Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olipa+reissu,+kävin+kylillä+pesemässä+pyykkiä,+nyt+tullessa+oli+sellainen+tuprakka+että+pelkäsin+jääväni+välille.
En+pahoita+mieltäni+tämän+palstan+takia.+Uskon+hyvää+ihmisistä+kunnes+minulle+väännetään+rautalangasta+että+olen+väärässä++:D+Mitäpä+siinä+menetän,+voin+olla+poissa+jonkin+aikaa+jos+alkaa+ottamaan+päähän.
22.03.2018 20:22
Minä+uskon+että+on+tullut+jokin+häikkä+tai+tahallinen+ilkeily.+Murtaudtaan+pankkien++tiedostoihinkin,+eikö+nimimerkin+pihistäminen+liene+helpompaa.+
Eräillä+on+kova+halu+määräillä+muita+ja+kertoa+mitä+mieltä+on+kirjoittajasta.+Minusta+se+on+lähinnä+huvittavaa,+jossain+pitää+yrittää+päteä.
22.03.2018 13:07
Tieysti+Tapio+Heinonen,+kännykässä+on+liian+pieni+näppäimistö
21.03.2018 17:55
Märäntynyt+kananmunako+on+hieno+aloitus+älykkääseen+keskusteluun?
https://www.youtube.com/watch?v=Bx3-8I_zMVE
Tapiuo+Heinoseen+en+kyllästy+koskaan.
21.03.2018 17:53
Tapio+Heinonen+ei+jää+koskaan+väliin+kun+kuuntelen+musiikkia.
https://www.youtube.com/watch?v=Je_wwcO1Wqk
21.03.2018 17:36
Viktor+on+hyvä,+monta+muuta+unohdettua+kuten+Laila+Kinnunen+Tamara+Lund+ym..
https://www.youtube.com/watch?v=UOAD6HyPExc
21.03.2018 17:22
https://www.youtube.com/watch?v=lKudwSJWocs
Tämä+sopii+aloitukseen.+Anteeksi+minua+nauratti.+Varsinkin+ex+casanova++/t++palstalla.
21.03.2018 15:20
Uskon+että+aloittajalla+on+kokemusta+asiasta.+En+ole+valmis+heti+lyttäämään+hänen+kommenttiaan.+Näyttää+että+tietää+jotain+asioista.+
En+silti+uskaltaisi+yleistää.+
Vaikka+olenkin+nyt+onnellinen,+uskon+että+kumppanikin,+hänellä+voi+olla+haaveita+joista+ei+uskalla+tai+kehtaa+puhua+minulle,+hän+on+kyllä+vapaa+ihminen.+Hän+kertoo+avoimesti+jos+joku+nainen+on+mielestään+kaunis,+tykkään+vain+että+huomaa.+Yleensä+puhuu+kaikesta,+mutta+koskaan+ei+voi+olla+varma+toisesta,+hyvä+niin.+En+kuvittele+olevani+ainoa+kenellekään,+eikä+kukaan+minulle.+
Joskus+kohtalo+johdattaa+yhteen+kaksi+ihmistä+jota+tarvitsevat+toistaan,+se+on+sattumaa,+mutta+hyvää+sellaista.
21.03.2018 14:55
En+edes+mieti+saanko+harmistuksia,+niitä+on+aina+joka+tapauksessa,+niihinkin+tottuu+eivät+kosketa+enää+jos+ei+todella+vakavaa+tapahdu.+
Pojan+kuoleman+jälkeen+hyvin+harva+asia+voi+satuttaa,+pahin+oli+tapahtunut+ja+siitäkin+selvisin.+Eräs+ihminen+sanoi+nähdessään+minut+noin+kaksi+vuotta+pojan+kuoleman+jälkeen,+silmissäsi+ei+ole+enää+niin+paljon+surua.+
Herään+joka+aamu+innokkaana+aamun+rutiineihin,+en+suunnittele+mitään+etukäteen,+vietän+päiväni+touhuten+paljonkin+tai+sitten+vain+olen,+kuten+tänään.
21.03.2018 13:40
Pitää+vielä+lisätä,+luin+artikkelin,+allekirjoitan.+Varsinkin+tämä+kolahti.+
"Kun+käsittelee+sisäistä+tunnekuormaa,+tunnistaa+aggressioitaan+ja+suree+aiemmin+nieltyjä+suruja,+vähitellen+suhde+elämänhistoriaan+alkaa+muuttua.+Kokemaansa+pystyy+katsomaan+lempeämmin+ja+ymmärtävämmin",+
Nykyisin+saamani+loukkaukset+eivät+tunnu+miltään,+loukkaajan+viimeinen+keino+satuttaa.+Hän+on+loppujen+lopuksi+voimaton+jos+joutuu+kasvokkain+todellisuuden+kanssa.
21.03.2018 13:34
Näinhän+se+on.+Itsekin+olen+ollut+katkera+joskus+nuorempana.+Olin+vihainen+kaikille+joten+ymmärrän+katkeruutta.
Oli+varmaan+syytäkin+katkeruuteen,+vihainen+saa+olla+eikä+peitellä+tunteitaan+ja+padota+kaikkea+sisäänsä.+
Vuosia+vieri+ja+olen+unohtanut+olla+katkera+kenellekään,+ehkä+se+auttoi+kun+annoin+itseni+olla+vihainen,+viha+poltti+itsensä+loppuun.+
Vaikka+kuinka+miettisin,+en+ole+nyt+vihainen+enkä+katkera+mistään+enkä+kenellekään.+Minulla+on+vähän+outo+huumorintaju,+ehkä+siitäkin+on+ollut+apua.
21.03.2018 13:25
En+tiedä+kenestä+on+kyse.+Aina+kuitenkin+korppis+ja+tellukka+joutuivat+tulilinjalle.+
Meinaatteko+että+siitä+hetkestä+kun+täyttää+70v+tarvitsee+Tenoja+ja+apuvälineitä.+Itse+aion+elää+senkin+jälkeen+täyttä+elämää,+ei+terveys+ole+omissa+käsissä,+sairastua+voi+vanha+ja+nuori.+
Minullakin+on+sähköpyörä,+ei+sillä+ajaminen+helppoa+ole+jos+on+jäykät+nivelet.
21.03.2018 09:43
Työssäkäyvä+kotiäiti+on+keskituloinen.+Pelkästään+kotiäitinä+tulot+ovat+olemattomat.+
Olen+keskituloinen+eläkeläinen,+ei+voi+moittia.+Kaikkea+on+liikaakin,+pitäisi+alkaa+vähentämään+turhia+tavaroita.+Uskonasiat+eivät+kiinnosta,+lapsena+sain+niistä+tarpeekseni.+
En+kaipaa+mitään+elämääni,+ollaan+kissan+kanssa+kahden+viikot,+nyt+vaihteeksi+mökillä,+onneksi+kaveri+käy+lomillaan+ja+viikonloppuisin,+muuten+menisi+jo+tylsäksi+elämä.+
Onnellinen+on+aika+vahva+ilmaisu,+tyytyväinen+ainakin+olen.+Eikä+tyytyväisyyskään+ole+työstä+tai+rahasta+kiinni,+jos+on+ahne+niin+mitkään+maailman+rahat+eivät+riitä.
Minusta+on+parasta+että+välit+jälkikasvun+kanssa+ovat+kunnossa,+odottelen+heitä+Pääsiäisenä+käymään.+Toivottavasti+kukaan+ei+sairastu,+Jouluna+olivat+ja+koko+porukka+mahataudissa.
Lunta+on+tosi+paljon,+tuntuu+ihmeeltä+jos+vappuna+näkyy+maata.+En+ajatellut+kuinka+paljon+oli+satanut+kun+viime+Torstaina+pakkasin+kissan+koppaansa+ja+ajelin+mökille.+Tein+lumitöitä+auton+kokoisen+pläntin+pihatielle.+Kaveri+tuli+Perjantaina+ja+teki+lumityöyt,+olkapää+on+reistaillut,+ei+tykkää+lumitöistä.
20.03.2018 14:44
Miten+niin+tylsä?
Kun+luin+avauksen+niin+se+oli+mielestäni+tylsä.+Keskittyi+toisten+kirjoittajien+arvostelemiseen+ja+turhaan+luulotteluun.
Asiaa+siinä+ei+ollut+tippaakaan.
20.03.2018 12:07
En+minäkään+jäisi+passaamaan.
Kummassakin+voi+olla+syytä,+sain+jotenkin+käsityksen+että+vaimo+käyttää+tilannetta+hyväkseen+alistaakseen+miestä.+Jos+sellaista+on+ollut+ennenkin?
Mikäli+mies+ei+ollut+onnellinen+aviossaan+niin+olisi+pitänyt+puhua,+kertoa+mikä+on+hänen+mielestään+pielessä.+
Salasuhde+ei+ole+ratkaisu+asiaan,+se+vie+voimia+pettäjältä+ja+petetyltä.+
Ei+ole+mukavaa+jos+hyväuskoinen+kumppani+elää+tietämättä+pettämisestä+mitään,+kuvittelee+kaiken+olevan+hyvin.+Yleensä+asian+tietää+kaikki+muut+paitsi+asianosainen.+
On+tietysti+olemassa+ihmisiä+jotka+pitävät+pitkää+liittoa+liian+tylsänä+ja+etsivät+virikkeitä+muualta.+Itse+en+voisi+ymmärtää+että+pilaa+hyvän+liiton+pettämällä+toista,+tarkoitan+nimenomaan+onnellista+liittoa.+Jos+liitto+on+epätyydyttävä+jomman+kumman+mielestä+pitää+asia+puhua+selväksi,+niin+olisi+helpompaa+molemmille.+Ero+voi+tulla+silti,+ja+voi+olla+vaikea.
20.03.2018 11:56
Kyllä+ikä+tekee+tehtävänsä+miehelle,+katsoo+että+on+mukavampi+olla+vaikka+käskytettävänä+kuin+alkaa+elämäänsä+alusta.+
Ei+ole+oikein+että+yrität+alistaa+miehesi+syrjähypyn+jälkeen,+seuraukset+voivat+olla+pahat.
Onko+peiliin+katsomisen+paikka,+onnellisesta+liitosta+ei+poiketa+sivuraiteille.+Sellaista+sattuu,+ei+se+maailmanloppu+ole.
20.03.2018 09:38
Mielestäni+normaali+mies+huomaa+kauniit+nuoret+naiset.
19.03.2018 12:54
Aika+kauan+olen+elänyt,+loppuaan+kohti+elämä+on+muuttunut+paremmaksi.+
Ikä+ei+niinkään+haittaa+jos+on+terveyttä.+Jos+jotain+pelkään,+niin+sitä+että+joudun+muiden+huolehdittavaksi.+
Moni+koulukaveri+on+jo+kuollut,+huomasin+ihan+äskettäin+että+taas+yksi+oli+lähtenyt+tuonpuoleiseen,+nuorekas+ja+nätti+ihminen.
18.03.2018 19:30
Aloittja+kertoo+myös+itsestään.+
En+muistele+menneitä,+elän+nykyisyydessä.
18.03.2018 12:26
Velipojan+nimipäivä+tänään,+pitääkin+onnitella.
15.03.2018 18:55
61 / 165