Vapaa kuvaus

Puolison mielestä täysi pässi.

Aloituksia

2

Kommenttia

239

1. Täysin epäselväksi jäi minullekin tuo kysymys.

Vai onko tässä mamukriitikon tuhansia kohtia sisältävän luettelon uusi todiste maahanmuuton haitallisuudesta? Luulen että tästä on kysymys. Mutta miksi kysymys on silloin Moverille? Luotsi ei suinkaan ole pakotettu puolustamaan kaikkia maahanmuuttoon liittyviä ongelmia, varsinkin kun ne eivät liity palstan aiheeseen.
  2. Suomi24 on antanut minulle uuden harrastuksen; kirjoittamisen asioista jotka kiinnostavat minua. Seksi on minulle mieluinen aihe. Olen omasta mielestäni seksin suhteen vapaamielinen, enkä hätkähdä omien mieltymysteni ulkopuolelle menevästä keskustelusta. Onhan ihmisillä erityisesti seksin suhteen käsittämättömän paljon erilaisia näkemyksiä ja mieltymyksiä.

Erityisesti tämä Onko koolla väliä - ja Peppuseksi-palsta tuntuvat keräävän paljon keskustelijoita, jotka eivät halua keskustella seksistä sellaisena kuin minä sen näen: Iloa ja nautintoa elämään antavana asiana. Tällainen keskustelija tuo esiin jopa itselleen vastenmielisiä asioita ja haluaa että muutkin tuntisivat saman kuvotuksen tunteen. Onkohan kyseessä jonkin sortin masokismi?

Ihmisillä on - niin kuin juuri kirjoitin - käsittämätön määrä erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä. Kuka tykkää pojista, kuka tytöistä, joku tykkää anaaliseksistä, joku suuseksistä ja on jopa sellaisia jotka hyväksyvät vain vaginaan penetroimisen lähetyssaarnaaja-asennossa.

Mikä näitä edelläluettelemiani ihmisiä yhdistää? Se että he harrastavat seksiä -omine rajoituksineen ja estoineen, ehkäpä - silti vain oman ja partnerin nautinnon vuoksi. Joillekin nautintoa antaa asiat, jotka saattavat olla muiden mielestä vastenmielisiä. Sekään ei ole väärin niin kauan kuin osapuolet harrastavat toimintaa omasta ja partnerin halusta, eivätkä aiheuta toisilleen vahinkoa. Siis, minun mielestäni vastenmielinen asia saattaa jonkun muun mielestä olla ihana ja nautinnollinen asia.

Syy miksi kirjoitan aiheesta, on yritys saada ihmiset ajattelemaan mikä on keskustelupalstojen tarkoitus. Se on keskustelun antaman mielihyvän saaminen itseä kiinnostavasta aiheesta. Parasta antia on aiheen kehittyminen tiukankin keskustelun jälkeen. Moni kirjoittaa aiheesta josta ei pysty muussa elämässä puhumaan. Säännöt eivät suinkaan kiellä keskustelun siirtymistä sivuraiteille, sellaistahan keskustelu on yleensäkin. Provosointikaan ei sopivissa rajoissa ole väärin.
  3. Luulen että se vastaus piilee juuri tuossa. Ulkopuolisten on helppo esittää järkeviä näkemyksiä aloittajan kysymykseen. Aloittaja vain ei pysty tunnetasolla hyväksymään asiaa. En usko että ongelma on edes prosttituoitujen käyttö, vaan yleensäkin se, että aloittajan mielestä hänen miehensä petti häntä.

Minulla ei ole kokemusta vanhan suhteen uudelleenlämmittelystä. Voisin kuitenkin kuvitella miltä tästä naisesta tuntuu. Tunteet eivät ole kadonneet kokonaan, vaikka he ovatkin asuneet erillään.