Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
d_ram
profiilit
d_ram
d_ram
Vapaa kuvaus
Puolison mielestä täysi pässi.
Aloituksia
2
Kommenttia
239
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, mutta kuulostaakin nyt siltä ettei teillä niitä oikeita ongelmia olekaan. Olette onnekkaita jos yhä haluatte pitkän suhteen jälkeen rakastella toisianne ja haluatte edes suunnilleen yhtä paljon. Pitkässä parisuhteessa seksin edelle menee aina muitakin asioita ja seksi ei toisnaan anna sitä samaa kuin suhteen alussa.
Miehenä väitän että hieman väljähtänyt parisuhdeseksikin on ihan ok. Minä ja useimmat muutkin miehet jotka tunnen eivät ole valmiita pettämään rakastamaansa puolisoa pelkästään saadakseen jotakin uutta ja kiihkeää - vaikka se mielessä aina käykin.
Itse olen ollut saman naisen kanssa jo kauan. Jonkinlaista tylsistymistä seksielämäämme on tullut. Varsinkin vaimoni on herkkä arkielämän muille paineille ja se heijastuu heti myös rakkauselämään. Minä pystyn kyllä helposti erottamaan arkipaineen ja rakkauselämän. Minulle vaimoni läheisyys ja seksi hänen kanssaan jopa helpottaisi ankeasta arjesta erottautumista. Vaimoni tuntee päinvastoin. Viimeaikoina häntä onkin ollut vaikea sytyttää seksiin muuten kuin erikoisissa tilanteissa. Melkoisen hullultahan se kuulostaa, mutta parin vuoden aikana meillä on ollut seksiä enemmän autossa, luonnossa, ystävän luona kyläillessä ystävän vessassa ja muissa hulluissa paikoissa. Kieltämättä itsekin tunnen hurjaa kiihkoa tällaisissa tilanteissa, mutta kaipaisin kuitenkin säännöllistä arkiseksiäkin.
Sinun on selkeästi vaikea erottaa tunnepuolella muuta perhe-elämää ja seksin harrastamista miehesi kanssa. Siihen ei auta se neuvo, että unohda muut asiat seksin aikana. Mutta näin sinun kuuluisi kuitenkin toimia. Seksihetki miehesi kanssa on nimenomaan teidän omaa aikaanne ja voitte silloin keskittyä pelkästään toisiinne ja omaan nautintoonne. Omakohtaisesta kokemuksesta voin kertoa, että rakastelu erikoisessa paikassa tuo takaisin saman kiihkon kuin suhteen alkuaikoina. Siihen vain tarvitaan se repäisy normitoiminnan ulkopuolelle. Voisitte aloittaa jollakin pienemmällä hyppäyksellä. Kärähtäminen seksistä kaupan sovituskopissa heti alkuun voisi olla liian kova kokemus (kevyt kevennys).
Olet hyvällä tiellä, koska olet aloittanut keskustelun kokemastasi ongelmasta ja haet muiden näkemyksiä. Luulenkin että miehesi tulee vielä yllättymään positiivisesti. Hyvää seksielämää sinulle ja kaikille muillekin!
14.05.2014 21:50
Ihmisten välisten ongelmien ratkaisuksi tarjotaan aina keskustelua ja avautumista. Jossain määrin elämä on kasvattanut minusta kyynisen ja en usko asioista keskustelemisen kaikkivoipaisuuteen. Syyt ja seuraukset löydetään keskustelemalla parisuhteen ongelmista, mutta harvoin tapahtuu kuitenkaan pysyvää muutosta. Trendi on se, että parisuhteet nuupahtavat, puolisot etääntyvät toisistaan ja seksi oman puolison kanssa ei kiinnosta.
Seksistä keskusteleminen on kyllä mielenkiintoista. Ongelmia se ei kuitenkaan ratkaise. Minulle on muodostunut käsitys, että jokaisella parisuhteella (ainakin seksuaalisesti) on oma rajansa ja homma on silloin kaluttu loppuun.
Onko teidän suhteellanne jatkuvuutta? Ratkaiseva kysymys on - haluatteko te yhä seksiä ongelmista huolimatta ja haluatteko seksiä nimenomaan puolisoltanne?
Toivoton tilanne on silloin kun nainen sanoo, että meillä on vähän seksiä ja tunnen siitä syyllisyyttä, mutta mieheni ei kiinnosta minua. Mitä silloin on tehtävissä? Väitän ettei mitään.
Seksuaalisuus on niin syvällä ihmisen sisimmässä oleva vietti, ettei sitä voi määrätä haluamaan ketään toista. Parisuhteen dynamiikalla on valtava merkitys seksuaalisten halujen ylläpitämisessä. Uskon paljonkin perinteiseen malliin missä nainen haluaa miestä joka on suhteessa dominoivampi. Monelle naiselle ei riitä miehessä hyvä ulkonäkö tai huomaavainen käytös. Karkeasti sanoen; nainen haluaa että mies ottaa hänet.
Ai niin, siihen kysymykseesi: Mitä jos miehesi lakkaisi houkuttelemasta, tai maanittelemasta sinua seksiin? Jos hän vain ottaisi sinut, niin sinulle ei jäisi mahdollisuutta miettiä seksuaalista viehätysvoimaasi. Kiihkeä miehesi ottaisi sinut koska haluaa sinua. Olet siis seksikäs. Jos olen oikeassa parisuhteenne toimintakaavasta, niin tällaisen muutoksen pitäisi lähteä miehestäsi.
13.05.2014 20:53
Kuvaamiasi ongelmia on vaikeampi poistaa kuin ihmiset väittävät. Ulkopuoliselle on helppo antaa neuvo, että älä toimi väärin. Parisuhteen seksuaalisuuden ongelmista puhuttaessa olet sikäli poikkeuksellinen, että myönnät sinulla olevan ongelman.
Sinällään olette parisuhteessa hyvinkin tyypillisessä tilanteessa jossa seksin esteeksi alkaa kertyä aina enemmän esteitä. Teidän tilannettanne en pidä toivottomana, koska haluat itsekin tilanteeseen muutosta.
Ainoa neuvo minkä nyt tähän hätään keksin on, että ehkäpä miehesi pitäisi nostaa dominanssia teidän parisuhteessanne. Silloin ehkä lakkaisit miettimästä viehättävyytäsi.
12.05.2014 23:21
Olen pohdiskellut kysymystäsi aikaisemmin tässä viestiketjussa. Vastaus oli toiseen kysymykseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11686715/#comment-65425055
Tiivistettynä:
Kaikki seksuaaliseen kiihottumiseen johtavat asiat pohjautuvat lisääntymiseen. Miehet sekä naiset preferoivat parinvalinnassaan hedelmällisyyden merkkejä omaavia yksilöitä. Jo pienellä tilastollisella otannalla löydettäisiin selkeä näkemys siitä kuka on haluttava ja kuka ei. Yksilötasolla vaihtelu seksikkyyden kokemisesta on tietenkin suuri. Siksi on ottajia lyhyille miehille ja ylipainoisille naisille.
19.04.2014 11:22
En halua laueta nopeasti. Niinpä pyrin kontroloimaan orgasmin tuloa liikkumalla sopivalla rytmillä ja stimulaatiolla. Se edellyttää että minä pystyn säätelemään liikettä.
Vaimoni pitää erityisesti cowgirl-asennosta ja vielä rajulla intensiteetillä. Minä menetän tässä asennossa kontrollin laukeamishetkeen selkeimmin. Kun naiseni aloittaa rajun ratsastuksen, ei minulla ole mitään mahdollisuutta estää orgasmia tulemasta, vaan saatan tulla alta puolen minuutin. Vaimoni yrittää vielä laukeamiseni jälkeen jatkaa rynkytystä, mutta en kertakaikkiaan kestä kovaa liikettä sillä hetkellä.
Vaimoni pitää cowgirl-asennosta, mutta minä en tuosta edellämainitsemastani syystä johtuen.
25.03.2014 09:25
Ei kannateta!
Kullin mittaus on yhteinen asia niin homoille kuin heterollekin. Millä tavalla se häiritsee heteroakaan, jos homo osallistuu kullinmittauspalstan keskusteluun. Yhtä kiinnostavan luulisin jonkun toisen miehen kullin olevan, oli se sitten homossa tai heterossa kiinni.
Ei muuta kuin jatketaan mittailua! Onhan tämä yhteinen asia kaikille miehille. Ja luulisin että heteronaisiakin asia kiinnostaa.
07.03.2014 19:58
Mitä tarkoittaa sinun kysymyksessäsi ihmisten ostaminen ja hyväksikäyttö? Liittyykö nämä kysymykset prostituutioon?
Mitä mielestäsi kertoo ihmisestä heikompien hyväksikäyttö? Maailmastahan ei tule koskaan tasa-arvoista kaikkien ihmisten välillä. Aina tulee olemaan ihmisiä joilla on valtaa muiden yli ja jotka tulevat korjaamaan suurimman osan hyvinvoinnista. Koskaan ei varallisuus, valta, hyvinvointi eikä onnellisuus jakaudu tasaisesti kaikkien ihmisten kesken ja kaikki tämä tapahtuu täysin laillisesti.
Prostituutioko sitten on ainoa asia missä toiset myyvät halvalla työpanostaan ja jotkut toiset sitten keräävät makeimmat hedelmät? Ei, ei tosiaan, vaan koko yhteiskunta toimii niin.
07.03.2014 18:04
Koska seksin ostaminen on nykyisen lain mukaan sallittua, pyrkivät jotkut prostituutioon kielteisesti suhtautuvat haittaamaan kaupantekoa kaikin mahdollisin keinoin. Tämä onkin luonut kasan käsittämättömiä lakeja ja järjestyssääntöjä, joiden tarkoituksena ei olekaan mikään muu kuin pyrkiä rajoittamaan prostituutiota.
Siis seksin ostaminen ja myyminen on sallittua, mutta keksimällä muita kaupantekoa jarruttavia sääntöjä pyritään haittaamaan koko alaa, sekä stigmatisoimaan niin ostajat kuin myyjätkin.
06.03.2014 18:59
Selvästikin sinun tavastasi poikkeava keskustelu menee mielestäsi mutuhöpinäksi, etkä pysty silloin vuorovaikutteiseen ajatustenvaihtoon. Olen pahoillani, aion esittää asiat niin kuin minä ne näen! Olen valmis keskutelemaan kaikkien ihmisten kanssa, mutta luulen ettei sinun kanssasi synny mitään rakentavaa. Miksi yleensäkään lähtisin kaltaisesi jääräpään kanssa keskustelemaan. Sinun asiasi jauhavat jo niin syvään kuoppaan porautuneena, ettei sinne muut mahdu.
Minä kirjoitin oman näkemykseni aloittajan kysymykseen. Et ole mitään uutta tuonut siihen. Etkö voisi jokapäiväisen jeesustelusi lisäksi löytää mitään uutta hänen tai minun kirjoitukseeni? Epäilen suuresti, mutta voit tietenkin todistaa epäilyni vääräksi.
03.03.2014 20:19
Ehdin jo itsekin korjata tuon kohdan. Sen voi tosiaankin ymmärtää väärin.
Oman tekstin virheitä ei aina huomaa ennen kuin on painanut lähetä-näppäintä.
Olen suuresti pahoillani aiheuttamastani sekaannuksesta!
02.03.2014 20:03
Mitä tarkoittaa arvoihin perehtyminen? Niistä ei tule yhtään sen enemmän omia perehtymällä.
Ei ole olemassa ihmistä jolla ei ole arvoja eikä moraalia. Ne eivät vain välttämättä ole sinun arvojasi. Suurin osa ohmisistä kuitenkin tekee valintoja arvo- ja moraalipohjansa perusteella. Ne eivät vain aina miellytä sinua.
Kaikkiin noihin listasi asioihin olen perehtynyt omassa elämässäni. Lopullista ja oikeaa tietä ihmiseloon ne eivät ratkaise. Mikä tekee yhden ihmisen onnelliseksi saattaa olla toiselle onnettomuus.
Seksuaalisuus on ihmiselon osa-alueista yksi voimakkaimpia tunteita nostattavia asioita. Niinpä tunnepohjalta syntyy ne "oikean moraalin" ratkaisutkin. Mitä jää oikeasta seksuaalimoraalista heikoimman käteen? No ei mitään mainitsemisen arvoista -- ellei sitten moraalinvartijoiden tyytyväinen hymistely.
Seksuaalisuus on ihmiselon osa-alueista ehkä selkeimmin se, missä jokainen on omillaan. Yksilöt ottavat itse mitä saavat ja vahtivat lisäksi toistenkin saamista. Kuka kadehtien, kuka ihaillen, kuka moralisoiden. Niin kauan kuin lain perälauta ei tule vastaan, ei muilla ole oikeutta puuttua ulkopuolisten elämään.
02.03.2014 19:16
Ihmisyhteisö ei ole koskaan oikeudenmukainen kaikkia jäseniään kohtaan. Jotkut saavat oikeutta ja toiset eivät saa. Kaikista korupuheista ja tasa-arvomanifesteista huolimatta ihmiskunta on äärimmäisen hierarkinen. Sama koskee ihmisen seksuaalisuuttakin.
Seksuaalihierarkia vaikuttaa jokaisessa yhteiskunnassa; juuri nyt, läpi ihmiskunnan historian ja hamaan ihmislajin loppuun asti. Siitä ei pääse mihinkään.
Länsimainen yhteiskunta asettaa täysin samat rajat ja säännöt kuin ihmisillä on ollut seksuaalisuudessa ihmislajin syntymästä saakka.
1. Vaikka olisit kuinka tasa-arvoinen muiden kanssa, seksin saaminen jakaantuu oman biologisen ohjauksensa mukaan. Kauniit nuoret naiset ovat miesten keskuudessa haluttuja. Komeat nuoret uroot, tai valtaa ja rahaa omaavat ovat naisten mielihalujen kohteena.
2. Ihmisen seksuaalisuus - joka tosiaan on täysin viettien ohjauksessa - liitetään ihmisten tasa-arvoisuuteen mitä uskomattomimmilla teorioilla. Korrektia on sanoa, että ihmisen sisin on se tärkein, eikä ulkonäkö, raha, tai valta vaikuta parinvalintaan. Tällainen harhaanjohtaminen vain hämmentää niitä ihmisiä, jotka jäävät seksistä osattomaksi.
Jokainen yhteiskunta luo omat pärjääjänsä ja yksilöitä jotka ovat huipulla. Huipulla olevat tottakai pitävät vallitsevaa järjestystä täydellisenä. Siksipä - vaikkapa alfat jotka saavat niin paljon seksiä kuin haluavat - ihmettelevät niitä nyhveröitä jotka eivät saa seksiä ollenkaan. Olen oikeasti lukenut ja kuullut tällaista ajatusta: Kyllä jokainen mies saa seksiä kunhan hakee. ITSESTÄ se on kiinni.
Eikö näin?
02.03.2014 17:00
Tuossakin artikkelissa pitäydyttiin pelkissä arveluissa homoseksuaalisuuden syntymiseen. Irrelevanttia tietoa joka tapauksessa. Tarvitaan oikea teoria - mikä sekään ei vaikuta yksittäisen homoseksuaalin elämään mitenkään.
Nuo erot peenisten keskimääräisistä mitoista ovat kyllä huomattavat, jos tuohon dokumentointiin on uskominen.
Tuosta tulikin mieleen nykyään kovin suosittu mutta melkosen pöllö lausahdus: Näillä mennään. Siinä mielessä aivan totta, että sillä pitää yrittää pärjätä, joka on omien jalkojen väliin kasvanut
02.03.2014 16:35
Omia kirjoituksia ei pysty editoimaan. Niinpä korjaan kohdan, jonka voi käsittää väärin:
"...homoille kullin koko on vielä heterojakin tärkeämpi asia"
No tottakai. Kyllä kulli homoa kiinnostaa enemmän kuin hetero. Piti tietenkin kirjoittaa näin: Kaikille miehille kullin koko on tärkeä, mutta jos ymmärrän oikein, niin homomiehille kullin koko on vielä tärkeämpi kuin se on heteromiehille.
Ymmärsiköhän kukaan vieläkään?
02.03.2014 13:30
Aiotteko homot omia tämän palstan itsellenne? Aion kuitenkin vierailla täällä toisinaan. Osallistun keskusteluun seksistä tietenkin monella palstalla. Aihe on kiinnostava - vai meneekö vanhan sananlaskun mukaan: Siitä puhe mistä puute.
Homoseksuaalien jutuista kysyisin. Muistan lukeneeni jostakin, että homoille kullin koko on vielä heterojakin tärkeämpi asia. Pitäneekö paikkansa? Entäpä väittämä että homomiehillä on heteroja isommat kyrvät? Vai sinäkö sen täällä jossakin kirjoituksessasi kerroit?
02.03.2014 13:22
Sana "ansaita" ei oikein sovi tekstisi sisältöön. Tuo vaatimus valinnasta puolison tai prostituoidun väliltä on kylläkin oikeutettu.
Ei se maailma sillä tavalla pyöri, että kaikki saavat puolisokseen ihmisen jonka ansaitsevat -- todellakin. Jokainen ihminen tietää montakin parisuhdetta missä toinen osapuoli on puolisoaan kohtaan täydellinen paskiainen. Ja paskiaisuus ei ole pelkästään miehinen ominaisuus.
Otetaan esimerkkinä luonteenpiirteistä narsismi. Kuinka on mahdollista että narsisti on aina parisuhteessa? Aina löytyy ihmisiä jonka narsisti pystyy hurmaamaan.
Olenkin hieman skeptinen ajatuksesta, että ihmiset saavat itselleen puolison jonka ansaitsevat. Moni hyvä mies jää ilman naista, vaikka ehdottomasti ansaitsisi itselleen hyvän parisuhteen. Mutta ei pariutuminen niin tapahdu, että valinta osuu hyvään hiirulaishissukkaan. Naisilla -- aivan niin kuin miehilläkin -- pariutumista ohjaa biologia. Selkeästi on nähtävissä, että naiset ovat valmiita ottamaan puolisokseen (tai ainakin astuttajakseen) narsisteja ja psykopaatteja. Ja niin narsistit ja psykopaatit saavat jälkeläisiä ja nämäkin luonteenpiirteet säilyvät ihmiskunnassa.
02.03.2014 11:47
Aina ajankohtaiset aloitukset pompsahtavat näköjänsä ylös.
Olen kuullut, että on olemassa miehiä, jotka eivät tykkää antaa naiselle suuseksiä. Yksi mies jopa väitti vaativansa vaimoltaan kullin imemistä, mutta sanoi pillun nuolemisen olevan kuvottavaa.
Minä tykkään kyllä nuolla pillua. Joskus sitä jaksaa tehdä kauankin, vaikka kieli siinä tahtoo väsyä, joutuuhan siinä liikuttamaan kieltä koko ajan stimuloinnin säilyttämiseksi. En tykkää sormetella, koska siinä ei ole juurikaan tuntumaa. Kielellä klitoriksen löytää hupun alta helpommin ja stimuloinnin voimaa pystyy säätelemään helpommin kuin sormin.
Puhtaan pillun tuoksukin on huumaava. Kasvot kastuvat väkisinkin aivan märäksi, mutta eipä se haittaa. Kiihkosta vääntelevä nainen heiluttelee jalkojaan poskiani vasten ja lantio ei tahdo pysyä paikallaan, niinpä on otettava käsin ote naisen pakaroista ettei klitoris karkaa kielen ulottuvilta. Naisen kiihko pitää yllä omaakin kiihkoa ja kulli seisoo kivikovana, odottaen ja odottaen, kohta on hänen vuoronsa. Kun nainen on saanut suuseksillä muutaman orgasmin ja pääsen lopulta upottamaan kivikovan kullin litimärkään pilluun, saa kumpikin, sekä mies että nainen, TÄÄÄÄYTTYMYKSEN!
26.02.2014 12:47
Olen nähtävästi eilen ollut erityisen negatiivisessa moodissa. Saunaoluilla on ollut osuutta asiaan, luulen.
Ainahan voidaan seurata parisuhteiden kehitystä yleisellä tasolla. Niin kuin tuossa ylempänä kirjoitin, seksi yleensä hiipuu parisuhteissa vuosien kuluessa. Mutta sekin pitää ottaa huomioon, ettei kenenkään meidän parisuhde ole sidottu täsmälleen samanlaiseen tapahtumakulkuun. Voimme siis vaikuttaa omaan elämäämme.
Toivonkin että ihmiset panostaisivat ensisijaisesti omaan parisuhteeseensa ja olisivat valmiita tekemään kompromisseja. Kompromissi tässä yhteydessä ei tarkoita sitä, että vain toinen osapuoli tekee niitä. Sehän tarkoittaisi tilanteeseen alistumista. Jos toinen osapuolista kokee tilanteensa kohtuuttomaksi, eikä vastapuoli ole valmis tulemaan vastaa, niin silloin voisin hyväksyä onnen hakemista parisuhteen ulkopuolelta.
Olen nimimerkki "mie vaan" iloinen puolestasi.
23.02.2014 12:20
Minun käsitykseni mukaan sellaisia pareja on todella vähän joista kumpikin on tyytyväinen seksin määrään ja laatuun. Jonkintasoista sopeutumista ideaalitilanteen ulkopuolelle vaaditaan lähes jokaiselta.
Olen muistaakseni jossakin aikaisemmassa kommentissani esittänyt näkemyksen, että muutokset parisuhteen seksielämässä ovat yleensä negatiiviseen suuntaan. On olemassa tuhansia kirjoja seksielämän piristämiseksi. Kuinka monessa parisuhteessa ne ovat saaneet aikaiseksi pysyvän kumpaakin osapuolta tyydyttävän muutoksen? Väittäisin että 1% olisi aika hyvä tulos.
En jaksa edes miettiä kaikkia syitä seksin häviämiseen vuosien mittaan; se vain on väistämätön tosiasia. Parisuhteessa täytyy - niin kuin elämässä yleensäkin - pystyä tekemään kompromisseja Ainoastaan voimme miettiä radikaaleja ratkaisuja jos toinen parisuhteen osapuolista kokee tilanteen kohtuuttomaksi. Ratkaisut eivät ole silloin kumpaakin osapuolta tyydyttäviä.
22.02.2014 22:02
Minä vastasin sinun kysymykseesi. Vastaapa sinä nyt minun kysymykseeni!
Muuten, kyllä se olet sinä joka anonyyminä huutelee. Esittelet koko ajan arvailuja toisten elämästä josta et tiedä yhtään mitään.
Minä olen oikeassakin elämässä liberaali. Arvuuttelet minun elämääni aivan turhaan, sillä kyllä myös suhdekiemuroita on elämääni mahtunut. Haulikkoa ei ole tarvinut niiden selvittämiseen.
Kerropa sinä itsestäsi! Kuulutko johonkin kiihkouskovaiseen ryhmään? Oletko sinä tuo prostituutiosta henkisiä vaurioita saanut? Kuinka paljon käytät aikaa prostituution tutkimiseen päivittäin?
Näihin nyt alkuun vastailet!
15.02.2014 14:27
8 / 12