Ruuneman
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Uuden päivän valossa
On uusi päivä ja mahdollisuus.Pois riitasointuiset otsikot ja viestit.Ne ovat vain palstan sairauden merkki.025Oletteko koskaan kuulleet?
Oli hyvät keskustelut käynnissä kun ruuneperi maalaismieineen ryntäsi kanalaumoinee sisään. Noin siis hajupoika palstakä025Saako avata tuoreemman runoketjun
Mä olen vanha äijänen palstalta seitsenkymppisten. Tuoreutta tämän vuoden mukanani hiukan tuoden.224Kirjoitan jotain aamuaskareiksi.
Puolueiden puheenjohtajat istuivat eilen kertomassa tulevaisuudestamme. Kuvailujen ja lupausten kohteena oli sote-uudis024Muistatteko menneitä?
Tulin kirjoittamaan palstalle kuin sattumalta, keväällä 2001. Lääkärit olivat lakossa ja puolustelivat oikeuttaan palkan023Hyvä uutinen tänään
Uutisissa kerrottiin tänään hyvä uutinen. Kuolinapu on jo tänään hyväksytty Suomessa. Moni vakavasti sairas hyväksyy tu022Heips kaikki kirjoittajat
Lähden hiukan kylille katsomaan. Pitäkää palsta pystyssä ja siistinä! Kirjoittaa tietysti voitte, mutta älkää roskatko!022Kun häviäjä voittaa.
Missäs noin käy, kysytte? USA:n presidentinvaaleissa. Hillary C. voitti, mutta hävisi Donald T:lle. Hillarylle taisi kä022Demarit oppositiossa
Edellinnen hallitus jätti niin huonon jäljen, että demaritkin putosivat omille, 13%, luvuilleen. Kun Antti Rinne oli val022Valtionyhtiötkö myyntiin
Valtionyhtiöitä pidetään huonosti tuottavina tai jopa tappiollisina. Myynnistä saaduilla rahoilla voitaisiin tukkiajota021Ajatuksiini tullutta
Ranskan Calai'ssa on siirtolaisten teltta-alue, jossa pakolaiset odottavat pääsyä Englantiin. Nyt nuo onnettomat ihmiset021On P Lehtimisen lopun aika!
Otsikon aikaa on kulunut ainakin viisitoista vuotta ja on korkea aika selvittää mikä on mikä ja kuka kuka. Menhän tasaa020Kun isikset vapautuvat
Isis terroristit ovat merkittävin, ellei ainut, terroristiryhmä. Nämä piiloutuvat kansansekaan ja kun Mosul ja Aleppo ka020Akateeminen tutkimus ja me
Uteliaisuus tietää miten palstalaiset keskustelut kokevat, on pannut liikkeelle oikein akatemiatutkimuksen, osallistujat120Vähän järistyksistä
Näliiä sivuilla on kerrottu uutinen Italian maanjäristyksestä. Itse tapahtumasta muutama Maanjäristykset syntyvät mann019Haasteita Pilmarille
Olet koko paltallaolosi ajan rehvastellut omasta suuruudestasi ja vähätellyt minun osaamistani. Olet ollut Helsingin su018