Tätä samaa ja samaa!

Tautologiaako-dementiaa

Ihan samaa päivästä päivään samat otsikot!

En viitsi pilata palstan huonoa tasoa tekemällä tosi hyvän ja erikoisen avauksen.

27

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin sanottu.
      SInäkään et sitten osaa...

H.

• täysinturhaa

Turha kommentti.

• kesi.vä

Tekisit nyt vaan, mä pyydän, pliiiz :)

Tulin just ulkoo ja ihan keskityn palstan lukemiseen (ainakin otsikoiden).

• Tautologiaako-dementiaa

Mä luin, että tulit just uskoon ja sellaiseen on paha keksiä hyvää tai huonoa vastiketta. Niinku et saitko raamatusta päähäsi, kompastuitko vihkiraamattuun jolla olit heittänyt ex-puolisoa, ohi, ja sillai.
        Mutta tulla ulkoo ja alkaa elää nettielämää, on toistensa tavallaan jatke. No, ehkä siinä välissä on muutakin elämää kuten syöminen silloin tällöin.

• kesi.vä
        Tautologiaako-dementiaa kirjoitti:

Mä luin, että tulit just uskoon ja sellaiseen on paha keksiä hyvää tai huonoa vastiketta. Niinku et saitko raamatusta päähäsi, kompastuitko vihkiraamattuun jolla olit heittänyt ex-puolisoa, ohi, ja sillai.
        Mutta tulla ulkoo ja alkaa elää nettielämää, on toistensa tavallaan jatke. No, ehkä siinä välissä on muutakin elämää kuten syöminen silloin tällöin.

Kävikin niin, että ulkoo tultuani huomasin olevani palstalla ihan pihalla. Päätinkin laittaa ruoan liedelle, kattilassa, ja sen jälkeen tartuin kutimeeni ja upposin italiaiseen sarjaan. Nyt sitten on masu täynnä ja verryttelen sormiani näppiksellä, että kun Tähdet tähdet alkaa, niin voin jatkaa kutomista.
        Uskoon tuleminen ei ole ajankohtaista :)

• Tätä samaa ja samaa, siis mä komppaan kesi.vää, tekisit nyt vaan,
      oikein uunituoreen ja virkun aloituksen,
      yllätä meidät kaikki 60 tyypit,
      kiltit ja tuhmat, kauniit ja rumat, kaikki meidät
      sytytä oikein kunnolla, liekkeihin leimauta
      että se hiertäisi kengässä kaiket yöt ja päivät
      että se kieppuisi jouluun asti, monta satasta peräkkäin
      sulle suklaat tai jos et suklaasta välitä
      niin vihreitä kuulia sulle säkillisen jouluna sitten vieritän.
      Kokeile, testaa meitä, ole rohkea, lempeä ja ihana....
      (siinä tuli lahjonta, mitenköhän kiristys tehoaisi...)

• kesi.vä

Että sellainen joka hiertäisi kengässä yötä päivää, voi mahoton, onneksi olen eläkkellä ja kengät yöaikaan eteisessä eikä jalassa, saavat hiertää itekseen :)

• Jännä_.-
        kesi.vä kirjoitti:

Että sellainen joka hiertäisi kengässä yötä päivää, voi mahoton, onneksi olen eläkkellä ja kengät yöaikaan eteisessä eikä jalassa, saavat hiertää itekseen :)

Vastaa noihin "Huijaustako" viestin linkissä oleviin kysymyksiin ja kokeile saisitko uuden puhelimen. Tulis sullekin vähän jännitystä elämään...

• kesi.vä
        Jännä_.- kirjoitti:

Vastaa noihin "Huijaustako" viestin linkissä oleviin kysymyksiin ja kokeile saisitko uuden puhelimen. Tulis sullekin vähän jännitystä elämään...

Voi ei, pitäiskö mun saada lisää jännitystä elämääni. Ihan tarpeeksi jännitystä oli, kun katsoin itseäni peilistä. Oikea silmäni oli muurautunut lähes umpeen. Nuo homeitiöt lienevät jo levinneet joka puolelle. Alan ymmärtää sanontaa "homekorva", eihän se olekaan tuulesta temmattu.

• Niinhän elämä tahtoo olla, sitä ja samaa useinkin.
      Älä suotta ainakaan minun takiani vaivaudu erikoista ja hyvää aloitusta värkkäämään, en ole vaativainen, näin on oikein hyvä.
      Ehtii hyvin omia puuhiakin tehdä, kun ei palstalla ole liikaa kiinnostusta herättävää.
      Päivä kului kivasti ulkona ja illalla tulee Sorjonen. A'vot.

• ArvostelijaEIosaaItse

Ne tekee, jotka osaa.
      Ne, jotka ei osaa, arvostelee!

• Toinen versio samasta,
        ne, jotka osaavat tekevät,
        jotka ei osaa opettavat,
        jotka eivät osaa opettaa pannaan johtamaan ja ne,
        jotka eivät osaa johtaa, ryhtyvät poliitikoiksi.
        Että sillai tuon alun sanoi shaw tai jotain sinnepäin.
        päteeköhän tällä palstalla.

• ent.siivoojaparka

Nämä palstaa ja sen kirjoittajia moittivat aloituksethan ne yleensä ovat niitä tämän palstan parhaita.
      Jatka vain samaan tyyliin kuin aikaisemminkin ...

Minulla on perinteinen tyyli, tasatahtityönnöt ja hieman liukua välillä vaan ei V-tyyliä hyvässä haara-asennossa melkein ollenkaan.
        Kävin tässä päivän lisukkeeksi pesemässä auton penkit, parkkipaikalla, vaan se ei kiinnostane kansakuntaa. Pisaraakaan ei valunut asvaltille. Syntyi muuten musta vesi, penkeistä. Voi herranduudeli kun ihmiset tietäisi kuinka likaisissa tuoleissa ja sohvilla he istuvat. Kotonaan. He menisivät shokkiin. Tiedosta. Sitten ihmetellään miksi sairastutaan, ihan kotitartuntojakin. Itse pesen kerran vuodessa patjoista alkaen.

• eppu2

Minulla on perinteinen tyyli, tasatahtityönnöt ja hieman liukua välillä vaan ei V-tyyliä hyvässä haara-asennossa melkein ollenkaan.
        Kävin tässä päivän lisukkeeksi pesemässä auton penkit, parkkipaikalla, vaan se ei kiinnostane kansakuntaa. Pisaraakaan ei valunut asvaltille. Syntyi muuten musta vesi, penkeistä. Voi herranduudeli kun ihmiset tietäisi kuinka likaisissa tuoleissa ja sohvilla he istuvat. Kotonaan. He menisivät shokkiin. Tiedosta. Sitten ihmetellään miksi sairastutaan, ihan kotitartuntojakin. Itse pesen kerran vuodessa patjoista alkaen.

No nythän tuli ihan uusi asia, auton likaiset penkit. En minun täällä käydessä ole moisesta keskusteltukaan. Hyvä Sinä!

• kesi.vä

Noista autojen penkkien likaisuudesta tuli mieleeni, että minä olen julkisten ajoneuvojen käyttäjä, niin pitäisikö hanskojen lisäksi kuljettaa mukana peflettiä.

Kyllä, mielellään oma peffetti. Se Metro-lehti takapuolen alla, etenkin jos on vaaleat housut tai hame, saattaa saada aikaan huvittavan tilanteen, kun takana kävelevät pystyy lukemaan metron lööpit takapuolestasi :)
        Asiasta syntyi mieleen, lukevatko yleiskulkuneuvokulkijat mitään lehtiä enää kun älypuhelimet ovat jo niin yleisiä?
        Painehuuhtelulaite on erittäin hyvä sijoitus kotioloihinkin. Sillä voi pestä myös matot ilman, että tarvitsee hommata kesämökkiä ja mattolaituria.

• kesi.vä

Kyllä, mielellään oma peffetti. Se Metro-lehti takapuolen alla, etenkin jos on vaaleat housut tai hame, saattaa saada aikaan huvittavan tilanteen, kun takana kävelevät pystyy lukemaan metron lööpit takapuolestasi :)
        Asiasta syntyi mieleen, lukevatko yleiskulkuneuvokulkijat mitään lehtiä enää kun älypuhelimet ovat jo niin yleisiä?
        Painehuuhtelulaite on erittäin hyvä sijoitus kotioloihinkin. Sillä voi pestä myös matot ilman, että tarvitsee hommata kesämökkiä ja mattolaituria.

Huvittava tilanne ainakin silloin, jos lehti olisi ollut peban alla väärinpäin ja takana kävelijät joutuisivat kävelemään käsillään lukeakseen :)
        Kyllä ne kännykät ovat pääosissa noissa kulkuvälineissä, mutta en kyllä istuisi senkään päällä.

• ent.siivoojaparka
        kesi.vä kirjoitti:

Noista autojen penkkien likaisuudesta tuli mieleeni, että minä olen julkisten ajoneuvojen käyttäjä, niin pitäisikö hanskojen lisäksi kuljettaa mukana peflettiä.

Minä olen ratkaissut asian niin, että annan röyhkeästi olla housut jalassa autossa ja junassa istuessani. Joskus vielä takin helmakin takapuolen alla.

• ehkätillaavat
        kesi.vä kirjoitti:

Huvittava tilanne ainakin silloin, jos lehti olisi ollut peban alla väärinpäin ja takana kävelijät joutuisivat kävelemään käsillään lukeakseen :)
        Kyllä ne kännykät ovat pääosissa noissa kulkuvälineissä, mutta en kyllä istuisi senkään päällä.

Samallaha nuo näkkee sun piirakkas mallinkii ;)))

• kesi.vä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Minä olen ratkaissut asian niin, että annan röyhkeästi olla housut jalassa autossa ja junassa istuessani. Joskus vielä takin helmakin takapuolen alla.

No niin, mutta kun bakteerit tarttuvat vaatteisiin ja kulkeutuvat kotiin. Pefletti olisi helpompi pestä.

• kesi.vä
        ehkätillaavat kirjoitti:

Samallaha nuo näkkee sun piirakkas mallinkii ;)))

Ei näillä keleillä. Joutuvat mallintamaan jostain muualta. Valmistus lopetettu todennäköisesti homeitiöitä muotissa.

• Mieliala

Kävis päivänselvät.

Päivänselvät selvinpäin. Parissa promillessa saattaa tulla vinoutumia ja näköharhaisuutta.
        Selvätpä-päivät-on.

• Minulla on halvat huvit, nauroin katketakseni vanhalle vitsille.
      Olen syntynyt Etelä-Pohjanmaalla, sittemmin Itä-Suomalaistunut. Ymmärrän hyvin Pohjalaisvitsejä.
      Pohjalainen omisti Datsun henkilöauton, se varastettiin Kuopiossa.
      Hän meni tekemään siellä ilmoitusta poliisille ja sanoi ensimmäisenä: Mihinä mun Ratsuni on. On varmaan poliisi raapinut päätään.
      Palsta on hyvä mielestäni tällaisena.

• Tavuviiva

Nythän on niin, että on kaksi vaihtoehtoa: jos tulee toisteltua samaa asiaa, sehän on vain asian korostamista (mihin sortuvat useimmat puhuvat höyhenettömät kaksijalkaiset) tai olemme nudeja ilman diagnooseja ja prognooseja.

Nude=nuori dementikko

• eppu2

Taas opin uuden sanan, miksi täällä aina valitetaan, että samaa ja samaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe