Toinen nainen

kuuntelehiljaisuutta

No voi. Minustako täällä puhutaan. Jos ukkomies pörrää ympärillä, kun itsekin olen solmussa elämäni kanssa, niin syöjättären nimen siitä saa.
En ole ketään väkisin seslongille raahannut.
Ukkomiehellä oli paljon puhuttavaa ja vähän annettavaa, ainakin alkuun.
Hän tarvitsi kuuntelijaa, hyvänäpitäjää, läheisyyttä, rauhaa.
Kotosalla nämä asiat eivät ollut luonnanneet hetkiin.

Pitkä liitto takana, joka pitäs yhdistää, mutta kun se voi myös erottaa.
Mies tarvitsi paikan, missä ei ole kokoajan täysi hulina päällä. Ei välttämättä loppuelämän rauhaa, mutta välillä huilaamaan.

Seksuaalisuus on sisäänrakennettu jokaisella. Enempi tai vähempi. Aina ei ne kohtaa liitoissa. Miksi sitten toimii muualla.
Ei ole pelkoa eoäonnistumisesta, ei tarvitse rakastaa niin hiivatisti, uskaltaa rentoutua. Ja esittää kainosti vuosikymmeniksi salatut toiveensa. Pääsee lähelle miestä myös psyykkisesti.
Ison miehen takana ja sisimmässä on epävarma pikkupoika, joka on hukassa monessa asiassa.

Kotona on pitkä matka vietettyä elämää, maailmalla on henkisten lukkojen avaaja ja lämmin ihminen.

7

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kymppiteko-avulta-jatka

No mahti peukku, lohduttajalle.

• Heikunkeikku

En ole koskaan ymmärtänyt, kuinka joku nainen suostuu Toiseksi naiseksi.
      Numero kakkoseksi.
      Vapaita miehiä on olemassa, mutta pitää kiilata jonkun avioparin väliin.
      Minä en koskaan olisi suostunut kakkoseksi. Oon aina tahtonut olla numero Yksi:)

• Aloittaja leimaa miehet säälittäviksi ressukoiksi.
      Voi mitä miesten halveeraamista!

• En.uskaltaisi

En osaa tuomitakaan. Joskus uuden kumppanin kanssa todella näyttää elämä sujuvan paremmin, kuin vanhan kanssa. Itsellä on sen verran vahva syyllisyys, että olen sivuuttanut mahdollisuudet, ehkä jonkun sortin pelkoa, jossa saattaa myös elämään jäädä elämättä.
      Mutta eiköhän yksi syy alkaa toiseksi naiseksi on kun ei vapaata saa. Lienevät sellaisia naisia, joista mies heti näkee, että tuon kanssa ei kannata sitovaa suhdetta perustaa. Ja sitten on naisia, jotka eivät ollenkaan halua sitoutua, on helpompi pitää rakastajaa piristykseksi tai tarpeeseen. Liekö sitten ukkomies vähempitautinen tai muuten turvallisempi.
      Omassa liitossa oli kolme ulkopuolista loppuvuosien aikana, kukaan heistä ei jäänyt pysyväksi. Erosimme pitkästä liitosta muutaman hullun vuoden jälkeen.

• Uskon että aloittajalla on kokemusta asiasta. En ole valmis heti lyttäämään hänen kommenttiaan. Näyttää että tietää jotain asioista.
      En silti uskaltaisi yleistää.
      Vaikka olenkin nyt onnellinen, uskon että kumppanikin, hänellä voi olla haaveita joista ei uskalla tai kehtaa puhua minulle, hän on kyllä vapaa ihminen. Hän kertoo avoimesti jos joku nainen on mielestään kaunis, tykkään vain että huomaa. Yleensä puhuu kaikesta, mutta koskaan ei voi olla varma toisesta, hyvä niin. En kuvittele olevani ainoa kenellekään, eikä kukaan minulle.
      Joskus kohtalo johdattaa yhteen kaksi ihmistä jota tarvitsevat toistaan, se on sattumaa, mutta hyvää sellaista.

• hanki-oma-elämä

Alotuksen tekijälle,

Ompas sinulla ruusuinen kuva itsestäsi, hah, sallimun nauraa,
      nyt vasta ukkomehen ongelmat alkavat kun sinuun sekaantui,
      tommonen ihmispolo luulee olevan ukkomiehen pelastaja kurjuudelta, hah hah,
      salli mun nauraa,
      kurjuus ja ukkomehen todellinen maanpäällinen helvetti alkoi just silloin kun se sinuun komapasti,
      ei viitti noin tyhmälle totuutta tämän enemää lässyttää,
      tiedoksi vaan teikäläinen on harvinaistakin hrvinainen tyhmä ihmis raukka,

• NikittäKertoilen

Moraalini ei salli varatun miehen kohtaamista ihotasolla. Mieluummin voisin ryhtyä seurustelemaan vaikka jonkun tyrkyllä olevan innokkaan nuoren miehen kanssa, jos tuntisin puutteessa eläväni.

Kaverina voin jutella ja ystävänä kuunnella, mutta varatun miehen kanssa en suhteeseen ryhtyisi. Asian varmistamiseksi en ole päästänyt uusia tuttuja kotiini ennen kuin olen vieraillut miehen kotona. Elämä opettaa.

Jos tunnen eläväni sitoutuneessa parisuhteessa, siihen en päästä muita vieraita ihan lähelle. Jos elämme sitoutumattomassa suhteessa, voi lähikavereita olla välillä useampiakin. Jos esim. matkustelemme yhdessä, voimme välillä eksyä myös saman peiton alle. Silloin pitää suojautua niin, ettei tule tautien tartuntavaaraa. Joskus voi joutua tosi kurjaan tilanteeseen, jos joutuu huomaamaan, etteivät asiat toimikaan kaverin kanssa toivotulla tavalla. Silloin saattaa läheinen kaveruus päätyä kokonaan, ellei kaveri halua pysyä fyysisesti hieman etäämmällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5464
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1501
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      951
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      917
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      848
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      49
      820
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      809
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      796
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      776
    Aihe