Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos,+muistit+sitten+heti+aamusta+;)
Lähden+kahvin+keittoon,+sitten+puolukkaan.+
Rakastan+miestä,+tykkään+miehistä.
01.09.2016 08:39
Ei+kai+koskaan+lakkaa.+
Millaista+kiinnostusta+aloittaja+tarkoittaa,+minua+kiinnostaa+miehet+ja+naiset+saman+verran.+Läheisempi+kiinnostus+suuntautuu+yhteen+mieheen.
Käyn+palvelutalossa+katsomassa+ihmisiä.+Sielläkin+vielä+naiset+kilpailevat+vähistä+miehistä.+Dementoituneet+ehdottelevat+vanhasta+muistista+toiselle+muistamattomalle:+"Mennäänkö+yläkertaan".+Ilme+on+paljon+puhuva+ehdotusta+tehtäessä.+Naiset+ovat+aktiivisempia+kuin+miehet+osoittamaan+kiinnostusta.
01.09.2016 08:35
Ei+täältä+aloittajan+toiveiden+mukaista+naista+löydy.
Ikä+saa+tasaantumaan,+ei+viitsi+enää+pikkuasioista+nostaa+meteliä.+
Jos+minut+joku+saa+suuttumaan+asian+on+oltava+vakava,+en+silti+huuda+ja+raivoa.+Ilkeästi+voin+sanoa+normaalilla+äänellä.
Lähden+etsimään+puolukoita+kun+ei+sada.
01.09.2016 08:28
En+minä+tietenkään+häntä+perinyt,+vaan+hänen+vaimonsa.+Lapsia+hänelle+ei+jäänyt,+valitettavasti.
31.08.2016 14:49
Kuten+sanoin,+en+kituuta.+Mutta+en+tuhlaakaan.+Olen+oppinut+elämään+sen+mukaan+kun+on+ollut+tuloja.+
Lomilla+en+pihistele,+saatan+ottaa+matkan+täysihoidolla+tai+käyn+syömässä+eri+paikoissa.
"turistirysät"+ovat+mieleeni,+palvelut+ovat+äärellään,+en+kaipaa+mitään+vaivalloisia+elämysmatkoja.+
Perillä+pääsee+turistikohteessakin+vaikka+mihin+kun+vuokraa+auton+tai+ajelee+bussilla+mikäli+haluaa+nähdä+muutakin+kuin+hotellin+uima-altaan.
31.08.2016 14:47
enmilläänkeksi<
Olen+samaa+mieltä+kanssasi.
Vaikeuksia+on+ollut,+onneksi+ei+vammaista+lasta,+aikuinen+lapsemme+kuoli+syöpään,+hän+oli+ehtinyt+kerätä+suurehkon+omaisuuden+ahkeruudellaan.
En+ole+pihi,+mutta+hyvin+hintatietoinen.+Ruokaa+en+haaskaa+ja+vaatteitakin+ostan+harkiten,+alennusmyynneistä+ja+kirppareiltakin.
En+opi+koskaan+tuhlaamaan,+jos+tuhlaamiseksi+ei+lasketa+ulkomaanmatkoja.+
Autoa+olen+vaihtanut+melko+usein+uudempaan,+asunto+ja+mökki+on+maksettu+aikoja+sitten.+
Toisen+mielestä+hyvä+elämä+on+toisen+mielestä+kituuttamista.+
En+tarvitse+mitään+enempää+kaikkea+on+liikaakin.+Perintöjä+ei+ole+tullut,+palkkakin+aika+vaihteleva,+välillä+enemmän+ja+sitten+vähemmän.+
Olen+auttanut+rahallisesti+muitakin,+en+enää,+olen+nähnyt+että+joidenkin+rahapulaan+apu+ei+auta+yhtään+jos+pennoset+polttelee+heti+taskun+pohjalla,+mikäli+jokunen+sinne+on+jäänyt.
31.08.2016 14:08
Nuorena+sanoivat+että+olen+Abba-yhtyeen+Fridan+näköinen.+
Nyt+aina+vain+enemmän+Liisa+Jaakonsaarta.
30.08.2016 11:08
Kyljelläni,+kuuntelen+äänikirjaa.+Äänikirja+on+hyvä+se+vie+ajatukset+pois+seksistä+;)
30.08.2016 10:22
;)++Lupaan+että+tämä+on+viimeinen+nikkini+suomi24+60++palstalla.+
Ajattelin+kansanrunoutta,+mielikki+metsän+neito,+se+vain+alkoi+tuntua+niin+teennäiseltä,+olen+kuitenkin+jo+mummo+iässä.+
Itseäni+ei+kenenkään+nikit+kiinnosta,+se+kiinnostaa+mitä+kirjoittaa.
29.08.2016 21:27
Miksiköhän+vaihdoin+nimmaria.+Hilma-marian+nimmari+sai+eräältä+taholta+jatkuvaa+nälvimistä+omaishoidosta,+toivoin+omaishoitajuuteni+jätettäisiin+ruotimatta+kun+vaihdan+nimimerkkiä,+kerroin+kyllä+vaihdoksesta.+Mielikki.neito+tuntui+vähän+oudolta+kun+on+jo+ikää,+joten+vaihdoin+neidon+mummoksi,+senkin+tein+ihan+salailematta.+
En+edes+ajatellut+hunksia+kun+laitoin+linkin,+ajattelin+sen+sopivan+ketjuun.
29.08.2016 20:05
En+minä+ketjua+ole+aloittanut.+Vaan+ihan+sama,+pidä+luulosi.
29.08.2016 19:50
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016082822233517_vi.shtml
Tässä+myös+päivänpolttava+aihe.+Lyö+laudalta+iänikuiset+terrori-iskut.
29.08.2016 09:34
Kimmo+oli+syyllistynyt+rikoksiin,+niin+muistelen.+Kike+väitti+että+ei+tiedä+asioista+mitään,+uskokoon+ken+haluaa.+
Minua+on+aina+ihmetyttänyt+miksi+suomalaiset+äänestävät+urheilijoita+ja+julkkiksia+päättäjiksi.+Se+kostautuu+sitten+vaikka+missä.+Pätevyyttä+ei+arvosteta+tarpeeksi.+Turhan+puhujia+ja+turhia+julkkiksia+riittää+päättäjissämme.
29.08.2016 09:03
Jos+voisin+kääntää+ajanpyörää+taaksepäin+ja+olisi+tämä+elämänkokemus,+tekisin+taatusti+monta+asiaa+toisin.+
Mutta+kun+en+voi+niin+tyydyn+tähän,+elämässäni+on+tällä+hetkellä+kaikki+hyvin.+On+ollut+vaikeita+aikoja,+ne+antavat+elämänkokemusta+ja+osaa+panna+arvot+paikalleen.+
Oma+terveys+ja+jälkikasvun+hyvinvointi+on+etusijalla+nykyisin.
28.08.2016 18:43
Haluasitko+teeskennellä+homoa+tai+lesboa?<
Ei+kai+sitä+pysty+teeskentelemään,+eikä+varmaan+halua+edes+yrittää,+puolin+eikä+toisin.
28.08.2016 15:03
Tuotto-osuuksia+ja+osakkeita.+Säästötiliillä+on+vain+0,5+%+korko,+käyttötilillä+on+nollakorko..+
Mielestäni+keskivertoeläke+on+1400-1500+€+kk+netto.
28.08.2016 15:00
En+laske+paljonko+menee+ruokaan+tai+muuhun.+Joskus+menee+enemmän,+joskus+vähemmän.
Olen+säästänyt+aina,+melkein+joka+kuukausi+jää+vähän+yli,+siirrän+sitten+rahat++paremmalle+tuotolle.
Olen+ajatellut+että+ei+pitäisi+eikä+tarvitsisi+enää+säästää,+voisin+vaikka+vuokrata+asunnon+jostain+lämpimästä+talveksi,+ei+taida+sekään+houkutella+tarpeeksi,+saa+nähdä.+Minusta+marraskuun+loskakelitkin+ovat+ihan+ok.+kun+vertaa+vaikkapa+päiväntasajan+hiostavaan+kuumuuteen.+
Ihmettelen+mitä+ihmiset+tekevät+ylisuurilla+eläkkeillä+ja+palkoilla.+
Itselläni+on+keskiverto+eläke,+ei+hyvä+eikä+huono,+riittää+hyvin.
28.08.2016 13:48
Yksi+koivu+kaatui,+onneksi+ei+iso+pihakoivu+kaatunut+mökin+päälle.+
Seljapuu+oli+myös+kaatunut,+ei+ollut+kovin+iso.+
Sähköt+syttyi+ja+sammui+vähän+väliä.
Nyt+on+tyyntä,+aurinkokin+paistaa.+Marjat+on+kerätty+puskista+ja+perunat+kaivettu+maasta,+ne+olivat+turvassa.+Lumikolakin+oli+liiterin+seinää+vasten,+jäi+tuulen+suojaan.
28.08.2016 09:44
On+minulla+älykännykkä.+Tykkään+vain+läppäristä+enemmän.+Kännykkä+on+aika+vanha,+se+ei+ole+mieleeni,+pitäisi+kai+vaihtaa+uudempaan.+Olen+laittanut+sillä+kuvia+faceen+ja+käyn+netissäkin.+
Jotenkin+vain+olen+tykännyt+pitää+puhelimen+vain+puhumista+varten.+Niin+tytärkin+sanoi+kunnes+osti+kunnollisen+kännykän,+nyt+ei+juuri+tietokonetta++avaa.+Itsellä+ei+tullut+mieleenkään+äsken+käydä+netissä+kännyllä+kun+sähköt+katkesivat,+olen+niin+tapojeni+orja.+Paitsi+silloin+jos+olen+reissussa,+käytän+kännykkää+monipuolisemmin.+
Yksi+asia+oli+pelastus,+minulla+on+pieni+mutta+tehokas+radio+joka+toimii+paristoilla,+sieltä+tulee+vaikka+mitä,+otsalamppu+on+myös+kätevä+jos+haluaa+lukea.
27.08.2016 22:26
Niin+on+minullakin.+Seisoin+saunan+jälkeen+tuulta+päin+jonkin+aikaa,+tuntui+hyvältä+kun+tuuli+ei+ollut+kylmää.+
Tykkään+olostani+juuri+nyt.+Sytytin+varalta+kynttilöitä,+sähköt+sammuu+vähän+väliä.
27.08.2016 21:40
160 / 165