Vapaa kuvaus

YEA BOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Aloituksia

3

Kommenttia

4856

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. "Käsittämättömän+typerä+ajatus.+NATO+ei+ole+hyökkäämässä+Venäjälle,+ei+myöskään+Ukrainan+kautta."En+sanonut+että+Nato+olisi+hyökkäämässä+Venäjälle.+Sanoin+että+jos+Ukraina+olisi+kuulunut+Natoon+niin+Nato+olisi+hyökännyt+Venäjälle.+Nato+kiimaisena+olet+ilmeisesti+unohtanut+kuinka+luetaan."Ei.+Väänsin+rautalangasta,+miten+väärin+olet+taas+asiat+luullut."Ja+minä+väänsin+sinulle+rautalangasta+mutta+luulit+taas+asiat+väärin."Tätä+keskustelua+lukee+moni+muukin,+enkä+ole+nähnyt,+että+kukaan+muu+käsittäisi+kaiken+pieleen."Ja+minä+en+ole+nähnyt+ketään+joka+olisi+ymmärtänyt+kaiken+sinun+sekoilusi."Ei+ole.+venäjällä+ei+ole+minkäänlaisia+resursseja+lähteä+sotimaan+esim+Etelä-Amerikkaan+NATO:on+kuulumattomia+maita+vastaan.+"Kyllä+on."Tietenkin+hän+on+diktaattori:+Hän+käyttäytyy+kuin+diktaattori+murskatessaan+opposition,+väärentäessään+vaalituloksia,+sensuroidessaan+mediaa+ja+julistamalla+propagandaansa.+Venäjän+duuma+ja+oikeuslaitokset+sekä+poliisit+ovat+hänen+määräysvaltansa+alla+ja+hänellä+on+jokaiselle+diktaattorille+tarpeellinen+massiivinen+poliisivoima+omassa+määräysvallassaan.+Poliivoima,+jolla+on+lupa+ampua+mielenosoittajia+ilman+varoitusta."Venäjällä+on+oppositio+ei+sitä+mitenkään+ole+murskattu.+Vaalitukosien+väärennyksestä+ei+ole+mitään+tietoja.+Venäjän+mediasta+minulla+ei+ole+juurikaan+tietoa,+joten+siinä+voit+olla+oikeassa.+Mutta+toisaalta+ihan+missän+tahansa+maassa+voidaan+sensuroida+mediaa.+Ja+propagandaa+on+melkein+missä+vaan.+Poliisivoimat+tukevat+valtiota+ihan+jokaisessa+maassa."Trump+on+narsistinen+idiootti,+mutta+nyt+ei+puhuta+Trumpista."Niin+koska+jos+puhuisimme+jotakin+pahaa+Trumpista+niin+silloin+voisi+paljastua+että+mahtavalla+ja+ihanalla+Yhdysvalloilla+on+jokin+asisa+huonosti."Ei+Putin+halua+aloittaa+kolmatta+maailmansotaa+tarkoituksella.+Hän+esittää+venäläisille,+että+länsi+on+vihollinen+juuri+valtansa+säilyttääkseen+ja+Putinin+propagandassa+menestynyt+lnsi+on+mitä+mainioin+vihollinen.+Putin+myös+luulee,+että+hän+voi+vähitellen+vallata+NATO:on+kuulumattomia+naapurimaitaan+juuri+siksi,+että+länsi+pelkää+kolmatta+maailmansotaa.+Toisaalta+Venäjän+hallinnon+virallinen+propaganda,+siis+Putinin+ohjailema+on+jo+kuukausia+toitottanut+venäläisille,+että+suuri+sota+länttä+vastaan+on+väistämätön+ja+jopa+järkevä+venäjän+kannalta."Niin+ja+jos+Venäjä+ei+ole+aloitamassa+kolmatta+maailmansotaan+niin+kuka+sen+sitten+aloittaa?"Joita+ei+ole+olemassakaan+muualla+kun+sinun+omassa+mielikuvituksessasi."Hehehehehehe+haaahahahaha.+Onko+sinulla+muita+hyviä+vitsejä?"Tuollainen+matkiminen+osoittaa+vain,+että+olet+lapsellinen+typerys.+Mutta+itsesihän+siinä+häpäiset."Matkit+mutta+sanan+minulta.+Voi+voi+taidat+nyt+olla+lapsellinen+typerys.+Häpäisethän+siinä+vain+itsesi.
  2. "Kerro+se+Ukrainalaisille,+jotka+joutuivat+sotaan+tahtomattaan+koska+eivät+kuulu+NATO:on.+"Jos+Ukraina+olisi+kuulunut+Natoon,+Nato+olisi+hyökännyt+Venäjälle+ja+aloittanut+kolmannen+maailmansodan."Kyllä.+Aivan+lähikuukausina+johonkin+NATO:on+kuulmattomaan+maahan.+Mutta+en+suinkaan+vihjaa,+että+Venäjä+hyökkäisi+jokaiseen+NATO:on+kuulumattomaan+maahan,+kuten+sinä+typeryyksissäsi+asian+olit+"ymmärtänyt"."Tuo+on+vain+sitä+Venäjä-pelkoa.+Eikös+sen+Venäjän+ole+jo+muutaman+vuoden+pitänyt+kohta+hyökätä+jonnekin?"Ei.+Kenelläkään+muulla+kuin+sinulla+ei+ole+mitään+vaikeutta+ymmärtää,+mitä+kirjoitin,+varsinkin+kun+vielä+väänsin+asian+rautalangasta.+Voit+katsoa+peilii+etsiessäsi+vikaa."Niin+tässä+keskustelussahan+on+tasan+kaksi+ihmistä+ja+heistä+50%+ei+ymmärrä+sinun+epäselvää+jorinaasi."Suomi+on+eräs+mahdollinen+kohde.+Ei+välttämättä+lähikuukausina,+mutta+ehkä+lähivuosina.+Katsos+kun+Venäjää+johtaa+nyt+sotakiimainen+arvaamaton+diktattori,+joka+valtansa+säilyttämisen+vuoksi+etsii+vihollisia+ja+syyllisiä+kaikkialta+muualta+kuin+itsestään.+Ja+länsi,+jossa+on+käytännöllisesti+katsoen+kaikki+paremmin+kuin+Venäjällä+on+erinomainen+tekosyy.+"Niitä+mahdollisia+kohteita+on+jokainen+Natoon+kuulumaton+maa.+Putin+ei+ole+diktaattori+joten+lakkaatkos+valehtelemasta?+Ja+sitäpaitsi+Trump+on+paljon+arvaamattomampi+ja+sotakiimaisempi.+Tuo+on+taas+oma+mielipiteesi.+Eikä+kukaan+ole+niin+idiootti+että+aloittaisi+kolmannen+maailmansodan+vain+sen+takia+että+jossakin+toisessa+maassa+on+jokin+asia+paremmin.+Tämä+on+vain+sitä+sinun+Venäjä+pelkoasi."Harvinaisen+lapsellista+tekstiä,+joka+ei+taatusti+edusta+Suomen+NATO-jäsenyyden+kannattajien+näkemyksiä.+Mutta+senhän+sinä+tiesitkin"Ei+niin+se+edustaa+sotakiimaisten+natohihhuleiden+näkemyksiä.+Mutta+et+sitä+näemmä+tiennyt.+Kenelläkään+muulla+kuin+sinulla+ei+ole+mitään+vaikeutta+ymmärtää,+mitä+kirjoitin,+varsinkin+kun+vielä+väänsin+asian+rautalangasta.+Voit+katsoa+peilii+etsiessäsi+vikaa.
  3. Terve+järki+niin+sanoo.
  4. "Ja+toiset+tas+ihmettelevät+että+miten+jotkut+pääsee+koulusta+läpi+osaamatta+edes+välttävästi+äidinkielemme+alkeita!?"Kai+tiedät+että+Suomessa+jokainen+ihminen+ei+puhu+äidinkieleltään+suomea?"Mitä+tas+äidinkielen+opintoihin+tulee,+suosittelen+sulle+TODELLAKIN+sitä+ala-asteen+äidinkielen+uudeelleenkertausta,+koska+ennen+tuota+ylläolevaa+mainitsin+juurikin+suo+köymään+ÄIDINKIELESI+opinnot+uudelleen,+mainitsematta+itse+kieltä+yhtään+ollenkaan!?+"Taas+ei+tas.+Sulle+on+puhekieltä.++Uudelleen+kertaus+kirjoitetaan+erikseen.+Mikäli+et+tarkoita+suota+niin+siinäkin+on+kirjoitusvirhe.+Samoin+sanassa+köymään.+Lauseen+jälkeen+tulee+vain+yksi+välimerkki.+Enkä+oikein+tajua+mitä+olet+kysymässä.+Sanoit+äidinkielemme+et+äidinkielesi.+Jospa+nyt+itse+edes+yrittäisit+kirjoittaa+oikein."Ja+toisaalta+jos+sit+puhutaan+Suomen+virallisista+äidinkielistä,+niin+eikös+jokaiselle+suomalaiselle+opeteta+molemmat+kotimaiset+koulussa,+joten+turha+mussuttaa+siitäkään!"Sitten+ei+sit.+Mailla+ei+ole+olemassa+virallisia+äidinkieliä.+Vain+virallisia+kieliä.+Ja+et+puhunut+Suomen+virallisista+kielistä+vaan+ihmisten+äidinkielestä.+Etkä+sanonut+ruotsista+mitään.+Ennakkoluuloisena+vain+oletit+minun+puhuvan+äidinkielenäni+suomea.+"kotimaiset+koulussa"+Kotimaiset+mitkä?+Puhutko+nyt+edelleen+kielistä?+Ja+miksei+tässä+ole+kysymysmerkkiä?+Niin+JOS+puhuisimme+kotimaisista+kielistämme+mutta+me+puhumme+vain+suomesta+emme+ruotsista.+Joten+on+turha+mussuttaa+minulle,+että+minä+mussuttaisin+siitä."Ja+ehkä+sä+et+[maininnu+maailmankylää],+mut+moni+muu+suvakki+on,+ja+mä+en+voi+millään+tietää+et+mikä+suvakkivalhe+teidän+kunkin+yksittäisen+kajahtaneen+kallossa+milläkin+hetkellä+saattaa+kuumottaa,+joten:+Näillä+mennään."Sinä+ei+sä.+Yleensä+käytetään+kaari-+ei+hakasulkeita.+Maininnut+ei+maininnu.+Mutta+ei+mut.+Jos+et+kerran+tiedä+mitä+päässäni+liikkuu+ja+mitä+aion+sanoa,+miksi+oletat+minun+sanovan+tai+ajattelevan+jotakin?+Isoja+alkukirjaimia+käytetään+lauseen+alussa+ei+keskellä.+Lisäksi+voisit+käyttää+hieman+enemmän+pisteitä,+että+lukeminen+olisi+selkeämpää.