Vapaa kuvaus

YEA BOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Aloituksia

3

Kommenttia

4856

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. "Vain,+jos+Venäjä+hyökkää+itse+ensin+NATO:n+alueelle."Ja+jos+Ukraina+kuuluu+Natoon+ja+Venäjä+sinne+hyökkää+niin+Nato+ei+tule+hyökkäämään+Venäjäälle+sillä+ne+menevät+sinne+vain+puolustamaan.+Taas+puhut+sekavia."Uskoivat+kyllä."Eivät+uskoneet,+muuten+pelkkä+sana+olisi+riittänyt."Tietenkin+luottivat+ja+luottavat+edelleen:+NATO+on+Baltian+turva.+Voit+itse+lukea+heidän+johtajiensa+lausuntoja+siitä,+miten+NATO+turvaa+heidät+venäjältä."Eivät+uskoneet,+muuten+pelkkä+sana+olisi+riittänyt."On+sillä.+Mutta+kynnys+ydinsodan+aloittamiseen+on+korkea,+koska+se+olisi+Venäjän+ja+Putinin+hallinnon+loppu.""Venäjäpä+ei+pärjää+aseellisesti+lännelle.+Venäjän+vastaiskut+ovat+tuhoon+tuomittuja."Ja+koska+Venäjällä+on+ydinaseita+se+pärjää+aseellisesti+lännelle.+Taas+sekoilet+omiasi."Niin,+enkä+muuta+väittänytkään.+Silti+länsi+voi+toimitta+Ukrainalle+aseistusta,+mitä+se+onkin+jo+alkanut+tekemään."NIin+eli+auttaa+puolustamisessa+=+suojelee."Ei+ala."Mutta+alkaakin+suojelemaan+Ukrainaa.+Jos+Venäjä+hyökkää+Suomeen+niin+silloinhan+se+Nato+poikkeuksellisesti+tulee+suojelemaan+Suomea+joten+Nato+jäsenyys+on+täysin+turha."Et+taaskaan+osannut+tehdä+oikeaa+johtopäätöstä.+Sinulta+ei+tahdo+onnistua+oikein+mikään."Jos+Venäjä+hyökkää+Suomeen+niin+silloinhan+se+Nato+poikkeuksellisesti+tulee+suojelemaan+Suomea+joten+Nato+jäsenyys+on+täysin+turha."Haha.+Ensinnäkin+USA+osallistui+toiseen+maailmansotaan+vasta,+kun+sitä+itseään+vastaan+hyökättiin+,+toisekseen+he+hyökkäsivät+Natsi-Saksaa+vastaan+ja+liittoutuivat+sekä+Englannin+kanssa+että+ajoivat+Natsi-Saksan+Ranskasta.+Kysymyksesi+"Menivätkö+jenkit+puolustelemaan+Britanniaa+ja+Ranskaa+toisessa+maailmansodassa?"+oikea+vastaus+on+siis,+että+kyllä.+Ja+jos+et+edes+tuota+vertaa+tiedä,+niin+heikosti+menee."Toiseksee+he+HYÖKKÄSIVÄT+Natsi-Saksaa+vastaan.+Jep+jep+miten+se+nyt+taas+menikään."USA+ei+ole+hyökkäämässä+Venäälle,+ellei+Venäjä+hyökkää+ensin+johonkin+NATO-maahan+tai+USA:a+vastaan+esim.+Syyriassa."Niin+eli+Nato+hyökkää+Venäjälle.+Nato+ei+puolusta+Venäjää+vastaan+vaan+hyökkää+Venäjälle."Ei,+kyllä+minä+siedän+perustellut+NATO-vastaiset+kannat,+mutta+en+vlheita,+joita+sinä+suollat."Eivät+ne+ole+valheita."Sinä+et+ole+okeassa,+vaan+valehtelet+koko+ajan.+Vaehtelet+jopa+siitä,+mitä+minä+itse+kerron."Valehtelen+koko+ajan?+Vai+niin.+Jos+siis+sanoisin+että+olet+oikeassa+sekin+olisi+valehtelua.+Joten+et+ole+oikeassa.+Haha.+On+se+kyllä+kumma+että+vaikka+kuinka+moneen+kertaan+selitän+sinulle+et+millään+suostu+ymmärtämään.+Jos+haluat+jatkaa+marisemistasi+niin+siitä+vain,+olet+silti+väärässä.
  2. "Mutta+lukijoia+on,+toisin+kuin+sinä+luulet."En+minä+niin+sanonut.+Sanoin+ettei+muita+kiinnosta+sinun+sekoilusi."Ei+ole+vielä+hyökännyt,+vaikka+eilen+sinä+ennustit,+että+se+hyökkäisi+Baltiaan+tänään.+Onhan+tässä+toki+vielä+muutama+tunti+aikaa+ennustuksesi+toteutumselle,+joten+katsotaan."Olen+joka+päivä+ennustanut+että+Venäjä+hyökkää+huomenna+mutta+ei+ole+vieläkään+hyökännyt.+Koskakohan+se+sitten+tuleekaan????"Haha.+Niin+on,+mutta+se+ei+ole+hyökkäys+Venäjälle.+Et+siis+kykene+erotamaan+edes+tällaisia+asioita,+vaikka+väität,+että+olet+käynyt+lukion?+"Haha+jos+venäläisiä+joukkoja+ammutaan+Venäjän+hallitsemalla+alueella+se+on+hyökkäys+Venäjää+vastaan.+Haha"Tietenkin+olet+väärässä+etkä+siksi+halua+puhua+aiheesta+,+koska+kukaan+asiantuntija+ei+jaa+näkemystäsi+toisin+kuin+minun+näkemykseni."En+jaksa+keskustella+aiheesta+koska+viimeksi+kun+keskustelimme+minä+selitin+sinulle+kaiken+kahteen+kertaan+etkä+vieläkään+suostunut+myöntämään+että+olet+väärässä."Ymmärrän+toki:+Suomen+NATO-jäsenyys+ei+ole+provokaatio,+minkä+Venäjä+kyllä+tietää,+mutta+se+voi+toki+siitä+silti+provosoitua,+koska+Venäjän+hallinto+on+epävakaa+diktatuuri,+joka+voi+provosoitua+aivan+mistä+(teko-)syystä+tahansa.+Sinä+itse+et+nyt+taaskaan+näemmä+ymmärrä+yksinkertaista+suomea."Huoh+no+yritetään+vielä+kerran:"Tosiasiassa+Venäjälläkin+ymmärretään,+että+Suomen+NATO-jäsenyys+ei+ole+provokaatio+eikä+sen+siitä+tarvitse+provosoitua.#Venäjällä+ymmärretään+ettei+Suomen+Nato-jäsenyys+ole+provokaatio+ja+siitä+ei+tarvitse+provosoitua.+Venäjällä+siis+ymmärretään+ettei+Suomen+Nato-jäsenyydestä+tarvitse+provosoitua.+Näin+sinä+sanoit.+On+kyllä+jokin+pielessä+kun+minun+pitää+selittää+sinulle+mitä+olet+sanonut."Syytät+minua+idiootiksi,+vaikka+sinä+itse+kirjoitat+sellaista,+mitä+et+tarkoita."Niin+juuri+tämmöisiä+ovat+ne+hyvät+vitsit.
  3. "Tarvittaesa+toki.+Mutta+nyt+NATO+ei+ole+hyökkäämässä+venäjälle."On+se+tarvittaessa+HYÖKKÄÄMÄSSÄ+Venäjälle."Kyllä+ne+uskoivat,+mutta+halsivat+vielä+varmemmat+takuut."Eivät+uskoneet,+muuten+pelkkä+sana+olisi+riittänyt."Baltian+maat+ovat+tehneet+itse+omat+ratkaisunsa.+Ja+koska+niiden+omat+armeijat+ovat+vieä+niin+heikot,+he+halusivat+NATO:lta+paremmat+turvataakuut."Koska+eivät+luottaneet+Natoon."Venäjäpä+ei+pärjää+aseellisesti+lännelle.+Venäjän+vastaiskut+ovat+tuhoon+tuomittuja."Onneksi+Venäjällä+ei+ole+ydinaseita."Venäjä+ei+pysty+enää+valtaamaan+Ukrainaa.+Ensinnäkin+Ukrainan+oma+puolustus+on+kehittynyt+viime+vuosina+niin+paljon+ja+toisekseen+länsi+ei+enää+hyväksy+Venäjän+valloituksia+ja+tarvittaessa+Ukraina+saa+niin+paljon+aseistusta+länneltä,+että+Venäjän+hyökkäys+tulisi+liian+kalliiksi."Mutta+kun+Nato+suojelee+vain+omia+jäsenmaitaan.+Vai+alkaako+se+nyt+sitten+suojelemaan+kaikkia+maailman+maita?+Hyvä+siinä+tapauksessa+Natoon+liittyminen+on+turhaa."Miksi+minun+pitäisi+vastata+tuollaiseen+kysymykseen,+jonka+vastaus+on+kaikille+ilmiselvä?"Jotta+tajuaisit+että+olet+väärässä.+Jenkit+eivät+menneet+puolustelemaan+ketään+toisessa+maailmansodassa+vaan+he+hyökkäsivät.+Samoin+Yhdysvallat+hyökkää+myös+Venäjälle."Sinä+jankutat+vain+typeryyksiä+ja+valheitasi"Ilmeisesti+mielipiteiden+kertominen+on+väärin+silloin+jos+se+on+Nato+vastaista.+Sinulla+on+vain+vaikeuksia+myöntää+että+olet+väärässä+ja+siksi+jatkat+inisemistäsi+vaikka+kaikki+tietävät+että+olen+oikeassa.
  4. "Olet+kova+poika+puhumaan+muiden+puolesta.+Et+sinä+tiedä,+kuinka+moni+tämänkin+viestin+lukee."Et+tiedä+sinäkään."Ja+vielä+äsken+ennustit,+että+se+hyökkää+huomenna."Niin+ja+sitten+kun+on+huominen+niin+sanon+taas+että+huomenna."Se+on+sinun+väiteesi,+ei+minun."Ja+minun+väitteeni+on+oikea."Jos+Venäjä+hyökkäisi+Baltiaan,+se+hyökkäisi+myös+Suomeen,+koska+se+tarvitsisi+Suomen+rannikoita+kyetäkseen+puolustamaan+valtaustaan.+Emme+siis+voisi+välttyä+sodalta+tuossakaan+tapauksessa."En+nyt+rupea+tästä+samasta+aiheesta+taas+sinulle+jankkaamaan.+Sovitaan+vain+niin+että+minä+olen+oikeassa+ja+sinä+väärässä,+joten+vältytään+täysin+turha+keskustelu+jossa+minä+kerron+sinulle+tuhat+kertaa+kuinka+väärässä+olet+ja+silti+jankkaat."Tarvitset+näemmä+yksinkertaisuutesi+vuoksi+selkokieltä:+Epävakaa+Venäjä+voi+provosoitua+ilman+mitään+syytä+tai+tekosyytä."Ja+ensin+väitit+ettei+Venäjä+provosoidu+Suomen+Nato+jäsenyydestä."No+miksi+et+sitten+kirjoittanut+niin,+vaan+vastasit+tähän"Vastasin+vain+virkkeen+alkuun+en+loppuun.+Eli+tähän:"Mutta+sodan+aloittaminen+jonkun+NATO-maan+kanssa+merkitsee+Putinin+hallinnon+loppua""Mikä+taas+johtaa+ydinsotaan+ja+pahimmassa+tapauksessa+johtaa+koko+maapallon+tuhoutumiseen."Ajattelin+sinun+edes+sen+verran+tajuavan+mutta+ei+ilmeisesti.
  5. "Emme+tietenkään+olisi+hyökkäämää+Venäjälle+NATO:n+jäsenenkään."Nato+puolustaisi+jäsenmaitaan+hyökkäämällä+Venäjälle."En,+mutta+sinä+kärsit+selvästi+mielenterveysongelmista.+"Nato+puolustaisi+jäsenmaitaan+hyökkäämällä+Venäjälle."Ei.+Meidän+pitää+liittyä+NATO:on,+mutta+emme+tarvitse+asevelvollisuutemme+vuoksi+tänne+lainkaan+pysyviä+ulkomaisia+joukkoja.+Kuten+olen+sinulle+jo+selittänyt."Baltian+maitakin+puolustetaan+vain+siksi+että+siellä+on+Naton+sotilaita.+Jos+siis+mekin+haluaisimme+että+Venäjä+ei+tänne+hyökkää+meidänkin+pitäisi+ottaa+Naton+sotilaita+tänne."Järjetön+väite.+""e+halusivat+turvaa+Venäjän+hyökkäykseltä+ja+saivat+sen+NATO:lta.""Aivan.+Se,+että+NATO+olisi+puolustanut+Ukrainaa+Venäjän+hyökkäykseltä+ei+tarkoita,+että+se+olisi+hyökännyt+Venäjälle.+Lisäksi+sinun+kieroutuneessa+mielessäsi+NATO+olisi+ollut+kolmannen+maailmansodan+aloittaja,+jos+se+olisi+puolustanut+Ukrainaa+Venäjän+hyökkäykseltä.+Olet+sinä+kyllä+sälittävä+tapaus."Ai+niin+Natohan+olisi+käyttänyt+tietenkin+maagista+kilpeään+joka+torjuu+kakit+ja+ohjukset.+Jos+Venäjä+hyökkää+jonnekin+Natoon+kuuluvaan+maahan+ja+valloittaa+sen+Nato+valloittaa+sen+takaisin.+Eli+siis+hyökkää+Venäjälle.+Vittuako+siinä+mitään+Ukrainaa+puolustella+jos+maata+ei+ole+olemassa.+Menivätkö+jenkit+puolustelemaan+Britanniaa+ja+Ranskaa+toisessa+maailmansodassa?Ihan+kuin+seinän+kanssa+kävisi+keskustelua+kun+kaikki+pitää+miljoona+kertaa+toistaa+kun+et+ymmärrä.
  6. "Ja+kuitenkin+tätä+keskustelua+lukevat+monet+muut,+joten+kyse+ei+olekaan+minun+sekoiluistani."Monia+muita+ei+kiinnosta+sinun+marinasi."Valehtelet+härskisti+päin+naamaa+minun+sanomisistani.+En+ole+koskaan+sanonut+moista,+vaan+päinvastoin:+NATO+puolustaisi+Baltiaa+ja+Trumpin+uuden+sotilasdoktriinin+mukaan+USA+käyttäisi+siihen+tarvittaessa+jopa+ydinaseita.""Selkokielellä:+NATO+ei+ole+hyökkäämässä+Venääjälle,+eikä+se+olisi+ollut+hyökkäämässä+Venäjälle+myöskään+siinä+tapauksessa,+että+Ukraina+olisi+kuulunut+NATO:on.""Putin+ei+ole+nyt+hyökkäämässä+NATO-maihin,+mutta+Venäjän+epävakaa+poliittinen+tilanne+voi+hänet+jossakin+vaiheessa+saada+hänet+turvautumaan+noinkin+epätoivoiseen+yritykseen.+Katsos+kun+Venäjän+rikollisvaltiota+johtaa+arvaamaton+diktaattori.""Edes+Putin+ei+luule+mitään+noin+hölmöä+ja+perusteetonta+luuloa,+vaan+hän+tietää,+että+NATO:n+jäsenmaita+puolustetaan+ja+siksi+onkin+ilmoittanut,+ettei+Venäjä+hyökkää+NATO-maihin.+""Ei.+Suomen+NATO-jäsenyys+tarkoittaa+sitä,+että+Venäjä+ei+tule+tänne+hyökkäämään+ellei+se+jo+muutenkin+ole+hyökännyt+NATO-maihin.+Ja+siinä+tapauksessahan+joutuisimme+kuitenkin+sotaan.""Edes+Putin+ei+luule+mitään+noin+hölmöä+ja+perusteetonta+luuloa,+vaan+hän+tietää,+että+NATO:n+jäsenmaita+puolustetaan+ja+siksi+onkin+ilmoittanut,+ettei+Venäjä+hyökkää+NATO-maihin.+""Sepä+on+sinun+oma+ennustuksesi.+Minä+puolestani+voin+lyödä+vetoa+suurellakin+summalla+siitä,+ettei+se+huomenna+hyökkää+Baltiaan."Ja+minä+lyön+vetoa+ettei+hyökkää+ylihuomennakaan."Valehtelet+härskisti+päin+naamaa+minun+sanomisistani:+Minä+kun+sanon+nimenomaan,+että+jos+Ukraina+olisi+ollut+NATO:n+jäsen,+Venäjä+ei+olisi+sinne+hyökännyt+ja+jos+kuitenkin+olisi,+NATO+olisi+siinä+tapauksessa+puolustanut+Ukrainaa."Niin+puolustanut+hyökkäämällä+Venäjälle."Vaan+mepä+emme+vielä+kuulu+NATO:on,+joten+meillä+ei+ole+sen+turvatakeita.+Venäjä+on+viimeisen+kymmenen+vuoden+aikana+hyökännyt+jo+kahteen+liittoutumattomaan+naapurimaahansa+ja+Putin+uhoaa+jo+sodalla:+hän+käski+tavallisia+venäläisiä+valmistautumaan+sotaan+ja+Venäjän+teollisuutta+valmistautumaan+sota-ajan+tuotantoon.""Selkokielellä:+NATO+ei+ole+hyökkäämässä+Venääjälle,+eikä+se+olisi+ollut+hyökkäämässä+Venäjälle+myöskään+siinä+tapauksessa,+että+Ukraina+olisi+kuulunut+NATO:on.""Asia+on+hyvin+yksinkertainen,+sinä+valehtelit+minun+sanomisistani+ja+siitä,+mitä+oikeasti+esitän+ja+nyt+kiemurtelet:#"Voit+toki+osoittaa+jonkun,+joka+haluaisi+aloittaa+sodan+Venäjää+vastaan+NATO:n+avulla,+jos+sellaisen+olet+jossakin+havainnut."Sinä.#"Sinähän+haluat+että+Suomi+liittyy+Venäjän+vastaiseen+SOTILASliittoon.+Ja+jos+nyt+sitten+Venäjä+hyökkää+Baltiaan+se+ei+ole+sodassa+Suomen+kanssa.+Mutta+jos+Suomi+liittyy+Natoon+niin+silloin+se+olisi."Se+voi+provosoitua+aivan+mistä+tahansa,+myös+siitä,+että+Suomi+liittyy+NATO:on.+Emme+kuienkaan+voi+perustaa+puolustustamme+siihen,+että+jätämme+itsellemme+tärkeät+ja+välttämättömät+ratkaisut+tekemättä,+koska+pelkäämme,+mitä+epärationaalisesti+ja+arvaamattomasti+toimiva+naapuri+miettii+ja+tekee.+""Tosiasiassa+Venäjälläkin+ymmärretään,+että+Suomen+NATO-jäsenyys+ei+ole+provokaatio+eikä+sen+siitä+tarvitse+provosoitua.+"Provoistuu,+ei+provosoidu,+provosoituu,+ei+provosoidu.....+Argh+koita+nyt+jo+päättää."Ei.+Venäjän+hyökkäys+johonkin+NATO:on+kuulumattomaan+maahan+ei+tarkoita+sitä,+että+se+johtaa+ydinsotaan."Huoh.+Tarkoitin+että+Venäjän+hyökkäys+Natoon+KUULUVAN+maan+kanssa+johtaa+kolmanteen+maailmansotaan.+Idiootti.