OLLAANKO TODELLA VANHOJA.

Grant

Näin aluksi sanon olevani 67v. Silti tuntuu ihan ok.....Paljon on nähty ja paljon on koettu.

58

898

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamulla_levänneenä

Noh, ei olla - seksi sen kuin vain paranee.

• Ei-ongelmia

Olet onnekas.
        Useimmilla iäkkäillä seksi sen kuin pahenee.
        Naiset pärjäävät selibaatissa. Mies ei.

• kuuskytviis

En juurikaan huomaa vanhenemista tapahtuneen 50 v. täytettyäni. Tällä viikolla 65 v. Tarkoitin tietysti fyysistä ja psyykkistä kuntoani. Ryppyjä voi olla.

• 6256

Kävin tuossa sydänfilmissä. Vanhalta tuntuu. Ja olen 10v nuorempi kuin ap.

• Eitunnu

Kuntosi? Tarkista elämäntapasi; ravinto / ruoka, liikunta, uni, lääkkitys, alkolitkut ...

• 6256

Olen hyvässä (kohtuullisessa) kunnossa. Hb ei ollut 151 tällä kertaa, mutta yli 140 kuitenkin. Verenluovutukseen menen, kun punasiskot tulevat paikkakunnalle. Pumppu vaan on turhan innokas lyömään.
        Otin viimeksi a-holia jouluna. Sitä ennen en muista koska. Kertooko tämä sinulle mun viinankäytöstä? Kurkusta menee alas hyvää ruokaa ja nukun nyt taas hyvin, mitä nyt kesäisin herään viimeistään 5.00. Lääkitys? Saa nähdä määrätäänkö jotain tuohon pumpun tikitykseen.

• Luonnollisemmin

Rytmihäiriöihin saattavat määrätä Primaspania. Homma hoituisi yhtä lailla Omegoilla (3:lla mieluiten).

• 6256
        Luonnollisemmin kirjoitti:

Rytmihäiriöihin saattavat määrätä Primaspania. Homma hoituisi yhtä lailla Omegoilla (3:lla mieluiten).

Olen syönyt Omegaa vuosikaudet. Tuskin auttaa tähän asiaan kohdallani ainakaan. Nyt on menossa Silmä-Omega-ltk. Joskus olen syönyt pellavansiemenöljykapseleita. Pellavansiemeniä on pussi odottamassa, pitäis kai pistää likoon huomisaamua varten.

• Luetutkiselvitä

Toivottavasti Omegasi ovat olleet 3:sta. 6:sta tulee ihan liikaa ilmanniii ...

• Psykoterapeutitar

Just tänä aamuna tuntui hyvin vanhalta! Vähän huonosti muutaman yön nukkuneena ja kaikkea puuhastelleena väsyttää ja kolottaa. Välillä vain tuntuu, ettei millään jaksa. Vanhat kolhiintuneet jäsenet pistävät kampoihin. Vanha, mikä vanha! Aivan kamalaa olla vanha!

• Gra
      Yksi pikku juttu.
      Älä huuda.
      En ole kuuro vaikka olen 63 vee

• Bengalitikku

Onhan sitä ikää, kun on jo lähempänä 70 kuin 60, mutta silti toimivuus on samaa kuin 60 vuotiaana. Yritän pitää huolta päivittäisestä liikkumisesta, jos en touhua ulkona ja siitoa sisällä, kävelen tai pyöräilen edes jonkinlaisen lenkin.
        Turhan kuumalla en edes yritä, vaan on odotettava iltaa, viilenemistä.
        Tulee yksinkertaisesti huono olo. Ehkä juuri kuumuden sietäminen on vähentynyt, samoin kovin kylmän ilman. Sitä hyytyy.

• aamusta.iltaan
        Bengalitikku kirjoitti:

Onhan sitä ikää, kun on jo lähempänä 70 kuin 60, mutta silti toimivuus on samaa kuin 60 vuotiaana. Yritän pitää huolta päivittäisestä liikkumisesta, jos en touhua ulkona ja siitoa sisällä, kävelen tai pyöräilen edes jonkinlaisen lenkin.
        Turhan kuumalla en edes yritä, vaan on odotettava iltaa, viilenemistä.
        Tulee yksinkertaisesti huono olo. Ehkä juuri kuumuden sietäminen on vähentynyt, samoin kovin kylmän ilman. Sitä hyytyy.

Millähän välillä lenkkeilet ja touhuilet kun kaiket päivät kirjoittelet tänne aamusta iltaan. Jaa niin voihan sitä tablettia kai näppäillä pyörällä ajaessakin.

• aamusta.iltaan kirjoitti:

Millähän välillä lenkkeilet ja touhuilet kun kaiket päivät kirjoittelet tänne aamusta iltaan. Jaa niin voihan sitä tablettia kai näppäillä pyörällä ajaessakin.

aamusta
        Samaa mietin "tikun" kohdalla.
        Jatkuva päivystys täällä ei takaa pitkiä lenkkejä.
        Ja mitä kummaa tarkoittaa "siitoa sisällä"?

• Bengalitikku
        aamusta.iltaan kirjoitti:

Laskepa ne minuutit, häijyläinen.
        Kirjoitetun ymmärtäminen on tietenkin jo jotain.

• Bengalitikku
        2lesken kirjoitti:

aamusta
        Samaa mietin "tikun" kohdalla.
        Jatkuva päivystys täällä ei takaa pitkiä lenkkejä.
        Ja mitä kummaa tarkoittaa "siitoa sisällä"?

Samat sanat sinulle. Laske minuutit.
        Siitoa, osaisitko arvata = siivoa.
        Ja mitä tämä on teiltä kahdelta pois.
        Onhan täällä pitkiä vuodatuksia kirjoitteleviakin.
        Mä olen vielä aika nopea.

• korppisaamuherätys

Joskus tunnen itseni nuoreksi joskus vanhaksi. Se sama pikkutyttö sisälläni on.

Ennen pystyi puuhastelemaan puolta enempi, mutta oikeesti silloin oli työ ja lapset. Nyt päivä ulkotöissä mökillä ja väsymys kaataa sänkyyn. Hyvä se vaan on, että jaksaa nukkua enempi kuin nuorempana.

Jos en olisi loukannut selkääni kaksi vuotta sitten olisin aina vauhdissa, mutta tapaturma oli kai tarpeen vetää jarrua.

No, nyt ylös ulos ja salaatin, tillin istutukseen.

• Minäkin touhuan päivät pitkät jotain. Eilen siivosin aitan, kamalaa kuinka paljon lähti tavaraa kaatopaikalle.
      Kyllä jäsenet kolottaa jos innostuu liikaa rehkimään.
      Tämä lämmin ilma antaa ainakin minulle energiaa vaikka hiostaakin välillä.
      En tunne olevani vanha, tulen vanhaksi sitten kun siltä tuntuu, sen kyllä itsekin huomaa, toivottavasti?

• tsypy

Ikääntymisen huomaa siitä, että ei pääse enää helposti ylös lattialta, jos siinä vähääkään pitempään istuskelee, lienee varsin hyvä mittari, koska on oikein testejäkin laadittu sen mukaan miten paljon tarvitsee ottaa tukea ylösnoustessa.

• Kasvajakehity

Nuo jutut riippuvat ihmisen fyysisestä kunnosta, ei siitä minkä ikäinen hän on.

• flegmaatti

Menihän tuo testattavaksi. Olen nähnyt vastaavan liikkuvuustestin aikaisemmin jossakin.
        Siinä ei tarvinnut istua lattialla pitkään vaan riitti kun lösähti istumaan ja sitten nousi ylös.
        Nousu oli pisteytetty siten, että ilman vähäisintäkään käsikosketusta lattiaan, polviin tai mihinkään muuhun antoi 10p ja pinnat vähenivät kosketusten myötä.
        Kyseinen tieteellinen testi ennakoi jäljellä olevaa elinikää.

Silloin kokeillessani minun vasen nilkkani oli kipsissä polven alapuolelle saakka. Pääsin ylös yhdellä polvikosketuksella..
        Kokeilin äsken vastaavaa eikä käsiavustamattomassa nousussa ollut vähäisintäkään vaikeutta.
        Ei tarvinnut kädellä, eikä muullakaan yläraajan osalla edes hipaista lattiaa tai mitään kehon osaa.

• Eilen porukassa maalailtiin toistemme kynsiä, oikeat punat kynsille kesän kunniaksi.

Ihmettelin, kenen mahtaa olla nämä koko porukan kurttuisimmat, ruttuisimmat kädet,
      varmaan jonkun paljon nähneen ja paljon kokeneen kätöset ne siinä ovat.
      Nyt nekin on hoidettu ja valmiina viikonlopun kekkereihin.
      Ei ne ollenkaan vanhoilta kurttuisilta näyttäneet kun vähän etäisyyttä otti ja ihasteli.

Tässä iässä kaikki vaatii oikean katsomiskulman ja kokemiskulman, niin eipä olla todellakaan vanhoja vaan rikkaan ja vaiherikkaan elämän eläneitä nuorella mielellä varustettuja ihmisiä.

• Iätön

Numero ei tee kenestäkään vanhaa vaan asenne- ja ajattelumaailma. Satavuotiailla se on taatusti oikea.

• flegmaatti

Vaimoni subjektiivinen näkemys.
      Väittää minun lahoavan nopeammin ylä- kuin alapäästä. Tarkoittanee fysiikkaaa kokonaisuudessaan.
      Viittaus yläpäähän on käsittämättömän ilkeä ja tietenkin perusteeton.

Toinen ilkeys on maininta, että katselee minua mieluummin takaa kuin edestä koska julkisivu kuistuttaa iästäni.

• Ehkäköyksiyhteen

En ihmettele vaimosi reaktioita.
        Vanha sanonta...
        Takaapäin kuin Tauno Palo.
        Edestä kuin Elsa Turakainen.

• Ikä on hiipinyt minullekin kuin varas yöllä. En tunne itseäni vanhaksi mitenkään, mutta kroppa on selvästi heikommassa hapessa.

• Liikeonlääke

Kropasta täytyy pitää huolta: liikuntaa monessa muodossa ja kehon huoltoa päälle. Ei fyysinen kunto nuoremmillakaan hyvänä pysy ilman toimenpiteitä. Jostain merkillisestä syystä liikuntaa vähennetään iän lisääntyessä kun pitäisi olla juuri päin vastoin.

• Ikä-lisät-nolla

Viimeksi eilen ja toissapäivänä keikuin ja kurottelin 42 metrisen nosturin nokassa noin 35 metrin työ korkeudessa, toki turva valjaat (helevetin pakolliset) korissa kiinni.
      Tunsin itseni nuorekkaaksi ja etu oikeutetuksi. Jo se, että olet "ylempi" (vitsi) kuin muut (muutaman kerran vuodessa) ja onhan maisemat erilaisia, kuin katutasossa.
      Jäsen jäykkyyttä on kyllä, etenkin aamuisin, mutta matkalla keittiöön kroppa palautuu.

• Tuulettaa

Joo, kyllä nyt on jo paljon kömpelömpi vaikka ei liikkumaton olekaan. Olen aloittajan ikiä. Hankalien rappusten alaspäin menoa varon ja vaikeammassa metsässä.
      Jokainen on omanlaisensa, ihan turha kenenkään pilkata toista. Nykyään on kai muotiasia kertoa kuinka yli ysikymppinen tekee sitä ja sitä. Toisaalta ihminen voi sairastua jo nuorena vaikka mihin.

Arkipäivän askareissa tulee aika paljon liikuntaa. Myönnän, että kyykkyä pitäisi tehdä ym. lisäksi.

• flegmaatti

Kyykkäys! Romupolvi asettaa oman rajoituksensa. Omalla painolla pohjakyykystä nousu on vaivatonta mutta kun otan tangon harteille ja kohtuullisen vähänkin levyjä, niin syväkyykyssä alkaa romupolvi huomauttelemaan olemassaolostaan.
        Etukyykky on vielä hankalampi. Ei pysty passaamaan selällä.

Puolikyykyssä pystyn ottamaan rautaa sen verran, että revähtänyt, vasen reisi huomauttaa olotilastaan.
        Tangolla tehty hack kyykky on kompromissi. Kohtuulliset polvikulmat sallivat talvella 180kg.
        Maastavedossa veto menee osittain selälle joten polvi ( ja voimat) sallivat viime vuoden lopulla kerran 200kg mutta siihen ei ole enää paluuta.

Veikko Lavi: Niin lähestyypi maa!

• Tuulettaa
        flegmaatti kirjoitti:

Kyykkäys! Romupolvi asettaa oman rajoituksensa. Omalla painolla pohjakyykystä nousu on vaivatonta mutta kun otan tangon harteille ja kohtuullisen vähänkin levyjä, niin syväkyykyssä alkaa romupolvi huomauttelemaan olemassaolostaan.
        Etukyykky on vielä hankalampi. Ei pysty passaamaan selällä.

Puolikyykyssä pystyn ottamaan rautaa sen verran, että revähtänyt, vasen reisi huomauttaa olotilastaan.
        Tangolla tehty hack kyykky on kompromissi. Kohtuulliset polvikulmat sallivat talvella 180kg.
        Maastavedossa veto menee osittain selälle joten polvi ( ja voimat) sallivat viime vuoden lopulla kerran 200kg mutta siihen ei ole enää paluuta.

Veikko Lavi: Niin lähestyypi maa!

Elä nyt vielä ala hautoomaa (niin lähestyypi maa) .

Jokunen vuosi sitten joka päivä tein kyykkyharjotusta (ilman painoja), mutta nyt laiskistunut. Paino on kuitenkin tippunut viime kuukausina n. 4 kiloo ilman yritystä. Ihan hyvä, on melkein sama määrä kuin pituudessa senttejä päälle metrin. Silloinhan on ihannepaino.
        Ruohonleikkuussa nyt on säästynyt, mutta kastelua sun muuta riittää. Tänään lomapäivä joittenkin hommien suhteen kun muut reissaa.

• flegmaatti
        Tuulettaa kirjoitti:

Elä nyt vielä ala hautoomaa (niin lähestyypi maa) .

Jokunen vuosi sitten joka päivä tein kyykkyharjotusta (ilman painoja), mutta nyt laiskistunut. Paino on kuitenkin tippunut viime kuukausina n. 4 kiloo ilman yritystä. Ihan hyvä, on melkein sama määrä kuin pituudessa senttejä päälle metrin. Silloinhan on ihannepaino.
        Ruohonleikkuussa nyt on säästynyt, mutta kastelua sun muuta riittää. Tänään lomapäivä joittenkin hommien suhteen kun muut reissaa.

Painon muutos. Inhottava yhtälö! Vastaan hangoittelusta huolimatta painoni on laskenut useamman vuoden tasaista 1kg/vuosi vauhtia.
        Inhottavaksi yhtälö muodostuu siitä, että samalla kehon rasva % hiljalleen nousee.
        Lihas on katoavaista mutta läski ikuista.
        Viimeisessä InBodyssa rasvani oli noussut 16,7%:iin. Vatsaontelon laardi on sentään pysynyt ikäiseni viitearvoalueen alarajalla.

Kyllä se maa lähestyy. Esimerkiksi, kun muutimme nykyiseen asuntoomme 14 vuotta sitten, hyppäsin tasajalkaa kerrostalon rapuissa 5 askelmaa ylös päin. Nyt olen joskus tähyillyt kolmannelle ja päättänyt jättää yrittämättä.
        Jos tämä ei ole huolestuttavaa ja lopun ennettä niin mikä sitten?

• Tuulettaa

Rappujen ylöspäin meno ei tuota ongelmia, mutta alastulo on varovaisempaa. Joskus sattuu polviin.

Kiipeilystä puhuttiin Ilta-Sanomien nettisivuilla. Kiipeilijöiden jätöksiä siivoavat oikeat kiipeilijät, alueen asukkaat.

• pettymystä.toisensa.jälk

Luin otsikon OLLAANKO TODELLA VAHINKOJA. Kiinnostuin ja klikkasin auki.

• Tuulettaa

Olet tosiaan itse pelkkä nollakirjoittaja.

• TekemälläTehty

Kaikki me ollaan vahinkoja! Turha luulla muuta.

• Eivättodellakaanole

Ei pirä paikkaansa. Ekakaan ei ole vahinko mutta tokaa on tehty kuumemittarin, lääkärin ja hänen ohjeidensa mukaan klo-aikoja (aamu 5:ltä) myöten.

• Ei me vanhoja olla, ei kyllä nuoriakaan.
      Mitä sitten ollaan. Konemiehen sanonta. Hehku on hävinnyt, mutta pakkosyöttö on tallella.
      Vanhemmissa koneissa oli kylmäkäynnistykseen hehku ja pakkosyöttö.
      Nykyisissä koneissa on enää hehku. Meidän ikäisillä on pakkosyöttö.
      Nuorempana ei tarvinnut päätään vaivata kysymyksellä, ollaanko vanhoja.

• Enolekone

Miksi siis "vaivata" nytkään?

• Elämä-kaareutuvaa

Vanhalla varallisuus parempi.
      Tai sitten ei.

• Psykoterapeutitar

Kokoajan karttuu, kun ensiasuntolainaa makselee😅👍🏻

• LaskelmaVihre
        Psykoterapeutitar kirjoitti:

Kokoajan karttuu, kun ensiasuntolainaa makselee😅👍🏻

Asunto-omistuksessa piilee kupla kun kerran väkiluku laskee.

• Psykoterapeutitar
        LaskelmaVihre kirjoitti:

Asunto-omistuksessa piilee kupla kun kerran väkiluku laskee.

Se ”kupla” on jonkun toisen murhe! Mä olen silloin jo ”saavuttanut rauhan rannan”😜⚰️

• tuusannuuska

Aikamoinen kanttura olen. Vedin pyörällä mutkassa pöpelikköön. Tietenkin nokkosia ja mutaoja. Yltäpäätä mudassa ja nyt todellista nokkosihottumaa kädet ja jalat täynnä. Toivottavasti siinä ojassa ei kauheesti tarttuvia bakteereja ollut. Kännykkä pa^kana, onneksi sekin oli vanha.

• Bengalitikku

No tänäänkö otit lipat?
        Käypä terkkarissa ja kait sulla on jäykkäkouristusrokote voimassa.
        Jos vähäkään iho meni rikki, suosittelen tehostetta.
        Septineäkin olisi hyvä olla kaapissa aina ja antiseptisia laastareita.

• tuusannuuska
        Bengalitikku kirjoitti:

No tänäänkö otit lipat?
        Käypä terkkarissa ja kait sulla on jäykkäkouristusrokote voimassa.
        Jos vähäkään iho meni rikki, suosittelen tehostetta.
        Septineäkin olisi hyvä olla kaapissa aina ja antiseptisia laastareita.

No tänään. Jäykkäkouristusrokote on voimassa. Menihän sitä ihoa rikki. On tuota Septineä, koska lapsenlapset käyvät ja usein kumuavat polvensa rikki.
        Pikkuisen yhden haavauman alle on nestettä kertynyt. Sitä seurailen.
        Että nokkoset osaavatkin olla purevan polttavia. Johtuukohan se tästä kuivasta keväästä.
        Aina vihannut hiekkakasoja asfaltin päällä. Kuka niitä oikein kasaa, kiusallaanko?

• Bengalitikku

Taas tädillinen ohje: jos rupeaa jomottamaan ja turvotus tekee jalasta puolta isomman ja liikkuminen käy kivuliaaksi, pyydä magneettikuvaus. Röntgeniä tarjotaan, mutta, kun sekä lihas että luu on voinut mennä rikki. Siis älä tee niinkuin minä tein: kärvistelin puoli vuotta ja kun kävely sujui huonekaluihin tukien, sitten vasta lääkäriin.
        Paikoitellen tiet on pesty luvattoman huonosti ja on hiekkarantuja jne...

• tuusannuuska
        Bengalitikku kirjoitti:

Taas tädillinen ohje: jos rupeaa jomottamaan ja turvotus tekee jalasta puolta isomman ja liikkuminen käy kivuliaaksi, pyydä magneettikuvaus. Röntgeniä tarjotaan, mutta, kun sekä lihas että luu on voinut mennä rikki. Siis älä tee niinkuin minä tein: kärvistelin puoli vuotta ja kun kävely sujui huonekaluihin tukien, sitten vasta lääkäriin.
        Paikoitellen tiet on pesty luvattoman huonosti ja on hiekkarantuja jne...

Kiitos vinkistä! Kyllä tuppaan olemaan sellainen jäärä etten hevin lääkäriin mene. Nolottaakin ihan kuin olisin jotain pahaa tehnyt.
        Jaa, oliko se sun varvas josta muistelen lukeneeni?

• Bengalitikku

Kyllä varpaanikin täräytin sohvan päätyyn. Paikka minkä sivuitse menen monta kertaa päivässä, saatikka vuosissa. Kyllä teki nanukkaa.
        Yritin sitoa varpaita yhteen. Ei toiminut. Eihän varvasnippu mahtunut mihinkään. Tilavat kenkät ja pikkuhiljaa toipuivat, kun mikään ei painanut ja sisällä paljain jaloin.
        Tuo,,että nolottaa on varmaan aika tavallista: pöllämystynyt olo ja näkikö kukaan. (Kaaduin siis aiemmin pyörällä).

• kytomn
        tuusannuuska kirjoitti:

No tänään. Jäykkäkouristusrokote on voimassa. Menihän sitä ihoa rikki. On tuota Septineä, koska lapsenlapset käyvät ja usein kumuavat polvensa rikki.
        Pikkuisen yhden haavauman alle on nestettä kertynyt. Sitä seurailen.
        Että nokkoset osaavatkin olla purevan polttavia. Johtuukohan se tästä kuivasta keväästä.
        Aina vihannut hiekkakasoja asfaltin päällä. Kuka niitä oikein kasaa, kiusallaanko?

Tietääkö kukaan onko joku selvinnyt jäykkäkouristusbakteerin aiheuttamasta taudista hengissä?

• kytomn
        kytomn kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko joku selvinnyt jäykkäkouristusbakteerin aiheuttamasta taudista hengissä?

Jäi edellisestä pois, kun pikkupoika sairastui ainoana polioon olikohan Kajaanissa 5-10 v sitten vaikka oli rokotettu. Kohtalosta ei tietoa.

• Bengalitikku

Mitä hätäisesti luin, niin polio on viruksen aiheuttama tauti ja tarttuu helposti.
        Rokoitehan annetaan jo pikkulapsena. Maahanmuuttajat voivat kantaa virusta, jos ei ole rokotettu, koska osa tulee maista, joissa ihmiset eivät halua rokoitetta.
        Jäykkäkouristus on bakteerin kehittämästä myrkystä johtuvaa.

• tuusannuuska
        kytomn kirjoitti:

Esim. ruosteisesta naulasta voi saada verenmyrkytyksen tms. bakteerista. Jäykkäkouristusrokote on tietääkseni sellaisia varten. Kun jäin eläkkeelle työterveyslääkärissä tarkistettiin kaikki rokotuksetkin.

Poliorokotukset kuuluvat rokotusohjelmaan.

• e.lä.mä

Tunnen olevani 42 olen todessa yli 72 vuotta siis kuolema lähestyy.... . Hyvää lottovoittoa vain odotan 100 miljoonaa euroa olisi sopiva tehdä elämässä jotain.

Kuukausi on ollut hyvin lämmintä tänään oli ainakin minulla ennätys mittarilla varjossa pyöri lukemat 29,5--30,6 C varjossa, juuri nyt tavallisella mittarilla on 23,8C.

• e.lä.mä

Korjaus 71 muisti pettää ajassa, oi tuli vuosi lisää.....

• Grant

Tosi kivaa keskustelua! Uusia mietteitä? Miksi samat 20 -30 Ihmistä esiintyy joka ohjelmassa, juontajana, vieraana, tai elokuvassa...........oon kyllästynyt. Vielä kun tietää et hyviä näyttelijöitä on vaikka kuinta paljon ilman duunia?

• uusia.kasvoja.kaivaten

En voi muuta kuin yhtyä mielipiteeseesi. Vaikka formaatti olisi uusi, niin samojen ihmisten kierrättäminen tuntuu jo nähdyltä.
        Nyt olen nähnyt mainoksia "Ex-Onnelliset" toisesta kaudesta. Siinä näyttäisi olevan lahjakas vastaäyttelijätär Eero Ritalalle. En muista nimeään.

• Bengalitikku

Lauantaina tuli "Tarinanmetsästäjät" Joensuussa. Minusta se oli hauska ja taitavasti tehty. Hyvät näyttelijäsuoritukset.
        Ohjelmassa oli rauhallisempi ote kuin mm. Putouksessa, missä on sellainen hösäys koko ajan, että kotisohvassa katsoja hengästyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9046
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3610
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2053
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1270
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1105
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1082
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66