Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
d_ram
profiilit
d_ram
d_ram
Vapaa kuvaus
Puolison mielestä täysi pässi.
Aloituksia
2
Kommenttia
239
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täysin epäselväksi jäi minullekin tuo kysymys.
Vai onko tässä mamukriitikon tuhansia kohtia sisältävän luettelon uusi todiste maahanmuuton haitallisuudesta? Luulen että tästä on kysymys. Mutta miksi kysymys on silloin Moverille? Luotsi ei suinkaan ole pakotettu puolustamaan kaikkia maahanmuuttoon liittyviä ongelmia, varsinkin kun ne eivät liity palstan aiheeseen.
08.06.2014 13:13
Suomi24 on antanut minulle uuden harrastuksen; kirjoittamisen asioista jotka kiinnostavat minua. Seksi on minulle mieluinen aihe. Olen omasta mielestäni seksin suhteen vapaamielinen, enkä hätkähdä omien mieltymysteni ulkopuolelle menevästä keskustelusta. Onhan ihmisillä erityisesti seksin suhteen käsittämättömän paljon erilaisia näkemyksiä ja mieltymyksiä.
Erityisesti tämä Onko koolla väliä - ja Peppuseksi-palsta tuntuvat keräävän paljon keskustelijoita, jotka eivät halua keskustella seksistä sellaisena kuin minä sen näen: Iloa ja nautintoa elämään antavana asiana. Tällainen keskustelija tuo esiin jopa itselleen vastenmielisiä asioita ja haluaa että muutkin tuntisivat saman kuvotuksen tunteen. Onkohan kyseessä jonkin sortin masokismi?
Ihmisillä on - niin kuin juuri kirjoitin - käsittämätön määrä erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä. Kuka tykkää pojista, kuka tytöistä, joku tykkää anaaliseksistä, joku suuseksistä ja on jopa sellaisia jotka hyväksyvät vain vaginaan penetroimisen lähetyssaarnaaja-asennossa.
Mikä näitä edelläluettelemiani ihmisiä yhdistää? Se että he harrastavat seksiä -omine rajoituksineen ja estoineen, ehkäpä - silti vain oman ja partnerin nautinnon vuoksi. Joillekin nautintoa antaa asiat, jotka saattavat olla muiden mielestä vastenmielisiä. Sekään ei ole väärin niin kauan kuin osapuolet harrastavat toimintaa omasta ja partnerin halusta, eivätkä aiheuta toisilleen vahinkoa. Siis, minun mielestäni vastenmielinen asia saattaa jonkun muun mielestä olla ihana ja nautinnollinen asia.
Syy miksi kirjoitan aiheesta, on yritys saada ihmiset ajattelemaan mikä on keskustelupalstojen tarkoitus. Se on keskustelun antaman mielihyvän saaminen itseä kiinnostavasta aiheesta. Parasta antia on aiheen kehittyminen tiukankin keskustelun jälkeen. Moni kirjoittaa aiheesta josta ei pysty muussa elämässä puhumaan. Säännöt eivät suinkaan kiellä keskustelun siirtymistä sivuraiteille, sellaistahan keskustelu on yleensäkin. Provosointikaan ei sopivissa rajoissa ole väärin.
08.06.2014 12:49
Olet lähellä totuutta. Hiukan korjaisin sinun kommenttiasi:
Kirjoituksista päätellen voi todeta, että riski puolison pettämiseen kasvaa kun on vaikeaa suhteessa.
Sana sallittu on vaikeampi yhdistää tähän yhteyteen. Yleensä vapauksia sallitaan itselle, ei puolisolle.
07.06.2014 22:44
40€:n viikkobudjetti jo kertoo, että teillä on oikeasti vähän rahaa käytettävissä. Oma kokemukseni on, että 8-vuotiaan kanssa ei tarvitse olla aina jotakin suunniteltua tekemistä.
Poika tarvitsee isänsä huomiota ja yhdessä tekemistä. 8-vuotiaan kanssa voi lähteä vaikka metsään kävelylle ja keksiä sieltä pienen seikkailun. Salapaikka, ketunluola (riittää kun sen voi kuvitella), suunnistaminen kotiin kysyen pojalta suuntaa. Mukana voi olla eväskori, missä on se tiukan budjetin ruoka. Pojalle on suuri elämys syödä eväät aivan jossakin muualla kuin kotona.
Nämä on omia kokemuksia, elikä ei pienen pojan kanssa tekeminen ole rahasta kiinni. Teini-ikää lähestyttäessä harrastukset alkavat jo maksaa.
05.06.2014 18:56
En ole samaa mieltä kanssasi. Mielisairas homoseksuaali ei pysty saastuttamaan tätä palstaa. Keneltäkään keskustelijalta ei edellytetä täydellisen eksakteja kommentteja. Väärän tiedon oikaiseminen vaatii vain täydellisen oikaisevan argumentin - vai mitä?
04.06.2014 19:06
No-no! Argumentti on erittäin hyvä. Et vastannut kysymykseeni. Siis uudestaan: Miksi?
04.06.2014 19:00
Minä jo lähentelen viiskymppisen rajaa ja voisin kertoa teille sopivia asentoja (itse voin vain haaveilla kaksikymppisestä tytöstä).
Cowgirl-asento ehdottomasti. Jos viisikymppisellä on vielä kova oksa, mutta kunto ei riitä pitkään jatkuvaan suoritukseen, on naiselle tämä asento aivan ykkönen. Viisikymppinen ei nimittäin "sula alta" kovassakaan liikkeessä. Cowgirl-asennosta on myös takaapäinversio jossa nainen on selin miehen päällä. Jalostettu asento on niin, että nainen käy makuulle miehen jalkojen päälle. Tässä viimeisimmässä nainen ei tunne eroa asentoon jossa hän on kasvokkain miehen kanssa, mutta miehelle näky on aivan uskomaton.
Kehittelen kyllä muitakin jos ette itse keksi. Hauskaa petipuhaastelua teille!
04.06.2014 18:20
Suhteenne on siis kestänyt vielä hyvin lyhyen ajan. Katso vielä rauhassa kuinka asiat etenevät. Kuusi kuukautta on lyhyt aika suhteen kehittelyyn.
03.06.2014 23:21
Aloittaja sai aikaiseksi palstalle hauskan keskustelun, mutta äänestystulos ei poista eikä saa jäämään tänne ketään ilman omaa halua.
Esitän - mielestäni erittän relevantin - kysymyksen: Miksi palstalta pitäisi poistaa h-x? Jos syynä on erilaiset näkemykset, niin eikö keskusteluun aja nimenomaan kiistely eriävistä mielipiteistä. Luulisin että samanmielisillä ei riitä pitkään keskustelunaiheita.
03.06.2014 22:57
Olen kirjoittanut aiheesta tälläkin palstalla useaan kertaan. Kirjoituksestasi päättelen, että et voi tehdä asian parantamiseksi mitään enempää. Asia on juuri niin, että parisuhteessa elävien halun määrä on harvoin yhtenevä. Sikäli olette poikkeava pari, että teillä nainen on se joka saa liian vähän seksiä.
Miehillä jotka elävät seksisttömässä suhteessa jää yleensä se lihaton luu käteen. Tulet varmaan saamaan tässäkin keskustelussa sen tyypillisen neuvon; vaihda miestä! Nainen todennäköisesti löytääkin nopeasti seksiä haluavan miehen. Jos rakastat nykyistä miestäsi, etkä halua vaihtaa häntä toiseen seksiä saadaksesi, niin sinun täytyy sopeutua pieneen puutteeseen.
03.06.2014 22:39
Tapasimme ensimmäisen kerran hänen etsiessään asiakasta viikonlopuksi. Toisen kerran tapasimme samoissa merkeissä, jonka jälkeen hän jumittautui asuntooni.
Olen kertonut historiaani prostituoitujen suhteen aikasemminkin tällä palstalla. Olen tapaillut muitakin puoliammattilaisprostituoituja enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Kyseessä on ollut lyhyen hetken hupi, seuralainen tilattuun illanviettoon tai vastaavaan. Miellyttävimmän naisen kanssa olen halunnut tavat uudestaan.
En ole koskaan ollut erityisen mustasukkainen naisten suhteen, mutta olen tietenkin odottanut suhteen alkaessa tehtyjen sopimusten noudattamista. Jos viikonloppukeikkaa tekevä prostituoitu on halunnut omaksi huvikseen tapailla minua ilman veloitusta, en kokenut mustasukkaisuutta hänen asiakkaistaan. Tämä puoliammattilainen jonka kanssa olin suhteessa halusi itse lopettaa muut asiakassuhteensa.
03.06.2014 22:17
Ei kukaan keskustelupalstoille väkisin raahattuna tule. Jotakin se siis kaikille meille täällä kirjoittaville antaa. Minua on vain aina ihmetyttänyt mitä riemua saa räyhäävä ihminen jatkaessaan huutelua nimettömänä keskustelupalstalla. Ehkäpä se on ominta itseä mitä ei saa arkielämässä toteuttaa.
01.06.2014 22:27
Keskustelemme pelkästään tällä palstalla. Täällä otat turpiisi pelkästään sanallisesti.
01.06.2014 14:22
Moraalinvartija on palannut palstalle. Tervetuloa!
Ehdit jo vastata omaan aloitukseesi.
01.06.2014 14:08
"Miten on miesten ajatus tästä....kelpaako ex-vosut vaimoiksi jnejne....."
Tätä kysymysta aprikoidaan paljon. Tuntuvat näkemykset vaihtelevan näkemyksen esittäjän mukaan. Aihe on sikäli poikkeuksellinen, että vastapuolen näkemykset eivät saa ymmärrystä.
Minä ole seurustellut prostituoidun kanssa. Suhteemme loppui tämän naisen hankalaan luonteeseen.
01.06.2014 14:04
H-X ehti kuitata tuosta otsikosta.
Tervetuloa palstalle Psykologian guru!
01.06.2014 13:56
Väitätkö sinä kuuluvasi 0,01%:n ryhmään muut?
01.06.2014 13:54
Toivon ettei käsityksesi miesten suhtautumisesta prostituoituihin muodustu pelkästään törkeimpien huutelijoiden kommenteista! Ymmärrän kyllä miltä sinusta tuntuu. Prostituoituihin on useimmissa yhteiskunnissa lyöty häpeäleima.
01.06.2014 13:25
Luulen että se vastaus piilee juuri tuossa. Ulkopuolisten on helppo esittää järkeviä näkemyksiä aloittajan kysymykseen. Aloittaja vain ei pysty tunnetasolla hyväksymään asiaa. En usko että ongelma on edes prosttituoitujen käyttö, vaan yleensäkin se, että aloittajan mielestä hänen miehensä petti häntä.
Minulla ei ole kokemusta vanhan suhteen uudelleenlämmittelystä. Voisin kuitenkin kuvitella miltä tästä naisesta tuntuu. Tunteet eivät ole kadonneet kokonaan, vaikka he ovatkin asuneet erillään.
01.06.2014 13:20
Mieheen pettyneelle:
Miehesi on käyttänyt maksullisten palveluja, koska on luullut suhteenne olevan ohi. Suteenne ollessa katkolla olet silti kokenut omistavasi miehesi. Luulenkin että suhteenne on jatkunut sinun aloitteestasi.
Minun mielestäni sinun ei tarvitse antaa miehesi käytöstä anteeksi. Eihän hän edes tehnyt mitään väärin. Tilannehan on aivan sama ennen ensimmäistä tapaamistanne. Aikaisemmat suhteet ovat historiaa.
Käsittääkseni tunteesi on hyvin tavallinen, etkä voi sille mitään, vaikka järkisyyt kertoisivat toista. Luulenkin ettei miehesikään olisi pettänyt sinua jos hän olisi tiennyt suhteenne jatkuvan. Nyt tehtyä ei saa tekemättömäksi. Niinpä sinun pitää oppia elämään asian kanssa. Jos et siihen pysty, myrkyttyy suhteenne lopullisesti.
01.06.2014 11:23
6 / 12