Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Uuden päivän valossa

On uusi päivä ja mahdollisuus.Pois riitasointuiset otsikot ja viestit.Ne ovat vain palstan sairauden merkki.
    70 plus
    0
    25
  2. Oletteko koskaan kuulleet?

Oli hyvät keskustelut käynnissä kun ruuneperi maalaismieineen ryntäsi kanalaumoinee sisään. Noin siis hajupoika palstakä
    70 plus
    0
    25
  3. Saako avata tuoreemman runoketjun

Mä olen vanha äijänen palstalta seitsenkymppisten. Tuoreutta tämän vuoden mukanani hiukan tuoden.
    80 plus
    2
    24
  4. Kirjoitan jotain aamuaskareiksi.

Puolueiden puheenjohtajat istuivat eilen kertomassa tulevaisuudestamme. Kuvailujen ja lupausten kohteena oli sote-uudis
    Ikäryhmät
    0
    24
  5. Muistatteko menneitä?

Tulin kirjoittamaan palstalle kuin sattumalta, keväällä 2001. Lääkärit olivat lakossa ja puolustelivat oikeuttaan palkan
    Ikäryhmät
    0
    23
  6. Hyvä uutinen tänään

Uutisissa kerrottiin tänään hyvä uutinen. Kuolinapu on jo tänään hyväksytty Suomessa. Moni vakavasti sairas hyväksyy tu
    Ikäryhmät
    0
    22
  7. Heips kaikki kirjoittajat

Lähden hiukan kylille katsomaan. Pitäkää palsta pystyssä ja siistinä! Kirjoittaa tietysti voitte, mutta älkää roskatko!
    70 plus
    0
    22
  8. Kun häviäjä voittaa.

Missäs noin käy, kysytte? USA:n presidentinvaaleissa. Hillary C. voitti, mutta hävisi Donald T:lle. Hillarylle taisi kä
    70 plus
    0
    22
  9. Demarit oppositiossa

Edellinnen hallitus jätti niin huonon jäljen, että demaritkin putosivat omille, 13%, luvuilleen. Kun Antti Rinne oli val
    Puolueet
    0
    22
  10. Valtionyhtiötkö myyntiin

Valtionyhtiöitä pidetään huonosti tuottavina tai jopa tappiollisina. Myynnistä saaduilla rahoilla voitaisiin tukkiajota
    70 plus
    0
    21
  11. Ajatuksiini tullutta

Ranskan Calai'ssa on siirtolaisten teltta-alue, jossa pakolaiset odottavat pääsyä Englantiin. Nyt nuo onnettomat ihmiset
    70 plus
    0
    21
  12. On P Lehtimisen lopun aika!

Otsikon aikaa on kulunut ainakin viisitoista vuotta ja on korkea aika selvittää mikä on mikä ja kuka kuka. Menhän tasaa
    70 plus
    0
    20
  13. Kun isikset vapautuvat

Isis terroristit ovat merkittävin, ellei ainut, terroristiryhmä. Nämä piiloutuvat kansansekaan ja kun Mosul ja Aleppo ka
    70 plus
    0
    20
  14. Akateeminen tutkimus ja me

Uteliaisuus tietää miten palstalaiset keskustelut kokevat, on pannut liikkeelle oikein akatemiatutkimuksen, osallistujat
    70 plus
    1
    20
  15. Vähän järistyksistä

Näliiä sivuilla on kerrottu uutinen Italian maanjäristyksestä. Itse tapahtumasta muutama Maanjäristykset syntyvät mann
    70 plus
    0
    19
  16. Haasteita Pilmarille

Olet koko paltallaolosi ajan rehvastellut omasta suuruudestasi ja vähätellyt minun osaamistani. Olet ollut Helsingin su
    70 plus
    0
    18
  17. 23 / 23