Vapaa kuvaus

YEA BOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Aloituksia

3

Kommenttia

4856

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Luuletko+että+sinulla+on+varaa+moittia+toisia+nimittelystä+jos+itse+koko+ajan+nimittelet?"No+niinhän+sinä+totesit+ja+taas+valehtelit."Eli+et+halua+liittyä+Natoon?+Miksi+sitten+kutsut+minua+ryssän+rakiksi?+Ei+tuossa+ole+taaskaan+mitään+järkeä."Ymmärrätkö+itsekään+kuinka+surkean+pellen+teet+itsestäsi+tuota+hokemalla+kun+ainoa+perusteesi+on+se+että+''susta+tuntuu+siltä+ja+siksi+sitä+julistat''+etkä+kuitenkaan+pysty+osoittamaan+minulta+ensimmäistäkään+Natomyönteistä+kommenttia."Miksi+alun+alkaenkaan+tulit+itkemään+minulle+jos+kerran+vastustat+Natoon+liittymistä?+Osoita+itse+minulta+jokin+Venäjämyönteinen+kommentti+ennen+kuin+alat+kutsumaan+minua+ryssän+rakiksi."Eli+olet+siis+säälittävästi+valehteleva+idiootti,+mutta+jos+naurunaihetta+haluat+niin+naura+itsellesi+ja+palstan+älykkönä+itseään+pitävän+pellen+kirjoitustaidottomuudelle,+sille+me+kaikki+muutkin+nauramme."Nauran+niille+ihmisille+jotka+tulevat+marisemaan+toisille+ihmisille+koska+heillä+ei++ole+parempaakaan+tekemistä."Mietit+varmasti+että+''pakko+sen+olla+Natofani''+kun+se+taas+nöyryytti+minua+näin+ilkeästi,+mutta+enhän+minä+ole+vielä+edes+aloittanut,+se+oikea+'lyöminen'+alkaa+sitten+kun+minä+kyllästyn+tuohon+valheelliseen+väittämääsi.Niin+että+jatka+ihmeessä."Miksi+sitten+olet+noin+aggressiivisella+päällä?+Tule+vain+lyömään+ihan+vapaasti.+Mitä+useammin+lyöt+sen+enemmän+joudut+maksamaan+korvauksia.+Kerro+toki+milloin+olet+minua+"nöyryyttänyt".+Sinähän+se+tässä+alat+väkivaltaiseksi.+Menikö+noin+tunteisiin+kun+sanoin+natofaniksi?
  2. Etkö+osaa+lukea?