiä+pakolaisten+lapsia+on+lenkkipolkuni+lähellä+asumassa.+Lapset+on+lapsia+väristä+välittämättä.
Tulivat+esittäytymään+ja+halaamaan+noin+vain.+Toivottavasti+eivät+koe+kiusaamista.+
Lapsiperheitä+enemmän+ja+nuoret+miehet+kotimaahansa+jos+ei+ole+todella+pätevää+syytä+jäädä+tänne.
09.01.2017 16:05
139 / 165