Entäs sinä? Millä perusteella valitset?
Boikotoin läskejä kassoja :D
51
207
Vastaukset
- ent.siivoojaparka
Pelkäätkö tartuntaa, vai?
- enmilläänkeksi
@ent.siivoojaparka
Vastaa!
Millä perusteella valitset kassan? - ent.siivoojaparka
enmilläänkeksi kirjoitti:
@ent.siivoojaparka
Vastaa!
Millä perusteella valitset kassan?En minä mitään valitse kassaa. Kävelen vain kassalle ja maksan ostokseni, istuipa siinä sitten vaikka piru itse rahastamassa.
- Perääntyisitkö
Vaikka olisi somali pakolainen burka päällä.
- ent.siivoojaparka
Perääntyisitkö kirjoitti:
Vaikka olisi somali pakolainen burka päällä.
Mistäs minä voisin tietää, onko hän somali vai mikä, jos hänellä on burkha? Eikö niitä pidä enemmänkin afganistanilaiset naiset (ja rosvot)?
Jos ei aio enempää minulta vaatia kuin mitä ostokseni maksavat, niin olkoon vaikka burkha päällään. - ent.siivoojaparka
@ent.siivoojaparka
Vastaa!
Millä perusteella valitset kassan?Odottelen vieläkin vastausta kysymykseeni.
Vai onko sinun mielestäsi keskustelua sellainen, että vain sinä kuulustelet ja toisten on vastattava? Vaikuttaa aika yksisuuntaiselta keskustelulta.
Mikä sinua pelottaa läskissä kassassa siihen mittaan asti, että boikotoit häntä? - enmilläänkeksi
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Odottelen vieläkin vastausta kysymykseeni.
Vai onko sinun mielestäsi keskustelua sellainen, että vain sinä kuulustelet ja toisten on vastattava? Vaikuttaa aika yksisuuntaiselta keskustelulta.
Mikä sinua pelottaa läskissä kassassa siihen mittaan asti, että boikotoit häntä?Älähän johdattele! Olenko sanonut, että minua pelottaisi? Tuskin toisillakaan pelko on se peruste, jonka mukaan kassan valitsevat.
- ent.siivoojaparka
Älähän johdattele! Olenko sanonut, että minua pelottaisi? Tuskin toisillakaan pelko on se peruste, jonka mukaan kassan valitsevat.
Perustele nyt ainakin viimeiseltään, miksi boikotoit läskejä kassoja.
Mitenköhän sinun kävisi meidän kaupoissa, missä useinmiten on vain yksi kassa auki? Jäisitkö odottelemaan kassan laihtumista vai ryntäilisitkö kaupasta toiseen punnitsemaan kassoja.
Ja hups, saattaisi käydä niinkin, että kauppaan mennessäsi kassalla istuu luuranko, mutta kun tulet kassalle ostoksiesi kanssa, niin siinä on vuoro vaihtunut ja paikalla istuukin jo läski (kuin oma peilikuvasi). - enmilläänkeksi
Perustele nyt ainakin viimeiseltään, miksi boikotoit läskejä kassoja.
Mitenköhän sinun kävisi meidän kaupoissa, missä useinmiten on vain yksi kassa auki? Jäisitkö odottelemaan kassan laihtumista vai ryntäilisitkö kaupasta toiseen punnitsemaan kassoja.
Ja hups, saattaisi käydä niinkin, että kauppaan mennessäsi kassalla istuu luuranko, mutta kun tulet kassalle ostoksiesi kanssa, niin siinä on vuoro vaihtunut ja paikalla istuukin jo läski (kuin oma peilikuvasi).Siksi tein tämän aloituksen, kun läskien kassojen boikotointi on mielestäni hassua.
En minä tosikko ole vaan aina pilke silmäkulmassa. Nauruni on tarttuvaa. Ehkei tietsikkaruudulta tartu :D - ent.siivoojaparka
Siksi tein tämän aloituksen, kun läskien kassojen boikotointi on mielestäni hassua.
En minä tosikko ole vaan aina pilke silmäkulmassa. Nauruni on tarttuvaa. Ehkei tietsikkaruudulta tartu :DKerropa vielä, mitä siinä oli nauramista.
En osaa kuvitella, että nauru tarttuisi minuun livessäkään, jos joku sanoisi boikotoivansa läskejä kassoja ja nauraisi itse siihen päälle. Ajattelisin vain, että siinä taas yksi tyhjännauraja. - TyhjääOnJaTyhmää
Lisäyksiä: yksi omille kammottavan ilkeille ja typerille jutuilleen tyhjännauraja.
- enmilläänkeksi
Kerropa vielä, mitä siinä oli nauramista.
En osaa kuvitella, että nauru tarttuisi minuun livessäkään, jos joku sanoisi boikotoivansa läskejä kassoja ja nauraisi itse siihen päälle. Ajattelisin vain, että siinä taas yksi tyhjännauraja.No, nyt kävi niin, että minulta jäi aloittamatta uusi kappale. Pahoittelen syvästi.
Nimittäin kevyt heitto on tämä aloitus. Ja hassua on minusta, jos eläkeläinen boikotoi läskejä kassoja muttei se minullakaan nauramiseen asti hauskaa ole.
Piti sitten olla toinen kappale, jossa kerron, että nauruni on tarttuvaa. Niinkuin lisäperusteluna sille, etten ole vakava totinen tosikko. Sillä näet nimittäin (kielioppitunnilla opetettu pronominijono) minulle jopa soitti muutamankin kerran muuan mies kuullakseen tarttuvan nauruni, jota sanoi ihanaksi. Sitten me yhdessä naurettiin. En muista, mille naurettiin. Varmaan olimme tyhjännaurajia @ent.siivoojaparka mielestä. Hauskaa meillä ainakin oli ja hyvä mieli tuli ja jäi muistoksi.
Oliko muuta kysyttävää?
- Käytöstavat.tärkeämmät
Lihavat ovat leppoisia. Kuivakat kopukat ovat ihan ulalla, jos niille heittää jostain juttua, joka ei liity kassalla maksamiseen. Kun ostan kissanruokaa ja sanon kassalla, että osaavat kissat olla nirsoja, kun pitää olla gourmet diamondia tai goldia, niin pulska kassa naureskelee, mutta kopukka katsoo vaan ilmeettömänä. En silti valitse kassaa sen mukaan, vaan yritän löytää todennäköisesti nopeimman jonon, eli pieniostoksiset jonottajat.
- tööttt
Minkäs ihmiset sille voivat jos ovat kakkostyypin diabeetikkoja tai joku muu aineenvaihduntasairaus - silti asiallisia ja mukavia asiakaspalvelijoita.
Onkohan työnantajilla yleensä joku mannekiini- tai missiulkomuoto jo työnsaannin edellytyksenä kun nuoret töitä ovat hakemassa?- enmilläänkeksi
@tööttt
kakkostyypin diabeetikko usein pääsisi eroon diabeteksesta lisäämällä liikuntaa ja katsomalla, mitä syö ja miten paljon mutta kun ei viitsi...
Millä perusteella sinä valitset kassan?
- Psykoterapeutitar
Se on julmaa olla läski! Aina syrjitään ja haukutaan!
- enmilläänkeksi
@Psykoterapeutitar On, on julmaa ja hidastaa liikkumista ja se taas hidastaa läskin poistoa...
Millä perusteella sinä valitset kassan? - Psykoterapeutitar
@Psykoterapeutitar On, on julmaa ja hidastaa liikkumista ja se taas hidastaa läskin poistoa...
Millä perusteella sinä valitset kassan?Siitä se siis johtuu, kun liikunta ei innosta🙄 Jos olis laiha, niin liikuntakin innostaisi😳
Kassa no 7, jos ei se, niin no 10, jos ei se, niin no 13 tai 14😊 Hätätilassa menee joku no 5 tai 6 ja joskus harvinainen no 1😊 Numeron perusteella ja joskus, jos on joku komea nuorimies kassalla, mutta niin käy tosi harvoin😒
- henrjii
yritä valita nopeakätisen, kämmentäjä kyllä erottaa helposti
- enmilläänkeksi
@henrjii
Pitkien kassajonojen aikaan tuo valintakriteeri on useilla käytössä. Vaihdetaan lennosta toiseen jonoon, kun nähdään kämmentäjä kasöörinä.
- eppu2
Onnittelen! Hyvin on elämäsi laita, jos tuo on murheesi, ettei kassalla ole läskejä.
- enmilläänkeksi
@eppu2
Vastaa!
Millä perusteella valitset kassan? - eppu2
@eppu2
Vastaa!
Millä perusteella valitset kassan?Ensin katson missä on lyhin jono, sitten katson paljonko tavaraa on jonoissa olevien koreissa.
Sitten teen yhteenvedon mielessäni, mikä jono etenee nopeammin.
Aina ei onnistu ajatus, tulee muuttujia.
Vain ja ainoastaan punatukkaiset kassat kelpaavat ,siksi olen usein joutunut tulemaan kotiin tyhjin käsin .
Mitäpä ei periaatteen eteen uhrais .Menen itsepalvelukoneelle ja viuhutan ostokset koneesta läpi. Helppoa ja nopeaa. Ei tarvitse jonottaa.
- Pitkä.ripanen
Alkon kassa voi sanoa "on tullut otettua " ei auta vaikka sanoo ettei teistä huomaa.
- Slungi-katari
Valita! Kassa? Miten se tapahtuu?
Kassoilla yliolkain on jonoja, yleensä. Kassoille tullaan ikään kuin katveesta. Ei siinä pysty kurkkia jonon läpi kuka istuu kassapallilla.
Minua vitut kiinnostaa keitä istuu kassoilla. Minua kiinnostaa jonon pituus eli lyhyys (jos minulla on kiire, oikeasti onkin ajoittain). Mutta muuten kun vaan surffailen kuin turisti, valitsen kaikkein pisimmän jonon koska ei ole kiire. Tarkkailen elämää, ympäristöä ja ihmisiä.
Että kassalla saa istua vaikka jihadisti konetuliase kaulassaan roikkuen kunhan ampuu töpöt ja etanat mutta jättää minut henkiin hah hah haa. Ja vaikka sanotaan, että asiakas on oikeassa, niin se ei kuitenkaan pääse valitsemaan kaupan henkilökuntaa, keitä palkataan töihin. - bessie-
Käytössä ja suoraan edessäni olevista yleensä se lähin tai viereinen, sen enempiä en yleensä käy valitsemaan.
Mutta kerro nyt ihmeessä, millä perusteella itse valitset kassan? - ö-Öö
Ulkonäkö ei kiinnosta-
Kassahenkilöissä vähän eroja. Tossa lähikaupassa oli joku Elannon ikainen kassajäänne, sellainen ylpäkkä ja koppava. Kerran oli tilanne, kaks kassaa, toisella pitkä jono, mäkin siellä- Kassa huuteli "täällä vapaa kaqssa". Ykskään asiakas ei mennyt sen kassalle.
Entinen kaupan asiakaspalvelija se mimmi ollut jo pitlään. Se baan oli vittumaisen oloinen, kyllä se tavart sai liurtuksi liukuhihnalla kassa ohin, mutta jotenkin vaan se oli vittumainen asiakkaille. Mimmi oli taatusti suomaalainen.
Noissa kaupoissa, missä käyn, niissä ihan asialliset kassahenkilöt- Osa suomalaista taustaa, osa ei. Mutta kaiki asiallisia tyyppejä, se ja sama, mikä kassa, aina asiallista.
Kiinnittänyt huomiota, nuoret kaikista kohteliaimpia. Mun käsittääkseni opiskelojoita. jotka tienaa vvuokrarahaa heittelemämällä tunfiduuneja. Net toimii aina asialliseti ja sutjakkaasti.
Nin tuuvistäen, mieluiten kattelen nuorennäköisen kassan, kuin vanhan kurpan.
=DW=- johan.oli
Montako kaljaa vaatii, että saa aikaiseksi tollasen määrän kirjoitusvirheitä?
- eppu2
Joskus oli Duon Tokmannin kassalla JamaJama tummahipiäinen nuori mies. Ei sen kohteliaampaa ja fiksumpaa kassaa ollut missään. Milteipä kaikkien suosikki tuo nuorimies.
Tampereella hänet kyllä tunnetaan.- 1eero
Kassojen toiminnassa en kyllä menisi suuremmin valittamaan, sensijaan useissa myymälöissä on tosi vähän henkilökuntaa että hakemaansa tuotetta joutuu etsimään todenteolla, vähänaikaa sitten meiän paikkakunnalle aukaistiin liike motonet jopas toimii palvelu mallikkaasti, suorastaan tyrkyttävät apua vähän liian auliisti, kaikinpuolin nasta tavaratalo.
- eppu2
1eero kirjoitti:
Kassojen toiminnassa en kyllä menisi suuremmin valittamaan, sensijaan useissa myymälöissä on tosi vähän henkilökuntaa että hakemaansa tuotetta joutuu etsimään todenteolla, vähänaikaa sitten meiän paikkakunnalle aukaistiin liike motonet jopas toimii palvelu mallikkaasti, suorastaan tyrkyttävät apua vähän liian auliisti, kaikinpuolin nasta tavaratalo.
Juu, kyllä näin on, kissojen ja koirien kanssa saa hakea, keltä jotain kysyä. Varsinkin, kun täällä koko Tokmannin sisältö muutettiin uuteen uskoon, olin pihalla, kuin lumiukko, eikä tahdo ketään näkyä, keltä kysyisi.
Olen matkallani poikennut Pirkkalan Motonettiin, kyllä sen harvan kerran, kun olen poikennut sain palvelua. - ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Juu, kyllä näin on, kissojen ja koirien kanssa saa hakea, keltä jotain kysyä. Varsinkin, kun täällä koko Tokmannin sisältö muutettiin uuteen uskoon, olin pihalla, kuin lumiukko, eikä tahdo ketään näkyä, keltä kysyisi.
Olen matkallani poikennut Pirkkalan Motonettiin, kyllä sen harvan kerran, kun olen poikennut sain palvelua.Sen suuntauksen olen huomannut meilläkin, että ennen oli tavaratalojen ja isompien markettien joka osastolla ihan sitä varten henkilökunnasta joku, jolta voi kysyä.
Nykyisin ei enää. Jos jotain etsii, niin joku ohijuokseva henkilökuntaan kuuluva (kassan vaihto ehkä käynnissä) voi kiireisesti kädellään huitaista, minnepäin kannattaa mennä etsimään. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Sen suuntauksen olen huomannut meilläkin, että ennen oli tavaratalojen ja isompien markettien joka osastolla ihan sitä varten henkilökunnasta joku, jolta voi kysyä.
Nykyisin ei enää. Jos jotain etsii, niin joku ohijuokseva henkilökuntaan kuuluva (kassan vaihto ehkä käynnissä) voi kiireisesti kädellään huitaista, minnepäin kannattaa mennä etsimään.Nykyään on erikseen asiakaspalvelupisteet :D. Minä en henkilökohtaisesti pidä siitä että myyjä hyökkää kimppuun ja huohottaa tyrkyttäen niskaan. Jos minulla on kysyttävää, kysyn, muutoin haluan itse rauhassa katsella.
- eppu2
siilimuori4 kirjoitti:
Nykyään on erikseen asiakaspalvelupisteet :D. Minä en henkilökohtaisesti pidä siitä että myyjä hyökkää kimppuun ja huohottaa tyrkyttäen niskaan. Jos minulla on kysyttävää, kysyn, muutoin haluan itse rauhassa katsella.
Ei ole kaikkialla asiakaspalvelupisteitä, eikä useinkaan löydy ketään, keltä kysyisi.
eppu2 kirjoitti:
Ei ole kaikkialla asiakaspalvelupisteitä, eikä useinkaan löydy ketään, keltä kysyisi.
Lienee sitten paikkakuntakohtaista, niissä kaupoissa missä minä asioin, asia on kunnossa.
- eppu2
Kato, kato, enmilläänkeksi on päättänyt laittaa pystyyn provokaation. Noh, noh parempaankin pystyt, kuin kassojen lihavuuteen.
- enmilläänkeksi
"Ainahan voi valita onko puuta heinässä vai tiukassa järkikeskustelussa." :D
- kylmätotuus
Jos suinkin mahdollista, niin menen kassalle, jossa komea ja nuori mies minua palvelee. En edes kiinnitä huomiotani hänen painoindeksiinsä.
Hän hymyilee ystävällisesti ja kysyy." Mitä teille tänään kuuluu kaunis rouva?" Jos oikein hyvä säkä käy, niin hän tarjoutuu pakkaamaan ostoksenikin laukkuuni.
Tuollainen käytös hivelee itsetuntoani ja tunnen olevani aivan erityisasemassa muiden asiakkaiden joukossa.
Vaikka hän viekin rahani, niin tuntuu, että velatkin ovat saatavia!
Oi sitä onnea!- aikaoutoa
Minkähän tähden kassahenkilö puhuttelee miestä rouvaksi?
- kylmätotuus
aikaoutoa kirjoitti:
Outoa tuollainen käytös olisi minustakin.
Kassahenkilölle suosittelisin käyntiä Specktsaversilla, jos hän minua herraksi puhuttelisi. - nysäkö
kylmätotuus kirjoitti:
Outoa tuollainen käytös olisi minustakin.
Kassahenkilölle suosittelisin käyntiä Specktsaversilla, jos hän minua herraksi puhuttelisi.Sanoja kerran sanottuja ei saa takaisin , herra on hyvä ja jatkaa feikki leikkejä .
- kylmätotuus
nysäkö kirjoitti:
Sanoja kerran sanottuja ei saa takaisin , herra on hyvä ja jatkaa feikki leikkejä .
Tule vaan reippaasti kehään omalla nimmarillasi! Älä pelkää, en minä sinua puraisematta nielaise. Kutittelen vain hieman.
Mitä leikkimiseen tulee, niin Rippe rakastaa leikkejä.
Sehän on täysin ymmärrettävää. Sanotaanhan eräässä sananlaskussakin:" Kerran miesnä, kahdesti lasna." - ent.siivoojaparka
aikaoutoa kirjoitti:
Meidänkin kylällä on yksi vanhempi mies, joka alkoi töistä eläkkeelle päästyään käyttämään naisten vaatteita. Semmosta leikkiä... Nykyisin se taitaa olla aika normaalia leikkiä.
Helposti häntäkin voisi kaupan kassa rouvaksi tituleerata.
- järkeäkehiin
Minä valitsen aina jonkun naiskassan.
Sen, jolla on isoimmat tissit.
Näin ei pääse syntymään kiusallisia katsekontakteja.- enmilläänkeksi
Hieno kontrasti nimimerkin @järkeäkehiin ja kommentin välillä!
Missä tuommosii kassoja oikein on, kaikki ne siinä hihnan takana, jakkarallaan istuvat tai seisovat, kun rahani vastaan ottavat ja yleensä vielä niin ystävällisesti ja kohteliaasti sen tekevätkin... siinä tilanteessa yleensä katselee ihmisen ilmettä ja silmiä, hymyä....ei paljon muuta ehdi kahtelemaan.
Musta on kiva vaihtaa muutama sana muutenkin, kysäistä tai tokaista jotain, silloin siitä jää jotenkin parempi mieli kuin vain rahanvaihtotilanne. harvoin siinä pahemmin rupattelemaan ehtii, aina on jonossa porukkaa. usein tulee höpistyä muitten kassajonoilijoiden kanssa, puuduttava tilanne se on varsinkin viikonloppuisin.
Hauskaa miettiä mimmoinen mies tai nainen se tuokin on kun tuommoiset ostokset, mimmoinen mahtaa olla tuonkin herran ruokakolmio jos vain kaljaa ja lenkkiä ostaa tms. pohtii jotain yhtä jonninjoutavaa.
Kassajonon kun valitsee niin viimeksi sen kassan mukaan valitsee, yleensä menee lyhyimpään ja sitten nuorten perään, heillä on yleensä pienenhköt ostokset, ei tarvitse koko suvulle ruokaa ostaa.Luin ensin boikotoin läskejä kissoja.
Luokseni tullut pieni laiha tyttökissa on jo aika iso, mahakin on kovasti kasvanut.
Tiistaina eläilääkäri, sitten nähdään tilanne.
En katso millainen kassa on, valitsen kassan johon on lyhkäisin jono. Joskus saa odottaa silti kun sattuu asiakas joka ei osaa tunnuslukuaan tai jotain muuta häikkää.Yleensä valitsen kassan jossa on toimiva liukuhihna ja seuraava asiakas -palikat. Ja johon jono ei ole kauhean pitkä. Ja jono etenee eikä seiso paikoillaan Kassanvierushoukutinmyynneillä ei niinkään ole väliä. Kassakoneen BMI:hin en ole kiinittänyt tähän mennessä huomiota. Kunhan ei ole helmitaulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834