murhaajat ja kaikki rikolliset. Heitähän ei eroteta kirkosta vaan saavat ihan vapaasti olla seurakunnassa.
Evl. kirkko hyväksyy pedofiilit, raiskaajat,
31
402
Vastaukset
- luterilainen_
Joo, evl kirkossa ei ole pedofiliafobiaa, raiskarifobiaa, murhajafomiaa eikä mitään rikosfobiaa.
Ketään ei kehoiteta tekemään parannusta eikä eheytymään.
Kaikki tänne vaan! - ruutia
Niin, no herätysliikkeissähän tuo on vähän kuin meriitti kirkossa sentään ajatellaan tuo rikokseksi. Vai onko kirkonpiiristä kuulunut jotain "lestaadiolaisjuttuja" jossa järjestelmä suojelee noita sairaita namusetiä.
- sielunhoitaja
Missä sanotaan, että nuo ovat kirkossa rikoksia?
- Vuohet.ja.lampaat
Kuinkahan hartaita kirkossa kävijöitä rikolliset ovat? He vain kuuluvat seurakuntaan, kun on sinne lapsena liitetty. Tottahan moni myös siirtyy siviilirekisteriin, sillä kirkollisverot pitää maksaa vuosittain.
Kirkon asia ei ole koota keskuuteensa vain synnittömiä, myös pahantekijöillä on oikeus tulla kirkon piiriin. Kirkko tekee paljon avustustyötä ja auttaa syrjäytyneitä. Pitäisikö ensin ottaa tarvitsevaisen rikoshistoriasta selvää, ennen kuin tarjoaa soppalautasellisen?- srtj6
"Pitäisikö ensin ottaa tarvitsevaisen rikoshistoriasta selvää, ennen kuin tarjoaa soppalautasellisen? "
Missä niin vaaditaan?
Helluntai- ja vapaaseurakunnissa noita suorastaan kutsutaan mukaan ja he ovat äkkiä jäsenistä arvostetuimpia. Mitä rikollisempi historia, sen arvostetumpi.
Haha. Psykopaatti ei muutu koskaan eikä narsistikaan, Räyhis. (Molemmat ovat toki erinomaisia näyttelijöitä, jos tarve vaatii, ja uskonlahkoissahan se vaatii.) Et sinäkään muutu, vaan olet typerys tuskalliseen kuolemaasi saakka.
Ei taida juurikaan olla esimerkkejä kovista rikoksenuusijoista, jotka olisivat pysyneet vanhuuteensa saakka kaidalla tiellä helluntailaisten parissa.
Toivottavasti tykkäät, kun aloin taas vastailla sinulle. Rajoitetusti toki.Hienoa jos näin on, Räyhis, mutta kumma kyllä mistään ei vain löydy ainuttakaan "entistä psykopaattia".
En usko että heitä arvostetaan enemmän kuin muita. En usko että arvostuksen mittari on rikollisuus tai vankilavuodet. Toisaalta heidän on pikkuisen vaikea sopeutua yhteiskuntaan koska heitä ei nurkille haluta, he kun ovat rikollisia, vaikka tuomio olisi suoritettu.
Eerikatässämoi kirjoitti:
En usko että heitä arvostetaan enemmän kuin muita. En usko että arvostuksen mittari on rikollisuus tai vankilavuodet. Toisaalta heidän on pikkuisen vaikea sopeutua yhteiskuntaan koska heitä ei nurkille haluta, he kun ovat rikollisia, vaikka tuomio olisi suoritettu.
Minäkään en usko mitään mutta siltä se vain kovasti näyttää. Onhan Jeesus tehnyt paljon suuremman ihmeen kellistäessään paatuneen konnan Saalemin lattialle kuin tehdessään kunnollisesta perheenisästä uskovan ilman että kunnollisuutta on tullut yhtään lisää.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Minäkään en usko mitään mutta siltä se vain kovasti näyttää. Onhan Jeesus tehnyt paljon suuremman ihmeen kellistäessään paatuneen konnan Saalemin lattialle kuin tehdessään kunnollisesta perheenisästä uskovan ilman että kunnollisuutta on tullut yhtään lisää.
Jos sinä haluat kirjoittaa tuohon sävyyn uskovista, se on sinun valintasi.
Eerikatässämoi kirjoitti:
Jos sinä haluat kirjoittaa tuohon sävyyn uskovista, se on sinun valintasi.
En minä voi sille mitään, että vuosikymmenten mittaan muodostunut vaikutelmani "uskovista", joista hyvin pieni osa räyhää sinullekin täällä melkein joka päivä, on tuo.
RepeRuutikallo kirjoitti:
En minä voi sille mitään, että vuosikymmenten mittaan muodostunut vaikutelmani "uskovista", joista hyvin pieni osa räyhää sinullekin täällä melkein joka päivä, on tuo.
Jos täällä pieni osa jostakin ryhmästä räyhää minulle, on väärin, minun mielestäni, että ajattelen kaikkien räyhäävän . Mutta jokaisella on tietenkin oma tapansa yleistää.
- Sarjapissijä.666
Olen psykopaatti. Juon kirkkokahvini mustana. Ja ilman sokeria.
- Lalsls
Kelpaako pahvimuki?
- kertkkl
Laitoskirkko säilyttää sellaisia vankiloissa, joissa pitää heille Evankeliumia tarjolla!
- VaroPurevaaValhetta
Liberaali vampyyrin purema aiheuttaa kuolemaan johtavaa hulluutta?
http://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201805142200932956_we.shtml- varokaa
Huiiiiiii!!!!
Kyllähän sinne taivaaseenkin pääsee vaikka olisi tappanut kymmeniä ihmisiä.
- lslssl
Niinkö luulet pääseväsi?
lslssl kirjoitti:
Niinkö luulet pääseväsi?
En minä ole koskaan väittänyt pääseväni taivaaseen. Mutta kaikki hullut raiskaajat ja murhaajat tulevat sinne taivaaseen pääsemään koska uskovat jumalaan. Ei hyvillä teoilla ole mitään väliä.
- hyvä.niin
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
En minä ole koskaan väittänyt pääseväni taivaaseen. Mutta kaikki hullut raiskaajat ja murhaajat tulevat sinne taivaaseen pääsemään koska uskovat jumalaan. Ei hyvillä teoilla ole mitään väliä.
Hyvä, ettet väitä. Et tule sitten pettymään.
hyvä.niin kirjoitti:
Hyvä, ettet väitä. Et tule sitten pettymään.
Niinpä, minä en kuollessani tule pettymään, toisin kuin sinä.
- hyvä.niin
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Niinpä, minä en kuollessani tule pettymään, toisin kuin sinä.
En minä tule pettymään sinun kuolemaasi.
hyvä.niin kirjoitti:
En minä tule pettymään sinun kuolemaasi.
Et niin mutta omaasi.
Mitä mahdat tarkoittaa hyväksymisellä. Kirkko ei kuitenkaan hyväksy pedofiliaa, raiskauksia tai muita rikoksia.
Evl. kirkko on Suomessa aika tarkasti maallisten lakien takana eli kunnioittaa esivaltaa joka ei miekkaa turhaan kanna.
Trollit eli nettihäiriköt tekevät näitä älyttömiä ja valheellisia aloituksia.sage8 kirjoitti:
Evl. kirkko on Suomessa aika tarkasti maallisten lakien takana eli kunnioittaa esivaltaa joka ei miekkaa turhaan kanna.
Trollit eli nettihäiriköt tekevät näitä älyttömiä ja valheellisia aloituksia.Niinpä. Saahan näillä yleensä keskustelua aikaiseksi. :)
sage8 kirjoitti:
Trollit eli nettihäiriköt tekevät näitä älyttömiä ja valheellisia aloituksia."Evl. kirkko on Suomessa aika tarkasti maallisten lakien takana eli kunnioittaa esivaltaa joka ei miekkaa turhaan kanna."
'Aika tarkasti' onkin hyvä ilmaisu tässä uudessa tilanteessa, kun perustevaliokunta päätyi siihen tulokseen, ettei avioliittolain mukainen avioliitto ole kokonaisuudessaan kirkon juttu.Tämä on juuri se mitä tarkoitin, voihan niitä olla muitakin pieniä omantunnonjuttuja. Kirkollahan on myös joitakin oikeuksia määritellä omaa linjaansa. Suuret linjat lainkäytössä ovat kai kuitenkin yhteneväisiä.
- Obadja151cm
Ev.Lut kirkko syntihyväksyy liberaalien valheet!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833805
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322669Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251451Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71434Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731408Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284