Kyllä meille on tullut melkoinen määrä tarhaikäisiä aikuisia vauvoja. Lapsia. Heistä 70% on todettu aikuisiksi! Jos viime vuonna tuli 32000, esimerkiksi, heistä 22400 ei olekaan lapsia, alaikäisiä siis, vaan aikuisia. Noo tuo oli karrikoitu esimerkki, mutta kuitenkin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001933104.html
Kyllä riittäisi palauttajille töitä jos laittaisivat hihat heilumaan. Moni työtönkin saisi hommia vaikkapa käsiraudoittamisen parissa. Hanttiinhan ne pistäisivät jihadistihulluuden kiillot silmissä.
Ai että on paljon "partalapsia".
11
77
Vastaukset
- Aattelin.kysyä
Mistä muusta haluaisit keskustella.
- Mitä-mieltä
Täällä ei kysellä. Täällä pitää ottaa kantaa. Olla vakava, laulaa virsiä ja rukoilla. Youtubesta saa kuunnella vain jumalan sanaa.
- PokerPlayer
Tietääkseni vanhin "alaikäinen" on ollut 40v mies. Pokeria riittää...
- mihin-voi-luottaa
Niin ... ja mistä kaikesta muusta valehdellaan?
- Hauli.Viilistö
Sanoin jo vuonna 1992 - että - en luota ensimmäiseenkään ulkomailta tänne tunkeutuneeseen, joka ei ole tullut opiskelemaan, töihin, asumaan ja elämään, vaan hakemaan turvapaikkaa ja sosiaalietuuksia.
Olen samaa mieltä yhä.
- PokerPlayer
Joku väitti valehdeltavan 40-vuotiaasta
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/is-jopa-40-vuotiaat-turvapaikanhakijat-esiintyvat-alaikaisina-suomessa/5621920- mitähöpiset
ei ainakaan tässä ketjussa näy moisia väitöksiä
He ovat löytäneet nuoruuden lähteen.
On se kumma ettei enää miestä tunnisteta, sota-aikana ei parta vielä kasvanut kun rintamalle kelpasi. Nämä ovat päästä varpaisiin karvaisia, ja vielä lapsukaisia. Mahtoi tuntua kurjalta kotiintuloaika, juur kaupungilla kivat likkamestat 😎🎶
Njaa...no niille kasvaa se parta aikaisemmin (fuskaa ne myös iän kanssa en sano vastaan) mutta kouluissa olen nähnyt 12-14 arabipoikia joilla on jo viikset ja äänenmurros olleet. Ja nää on täällä syntyneitä joiden oikea ikä on tiedossa.
- Turha.valittaa
Partalapsia tullut välimeren maihin etenkin italiaan, eu on lupautunut jakamaan maakohtaisesti joten saamme jatkossakin heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824