Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mietinkin+mitä+edellinen+profiilikuvasi+esitti.+
Ei+minusta+kovin+pahalta+kuulosta+kun+luin+tarkemmin,+oli+siis++kyse+voista+eikä+kirnupiimästä+kuten+hätäisesti+lukiessani+kuvittelin.+Silloin+minäkin+olisin+ihmetellyt.
20.10.2016 13:53
Tässä+oli+vain+kaksi+vaihtoehtoa.+Hyvin+traaginen+se+Marjan+tarina.
Minuun+ei+valitettavasti+tämä+Saku+vetoa+yhtään.+
Mutta+oikeasti,+Viktor+Klimenko+parhaina+vuosinaan+on+oikein+hyvä.+Katson+parhaillaan+tv+2+palkkaerot+keskustelua.+Jos+joku+kysyisi+kumman+kaa+olisit,+Antti+Jokisen+vai+Jari+Sarasvuon+niin+sanoisin+hyvin+painokkaasti,+Antin+tietysti.
20.10.2016 11:46
Tuli+mieleen:+"Kumman+kaa+olisit,+Iljan+vai+Sakun?"
Pitkän+harkinnan+jälkeen+Ilja.+Tämä+valinta+perustuu+pelkästään+valokuviin+:)
20.10.2016 11:00
Minulla+ei+ole+mitään+ongelmaa+eikä+masennusta+kunhan+saan+auton+käyttööni.
20.10.2016 09:50
Siis+pienessä+ajassa+potilaan,+sanojen+järjestys+sekoittui,+en+ole+aamuihminen.
20.10.2016 07:32
Minäkin+laskin+leikkiä+vakavalla+asialla+alempana,+vaan+en+tarkoita+ivailla.
Olen+nähnyt+melko+nuoriakin+dementikkoja,+ärhäkkä+Alzheimer+vie+pienessä+potilaan+ajassa+omaisten+ulottumattomiin.
Moni+puoliso+kärsii+kun+rakastava+kumppani+muuttuu+eikä+edes+tunne+läheisiään.
Raskasta+katsoa+kun+rakas+ihminen+tekee+hidasta+kuolemaa,+Tapaan+omaisia+ja+poitlaita+lähes+päivittäin+käydessäni+hoitopaikassa.
20.10.2016 07:31
En+tiedä+mistä+Dementiaa+saa+koska+olen+kuullut+että+se+on+saksalaisen+aatelisrouva+Dementia+Von+Alzheimerin+nimi.
20.10.2016 07:26
Mamma,+isän+äiti+väitti+siirtolaisia+rys...si.+
En+silloin+ymmärtänyt+miksi+hän+oli+näille+ihmisille+niin+vihainen+.
Nyt+olen+jälkeenpäin+vihainen+mammalle,+hyvähän+siellä+rannikolla+oli+nimitellä+kotinsa+menettäneitä.+
En+ole+musiikin+ystävä,+makuni+on+aika+alkeellinen+siinä+suhteessa.
Bob+Dylanin+tiedän+mutta+en+muista+yhtään+hänen+levytystään.
19.10.2016 16:56
Sain+lapsena+uskonnoista+tarpeekseni.+
Siedän+jotenkuten+hellareita+vähän+aikaa+jos+kohdalle+sattuu.+
Sain+niin+voimakkaan+immuuniteetin+uskontoja+kohtaan+että+se+kestää+eliniän.+
Jos+joku+tuputtaa+uskontoa+ärsyynnyn+ja+lähden+pois.
19.10.2016 15:08
Ei+kai+ne+märät+ole++:)
Ei+ole+kuulunut+mitään+korjaaja+kävi+pihassa.+Haluaa+saada+kuntoon+tässä+että+ei+tarvitse+hinata.
Luulisin+että+johtuu+siitä+kun+painoin+kaasua+vahingossa+ennen+käynnistämistä,+ainakin+entinen+auto+vaati+odottelua+jos+näin+erehdyin+tekemään.+Tämä+ei+ole+lähtenyt+millään+vaikka+eilisestä+lähtien+olen+odotellut.
Minäkin+epäilen+että+voi+olla+muuta+vikaa+kuin+siinä+että+sai+liikaa+bensaa??????
19.10.2016 13:43
Tiedän+tarkkaan+missä+haluaisin+kummitella+ja+peloitella+porukoita.+En+viitsi+kertoa+sitä+täällä.
Itse+en+pelkää+kummituksia+joten+niiden+on+turha+vaivautua.
19.10.2016 11:45
Minullakin+menee+huonosti++:(
Eilen+käytin+kissaa+eläinlääkärillä,+en+ajanut+autoa+talliin+kun+ajattelin+lähteä+vähän+ajan+päästä+kauppaan,+auto+ei+käynnistynt.++Soitin+korjaajalle,+hän+kävi+äsken,+epäili+etträ+tulpat+on+kastuneet.++Sitten+ajattelin+hurjastella+sähköpyörällä,+siitä+oli+kumi+tyhjentrynyt!!!
Menin+varastoon+ja+hain+vanhan+mummopyöräni,+siinä+oli+kumeissa+ilmaa,+pölyinen+oli+mutta+ihan+hyvä+ajaa.+Kai+tänään+saan+autonkin.
19.10.2016 10:39
Me+äskettäin+naurettiin+erään+ikätoverin+kanssa+kuinka+mielenkiinnon+ja+keskustelun+aiheet+on+muuttuneet.
Ennen+voitiin+puhua+vaikkapa+miehistä,+nyt+ensimmäinen+lause+on+luettelo+kärsittävistä+vaivoista+joista+kilvan+ja+antaumuksella+kerrotaan.++
En+ole+edes+kovin+sairalloinen+ikäisekseni++silti+alan+kulkea+samoja+latuja+mummoni+kanssa+jota+ihmettelin+nuorempana,+häntä+ei+juuri+kiinnostanut+muut+keskustelunaiheet+kuin+oma+raihmnaisuutensa.
19.10.2016 08:59
He+ovat+löytäneet+nuoruuden+lähteen.
18.10.2016 20:17
Olin+vain+14v+kun+lapsenlikkana+ollessani+isäntä+kähmi+aina+kun+vaimon+silmä+vältti.+
Silloin+minua+hävetti+jotenkin+tunsin+syyllisyyttä+vaimon+takia,+ei+tullut+mieleenkään+puhua+kenellekään.+Karttelin+tilanteita+etten+jäänyt+kahden+hänen+kanssaan.+Hän+vain+hipelöi+ei+muuta.+
Ei+minulle+mitään+traumoja+tullut,+olin+ajat+sitten+unhtanut+koko+asian,+palautui+mieleen+kun+luin+ketjua.+Luulisin+että+aika+moni+nuori+tyttö+on+kokenut+jonkinasteisena+tuollaista.+En+tiedä+kuinka+vanhempani+olisivat+suhtautuneet,+voi+olla+että+eivät+olisi+edes+uskoneet,+naapurin+ukko+oli+uskovainen+ja+kakinpuolin+"kunnollinen".
18.10.2016 15:00
Katsoin+myös+MOT-ohjelman,+vaikea+olla+provosoitumatta.
Olen+jo+vähentänyt+ärsyttävien+ja+provosoivien+ohjelmien+katselua+ja+lehtien+lukemista.+Mitä+minä+voin+asioille+muuten+kuin+äänestämällä.+
Samat+naamat+siellä+kuitenkin+on+päättämässä+vuodesta+toiseen,+ihmisillä+on+lyhyt+muisti.
18.10.2016 12:18
Niillä+on+tärkeysjärjestys,+ensin+aseet+ja+sitten+vasta+ihmisille+ruokaa+jos+jää+tuholta+ja+rahanpuutteelta.
Usein+maissa+jossa+naisen+asema+on+huono+soditaan+paljon.+
Epäluuloinen+ja+varuillaan+kannattaa+vähän+ollakin,+liika+luottavaisuus+voi+kostautua.+Ei+sitä+ole+pakko+avoimesti+näyttää,+kun+oppii+tuntemaan+niin+oppii+luottamaankin+tai+sitten+ei.
18.10.2016 08:48
Itse+en+käytä+juuri+koskaan+normaalielämässä+sanoja+vihaan+tai+rakastan.+
Lapsiani+olen+rakastanut+täysillä.+Senkin+olen+osoittanut+enemmän+teolla+kuin+puhumalla.+
Vain+poikkeustapauksessa+alkaisin+inttämään+että+en+usko+sinua+jos+joku+kertoo+huolistaan.
Suru+on+voimakas+tunne,+se+saa+vihaiseksikin,+on+vihainen+kuolemalle.
17.10.2016 18:28
Minulla+on+halvat+huvit,+nauroin+katketakseni+vanhalle+vitsille.+
Olen+syntynyt+Etelä-Pohjanmaalla,+sittemmin+Itä-Suomalaistunut.+Ymmärrän+hyvin+Pohjalaisvitsejä.+
Pohjalainen+omisti+Datsun+henkilöauton,+se+varastettiin+Kuopiossa.
Hän+meni+tekemään+siellä+ilmoitusta+poliisille+ja+sanoi+ensimmäisenä:+Mihinä+mun+Ratsuni+on.++On+varmaan+poliisi+raapinut+päätään.+
Palsta+on+hyvä+mielestäni+tällaisena.
16.10.2016 18:22
Luin+ensin+boikotoin+läskejä+kissoja.
Luokseni+tullut+pieni+laiha+tyttökissa+on+jo+aika+iso,+mahakin+on++kovasti+kasvanut.+
Tiistaina+eläilääkäri,+sitten+nähdään+tilanne.+
En+katso+millainen+kassa+on,+valitsen+kassan+johon+on+lyhkäisin+jono.+Joskus+saa+odottaa+silti++kun+sattuu+asiakas+joka+ei+osaa+tunnuslukuaan+tai+jotain+muuta+häikkää.
16.10.2016 18:16
151 / 165