Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tuota+juuri+mitään+yhteiskunnalle+ja+kulutankin+hyvin+vähän+nykyisin.+Joskus+tulee+tunne+että+joidenkin+mielestä++joutaa+kuolla+jos+lakkaa+kuluttamasta+ja+tuottamasta.
Olen+kai+egoisti,+nautin+joka+hetkestä,+vaikka+nuoremman+sukupolven+mielestä+voin+olla+hyödytön.+Nostan+omasta+mielestäni+ansaittua+eläkettä+joka+riittää+ihan+hyvin+tarpeisiini.
Olen+huomannut+että+aika+moni+ei+arvosta+vanhustenhoitoa,+kotipalvelun+avulla+pidetään+kotona+sellaisia+joiden+paikka+olisi+ehdottomasti+laitoksessa.
+Varsinkin+sellaisia+jotka+joutuvat+elämään+laitoksissa+pidetään+rasitteena+ja+hyödyttöminä.+
Vanhojen+ihmisten+olot+ovat+honontuneet+paljon,+vielä+60-+luvulla+vanhainkodit+olivat+oikeasti+koteja+ihmisille.+Siellä+oli+kanttiini,+osa+kävi+itse+kaupassa,+oli+kiireetöntä+ja+viihtyisää.+
Nyt+ei+palveluja+saa+jos+ei+ole+ihan+henkitoreissaan,+sitten+viedään+säilytettäväksi+sänkyyn+makaan+ja+odottamaan+kuolemaa.
28.11.2017 20:30
Kyllä+uusi+nikki+on+parempi.
Viikset+on+ihan+hyvät,+kun+niihin+tottuu+ei+edes+huomaa.
Kyllä+joillakin+miehillä+on+taipumusta+muuttua+äreiksi+ja+älyttömän+nuukiksi+vanhemmiten.+
Ovat+hyvin+kriittisiä+naisten+ulkonäön+suhteen,+olen+huvittunut+joskus+kuunnellessani+kritiikkiä+ja+nähnyt+siinä+tämän+luomakunnan+kruunun+edessäni,+olen+ollut+viisaasti+vaiti.
28.11.2017 18:45
Olet+ö-Öö+niin+mukavan+kärttyinen+:)
Ihan+oikeasti+saat+minut+hyvälle+tuulelle.+
Varsinkin+tämä+lause+suorastaan+riemastutti.++"sen+verran+pieni+loispummieläke,+että+ei+ole+varaa+maksaa+nuorille+ja+koittaa+låssyttämällä+vonkua+dementikkomummoja."
28.11.2017 18:28
En+kehu,+kerroin+vain+kuten+asia+on.+Enhän+tarvitse+verenpainelääkkeitä++kun+paine+tahtoo+olla+aika+matala.+Sama+juttu+kolestroolin+kanssa,+sanoivat+että+saisi+olla+vaikka+vähän+korkeampikin,+kolestroolia+tarvitaan,+varsinkin+sitä+parempaa.+
Äiti+oli+samanlainen,+lieneeköhän+suvussa.
28.11.2017 18:11
Olen+länsisuomalainen,+verenpaineeni+on+matala.+Aikaisemmin+oli+liiankin+matala,+pyörrytti+kun+nousi+sängystä+ylös.+Ei+ole+myöskään+kolestrolia.+
Nivelrikkoa+on+kuten+kaikilla+tämän+ikäisillä,+onneksi+ei+vielä+haitaksi+asti.+Selkä+on+välillä+kipeä.
28.11.2017 10:25
Lapissa+olen+noussut+tunturiin.+Jossain+vuoristossa+ollaan+ajeltu+aika+korkealla,+sinne+oli+kuitenkin+tie.
Pihkovassa+maan+alaisessa+katakombissa+olen+käynyt,+ne+olivat+isoja,+varmaan+eksyisi+jos+yksin+menisi,+lisäksi+tippukiviluolissa+useammassa+paikassa.+Ei+nämä+kovin+syviä+tai+korkeita+ole+olleet.
28.11.2017 10:20
En+epäile+hyviä+tarkoitusperiäsi.+
Silti+on+hukkaan+heitettyä+vaivan-näköä+julistaa+sanaa+tällaisella+palstalla.
Asia+on+varmaan+itsellesi+tärkeä,+mutta+ainakaan+minua+ei+julistuksesi+saavuta.+
Sain+jo+lapsena+tarpeekseni+näistä+julistajista+kun+sydän+kurkussa+kuuntelin+tulikivenkatkuisia+saarnoja++hellareiden+rukoushuoneella.+En+ollut+siellä+vapaaehtoisesti,+vanhempien+mukana+oli+oltava.
27.11.2017 19:00
En+stressaantunut,+jos+olisin+väsähtänyt+niin+en+sitten+olisi+mennyt.
En+viipynyt+kauan+käydessäni,+miehelle+keksin+joka+päiväksi+jotain+hyvää+syötävää,+kysyi+ensimmäisenä+kun+näki+minut,+mitä+toit.
Kun+olin+syöttänyt+peittelin+päiväunille+ja+käväisin+äidin+luona.+Ei+siinä+mennyt+kuin+korkeintaan+tunti+kaikkiaan.+Omaishoidon+aikaan+olisin+uupunut+jos+en+olisi+vaatinut+enemmän+vapaata+kuin+lakisääteiset+3+vrk+kuukaudessa.+
Saatoin+olla+kolmekin+viikkoa+ulkomailla,+sitten+taas+jaksoin.
27.11.2017 14:07
Kun+mieheni+joutui+lopullisesti+vuodeosastolle+kävin+päivittäin+syöttämässä+hänet,+samalla+reissulla+kävin+tervehtimässä+äitiäni+joka+oli+palveluasumisen+puolella+samassa+talossa.+
Ensin+toistakymmentä+vuotta+omaishoitoa,+noin+viisi+vuotta+vuodeosastolla+käyntejä,+nyt+ei+ole+pakkoa+mennä+mihinkään.
Eihän+silloinkaan+ollut+pakko,+kävin+kun+tiesin+että+odottavat+ja+matka+oli+lyhyt+vaikka+kävellä.+Paitsi+mökiltä+tuli+matkaa+13km.+
Hoitoon+olin+kohtalaisen+tyytyväinen.
27.11.2017 13:45
Tunnen+muutaman+jotka+ovat+täyttäneet+Paavon+kannattajakortin+vaikka+eivät+aio+häntä+äänestääkään.+
Sanoivat+että+pitäähän+Paavonkin+saada+tilaisuus.+
Paavo+ei+ole+jostain+syystä+herättänyt+minussa++koskaan+luottamusta.
27.11.2017 13:40
Aloitus+auttoi+huomaamaan+erään+asian++:)
Nykyisin+vaahdotaan+kuinka+tuomittavaa+seksuaalinen+häirintä+on.+Olen+ihmetellyt+kuinka+rauhassa+saan+nykyisin+olla,+eipä+ole+häiritty.
27.11.2017 12:42
Lihaperunalaatikko+on+uunissa.+Lisänä+uunijuureksia+ja+salaattia.+Juomaksi+minulle+kivennäisvettä+ja+kaverille+piimää.
26.11.2017 13:25
Uskon+että+Porvoolainen+on+mies.+Jos+ei+ole+niin+ei+sekään+haittaa.+
Erilaisuuden+hyväksyminen+on+palstalla+yhtä+vaikeaa+kuin+ala-asteella+koulussa.+
Palstakiusaajat+ovat+myös+ihan+samaa+kastia.+
Jos+Porvoolainen+kyselee+niin+onko+pakko+lukea+ja+varsinkaan+vastata,+Ei+pidä+lukea+sellaisen+nikin+kirjoituksia+joka+ärsyttää.+
Kun+ärsyyntyy+tarpeeksi+on+mitta+täysi+ja+pitää+näppäillä+oikein+pahansuopa+ja+ilkeä++kirjoitus+inhonsa+kohteesta.
Toivottavasti+edes+helpottaa.
26.11.2017 10:26
Älä+huolehdi,+jäi+taas+väliin,+en+taida+ehtiä+avata+enää+tänä+vuonna.+
Mikä+sinua+risoo+?+
Kävimme+ostoksilla,+meni+lähes+koko+päivä.+Saunakin+jäi+huomiseen.+Yritin+katsoa+uutisvuotoa+mutta+on+liian+levoton+ohjelma+makuuni.
25.11.2017 21:29
Minusta+hän+on+mukava+kirjoittaja,+vastaa+kaikille+eikä+ilkeile.
25.11.2017 20:30
Pidän+heitä+yhtä+suomalaisina+kuin+itsekin+olen.
25.11.2017 16:42
Ei++ihmistä+voi+varata.+
Vihkikaavassa+jotain+lupaillaan,+harva+kaikki+lupaukset+pitää.+On+toki+sellaisia+joille+avioliitto+on+pyhä,+tuntuu+pahalta+jos+hyväuskoista+kumppania+petetään.
Avioliittoja+on+niin+monenlaisia+että+en+olisi+ensimmäisenä+antamassa+tuomiotani+koska+en+ole+kävellyt+heidän+kengissään.+
En+suostu+osallistumaan+ukkojen+ja+mummojen+juoruiluporukoihin+joissa+käsitellään+kaikkien+tuttujen+ja+tutuntuttujen+asiat.
24.11.2017 16:17
https://www.youtube.com/watch?v=uBmgYe0b_-A
Saattaa+olla+raskas+katsottava,+varmaan+paljon+pahempaakin+ollut+joskus,+osaisi+arvostaa+kuinka+hyvin+meillä+on+nyt.
24.11.2017 15:19
Minä+tykkään+puulattiasta,+muuten+on+samantekevää.
24.11.2017 15:10
Salarakas+nimitys+saa+naurunpyrskähdyksiä+pienellä+paikkakunnalla.+Kaikkihan+asian+tietää+joten+salailu+on+turhaa.+Jos+on+naimisissa+niin+viimeisenä+asian+tietää++puoliso.+
Minua+ei+kenenkään+rakkaudet+kiinnosta,+ei+sala+eikä+julkiset.
24.11.2017 13:14
80 / 165