Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Demarit oppositiossa

Edellinnen hallitus jätti niin huonon jäljen, että demaritkin putosivat omille, 13%, luvuilleen. Kun Antti Rinne oli val
    Puolueet
    0
    31
  2. Nettivalvonta kasvaa

Viharikokset neteissä tulevat valvotuiksi. suomi24 on myös tällainen.
    70 plus
    0
    30
  3. Saako avata tuoreemman runoketjun

Mä olen vanha äijänen palstalta seitsenkymppisten. Tuoreutta tämän vuoden mukanani hiukan tuoden.
    80 plus
    2
    30
  4. Uuden päivän valossa

On uusi päivä ja mahdollisuus.Pois riitasointuiset otsikot ja viestit.Ne ovat vain palstan sairauden merkki.
    70 plus
    0
    30
  5. Kun häviäjä voittaa.

Missäs noin käy, kysytte? USA:n presidentinvaaleissa. Hillary C. voitti, mutta hävisi Donald T:lle. Hillarylle taisi kä
    70 plus
    0
    30
  6. Käännetään sivua

Voisimme luoda katse ympäristömme tulevaisuuteen. Ilmasto lämpiää huolestuttavast. Jääkarhuilta loppuu elintila jäiden
    70 plus
    0
    30
  7. Minä ja tapani

En osaa mä ääntää inisten vaan karjua leijonan lailla. En osaa koskea hipaisten vaan rutistaa karhun lailla. Kun minua
    70 plus
    0
    30
  8. Akateeminen tutkimus ja me

Uteliaisuus tietää miten palstalaiset keskustelut kokevat, on pannut liikkeelle oikein akatemiatutkimuksen, osallistujat
    70 plus
    1
    30
  9. Juomisen merkitys

Niin kuin hyvin tiedetään on juominen syömistä tärkeämpi. Ennen oli maito ruokajuomana, nyt yhä enemmän vesi. Maitoa oli
    70 plus
    0
    29
  10. Muistatteko menneitä?

Tulin kirjoittamaan palstalle kuin sattumalta, keväällä 2001. Lääkärit olivat lakossa ja puolustelivat oikeuttaan palkan
    Ikäryhmät
    0
    29
  11. Hyvä uutinen tänään

Uutisissa kerrottiin tänään hyvä uutinen. Kuolinapu on jo tänään hyväksytty Suomessa. Moni vakavasti sairas hyväksyy tu
    Ikäryhmät
    0
    28
  12. Haasteita Pilmarille

Olet koko paltallaolosi ajan rehvastellut omasta suuruudestasi ja vähätellyt minun osaamistani. Olet ollut Helsingin su
    70 plus
    0
    28
  13. Heips kaikki kirjoittajat

Lähden hiukan kylille katsomaan. Pitäkää palsta pystyssä ja siistinä! Kirjoittaa tietysti voitte, mutta älkää roskatko!
    70 plus
    0
    27
  14. Valtionyhtiötkö myyntiin

Valtionyhtiöitä pidetään huonosti tuottavina tai jopa tappiollisina. Myynnistä saaduilla rahoilla voitaisiin tukkiajota
    70 plus
    0
    27
  15. On P Lehtimisen lopun aika!

Otsikon aikaa on kulunut ainakin viisitoista vuotta ja on korkea aika selvittää mikä on mikä ja kuka kuka. Menhän tasaa
    70 plus
    0
    26
  16. Vähän järistyksistä

Näliiä sivuilla on kerrottu uutinen Italian maanjäristyksestä. Itse tapahtumasta muutama Maanjäristykset syntyvät mann
    70 plus
    0
    25