Vapaa kuvaus

☁☁☁☁🦅⛅🌧️🌧️🌧️🌧️
🌫️individualistinen dualisti💧
🌊🌊🐬🐋🌊🌊🏝️🏝️👨‍🌾🌱

- Olet siellä missä mielesi sijaitsee nyt -
- Fyysinen olemus on kuin pilvi, mutta mieli on kuin kallio -

Muoto
〰️〰️〰️〰️
Olemassaolo
〰️〰️〰️〰️
Aine

Aloituksia

152

Kommenttia

4064

1. Iranin ydinpommi?
  2. Merkillinen asia tapahtui sen jälkeen kun olin kirjoittanut tämän tekstin. Yöllä näin unen, jossa joku ojensi minulle kätensä, johon oli kirjoitettu kirjaimia, numeroita ja jokin kuvio. Aivan kuin jokin koodi. Se tuntui viittaavan johonkin tulevaan tapahtumaan. Aamulla yritin muistaa mitä siihen koodiin oli kirjoitettu, mutten enää muistanut. Sitten tuli mieleen ajatus, että ehkä sisällöllä ei ollutkaan merkitystä vaan koodilla ylipäätään. Tuleva tapahtuma voisi olla pääsiäinen. Illalla menin nettiin eräälle sivustolle, jota joskus kuuntelen ja olin utelias katsomaan onko siellä mitään pääsiäiseen liittyvää. Alle minuutissa löysin videon, jossa selitettiin Jeesuksen viimeisiä sanoja ja niihin kätkettyä piilomerkitystä. Karkeasti ottaen se meni näin:

Jeesus:Jumalani Jumalani Miksi hylkäsit minut ?

Tämä viittaa Psalmiin 22, jossa kuningas Daavid huudahtaa samoin. Psalmissa on kohta 22:7 "Mutta minä olen mato enkä ihminen, ihmisten pilkka ja kansan hylky."
    "‘But I am a worm [tola] and not a man, scorned by mankind and despised by the people.’"

Tämä on se piiloviesti. Nimittäin tuo mato ei ole mikä tahansa mato vaan coccus ilicus,
    sellainen mato, joka lisääntyessään kiipeää puuhun, rakentaa ympärilleen punaisen kilven, kuolee parissa päivässä ja muuttuu lumivalkeaksi.

Jesaja 1:18 "Tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra . Vaikka teidän syntinne ovat verenpunaiset, ne tulevat lumivalkeiksi. Vaikka ne ovat purppuranväriset, ne tulevat villanvalkoisiksi. "

Ajattelin ensin olla kirjoittamatta tätä tänne näin nopeasti (en ole tarkistanut asiaa juurikaan), mutta tuntuu, että tuo uni velvoittaa. Uni ei edes tuntunut mitenkään mukavalta.

Psalmi 22 liittynee juutalaisten Messias-odotuksiin.
  3. 38 / 204