Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://www.kinuskikissa.fi/joulutorttumallit/
On+ihan+kivan+näköisiä+malleja.
05.12.2017 10:40
En+syönyt+pullaa+vuosikausiin,+nyt+on+iskenyt+jokin+kumma+tarve+siihenkin.+Leivoin+itse+korvapuusteja,+tuli+niin+hyviä+että+ole+ottanut+pakkasesta+joka+aamu+yhden.
Joulutortuista+en+tykkää,+olivat+minkä+mallisia+hyvänsä.+Anoppi+teki+aikoinaan+murotaikinaan+tortut,+minusta+ne+oli+hyviä,+voi+olla+että+muistan+väärin.
En+välitä+yhdestäkään+perinteisestä+jouluruuasta,+ei+kai+niitä+ole+pakko+tehdä+kun+jälkikasvukaan+ei+niistä+välitä.
05.12.2017 10:15
Onkohan+karitsanlihaa+myynnissä,+jos+karitsa+teurastetaan+lihan+takia+muutenkin,+on+sääli+jättää+turkki+käyttämästtä.+
Turkista+päätellen+on+karitsa+ollut+pieni+joten+monta+sellaista+on+pitänyt+yhteen+turkkiin+teurastaa.+Hinnastakin+voi+jotain+päätellä.
Yhteen+aikaa+olin+kasvisyöjä+kun+tuntui+pahalta+syödä+tapettuja+eläimiä.+Nykyisin+syön+lihaa,+mutta+harvoin,+en+ole+erityisemmin+lihan+perään.
04.12.2017 15:25
Kuusikymppisen+elämä+ja+arki+on+tasaista+ja+rauhallista.+Ei+ole+työhuolia+jos+on+terveyttä+niin+saattaa+monelle+olla+elämän+parasta+aikaa.
Ei+minua+yllättänyt+mikään,+olen+aina+haaveillut+elämästä+jossa+voisi+vaihteeksi+elää+vain+itselleen,+Eläke+riittää+hyvin+menoihin,+mikäpä+on+ollessa.
04.12.2017 11:49
En+osaa+ostaa+jälkikasvulle+lahjoja,+olen+huomannut+että+heidän+tarpeensa+ja+makunsa+on+sellainen+jota+en+hallitse.+Ollaan+sovittu+että+aikuisille+ei+lahjoja,+lapsille+annan+rahaa,+saavat+itse+hankkia+mieleisiään+lahjoja.+
Sain+etukäteen+kaverilta+mökille+uuden+pölyimurin+joululahjaksi,+on+oikein+hyvä+lahja,+olen+käytännöllinen+tykkään+että+lahjalla+on+käyttöä.
04.12.2017 11:18
Ei+minusta+hänen+elämänsä+vaikuta+surkealta+vaan+rauhalliselta.+
Itsekin+tykkäisin+viettää+joulua+yksin+tai+korkeintaan+kaverini+kans.++Polttaisi+kynttilöitä+ja+hiljentyisi.
Meillä+on+hulinaa+ja+porukkaa+jouluisin+aika+paljon,+yleensä+stressaan+jo+siitä+lähtien+kun+alkavat+lähettelemään+marraskuussa+joulumainoksia.+
En+ole+vielä+tehnyt+mitään+joulua+ajatellen+paitsi+sytytellyt+mökille+jouluvaloja+kun+on+niin+pimeä.
04.12.2017 11:07
Ei+ole+työsuhdetta+eikä+palkkaa+nautita.+Korvaus+on+nimeltään+omaishoidontuki,+veron+kyllä+ottavat.
03.12.2017 18:24
Ehkä+nelikymppiset+ovat+nuoria+meihin+verrattuna,+osa+heistäkin+on+vanhana+syntyneitä+kuten+kaikissa+ikäluokissa.+
Viisikymppisissä+on+suurin+osa+vielä+työelämässä+ja+lapset+kotona,+joten+mielenkiinnon+kohteet+voivat+olla+erilaiset.
Sillä+kellonlyömälläkö+korppis+muuttui+vanhukseksi+kun+täytti+pyöreitä+vuosia?+
Ei+ikä+ole+vain+numeroita+kuten+joskus+kuulee+sanottavan,+kyllä+se+alkaa+jokaisella+tuntumaan+kun+tarpeeksi+kauan+elää.+
Tuntui+haikealta+kun+kuulin+Leena+Kaskelan+kuolemasta.
03.12.2017 18:21
En+nyt+ymmärtänyt,+aloittaja+en+ole.
Tulee+vieläkin+mieleen+kuinka+selvisin+siitä+pestistä.+
Jokainen+tavallaan,+Leila+Palmu+väittää+että+ei+juo+humaltuakseen,+miksi+sitten+juo+kun+sairas+mies+on+vastuullaan.+
Vastasin+aloittajan+viestiin.+
Eikö+olekin+tuttua+ja+turvallista+kun+on+vanha+remmi+koossa.
03.12.2017 18:15
Jos+Juhani+tykkää+että+Leila+hoitaa+niin+miksi+ei+voisi+jatkaa.
Kun+itse+olin+omaishoitaja+en+ottanut+pisaraakaan+silloin+kun+mies+oli+kotona,+vapailla+voin+vähän+naukkaillakin.
Olisihan+se+noloa+jos+omaishoitaja+kekkuloisi+kännissä+jos+joutuisi+vaikka+ambulanssin+tilaamaan.+Kyllä+se+niin+sitova+pesti+on,+vaatii+kieltäytymistä+monesta+asiasta.+Oppi+arvostamaan+vapaa-aikaa,+nytkin+olen+ihan+mustasukkainen+vapaa-ajastani+vaikka+sitä+on+yllinkyllin.
03.12.2017 17:49
Eihän+nämä+nuoret+tummat+voi+tehdä+mitään+väärää,+pitää+olla+vain+hiljaa+ja+väistyä+.+Jos+ei+niin+tee+on+auttamattomasti+rasisti+tai+persu+:D
03.12.2017 12:01
Mielikille:+minusta+on+yks+hailee,+mitä+puoluetta+kukin+kannattaa,+mutta+et+voi+olla+huomaamatta,+mitä+kampanjoita+tänne+ujutetaan.+Tiedostaminen+on+hyvä.
Katkeruuden+projisoiminen+tuntemattomaan+on+huono.
<<<<<<<<<<<<<
Ei+taida+olla+yks+hailee+koska+kerrot+varmana+tietona+minun+olevan+persu,+etkö+muista+mitä+kirjoitat.+
En+tunne+katkeruutta+ketään+kohtaan.+
Tykkään+näistä+perheistä+jotka+ovat+kaupungissamme.+Tänne+ei+otettu+kuin+perheitä.
Lähikaupungissa+on+joka+puolella+vetelehtimässä+tummia+nuoria+miehiä,+huutelevat+ihmisille,+asettuvat+tielle+että+ei+pääse+ohi,+väkisin+heistä+ärsyyntyy.+
En+ole+ainoa+joka+inhoaa+näitä+kolleja,+olen+jutellut+monen+kanssa,+suurin+osa+on+samaa+mieltä.+Katkeruuden+kanssa+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä.
03.12.2017 11:04
Mistä+minun+puolekantani+tiedät?+Itse+osoitat+suvaitsemattomuutta+sellaisia+kohtaan+joilla+mielipide+eroaa+omastasi.+
Heti+on+rasisti+tai+persu,+ei+oikein+kiltiltä+puheelta+tuollainenkaan+vaikuta.
02.12.2017 22:08
Samaa+mieltä.+Totuuttakaan+ei+saisi+kertoa,+rasismikortti+on+heti+heilumassa+silmien++edessä.
02.12.2017 17:20
Aika+moni+mies+lähtee+takaisin+kun+palvelu+ei+ollutkaan+sellaista+kun+kuvittelivat.+
Naapurissa+asuu+perhe,+ovat+ihan+mukavia,+lapset+välittömiä+ja+vilkkaita.+
Miksi+ei+ole+enemmän+perheitä+ja+naisia.
Lapset+ja+nuoret+miehet+ovat+aika+usein+osittautuneet+yli-ikäisiksi.+En+ole+saanut+tietojani+ns.+valemediasta+vaan+ihan+omin+silmin+todennut+asian+ja+siitä+on+kirjoitettu+usein.
Mutta+nuorten+miesten+joukko,+joita+maahantulijoista+on+suurin+osa+ihmetytttää.
02.12.2017 11:42
"Vihapuhuttu",+juuri+tätä+tarkoitin,+kukaan+ei+puutu+räikeäänkään+vihapuheeseen+jos+se+kohdistuu+"hyväksyttyyn"+ihmisryhmään.
02.12.2017 09:42
Etkö+huomaa+että+itse+syyllistyt+oikein+räikeään+vihapuheeseen?
En+hyväksy+keneltäkään+turhaa+sosiaalisten+etuuksien+pummaamista,+se+koskee+yhtä+hyvin+kotimaisia+kuin++turhaan+maahan+muuttaneita+avustusten+nostajia.+
Vihapuhe+on+mielestäsi+sallittua+vain+jos+se+kohdistuu+kotimaan+avustusten+käyttäjiin.+Voihan+olla+että+osalla+näitä+työttömiä+olisi+oikeasti+työhaluja+mutta+eivät+ole+saaneet+työtä.+Sama+juttu+on+maahanmuuttajilla,+osa+on+oikeasti+avun+tarpeessa,+suuri+osa+vain+turistimatkalla.
02.12.2017 09:40
En+tietenkään+pidä+laukkua+viereisellä+penkillä+jos+bussi+on+täysi,+niinhän+kirjoitinkin,+ikkunapaikan+otan+aina+jos+se+on+vapaa.
En+pelkää+enkä+ujostele,+olen++sananvalmis+ja+pystyn+oikein+hyvin+smal+talkiin+tarvittaessa.+Kukaan+ei+tahdo+uskoa+kun+kerron+viihtyväni+omissa+oloissani,+ei+sitä+minusta+huomaa.+Se+on+luonteenpiirre,+vanhemmiten+korostuu+vielä.
02.12.2017 09:11
En+myöskään+halua+että+pitää+väkisin+yrittää+jutella+tuntemattoman+kanssa+bussissa+tai+lentokoneessa.+Linja-autossa+pistän+aina+kassin+viereiselle+penkille+jos+autossa+on+muuallakin+tilaa+:)
En+sentään+katso+kulmieni+alta+ja+murise.
01.12.2017 20:30
Oikeudentajuni+ei+riitä+siihen+että+moni+pientä+eläkettä+nauttiva+suomalainen+joutuu+arpomaan+ostaako+lääkkeitä+vai+ruokaa.+
Onko+tiedon+puutetta+vai+mitä+kun+olen+monesti+lukenut+noin+käyvän,+jos+eivät+osaa+hakea+apua,+vai+eikö+sitä+anneta+suomalaisille.
Samoin+hammashoito,+sekin+kuulemma+kuuluu+paprerittomien++etuihin,+kunnalliseen+on+pitkät+jonot,+köyhän+suomalaisen+ei+kannata+mennä+yksityiselle.
01.12.2017 18:44
78 / 165