Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aion+suoda+itselleni+yhden+pullallisen+päivän+viikossa,+kävi+kuinka+kävi.+Riittää+yksi+korvapuusti+tai+viipale+pitkosta.
Tänäkin+aamuna+aamupala+oli+terveellinen,+kahvia,+täysjyväpaahtis,+kurkkua,+tomaattia+ja+rucolaa+omasta+maasta.+Sulatejuustoa+ja+maksamakkaraa.+Kaurapuuro+maidolla+ja+siemenillä.+Jätin+pullan+huomiseksi,+jospa+pitäisinkin+lauantain+pullapäivänä.
01.06.2018 10:59
Palstaromanssi?+Olisi+hauskaa+seurata,+varsinkin+syksymmällä+kun+ei+enää+viihdy+niin+hyvin+ulkona.+
Tulisi+vaikka+jatkokertomuksen+tyylinen+päivittäisistä+tapahtumista.
01.06.2018 10:54
Minäkin+touhuan+päivät+pitkät+jotain.+Eilen+siivosin+aitan,+kamalaa+kuinka+paljon+lähti+tavaraa+kaatopaikalle.+
Kyllä+jäsenet+kolottaa+jos+innostuu+liikaa+rehkimään.
Tämä+lämmin+ilma+antaa+ainakin+minulle+energiaa+vaikka+hiostaakin+välillä.+
En+tunne+olevani+vanha,+tulen+vanhaksi+sitten+kun+siltä+tuntuu,+sen+kyllä+itsekin+huomaa,+toivottavasti?
01.06.2018 09:53
Tiedän,+siksi+se+onkin+niin+hyvää++:)+Karkit,+sipsit+ja+valkoinen+leipä+ovat+myös+turhia,+niitäkin+moni+syö.
Olen+pitänyt+pullanhimoni+kohtuuden+rajoissa.+Olen+huomannut+että+pulla+ei+oikein+sovi+mahalleni,+alkaa+närästämään,+silti+välillä+lankean+siihen.+Olen+ollut+kauan+gluteenittomalla+vaikka+keliakiaa+ei+todettukaan.+Maha+oli+loistokunnossa,+taas+olen+alkanut+lipsumaan.+Gluteenittomista+jauhoista+ei+saa+hyvää+pullaa,+eikä+oikein+mitään+tavallisiin+jauhoihin+verrattuna.+
Osaan+leipoa+aika+hyviä+glueenittomia+leivonnaisia,+ovat+ainakin+parempia+kuin+kaupan+valmiit.
01.06.2018 09:40
Siis+arki+on+parasta.+Ihana+musiikki+kummisetä+elokuvasta.+Kirjoitusvirheitä+tulee+kun+oikoluen+vasta+kun+olen+lähettänyt++:)
31.05.2018 12:31
Olen+nähnyt+kuolemaa+enemmään+kuin+moni.+Läheisen+menettäminen+on+vaikeaa,+oman+lapsen+pahinta+mitä+voi+olla.
Kun+olen+nähnyt+lapseni+ensimmäisen+ja+viimeisen+hengenvedon,+se+vei+kuoleman+pelon.
Kävelin+hautausmaalla+kun+kävin+kastelemassa,+moni+nuorempi+nukkuu+siellä+ikiuntaan.+
Tärkeää+on+mielestäni+elämä+jonka+saa+vielä+elää,+arvostan+elämääni,+pidän+itseäni+onnekkaana+kun+näen+vielä+kesän+tulevan+ja+vuodenaikojen+vaihtuvan.+
Haikealta+tuntuu+kun+tietää+että+tämä+kaikki+on+jätettävä.+En+kaipaa+mitään+rahalla+ostettavaa+enkä+kummoisia+virikkeitä,+tavallinen+normaali+arki+on+parsta.
Ihan+musiikki+Kummisetä+elokuvassa.
31.05.2018 12:29
Niinhän+se+on,+jos+on+aina+pitänyt+rintaliivejä+niin+ei+tunne+oloaan+pukeutuneeksi+ilman+niitä+jos+lähtee+ihmisten+ilmoille.+Käytän+elastisia+hyvin+keveitä+liivejä.+Ei+mitään+topattuja+kaaritukia.
31.05.2018 10:24
Söin+juuri+puuroa,+paahtoleipää+maksamakkaralla+js+sulatejuustolla,+lisäksi+tomaattia+ja+kurkkua.+Siinä+oli+aamupala,+nukuin+kauan+kun+eilinen+meni+kylillä+pyykinpesussa+ja+siivosin+parvekkeen,+sinne+oli+kertynyt+taas+kaikenlaista,+parvekelasitkin+pesin.+Väsyin+aika+tavalla+kun+oli+kuuma,+kantelin+vielä+kanisteriessa+kukille+vettä+kun+kaivo+alkaa+olla+tyhjä.+
Tänään+aion+syödä+ruotsalaisia+uusia+perunoita,+tonnikalaa+sekä+salaattia+kermaviilikastikkeella.
31.05.2018 10:05
En+käytä+muiden+takia,+enkä+kotona.+Kyllä+rintsikat+pitää+laittaa+kun+pukeutuu+ihmisten+ilmoille.+Eihän+se+pakko+ole,+mutta+kun+on+tottunut.+
Nuoruudessani+pukeutumiseen+kuului++tiukat+kureliivit+joita+pidettiin+jatkuvasti,+samoin+rintaliivejä,+oli+sellaisiakin+jotka+pitivät+rintsikoita+nukkuessaankin.
31.05.2018 09:51
Taisi+osua+arkaan+paikkaan+:D
Enempää+et+voi+erehtyä+kuin+tehdessäsi+dagnoosia+minusta.+Viestistäsi+oikein+huokuu+seestenen+rauha+ja+uskovaisuus.+
Olen+varsin+pidetty+ihminen+vaikka+sitä+ei+tarvitsisi+edes+mainita+sinulle.+
Mihen+kuoleman+jälkeen+löysin+vapaan+kumppanin,+ei+ole+ollut+naimisissa+eikä+ole+lapsia.+
Olemme+onnellisia,+ei+tarvitse+hakea+vaihtelua+muualta.+
Hyvää+kesää+ja+koita+nyt+rauhoittua+:)
29.05.2018 21:01
Syön+silloin+kun+on+nälkä,+joskus+ihan+mielitekoonkin.
Aamiainen+on+aina+samnlainen,+Kaurapuuro+joss+siemeniä+maidon+kanssa,+leipäviipale+leikkeleet+vaihtelee.+Joskus+syön+pullaakin+kahvin+kanssa+vaikka+en+saisi.
Päivisin+syön++viikonlopun+jämiä+tai+keitän+jotain+keittoa.+Salaattia+mutta+ei+aina,+kyllästyn+siihen+välillä.+Hedelmiä+päivittäin,+ostan+yleensä+niitä+jotka+ovat+edullisia.
En+tykkää+karkeista+mutta+pullaa+mussuttaisin+vaikka+monta+kertaa+päivässä+kahvin+kanssa,+onneksi+maltan+useimmiten+mieleni.+
Toissapäivänä+tuli+armoton+pullan+himo+illalla.+Tein+pullataikinan+illalla,+viimeiset+sain+uunista+kymmenen+jälkeen,++tuli+oikein+hyviä.+Pakastimessa+on+pullaa+pitkäksi+aikaa.
29.05.2018 17:17
En+ole+pelkuri+enää,+nuorempana+pelkäsin+enemmän.+Pelkään+eniten+että+läheisilleni+sattuu+jotain+pahaa.
Viimeksi+pelkäsi+Kanarialla+käydessäni,+olin+ostoskeskuksessa,+siellä+mieshenkilö+sai+raivokohtauksen,+särki+paikkoja+ja+pahoinpiteli+ihmisiä,+edes+poliisit+evät+meninanneet+saada+asettumaan.+Olin+sellaisessa+paikassa+että+oli+vaikea+päästä+ohi+tämän+raivoajan+näkemättä.
29.05.2018 12:57
joten+elimme+kumpiki+omaa+elämäämme+rinnakkain+kunnes+(+vakava+sairaus+)+kuolema+erotti+<<<<
Vihkikaavassa+nyt+lupaillaan+mitä+vain.+Raamatussa+sanotaan+että+pitää+antaa+anteeksi,+sitä+ei+nähtävästi+kohdallasi+ole+tapahtunut.
En+minäkään+suosittele+vieraissa+juoksemista,+päin+vastoin.+Olen+sitä+mieltä+että+hyvästä+liitosta+ei+lähdetä+etsimään+syrjähyppyjä.+
Elitte+omaa+elämäänne+koska+et+pystynyt+antamaan+anteeksi,+pidit+vain+kynsin+hampain+kiinni+vihkikaavasta,+et+nähtäväti+antanut+puolisosi+hetkeksikään+unohtaa+erehdystään,+hänen+elämänsä+on+varmaan+ollut+kamalaa+kanssasi.+
Nyt+vielä+haudan+takaakin+kärvistelet+hänen+uskottomuuttaan,+eiköhän+olisi+jo+aika+unohtaa.+Onneksi+et+pysty+häntä+enää+kiusaamaan.
29.05.2018 12:25
Uskon+että+sinua+on+haavoitettu+syvältä.+Toivon+että+vielä+pääset+yli+asiasta.+
En+väitä+mitään,+enkä+puhu+muiden+puolesta.+
Jokainen+tietää+omat+polkunsa+ja+menonsa,+niihin+ei+auta+puuttua.+Tärkeintä+että+huolehtii+omasta+elämästään.+
Mielestäni+olisi+ollut+parempi+erota+jos+et+pystynyt+antamaan+anteeksi,+kärsitte+vain+molemmat.+
Nyt+syyllitsyin+siihen+että+puutuin+teidän+tekemisiinne+vaikka+periaatteeni+on+että+niin+en+saisi+tehdä.
28.05.2018 20:12
Kyllä+sen+ensimmäisen+täin+on+tultava+jostain+siihen+likaiseenkin+paikkaan.+Mikään+elollinen+ei+sikiä+liasta.+
Meillä+sai+lapset+aikoinaan+tartunnan+kun+olivat+kaverillaan+yötä.+En+osannut+edes+kuvitella+näin+käyneen+kunnes+ihan+vahingossa+huomasin.+Heti+alettiin+mahdoton+sota+täitä+vastaan.+Kaikki+vuodevaatteet+pesuun,+lapsille+apteekista+täishampoota.+
Nopeasti+hävisivät+perheestämme.+
Ei+meillä+likaista+ollut,+täit+olivat+tarttuneet+kun+nukkuivat+vierekkäin.
27.05.2018 15:36
Minullakin+on+mökillä+kaivossa+veden+pinta+matalalla.+Olen+istutellut+kaikenlaista,+ne+tarvitsevat+vettä.+Käytiin+jo+järvestä+muutama+kanisterillinen+hakemassa.+
Kylillä+vettä+riittää+ainakin+toistaiseksi,+tulee+järvestä.+Viime+talvi+oli+hyvin+luminen,+ja+edellienen+kesä+sateinen,+kai+vettä+ei+riitä+enää.+
Olen+nauttinut+lämmöstä+ja+auringosta,+se+on+meillä+harvinaista+herkkua,+pitää+ottaa+kaikki+irti+kun+kelimme+ovat+arvaamattomat.
26.05.2018 22:25
Minulla+on+elämä+juuri+sellaista+mistä+aloittaja+kirjoitti.+Ainakin+ensimmäinen+lause+pitää+paikkansa.+
Olen+parhaani+mukaan+yrittänyt+elää+täyttä+elämää.+Kaikkia+toiveita+ja+unelmia+ei++kukaan+saa+toteutettua,+eikä+ole+tarpeenkaan,+ei+olisi+enää+mitään+odotettavaa.+
Elän+sellaista+elämää+mistä+olen+aina+haaveillut.+Vapautta+elää+haluamallani+tavalla+ilman+taloudellista+ahdinkoa.+
Nuorempana+oli+jotain+hampaankolossakin,+ei+enää.+Toivottavasti+elämällä+on+vielä+annetavaa,+terveys+on+ensimmäisellä+sijalla,+jos+sitä+ei+ole,+ei+ole+mitään.
25.05.2018 20:40
Enpä+vaivaudu.+Olen+rehellinen,+miksi+en+olisi?+
Sinua+kehoittaisin+katsomaan+peiliin.+
Tuomionpasuunana+täällä+mellastat+ja+luulet+tietväsi+kuinka+muiden+on+elettävä.+
Sinulla+on+varmaan+rankkaa+kun+koko+ajan+pitää+huolehtia+muiden+ihmisten+asioista+ja+liitoista.
25.05.2018 16:20
https://www.google.com/search?q=mentula+nuorena&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjdrZn9qKDbAhXDCiwKHaodCKEQsAQIJQ&biw=1138&bih=526#imgrc=0rSN500U5I33yM:
Tässä+Mentula+on+vielä+ihan+komea+mies.
Tänään+tulee+kuuma+päivä,+eilen+oli+kylmä+tuuli,+ajelin+pyörällä+niin+ei+ainakaan+hiki+tullut.
25.05.2018 10:21
Sininen+aura+on+viileä,+rauhallinen+ja+tyyni.+Olet+kiltti+ja+lojaali+ja+luonteesi+on+rento,+mikä+ei+täysin+anna+oikeaa+kuvaa+syvemmästä+emotionaalisesta+älykkyydestäsi.+Olet+aidon+empaattinen+ja+olet+herkkä+ympäristöllesi,+minkä+myötä+ymmärrät+nopeasti+ympärilläsi+olevia+ihmisiä.+Todella+kehittynyt+intuitiosi+on+jotain,+mihin+voit+aina+luottaa+ja+se+varsinkin+ohjaa+sinua+auttamaan+ja+tukemaan+muita.+Sinulla+on+huomattava+kyky+niin+sanotusti+kulkea+virran+mukana+ja+harvoin+tuhlaat+energiaa+turhautumiseen+tai+suuttumiseen.+Sinisillä+auroilla+on+terapeuttinen+vaikutus+ympäristöihinsä.
24.05.2018 20:03
46 / 165