Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
:D+aina+vain+paremmin.
07.09.2016 10:11
Valitettavasti+tämäkin+on+uusinta-höpö-aloitus-kopio+aloite-kyvyttömältä.
Ota+näitä+sitten+vakavasti.<<
Entä+jos+me+muut+haluamme+lukea+aloituksen?
07.09.2016 09:57
Vaimon+hengitysteiden+häiriöt.+Julkisella+pillereitä,+sumutinta+ja+yskänlääkettä+eivätkä+oireet+kadonneet.+Tutkimukset+yksityisellä+ja+ratkaisuna+yksi+pilleri+päivässä+pitää+oireet+täysin+poissa.<<
Minullakin+on+hengitysteissä+häiriöitä.+Varsinkin+kun+olen+kaupunkikämpällä.+Talvella+on+ilmankostutin,+mutta+vaiva+tuntuu+myös+kesällä.
Homeet+ym..+on+tutkittu,+ei+ollut.
Minkähän+niminen+pilleri+auttoi.+Taas+tarvitsisin+jonkin+ihmepillerin+kun+entiset+konstit+eivät+tahdo+tehota.
07.09.2016 09:54
Opin+lapsena+rannikkoruotsiakin,+tosin+luulin+että+mummoni+puhui+suomea+kun+tuli+molempia+kieliä+sekaisin.
07.09.2016 09:22
Toinen+tasavertaiseen+kohteluun+vaikuttava+asia+on+maalaisuus.+Viimeistään,+kun+suunsa+aukaisee+ja+mongerrus+alkaa,+niin+niskakarvat+nousevat+pystyyn.<<
Olen+syntynyt+Etelä-Pohjanmaalla,+asunut+Itä-Suomessa+kauan.+Hallitsen+molemmat+"kielet".
Tämä+Itäsuomalainen+on+joutuisampaa+puhua.+
Itse+kuuntelen+asian,+harva+suomalainen+ei+ymmärrä+suomen+murteita.+Uskon+että+on+enimmäkseen+teeskentelyä+että+ei+ymmärrä.+
Olen+asunut+jonkin+aikaa+helsingissäkin,+suurin+osa+asukkaista+on+muuttanut+sinne+maalta,+he+ovat+hesalaisempia+kuin+alkuperäiset,+niin+fiksua+että,+onneksi+ei+kaikki.+Oma+murteenne+on+teilläkin+siellä.+Kyllä+me+maalaiset+kirjakielikin+hallitaan,+joten+voidaan+kääntää+puheemme+ymmärrettäväksi.
07.09.2016 09:14
uskon-tuonpuoleiseen<
Minulle+tuli+paha+mieli+kun+luin+tekstiäsi.+Haluaisin+auttaa+sinua,+mutta+elämänhalua+ei+voi+toiseen+väkisin+saada.
Oletko+kokeillut+masennuslääkkeitä?+Voi+olla+että+vähän+antaisivat+uutta+uskoa+elämääsi.+
Näillä+kymmenillä+on+pakko+sopeutua+muutoksiin+jaksamisen+ja+monen+muun+asian+suhteen.
06.09.2016 21:52
http://www.mtv.fi/
Tässä+asiassa+tuomittiin+poliisi+ennenkuin+asia+tutkittiin.+Näin+siinä+sitten+kävi.
06.09.2016 19:32
Antti+Eskola+sanoo:
Jokaisen+ihmisen+olisi+hyvä+ajatella+itse,+mitä+hyvä+elämä+on+juuri+hänelle+-
Minulle+on+oma+elämäni+hyvä+elämä.+Jonkun+mielestä+se+saattaisi+olla+kaikkea+muuta.
Olen+uskaltanut+elää,+ottaa+ja+antaa.+Auttanut+muita+vointini+mukaan,+en+ole+suostunut+kynnysmatoksi+enkä+hyväksikäytettäväksi.+
Kuten+Eskola+sanoi,+tärkeintä+on+tämä+elämämme+täällä+maan+päällä.+Ei+minuakaan+houkuttele+harpunsoitto+valkeassa+viitassa+iankaikkisesti.+Pahinta+jos+joutuisi+soittelemaan+harppua+tiukkapipoisten+kiihkouskovaisten+kanssa,+melkein+lämpimämpi+alakerta+houkuttelee+enemmän.
06.09.2016 17:14
Kyllä+kukkarosi+on+ainoa+mikä+laihtuu.+Jos+sellainen+pilleri+olisi+oikeasti+olemassa+niin+harva+olisi+lihava.
05.09.2016 21:09
Olen+matkustellut+yksin.+Yksin+on+hyvä,+saa+laatia+oman+ohjelmansa,+mennä+ja+tulla+mielensä+mukaan.
Matkoilla+löytyy+seuraa+hyvin+helposti+jos+haluaa.+Aina+on+miehiä+ja+naisia+jotka+matkustavat+yksin,+sen+kun+lyöttäytyy+seuraan.+
En+lähtisi+jonkun+satunnaisen+nettituttavuuden+kans+matkaan,+viikkokin+on+pitkä+aika+jos+ei+viihdykään.
05.09.2016 18:40
Aloittaja+on+varmaan+keskenkasvuinen.
Olisi+mukava+nähdä+hänet+kuusikymppisenä.+Silloin+seuraavat+sukupolvet+odottavat+hänen+kuolemaansa.
05.09.2016 17:13
Arvasin+että+tällainen+kommentti+tulee.+
Minusta+hän+on+hyväntahtoinen+ihminen,+tykkää+kissoista+kuten+minäkin.+On+myös+monenlaisia+kuntoiluvempeleitä,+minullakin+on.+En+ole+yhtä+positiivinen,+valitettavasti.+Ei+kaikkien+tarvitse+olla+samanlaisia.
05.09.2016 12:46
En+halua+että+tyttäreni+joutuisi+huolehtimaan+minusta.
On+eri+asia+huolehtia+lapsistaan,+ei+se+edellytä+että+alkaisi+vuosikausia+hoitamaan+vanhempiaan.+
Itse+huolehdin+äidistäni+kun+hänen+vointinsa+huononi,+vain+siihen+asti+että+löytyi+paikka+palvelutalosta.+
En+olisi+jaksanutkaan+aloittaa+taas,+olin+juuri+saanut+mieheni+hyvin+pitkän+hoito-ajan+päätökseen.
05.09.2016 10:31
Sama+täällä,+jos+korvien+välissä+lyö+tyhjää+ei+muitakaan+avuja+juuri+arvosta.+Komiat+pohkeet+ja+persaukset+ovat+tietenkin+eduksi.+
Olen+melko+hyväkuntoinen+ikäisekseni,+liika+riehuminen+lenkkipolulla+ei+ole+hyväksi+nivelille.+Ajelen+pyörällä+sisällä+ja+ulkona.+
Toista+polvea+on+operoitu,+satutin+sen+jo+lapsena+pahasti,+sitten+vielä+kaaduin+muutaman+vuosi+sitten+jäätkölle.+Polvi+alkoi+haitata+elämää,+nyt+se+on+ollut++ihan+hyvä+leikkauksen+jälkeen.
04.09.2016 18:49
Parin+seurustelu+alkoi+reilua+vuotta+aiemmin+hieman+takkuisasti,+sillä+lähipiirin+mukaan+Hanna-Marian+valmentajaäiti+Mirjami+ei+hyväksynyt+Anssia+vävyehdokkaaksi.+Lisämauste+tuli+myös+siitä,+että+viiden+lapsen+isällä+Anssilla+oli+ikävä+eroprosessi+käynnissä.<<
En+tiedä+muusta,+miehellä+viisi+lasta+ja+eroprosessi+menillään.+Vaatii+hrmoja.
04.09.2016 16:45
Jospa+sitten+olen+hyvä.+:D+
Kiitos+kuitenkin.
04.09.2016 16:34
Kun+kuuntelee+juoruämmiä+suorastaan+näkee+tekstin+"minä+hyvä"+ja+nuolen+joka+osoittaa+heitä+itseään,+puheena+oleva+henkilö+on+huono+ja+paha.+
Lapsena+ja+nuorempana+huomasin+että+juoruilu+oli+mukavaa+ajankulua+ihmisille,+ei+ollut+tietokoneita+eikä+edes+telkkaria.+
Oli+ihmisiä+jotka+saivat+elämänvoimansa+pohtimalla+muiden+asioita.+
On+kai+sellaisia+vieläkin,+en+vain+ole+enää+ollut+sellaisten+kans+tekemisissä.
04.09.2016 11:52
Heissä+on+monenlaisia.+Tunnen+mukavia+venäläisiä+naisia,+he+on+melko+nuoria.+Pari+tuttua+on+naimisissa+venäläisen+kanssa,+naiset+keräävät+paljon+ruuan+lisää+luonnosta+kun+Venäjällä+olivat+tottuneet.+Kalastavat+miestensä+kanssa,+taikovat+hyvät+ruuat+pöytään+melkeinpä+tyhjästä.
Täällä+on+kaupoissa+paljon+venäläisiä+asiakkaana+joten+venäjänkielentaitoisia+myyjiä+tarvitaan.+Monesti+olen+ihmetellyt+jos+kysyn+näiltä+jotain+viittaavat+epämääräisesti+kädellään+poispäin+ja+kääntävät+selkänsä.+Ei+kaikki,+nämä+muutamat+jäävät+paremmin+mieleen+kuin+ystävälliset,+valitettavasti.
04.09.2016 10:47
Kyllä+sellainen+paikka,+useitakin+raamatusta+löytyy.+Lapsena+jouduin+lukemaan+raamattua+kun+olivat+uskovaisia,+Mielestäni+kirja+pitäisi+kieltää+lapsilta.+Sain+pyhäkoulusta+kunniakirjan+kun+luin+raamatun+läpi.+
En+olisi+antanut+omien+lasteni+lukea,+ei+heitä+kiinnostanutkaan,+onneksi.
04.09.2016 10:27
Oletko+kuullut+muumimuki+systeemistä.+
Aina+jotain+uutta+oppii+kun+seuraa+mediaa:)
04.09.2016 10:23
158 / 165