Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. 0
    19
  2. Uuden päivän valossa

    On uusi päivä ja mahdollisuus.Pois riitasointuiset otsikot ja viestit.Ne ovat vain palstan sairauden merkki.
    70 plus
    0
    19
  3. Kirjoitan jotain aamuaskareiksi.

    Puolueiden puheenjohtajat istuivat eilen kertomassa tulevaisuudestamme. Kuvailujen ja lupausten kohteena oli sote-uudis
    Ikäryhmät
    0
    19
  4. Käännetään sivua

    Voisimme luoda katse ympäristömme tulevaisuuteen. Ilmasto lämpiää huolestuttavast. Jääkarhuilta loppuu elintila jäiden
    70 plus
    0
    19
  5. Muistatteko menneitä?

    Tulin kirjoittamaan palstalle kuin sattumalta, keväällä 2001. Lääkärit olivat lakossa ja puolustelivat oikeuttaan palkan
    Ikäryhmät
    0
    19
  6. Saako avata tuoreemman runoketjun

    Mä olen vanha äijänen palstalta seitsenkymppisten. Tuoreutta tämän vuoden mukanani hiukan tuoden.
    80 plus
    2
    18
  7. Kun isikset vapautuvat

    Isis terroristit ovat merkittävin, ellei ainut, terroristiryhmä. Nämä piiloutuvat kansansekaan ja kun Mosul ja Aleppo ka
    70 plus
    0
    18
  8. Hyvä uutinen tänään

    Uutisissa kerrottiin tänään hyvä uutinen. Kuolinapu on jo tänään hyväksytty Suomessa. Moni vakavasti sairas hyväksyy tu
    Ikäryhmät
    0
    17
  9. Valtionyhtiötkö myyntiin

    Valtionyhtiöitä pidetään huonosti tuottavina tai jopa tappiollisina. Myynnistä saaduilla rahoilla voitaisiin tukkiajota
    70 plus
    0
    17
  10. Ajatuksiini tullutta

    Ranskan Calai'ssa on siirtolaisten teltta-alue, jossa pakolaiset odottavat pääsyä Englantiin. Nyt nuo onnettomat ihmiset
    70 plus
    0
    17
  11. Demarit oppositiossa

    Edellinnen hallitus jätti niin huonon jäljen, että demaritkin putosivat omille, 13%, luvuilleen. Kun Antti Rinne oli val
    Puolueet
    0
    17
  12. On P Lehtimisen lopun aika!

    Otsikon aikaa on kulunut ainakin viisitoista vuotta ja on korkea aika selvittää mikä on mikä ja kuka kuka. Menhän tasaa
    70 plus
    0
    16
  13. Kun häviäjä voittaa.

    Missäs noin käy, kysytte? USA:n presidentinvaaleissa. Hillary C. voitti, mutta hävisi Donald T:lle. Hillarylle taisi kä
    70 plus
    0
    16
  14. Akateeminen tutkimus ja me

    Uteliaisuus tietää miten palstalaiset keskustelut kokevat, on pannut liikkeelle oikein akatemiatutkimuksen, osallistujat
    70 plus
    1
    16
  15. Haasteita Pilmarille

    Olet koko paltallaolosi ajan rehvastellut omasta suuruudestasi ja vähätellyt minun osaamistani. Olet ollut Helsingin su
    70 plus
    0
    15
  16. Vähän järistyksistä

    Näliiä sivuilla on kerrottu uutinen Italian maanjäristyksestä. Itse tapahtumasta muutama Maanjäristykset syntyvät mann
    70 plus
    0
    14