Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+samaa+mieltä.+Muutoksia+on+tullut+aikojen+alusta+lähtien,+aina+niitä+on+edelliset+sukupolvet+jarrutelleet,+huonolla+menestyksellä.+
Mikä+on+tullakseen,+se+tulee.
13.01.2018 19:22
Jos+ei+ole+holhoojaa+on+henkilöllä+silloin+oikeus+päättää+rahoistaan+ja+asioistaan,+jos+on+vielä+sen+verran+älyissään+että+edes+kiinnostaa+mikään.+
Joku+onnenonkija+voi+yrittää,+mutta+kyllä+läheiset+tai+hoitohenkilökunta+sellaisen+äkkiä+huomaa.+Sellaiseen+pitää+puuttuua+heti+että+ei+ehdi+tulla+vahinkoa.+Jos+ihminen+on+laitoskuntoinen+niin+luulisi+että+valvovia+silmiä+on+lähettyvillä.
Meillä+minä+hoidin+asiat+avoimesti,+lapset+voivat+nähdä+kuinka+olin+toiminut,+mies+itse+ei+enää+ymmärtänyt+eikä+välittänyt.+
Pojan+kuoltua+tytär+oli+ainoa+rintaperillinen,+hänen+kanssaan+katsottiin+usein++mikä+tilanne+on.+
Perunkirjoitusessa+sain+kehuja+kuinka+hyvin+ja+rehellisesti+olin+asiat+hoitanut.
13.01.2018 19:19
Olen+reissunnut+paljon+yksin,+ei+ole+ollut+kiusausta+ryhtyä+pelehtimään+rantaleijonien+tai+muiden+eksoottista+basillikantaa+kantavien+kanssa.+
Ei+siksi+etteikö+tarjokkaita+olisi+ollut,+heille+kelpaa+kaikki+jos+vielä+hengittää.+
Tehkööt+mitä+tuntuvat+tarvitsevan,+ei+minun+tarvitse+heidän+lääkärin+palkkiotaan+maksaa.+
Muuten,+olen+sitä+mieltä+että+hyvästä+liitosta+ei+lähdetä+etsimään+vaihtelua.+Jos+niin+käy,+on+etsittävä+syytä+joka+sellaiseen+on+johtanut.
13.01.2018 19:09
Aamu+alkoi+sillä+kun+irroittelin+vanhasta+siliyslaudasta+metalliosia+kierrätykseen,+itse+laudan+poltan+mökin+uunissa.+Ruuvit+piti+vääntää+auki+veitsenkärjellä+kun+ei+ollut+ristipäämeisseliä.
Sitten+silitin+pyykkiä+ja+korjailin+muutamia+vaatteita+ja+pyyheliinojen+irronneita+renksuja.+
Seuraavaksi+imuroin+ja+pyyhin+pölyt.+Välillä+avasin+netinkin+tai+lueskelin.+
Nyt+illalla+alkoi+tehdä+mieli+korvapuusteja,+en+voi+syödä+vehnää+joten+se+ei+ole+ihan+yksinkertaista.+Taikina+onnistui+hyvin,+nyt+vasta+ovat+nousemassa,+saa+nähdä+mitä+tulee.+Gluteenittomien+leipominen+on+vähän+arpapeliä,+ainakin+minulta.+Psylliumjauhe+on+hyvä+apu+siitä+saa+sitkoa+taikinaan.
12.01.2018 21:31
Mökillä+käy+paljon+lintuja+syömässä,+käy+myös+Oravia.+Närhiäkin+näkyy+käyvän.+Annan+kaikken+kävijöiden+syödä+vaikka+moni+ei+hyväksy+ainakaan+Närhiä.
Viime+talvena+meni+ainakin+neljä+25kg+säkkiä+auringonkukansiemeniä,+lisäksi+talipötkylöitä+ja+talipalloja.+Ostan+aina+Jouluksi+myös+pähkinöitä.+
Lintuja+on+mukava+seurata,+kaikkein+agressiivisimpia+ovat+Punatulkut,+ne+varaa+syöttöpaikan+ja+eivät+päästä+muita+syömään.
12.01.2018 16:03
En+olisi+pahoillani+vaikka+Huhtasaari+valittaisiin.
Se+että+en+pitänyt+haastattelijasta+johtui+hänen+käytöksestään,+ei+ole+väliä+kuka+olisi+ollut+kuulusteltavana,+sama+tunne+olisi+tullut.+
Mielestäni+koko+kansaa+edustavan+Ylen+toimittajien+tulisi+pyrkiä+olemaan+neuraaleja,+ainakin+kannattaisi+yrittää+peitellä+omat+mielipiteensä+eikä+tuoda+niitä+kovin+räikeästi+esiin.
Yleveron+maksajissa+on+ihmisiä+laidasta+laitaan,+kaikkien+mielipdettä+kannattaisi+kunnioittaa,+jos+eivät+kovin+räikeitä+ja+sopimattomia+ole..
12.01.2018 14:19
Yllätyin+positiivisesti+katsoessani+Matti+Vanhasen+haastattelua.
Mielestäni+hän+oli+sympaattinen+ja+tiesi+paljon+asioista.+
En+ole+koskaan+aikaisemmin+edes+pysähtynyt+kuuntelemaan+mitä+hänellä+on+sanottavaa,+on+vaikuttanut+niin+kuivakkaalta.
Haastattelija+näkyy+katsovan+naamaan+kuinka+kohtelee+haastateltavaa.
12.01.2018 14:13
Paloma+<Luin+osan+tekstistäsi,+se+pani+miettimään+mitä+jos+minäkin+olisin+saanut+elää+noin.
+Elämäsi+on+ollut+niin+erilaista+kuin+voi+olla+verrattuna+minun+elämääni.+
En+kuitenkaan+katso+että+olisin+jäänyt+mitään+paitsi.+
Tuossa+iässä+kun+matkustelit+maailmalla+minulla+oli+jo+kaksi+lasta+ja+koti+hoidettavana.
On+siinäkin+puolensa+että+saa+lapset+nuorena,+olin+seitsemäntoista+kun+tytär+syntyi,+kaksikymmentä+kun+poika,+olin+alle+nelikymppinen+tulin+mummoksi+ja+molemmat+lapset+olivat+tiukasti+leivän+syrjässä+kiinni.+Onnistuimme+hyvin+heidän+kanssaan,+nuorena+ei+juuri+murehdi+huomisesta,+kaikki+järjestyy+kuin+luonnostaan.
Opiskelin+6-7v++vuotta+vielä+nelikymppisenä.+
Olen+saanut+paljon+elämältä+jos+olen+menettänytkin+keskivertoa+enemmän.+
Luen+lisää+mielenkiinnolla,+toivottavati+en+ala+surkutella+menetettyä+nuoruuttani++:)
12.01.2018 14:02
Olen+ollut+ymmärtävinäni+että+hyvin+pienen+työeläkkeen+saajat+saavat+Kelalta+hyvitystä+niin+että+eläke+ei+kokonaisuudessaan+jää+alle+minimieläkkeen.+Olenkohan+taas+väärässä?+Pitää+ihan+perehtyä+asiaan.
En+ole+peukuttanut+itseäni.
11.01.2018 18:56
Anteeksi,+en+ajatellut+ihan+loppuun+asti++:(
Olet+tietenkin+oikeassa.+Tuo+3%+tuntui+niin+pieneltä.+Minulla+käteen+jäävä+osuus+laskee+koko+ajan,+sitä+tässä+eniten+ihmettelen.
11.01.2018 17:04
Jos+vero+on+3,5+%+niin+saattaa+olla+että+käteen+jää+melkein+saman+verran+kuin+enemmän+veroa+maksavalla.
11.01.2018 12:31
Soitin+tällä+välin+verotoimistoon,+kyllä+se+näin+menee,+muistin+vielä+väärin+prosentti+olikin+24+%.+Sanoivat+että+tulee+palautusta+jos+olen+maksanut+liikaa,+en+usko!
11.01.2018 12:30
Minulla+on+pidätysprosentti+23+,+minusta+on+liikaa.
11.01.2018 12:19
Ainakin+minä+äänestän+vaaleissa+ja+pidän+tärkeänä+kuka+meillä+on+presidenttinä.+
Laura+Huhtasaari+on+nuori+ja+kokematon,+en+usko+että+hänet+valitaan,+Laurasta++kuullaan+vielä,+on+niin+sanavalmis+ja+karismaattinen.+
En+pitänyt+haastattelijan+asenteesta.+Jos+valitsee+tuollaisen+ammatin+pitää+jättää+omat+mielipiteet+syrjään+ja+keskittyä+haastatteluun.+Ei+jankuttaminen+ja+loukkava+käytös+ole+taitavan+haastattelijan+tunnusmerkkejä.+
Mieleeni+tuli+gestapon+kuulustelu,+puuttui+vain+kirkas+valo+joka+osoittaisi+suoraan+haastateltavaan,+muiden+jäädessä+pimentoon
10.01.2018 18:21
Minulla+on+vielä+jouluvalot+mökillä+ja+kylillä.+Mökillä+siksi+että+siellä+on+niin+pimeää+ulkona,+mitä+kuutamo+joskus+valaisee.
Kylille+laitoin+ennen+joulua+vieraita+varten,+tulin+vasta+eilen+tänne+kissan+kans,+pitää+niistä+nauttia+edes+muutamana+iltana.+
Kävelin+muutaman+kilometrin,+noin+1,5+astetta+pakkasen+puolella.+
Tänään+ostin+lipeäkalaa,+muistelin+että+se+oli+hyvää+kun+äiti+aikoinaan+laittoi.+En+ole++muistaakseni+laittanut+kun+kukaan+muu+ei+sitä+halunnut+syödä.
Tein+ohjeiden+mukaan+uunissa,+lisänä+valkokastiketta,+mautonta+oli.
10.01.2018 14:58
Olin+vuosia+sitten+Tammikuussa+Cran+Canarialla,+oli+hirveän+kylmä+ja+satoi+räntää.+Matkaseurana+oli+vielä+sellainen+joka+oli+ensimmäistä+kertaa+siellä,+sai+niin+huonon+kuvan+että+ei+ole+sen
10.01.2018 08:27
RealistiN+sanoi+juuri+ne+sanat+joita+etsin,+näin+se+menee.
09.01.2018 17:12
Ei+täällä+talvisaikaan+muut+kasvit+pysy+kunnolla+hengissä,+aurinkoa+ei+näe+kuukausiin.+
En+kiinnitä+huomiota+epäolennaisuuksiin.+Jos+on+mukavaa+niin+on,+ei+aina+ympäristökään+ole+ratkaiseva.+Kylpyläloma+on+ihan+rentouttava,+muovipalmuineen+kaikkineen.
08.01.2018 22:20
Noin+minäkin+ajajttelisin,+kuten+kirjoitin+alempana+pusero+voisi+hyvinkin+olla+pikkupoiken+mieleen,+en+minäkään+näe+siinä+rasismia,+mutta+puseron+saama+tyhjänpäiväinen++kohu+on+mielestäni+rasismia.+Uskon+tietäväni+mistä+valtaisa+kohu+puseron+ympärillä+johtuu?
08.01.2018 22:04
En+näe+paidassa+käänteistä+rasismia+tai+antirasismia.
Siinä+on+teksti+joka+voi+olla+joidenkin+pikkupoikien+mieleen,+tuollainen+herkkyys+alkaa+olla+jo+rasismia,+ei+ainakaan+edesauta+tasa-arvoa.
08.01.2018 19:48
72 / 165