Brittimedian mukaan häirikkö oli huutanut mikkiin sekavia natseista ja vapaudesta.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005678128.html
Äärisuvakki iski
9
157
Vastaukset
- fghfghfghfgh
Samanlaisia idiootteja ne on Suomessakin, ovat aina valmiita huumepäissään sekoilemaan ja pilaamaan toisten meiningit.
Niin minäkin ihan päivittäin kiertelen eri tapahtumia jossa voin juosta yleisön eteen sanomaan kaikkia rasisteiksi. Minulle maksetaan siitä yhtä paljon kuin teille maksetaan tällä sivustolla itkemisestä.
- fghfghfghfgh
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Niin minäkin ihan päivittäin kiertelen eri tapahtumia jossa voin juosta yleisön eteen sanomaan kaikkia rasisteiksi. Minulle maksetaan siitä yhtä paljon kuin teille maksetaan tällä sivustolla itkemisestä.
Se on kiva että jaksat ihan nollapalkalla juoksennella häiritsemässä normaalien ihmisten elämää. Pitäisiköhän sinun hankkiutua hoitoon?
fghfghfghfgh kirjoitti:
Se on kiva että jaksat ihan nollapalkalla juoksennella häiritsemässä normaalien ihmisten elämää. Pitäisiköhän sinun hankkiutua hoitoon?
Juu kyllä pitäisi. Mikäli teitä "normaaleja" ihmisiä on uskominen minun älykkyysosamääräni on kutakuinkin 4. Parhaimmassa tapauksessa kaiketi 6.
- Vanhempi_hoitaja
Näitä suvakkeja nyt pääsee välillä karkaamaan mielisairaaloista, ja tällaista sitten sattuu.
- dfgdfgdf
Sen vuoksi lobotomia tai peräti armomurha olisi parempi noille antifapelleille.
- Mitä-tarkoitti
Media natsit, saamme vapauden tai jotain sinne päin huuteli.
- TutultaKuulostaa
Ilmeisesti sananvapauden puolustajia, valtamedian vastustajia.
- miksaajan_iltatorkut
Pitkän lorun sai ilmoille: "Nazis of the UK media demand freedom, war is not peace!"
Tylsät biisit kisassa kun miksaajakin nukkui.
Olisi äkkiä ollut "mute" kanavassa jos minä miksaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 301413
- 691063
- 49966
- 53860
- 23840
- 49821
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?171815Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173692